MAN - TGA 35.480 BL 8x4 GVW 90 TON Fassi 110 ton/meter l - Standardní tahaè

Číslo vozidla
37423
€ 168.190,-
Cena brutto
€ 29.190,- DPH
€ 139.000,-Cena netto
5/2007 První registrace
408.425 km
8x4 Konfigurace náprav

Data vozidla

Druh vozidla
Tahač
Druh nástavby
Standardní tahaè
Scout ID
18475699
Rok výroby
2007
Povolená celková hmotnost
35.000 kg
Prázdná hmotnost
24.943 kg
Užitná nosnost
10.057 kg
Rozchod kol
390 mm
Velikost pneumatik
385/65R22.5
Druh převodovky
Automatická převodovka
Pérování
Listová pruzina-vzduch
Kabina řidiče
Dálková doprava
Ojeté
Ano
Výkon
353 kW (480 PS)
Druh paliva
Nafta
Emisní třída
Euro5

Vybavení

Jeřáb, Klima, Protiblokovací brzdový systém (ABS), Tempomat

Další informace

AP asche, EBS, Elektrisch verstellbare Außenspiegel, Euro 5, Funkfernbedienung, Kühlschrank, Luftfederung hinten, Lufthorn, PTO, Rückwärtsfahrkamera, Sonnenschutzklappe. - Schwertransport LKW 90 TON - Fassi 110 Tonnen/ Meter Kran (Typ F1000A/ 1100AXP.28), 8x hydraulisch ausfahrbare, 4x gestempeld, mit 5-Funktion, Funkfernbedienung - Hydraulische Winde Brevini (Typ DW-050), 5000 kg - Kran uhr 5111 - Lastdiagram: * 6.00 m -> 14000 kg * 7,70 m -> 10520 kg * 9.55 m -> 8170 kg * 11.55 m -> 6540 kg * 13.55 m -> 5355 kg * 15,65 m -> 4400 kg * 17,65 m -> 3775 kg * 19,65 m -> 3320 kg - Einstellbare kupplung - 9 Tonnen des vorderasche - Heizung - 1x Bett. Modelljahr: 2018 Kabine: Schlafkabine Vorderachse 1: Refenmaß: 385/65R22.5 Max. Achslast: 8000 kg Gelenkt Reifen Profil links außen: 30% Reifen Profil rechts außen: 30% Federung: Blattfederung Vorderachse 2: Refenmaß: 385/65R22.5 Max. Achslast: 8000 kg Gelenkt Reifen Profil links außen: 40% Reifen Profil rechts außen: 40% Federung: Blattfederung Hinterachse 1: Refenmaß: 315/80R22.5 Doppelbereift Differenzialsperre Max. Achslast: 11500 kg Reifen Profil links innnerhalb: 40% Reifen Profil links außen: 40% Reifen Profil rechts innerhalb: 40% Reifen Profil rechts außen: 40% Reduzierung: Ausenplanetenachsen Federung: Luftfederung Hinterachse 2: Refenmaß: 315/80R22.5 Doppelbereift Differenzialsperre Max. Achslast: 11500 kg Reifen Profil links innnerhalb: 40% Reifen Profil links außen: 40% Reifen Profil rechts innerhalb: 40% Reifen Profil rechts außen: 40% Reduzierung: Ausenplanetenachsen Federung: Luftfederung Motorhubraum: 12.419 cc L x B x H: 810 x 255 x 380 cm Kran: Fassi F1000A/1100AXP.28, Baujahr 2007, hinter der Kabine Allgemeiner Zustand: gut Technischer Zustand: gut Optischer Zustand: gut
AutoScout24 GmbH neručí za správnost údajů. Zabránit podvodu

Podobná vozidla - Standardní tahaè

Komerční prodejce
Clean Mat Trucks B.V.
Wageningsestraat 17
6673 DB Andelst
6673 DB
Andelst
Nizozemsko
Tel.: +31 - 488 712600
Vaše jméno
Vaše telefonní číslo
Vaše e-mailová adresa (volitelně)
Vaše zpráva
Vaše zpráva byla úspěšně zaslána.
Zaslali jsme Vaši poptávku prodejci vozidla.

Děkujeme Vám za použití naší služby.
Při zaslání Vaší e-mailové zprávy nastala chyba. Zkuste to prosím ještě jednou.
Zavřít
Předložit nezávaznou nabídku
Vaše jméno
Vaše telefonní číslo
Vaše e-mailová adresa (volitelně)
Vaše nabídka v EUR
Vaše údaje nebudou využity pro reklamní účely.
Vaše nabídka byla úspěšně zaslána.
Zaslali jsme Vaši nabídku prodejci vozidla. Děkujeme Vám za použití naší služby.
Zavřít
Při zaslání Vaší e-mailové zprávy nastala chyba. Zkuste to prosím ještě jednou.
Sledovat cenu
Změny ceny k tomuto vozidlu Vám budou sděleny e-mailem. Tuto službu můžete kdykoliv odvolat.
Vaše e-mailová adresa
Vaše údaje nebudou využity pro reklamní účely.
Cenu tohoto vozidla sledujete.
Změny ceny k tomuto vozidlu Vám budou sděleny e-mailem. Děkujeme Vám za použití naší služby.
Zavřít
Při zaslání Vaší e-mailové zprávy nastala chyba. Zkuste to prosím ještě jednou.
Servis zpětného volání
Zanechte prosím své jméno a telefonní číslo a Clean Mat Trucks B.V. Vám zavolá zpět.
Vaše jméno
Vaše telefonní číslo
Vaše údaje nebudou využity pro reklamní účely.
Vaše žádost o zpětné volání byla úspěšně zaslána.
Zaslali jsme Vaši žádost o zpětné volání prodejci vozidla. Děkujeme Vám za použití naší služby.
Zavřít
Při zaslání Vaší žádosti o zpětné volání nastala chyba. Zkuste to prosím ještě jednou.