TrajlerFaymonville
        MAX Trailer 5-Achs-Tele-Semi mit hydr. Rampen    
 Trajler
Faymonville
        MAX Trailer 5-Achs-Tele-Semi mit hydr. Rampen    
            Stav        
            Nový                    
            Umístění        
                                                Dortmund                                            

 Zobrazit fotky            
 Zobrazit mapu            
Základní údaje
Cena a lokalita
- Umístění:
-             Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, DE                 
 Volejte            
Technické údaje
- Pohotovostní hmotnost:
- 15 420 kg
- Maximální hmotnost nákladu:
- 61 080 kg
- Celková hmotnost:
- 76 500 kg
- Konfigurace náprav:
- 3 nápravy
- Délka ložné plochy:
- 8 600 mm
- Šířka ložného prostoru:
- 2 540 mm
- Výška ložného prostoru:
- 900 mm
- Rozměr pneumatiky:
- 235/75/r17,5
- Barva:
- šedá
- Vybavení:
- ABS
Podrobnosti nabídky
- ID výpisu:
- A103-97-525
- Referenční č.:
- 20743977
- Naposled aktualizováno:
- 08.10.2025
Popis
        Husí krk:
Husí krk se zadním zkosením přibližně 750 mm x 10°.
3 páry upínacích ok.
Podlaha z tvrdého dřeva, tloušťka 30 mm.
Nakládací plocha:
Nakládací plocha v teleskopickém provedení se zadním zkosením cca 500 mm x 8°.
8 párů výklopných upínacích ok směrem ven.
1 pár upínacích ok v ležaté poloze vpředu na nakládací ploše.
Výřezy ve vnějším rámu nakládací plochy pro zavěšení upínacích popruhů.
Podlaha z tvrdého dřeva cca 48 mm, nad nápravami podlaha z rýhovaného plechu.
Rodpfxol Sl Izo Ag Djch
Dvoudílné ocelové rampy:
Jedna sada pozinkovaných dvoudílných ocelových ramp, cca 2 750 + 1 400 x 800 mm, s podlahou z tvrdého dřeva o tloušťce cca 48 mm. Rampa s hydraulickými výklopnými a sklápěcími částmi, hydraulický zdvih a hydraulicky posuvné. Maximální zatížení na pár: 50 000 kg.
Opěrné nohy:
• JOST opěrné nohy (mechanické) s dvourychlostní převodovkou pro nosnost 24 t (zkoušená zátěž 50 t).
Nápravy a obutí:
BPW nápravy a odpružení, 4. a 5. náprava řízená.
Technické zatížení na nápravu: 12 000 kg.
4. a 5. náprava s elektromagnetickou zarážkou pro couvání aktivovanou zpátečkou a manuálně.
Pneumatiky 235/75 R 17.5 3PMSF.
Brzdový systém:
Brzdový systém dle předpisů EU s EBS-E (4S3M).
Zásuvky a osvětlení:
Elektrická instalace dle předpisů EU, osvětlení 24 V.
ASPÖCK-NORDIK (ASS3).
ASPÖCK-UNIBOX na připojovacím panelu vpředu se zásuvkami 24N, 24S a 15pólová.
Připojení dle ISO
24N ISO-1185
24S ISO-3731
15pólová ISO-12098
Lakování:
Prvotřídní a trvanlivá antikorozní ochrana standardně abrazivně tryskaného svařovaného rámu zajištěna dvousložkovým (2K) základním nátěrem zinkovým prachem.
Vysoce kvalitní dvousložkový (2K) vrchní lak v jednobarevném odstínu MB 7350 Novagrau.
Zadní část metalizovaná a lakovaná v RAL 9010 (čistě bílá).
Metalická lakování nejsou možná.
Ocelová konstrukce:
Ocelová konstrukce z vysoce pevných jemnozrnných ocelí.
Jakosti ocelí:
S355J2+N/S355MC (mez kluzu 355 MPa).
S690QL/S700MC (mez kluzu 690 MPa).
Příslušenství:
Jedno rezervní kolo s držákem před čelní stěnou.
2" královský čep.
Pozinkovaná ocelová čelní stěna cca 400 mm vysoká.
Na pozinkovaném připojovacím panelu vpředu žluto-červené vzduchové spojky.
2 klíny s držákem na čelní stěně.
Úchyt v zadní části husího krku pro ALU nájezdové rampy.
Držák pro maják na zadní části návěsu.
Pozinkované podpěry pod zkosením ložné plochy.
Bílé reflexní pásky dle předpisů EU po stranách, na výsuvu a v zadní části červené.
Elektro-hydraulická jednotka vzadu pod ložnou plochou.
Na husím krku a na zadním panelu vlevo i vpravo držák pro výstražné tabulky včetně zásuvky.
Ovládací ventily pro rampy na pravé straně návěsu.
Blatník na zadní části návěsu.
Manuál a popis na USB disku.
3,5" královský čep dodávaný volně.
Na husím krku ALU bočnice a zadní stěna zasunovací, cca 2 440 x 400 mm (DxV).
Zadní pozinkované sloupky odnímatelné (délka nástavby cca 2 560 mm).
3 páry WADER kontejnerových kapes v ložné ploše pro 20' (30') nebo 40' kontejner.
