Chladírenský skříňový vůzRENAULT
Master L3 H2 - novotruck Kühlfahrzeug
Chladírenský skříňový vůz
RENAULT
Master L3 H2 - novotruck Kühlfahrzeug
EXW pevná cena bez DPH
50 970 €
(60 654 € brutto)
Rok výroby
2025
Stav
Nový
Umístění
Bad Rothenfelde 

Zobrazit fotky
Zobrazit mapu
Základní údaje
Cena a lokalita
EXW pevná cena bez DPH
50 970 €
(60 654 € brutto)
- Umístění:
- Frankfurter Straße 53, 49214 Bad Rothenfelde, Deutschland

Volejte
Technické údaje
- Najeté kilometry:
- 15 km
- Výkon:
- 110 kW (149,56 k)
- Typ paliva:
- nafta
- Typ převodu:
- mechanický
- Konfigurace náprav:
- 4x2
- Rozvor náprav:
- 4 330 mm
- Celková hmotnost:
- 3 500 kg
- Pohotovostní hmotnost:
- 2 450 kg
- Maximální hmotnost nákladu:
- 960 kg
- Délka ložné plochy:
- 3 500 mm
- Šířka ložného prostoru:
- 1 610 mm
- Výška ložného prostoru:
- 1 710 mm
- Kapacita palivové nádrže:
- 110 l
- Spotřeba paliva (městský provoz):
- 8 l/100 km
- Spotřeba paliva (mimo město):
- 6,6 l/100 km
- Kombinovaná spotřeba paliva:
- 7,7 l/100 km
- Emise CO₂:
- 203 g/km
- Emisní třída:
- Euro 6
- Barva:
- bílý
- Zavěšení:
- ocel
- Rozměr pneumatiky:
- 215/75 R 16 C
- Počet míst k sezení:
- 3
- Vybavení:
- ABS, airbag, celoroční pneumatiky, centrální zamykání, chladicí jednotka, elektronický stabilizační program (ESP), imobilizační systém, klimatizace, mlhovky, palubní počítač, parkovací senzory, posilovač řízení, posuvné dveře, přídavná světla, registrace nákladního vozidla, sazečkový filtr, tempomat, řízení trakce
Podrobnosti nabídky
- ID výpisu:
- A194-00-641
- Referenční č.:
- 25050856
- Naposled aktualizováno:
- 20.06.2025
Popis
Master FWD skříňová dodávka extra L3H2 3,5t Blue dCi 150 Euro6 ebis TYP - XDD
Motor:
Diesel, 4válcový řadový motor s přímým vstřikováním Common Rail
Fodowub Tbepfx Aaxspp
Objem: 1997 ccm
Mezichladič stlačeného vzduchu
Maximální výkon: 150 PS / 110 kW / 3500 ot/min
Převodovka:
6stupňová manuální převodovka PF6, 6 synchronizovaných rychlostí vpřed
Přední náprava:
Nezávislé zavěšení kol
Max. zatížení přední nápravy: 1 850 kg
Zadní náprava:
Tuhá náprava vedená parabolickými listovými pery
Technická nosnost zadní nápravy: 2 100 kg
Kola a pneumatiky:
Celoroční pneumatiky
Rozměr pneumatik: 215/75 R 16 C
Zadní náprava s jednoduchou montáží pneumatik
Bezpečnostní systémy:
Asistent nouzového brzdění
ABS s asistentem nouzového brzdění (AFU)
Elektronický stabilizační program (ESP) s ohledem na hmotnost a přívěs
Regulace prokluzu kol (ASR)
Asistent rozjezdu do kopce (HSA)
Asistent proti bočnímu větru (SWA)
Komfortní a praktická výbava:
Výsuvná psací podložka na dokumenty formátu A5
Uzamykatelné úložné prostory v palubní desce
Indukční nabíječka pro chytré telefony (15 W) a velký držák na nápoje
Tempomat a omezovač rychlosti
Izolace vozidla:
novotruck – performance van – izolační systém vozidla
Vodotěsný, vysoce lesklý povrch, extrémně odolný proti nárazu a robustní
Podlaha ve velmi odolné šedé barvě – protiskluzná úprava splňuje DIN a třídu protiskluzu KR 13
Zajišťuje optimální hygienu a splňuje nebo překračuje požadavky HACCP
Chladící jednotka:
CARRIER – CitiMax400
Na přání a za příplatek lze dodat i s nezávislou chladicí jednotkou
Tento novotruck chladicí vůz pojme 156 krabic E2 nebo 4 europalety
Nabídka na výkup Vašeho ojetého vozidla:
Zašlete nám kopii technického průkazu, několik fotografií a stav tachometru a připravíme Vám nabídku
Prohlédněte si tento RENAULT Master u nás a vyzkoušejte jej při zkušební jízdě. Nabízíme transparentní a férové poradenství i profesionální předání vozu. V případě zájmu o tento RENAULT nás kontaktujte telefonicky nebo e-mailem pro více informací nebo sjednání termínu prohlídky.
