Otevřený návěs s plachtouWIELTON
Curtain Master Stand. BAHNVERLADEFÄHIG Code P386
Otevřený návěs s plachtou
WIELTON
Curtain Master Stand. BAHNVERLADEFÄHIG Code P386
pevná cena bez DPH
23 500 €
(27 965 € brutto)
Stav
Použitý
Umístění
Heilbronn 

Zobrazit fotky
Zobrazit mapu
Základní údaje
Cena a lokalita
pevná cena bez DPH
23 500 €
(27 965 € brutto)
- Místo prodejce:
- Alexander-Baumann-Str. 70, 74078 Heilbronn, Německo

Volejte
Technické údaje
- Maximální hmotnost nákladu:
- 29 441 kg
- Celková hmotnost:
- 36 000 kg
- Konfigurace náprav:
- 3 nápravy
- První registrace:
- 05/2023
- Další kontrola (TÜV):
- 05/2024
- Celková šířka:
- 2 550 mm
- Celková výška:
- 4 000 mm
- Vybavení:
- ABS
Podrobnosti nabídky
- ID výpisu:
- A152-54-389
- Referenční č.:
- 1800571
- Naposled aktualizováno:
- 09.07.2025
Popis
* Výška sedlového čepu: 1120 mm
* Boční průjezdná výška s výsuvnou střechou a vnitřní výškou 2750: 2655 mm
* Boční průjezdná výška bez výsuvné střechy a vnitřní výškou 2750: 2610 mm
* Celková délka: 13 830 mm
* Vnitřní délka platformy: 13 620 mm
* Celková šířka: 2 550 mm
* Vnitřní šířka platformy: 2 480 mm
* Vnitřní šířka mezi sloupky: 2 480 mm
* Vnitřní šířka mezi podélníky (bez výsuvné střechy): 2 480 mm
* Vnitřní šířka mezi podélníky (s výsuvnou střechou): 2 430 mm
* Výška krku: 105 mm
* Rozvor náprav: 1 310 mm
* Vzdálenost od závěsného čepu k 1. nápravě: 6 390 mm
* Technicky přípustná celková hmotnost: 42 000 kg
* Technicky přípustné zatížení nápravy: 9 000 kg
* Technicky přípustné zatížení sedlového čepu: 15 000 kg
* Celková výška: 3 975 mm
* Provozní hmotnost: 6 559 kg
* Železniční certifikát P386
Podvozek
Ksdpfx Afsrvu Nzonjdw
Ocelový nosič osvětlení
19 párů kotvicích ok v podlaze z protiskluzové překližky, tl. 30 mm, nosnost 7,5 t + ocelový slzičový plech vzadu ca. 270 mm hluboký
Otočné nárazníky vzadu (WIELTON)
Paletová zábrana s upínacími otvory
Ocelová zadní podjezdová zábrana
Kompozitní boční ochrana proti podjetí
Zvedací zadní podjezdová zábrana
Nápravy a odpružení
Počet náprav: 3
Pevné nápravy
SAF kotoučové nápravy 3x9000 kg 22,5 INTRADISC KNORR třmeny, brzdové kotouče Ø 430 mm
Výška sedla: 1120 mm
Hubodometr
Opěrné nohy
SAF Hercules dvourychlostní opěrné nohy, plně zatížitelné
Ráfky
6x ocelový ráfek 22,5-11,75 ET-120
Kryty na matice kol
Pneumatiky
6x pneu 385-65-22,5
Ostatní vybavení podvozku
Sklopná TIR tabule
Upínací pás s ráčnou 7 t - 8 ks
Hasicí přístroj 6 kg
Lodní kotevní oka 4 páry
Dva klíny s držákem
Sklopná A-tabule
Sklopná ADR tabule
Skříň na hasicí přístroj na přední stěně
Nářaďový box - 165 l
Kód železniční kategorizace P 386 F1
Boční průjezdná výška i.L.: 2 530 mm
F2 Vnitřní výška i.L. pod střechou: 2 575 mm
Nástavba
Výsuvná střecha (0, +50)
Nástavné latě - 7 řad
Boční plachty s oky (min. 24 plachtových napínačů)
Přední napínací mechanismus plachty s klapkou a zabezpečením celním lanem (TIR provedení)
Zadní napínací mechanismus plachty
Napínací napínače s přídavným zámkem
Celní provedení na vnějším rámu se Safety Lock
Posuvná střecha jednostranně zezadu dopředu EDSCHA HYBRID (provedení TIR)
Přední stěna z hliníku s celními oky
Zadní stěna jako hliníkové dvoukřídlé dveře
Protiskluzová překližka 6 mm H=1500 mm
2x transparentní kapsy na plachtě pro ADR štítky
Lakování, další vybavení
Oboustranné lakování (prášková povrchová úprava) přední stěna, dveře, rohové sloupky
Dodatečné lakování - barva RAL5002 (ultramarínová modř)
Elektroinstalace
2x7-pin + 1x15-pin s EBS přípojkou, bez propojovacích vedení k tahači
Osvětlení Hella LED EASYCONN verze
Železniční/intermodální vybavení zahrnuje
Nápravy s prodlouženými vzduchovými vaky a úpravou pro piggyback; rám s úchyty podle předpisů Bach
Železniční kategorizace P 386
Otočné nárazníky vzadu vlevo a vpravo
RoRo Ferry kotvy pro intermodální přepravu
5-násobný ILU kód, umístěný na plachtách vlevo a vpravo, na přední stěně, zadní stěně a střeše
Bočně žlutě označené pozice v oblasti uchycení (Rail)
Boční plachty s 24 napínači dle předpisů železnice
(Splňuje směrnici pro zajištění nákladu DAIMLER DL 9,5)
Střešní plachta dle předpisů železnice
Veškeré údaje bez záruky. Změny, omyly a mezitímní prodej vyhrazeny.