6 párů kapes pro zastrčitelné sloupky 100 x 50 mm ve vnějším rámu ložné plochy.
Rozšíření pozinkované, výsuvné o cca 230 mm na každou stranu.
Zvedací náprava na přední nápravě s řízením přes TEBS E v závislosti na aktuálním zatížení nápravy a nakládacím stavu.
Hranaté náběhové lišty 20 x 20 mm každých 200 mm na vnějším rámu zkosení ložné plochy.
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Husí krk se zadním zkosením přibližně 750 mm x 10°.
3 páry upínacích ok.
Podlaha z tvrdého dřeva, tloušťka 30 mm.
Nakládací plocha:
Nakládací plocha v teleskopickém provedení se zadním zkosením cca 500 mm x 8°.
8 párů výklopných upínacích ok směrem ven.
1 pár upínacích ok v ležaté poloze vpředu na nakládací ploše.
Výřezy ve vnějším rámu nakládací plochy pro zavěšení upínacích popruhů.
Podlaha z tvrdého dřeva cca 48 mm, nad nápravami podlaha z rýhovaného plechu.
Rodpfxol Sl Izo Ag Djch
Dvoudílné ocelové rampy:
Jedna sada pozinkovaných dvoudílných ocelových ramp, cca 2 750 + 1 400 x 800 mm, s podlahou z tvrdého dřeva o tloušťce cca 48 mm. Rampa s hydraulickými výklopnými a sklápěcími částmi, hydraulický zdvih a hydraulicky posuvné. Maximální zatížení na pár: 50 000 kg.
Opěrné nohy:
• JOST opěrné nohy (mechanické) s dvourychlostní převodovkou pro nosnost 24 t (zkoušená zátěž 50 t).
Nápravy a obutí:
BPW nápravy a odpružení, 4. a 5. náprava řízená.
Technické zatížení na nápravu: 12 000 kg.
4. a 5. náprava s elektromagnetickou zarážkou pro couvání aktivovanou zpátečkou a manuálně.
Pneumatiky 235/75 R 17.5 3PMSF.
Brzdový systém:
Brzdový systém dle předpisů EU s EBS-E (4S3M).
Zásuvky a osvětlení:
Elektrická instalace dle předpisů EU, osvětlení 24 V.
ASPÖCK-NORDIK (ASS3).
ASPÖCK-UNIBOX na připojovacím panelu vpředu se zásuvkami 24N, 24S a 15pólová.
Připojení dle ISO
24N ISO-1185
24S ISO-3731
15pólová ISO-12098
Lakování:
Prvotřídní a trvanlivá antikorozní ochrana standardně abrazivně tryskaného svařovaného rámu zajištěna dvousložkovým (2K) základním nátěrem zinkovým prachem.
Vysoce kvalitní dvousložkový (2K) vrchní lak v jednobarevném odstínu MB 7350 Novagrau.
Zadní část metalizovaná a lakovaná v RAL 9010 (čistě bílá).
Metalická lakování nejsou možná.
Ocelová konstrukce:
Ocelová konstrukce z vysoce pevných jemnozrnných ocelí.
Jakosti ocelí:
S355J2+N/S355MC (mez kluzu 355 MPa).
S690QL/S700MC (mez kluzu 690 MPa).
Příslušenství:
Jedno rezervní kolo s držákem před čelní stěnou.
2" královský čep.
Pozinkovaná ocelová čelní stěna cca 400 mm vysoká.
Na pozinkovaném připojovacím panelu vpředu žluto-červené vzduchové spojky.
2 klíny s držákem na čelní stěně.
Úchyt v zadní části husího krku pro ALU nájezdové rampy.
Držák pro maják na zadní části návěsu.
Pozinkované podpěry pod zkosením ložné plochy.
Bílé reflexní pásky dle předpisů EU po stranách, na výsuvu a v zadní části červené.
Elektro-hydraulická jednotka vzadu pod ložnou plochou.
Na husím krku a na zadním panelu vlevo i vpravo držák pro výstražné tabulky včetně zásuvky.
Ovládací ventily pro rampy na pravé straně návěsu.
Blatník na zadní části návěsu.
Manuál a popis na USB disku.
3,5" královský čep dodávaný volně.
Na husím krku ALU bočnice a zadní stěna zasunovací, cca 2 440 x 400 mm (DxV).
Zadní pozinkované sloupky odnímatelné (délka nástavby cca 2 560 mm).
3 páry WADER kontejnerových kapes v ložné ploše pro 20' (30') nebo 40' kontejner.
6 párů kapes pro zastrčitelné sloupky 100 x 50 mm ve vnějším rámu ložné plochy.
Rozšíření pozinkované, výsuvné o cca 230 mm na každou stranu.
Zvedací náprava na přední nápravě s řízením přes TEBS E v závislosti na aktuálním zatížení nápravy a nakládacím stavu.
Hranaté náběhové lišty 20 x 20 mm každých 200 mm na vnějším rámu zkosení ložné plochy.
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Poskytovatel
            Poznámka:        Zaregistrujte se zdarma nebo se přihlaste, abyste získali všechny informace.    
Registrován(a) od: 2007
Odeslat požadavek
Telefon & Fax
                            +49 231 9... inzeráty                
            Váš inzerát byl úspěšně smazán            
            Došlo k chybě            