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Motor:
Diesel, 4válcový řadový motor s přímým vstřikováním Common Rail
Fodowub Tbepfx Aaxspp
Objem: 1997 ccm
Mezichladič stlačeného vzduchu
Maximální výkon: 150 PS / 110 kW / 3500 ot/min
Převodovka:
6stupňová manuální převodovka PF6, 6 synchronizovaných rychlostí vpřed
Přední náprava:
Nezávislé zavěšení kol
Max. zatížení přední nápravy: 1 850 kg
Zadní náprava:
Tuhá náprava vedená parabolickými listovými pery
Technická nosnost zadní nápravy: 2 100 kg
Kola a pneumatiky:
Celoroční pneumatiky
Rozměr pneumatik: 215/75 R 16 C
Zadní náprava s jednoduchou montáží pneumatik
Bezpečnostní systémy:
Asistent nouzového brzdění
ABS s asistentem nouzového brzdění (AFU)
Elektronický stabilizační program (ESP) s ohledem na hmotnost a přívěs
Regulace prokluzu kol (ASR)
Asistent rozjezdu do kopce (HSA)
Asistent proti bočnímu větru (SWA)
Komfortní a praktická výbava:
Výsuvná psací podložka na dokumenty formátu A5
Uzamykatelné úložné prostory v palubní desce
Indukční nabíječka pro chytré telefony (15 W) a velký držák na nápoje
Tempomat a omezovač rychlosti
Izolace vozidla:
novotruck – performance van – izolační systém vozidla
Vodotěsný, vysoce lesklý povrch, extrémně odolný proti nárazu a robustní
Podlaha ve velmi odolné šedé barvě – protiskluzná úprava splňuje DIN a třídu protiskluzu KR 13
Zajišťuje optimální hygienu a splňuje nebo překračuje požadavky HACCP
Chladící jednotka:
CARRIER – CitiMax400
Na přání a za příplatek lze dodat i s nezávislou chladicí jednotkou
Tento novotruck chladicí vůz pojme 156 krabic E2 nebo 4 europalety
Nabídka na výkup Vašeho ojetého vozidla:
Zašlete nám kopii technického průkazu, několik fotografií a stav tachometru a připravíme Vám nabídku
Prohlédněte si tento RENAULT Master u nás a vyzkoušejte jej při zkušební jízdě. Nabízíme transparentní a férové poradenství i profesionální předání vozu. V případě zájmu o tento RENAULT nás kontaktujte telefonicky nebo e-mailem pro více informací nebo sjednání termínu prohlídky.
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Poskytovatel
Poznámka: Zaregistrujte se zdarma nebo se přihlaste, abyste získali všechny informace.
Registrován(a) od: 2016
Odeslat požadavek
Telefon & Fax
+49 5424 ... inzeráty
Tyto inzeráty by vás také mohly zajímat.
malý inzerát
Bad Rothenfelde
572 km
Chladírenský skříňový vůz
RENAULTMaster L3 H2 - novotruck Kühlfahrzeug
RENAULTMaster L3 H2 - novotruck Kühlfahrzeug
Váš inzerát byl úspěšně smazán
Došlo k chybě





