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
* Boční průjezdná výška s výsuvnou střechou a vnitřní výškou 2750: 2655 mm
* Boční průjezdná výška bez výsuvné střechy a vnitřní výškou 2750: 2610 mm
* Celková délka: 13 830 mm
* Vnitřní délka platformy: 13 620 mm
* Celková šířka: 2 550 mm
* Vnitřní šířka platformy: 2 480 mm
* Vnitřní šířka mezi sloupky: 2 480 mm
* Vnitřní šířka mezi podélníky (bez výsuvné střechy): 2 480 mm
* Vnitřní šířka mezi podélníky (s výsuvnou střechou): 2 430 mm
* Výška krku: 105 mm
* Rozvor náprav: 1 310 mm
* Vzdálenost od závěsného čepu k 1. nápravě: 6 390 mm
* Technicky přípustná celková hmotnost: 42 000 kg
* Technicky přípustné zatížení nápravy: 9 000 kg
* Technicky přípustné zatížení sedlového čepu: 15 000 kg
* Celková výška: 3 975 mm
* Provozní hmotnost: 6 559 kg
* Železniční certifikát P386
Podvozek
Ksdpfx Afsrvu Nzonjdw
Ocelový nosič osvětlení
19 párů kotvicích ok v podlaze z protiskluzové překližky, tl. 30 mm, nosnost 7,5 t + ocelový slzičový plech vzadu ca. 270 mm hluboký
Otočné nárazníky vzadu (WIELTON)
Paletová zábrana s upínacími otvory
Ocelová zadní podjezdová zábrana
Kompozitní boční ochrana proti podjetí
Zvedací zadní podjezdová zábrana
Nápravy a odpružení
Počet náprav: 3
Pevné nápravy
SAF kotoučové nápravy 3x9000 kg 22,5 INTRADISC KNORR třmeny, brzdové kotouče Ø 430 mm
Výška sedla: 1120 mm
Hubodometr
Opěrné nohy
SAF Hercules dvourychlostní opěrné nohy, plně zatížitelné
Ráfky
6x ocelový ráfek 22,5-11,75 ET-120
Kryty na matice kol
Pneumatiky
6x pneu 385-65-22,5
Ostatní vybavení podvozku
Sklopná TIR tabule
Upínací pás s ráčnou 7 t - 8 ks
Hasicí přístroj 6 kg
Lodní kotevní oka 4 páry
Dva klíny s držákem
Sklopná A-tabule
Sklopná ADR tabule
Skříň na hasicí přístroj na přední stěně
Nářaďový box - 165 l
Kód železniční kategorizace P 386 F1
Boční průjezdná výška i.L.: 2 530 mm
F2 Vnitřní výška i.L. pod střechou: 2 575 mm
Nástavba
Výsuvná střecha (0, +50)
Nástavné latě - 7 řad
Boční plachty s oky (min. 24 plachtových napínačů)
Přední napínací mechanismus plachty s klapkou a zabezpečením celním lanem (TIR provedení)
Zadní napínací mechanismus plachty
Napínací napínače s přídavným zámkem
Celní provedení na vnějším rámu se Safety Lock
Posuvná střecha jednostranně zezadu dopředu EDSCHA HYBRID (provedení TIR)
Přední stěna z hliníku s celními oky
Zadní stěna jako hliníkové dvoukřídlé dveře
Protiskluzová překližka 6 mm H=1500 mm
2x transparentní kapsy na plachtě pro ADR štítky
Lakování, další vybavení
Oboustranné lakování (prášková povrchová úprava) přední stěna, dveře, rohové sloupky
Dodatečné lakování - barva RAL5002 (ultramarínová modř)
Elektroinstalace
2x7-pin + 1x15-pin s EBS přípojkou, bez propojovacích vedení k tahači
Osvětlení Hella LED EASYCONN verze
Železniční/intermodální vybavení zahrnuje
Nápravy s prodlouženými vzduchovými vaky a úpravou pro piggyback; rám s úchyty podle předpisů Bach
Železniční kategorizace P 386
Otočné nárazníky vzadu vlevo a vpravo
RoRo Ferry kotvy pro intermodální přepravu
5-násobný ILU kód, umístěný na plachtách vlevo a vpravo, na přední stěně, zadní stěně a střeše
Bočně žlutě označené pozice v oblasti uchycení (Rail)
Boční plachty s 24 napínači dle předpisů železnice
(Splňuje směrnici pro zajištění nákladu DAIMLER DL 9,5)
Střešní plachta dle předpisů železnice
Veškeré údaje bez záruky. Změny, omyly a mezitímní prodej vyhrazeny.
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Poskytovatel
Poznámka: Zaregistrujte se zdarma nebo se přihlaste, abyste získali všechny informace.
Registrován(a) od: 2008
Odeslat požadavek
Telefon & Fax
+49 7131 ... inzeráty
Tyto inzeráty by vás také mohly zajímat.
malý inzerát
Heilbronn
462 km
Objemový tahaè
DAFFT XF 480 SSC LD
DAFFT XF 480 SSC LD
Váš inzerát byl úspěšně smazán
Došlo k chybě








































































