Návěs s nízkým nakladačem
Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen

Stav
Použitý
Umístění
Dortmund Německo
Návěs s nízkým nakladačem Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen
Návěs s nízkým nakladačem Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen
Návěs s nízkým nakladačem Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen
Návěs s nízkým nakladačem Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen
Návěs s nízkým nakladačem Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen
Návěs s nízkým nakladačem Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen
Návěs s nízkým nakladačem Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen
Návěs s nízkým nakladačem Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen
Návěs s nízkým nakladačem Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen
more Images
Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen
Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen
Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen
Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen
Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen
Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen
Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen
Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen
Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen
Zobrazit fotky
Zobrazit mapu

Základní údaje

Cena a lokalita

Umístění:
Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Deutschland Německo
pronájem:
je možné
Volejte

Technické údaje

Pohotovostní hmotnost:
13 600 kg
Maximální hmotnost nákladu:
56 200 kg
Celková hmotnost:
69 800 kg
Konfigurace náprav:
3 nápravy
První registrace:
11/2024
Délka ložné plochy:
8 800 mm
Šířka ložného prostoru:
2 540 mm
Výška ložného prostoru:
860 mm
Zavěšení:
vzduch
Rozměr pneumatiky:
235/75 R17.5
Barva:
šedá
Vybavení:
ABS

Podrobnosti nabídky

ID výpisu:
A180-70-546
Referenční č.:
909
Naposled aktualizováno:
31.01.2025

Popis

Gooseneck:
-Gooseneck in SNT design to optimize the loading area length, length approx. 3,700 mm
-Rear gooseneck with bevel approx. 1,000 mm x 10°

Cargo bed:
-Telescopic loading area, length approx. 8,800 mm, with rear chamfer approx. 500 mm x 10°
-Depression in the chamfer and protruding into the loading area to accommodate the excavator dipper arm
-Pneumatic locking with conical pin and reinforced locking positions

Ramps:
-1 Pair of two-part steel ramps, approx. 4,350 mm x 900 mm
-Hydraulic folding ramp tips
-Individual hydraulic ramps can be moved outwards by approx. 235 mm and inwards by approx. 215 mm

Axles and suspension:
-PW axles and suspension, two axles rigid, two axles self-steering
-Electromagnetic reverse lock via reverse gear and can be activated manually
-Air suspension with lifting and lowering valve
-axle tool
-Tires: 235/75 R17.5 3PMSF dual tires
Gbodpjvitawjfx Ag Ijw

Accessories included:
-steel front wall, plug-in, height approx. 400 mm
-3 kW electro-hydraulic unit for controlling the hydraulic processes, with the exception of hydraulic cable winches
-1 Spare wheel with mounting adapter
-Outer support of the gooseneck with fastening holes for screwable lashing rings -The first hole approx. 200 mm from the front, then approx. every 400 mm
-One fastening hole in the rear upper area of the gooseneck outer support for a screwable lashing ring
-above the gooseneck approx. 40 mm thick hardwood covering
-1 pair of plug-in aluminum side panels on the side of the gooseneck and a plug-in aluminum rear panel
-2" kingpin
-Guide plate of the gooseneck for the saddle plate approx. 500 mm wide
-Mounting for ALU docking lights
-Mech. Saddle supports with 2-speed gearbox and crank
-Continuous hardwood flooring on the cargo bed, interrupted between the axles, approx. 50 mm thick
-Locking of the cargo bed with conically welded locking profiles every 250 mm incl. pretensioning plate
-elongated holes for hook-in and movable bridging elements on the front of the cargo bed
-1 Intermediate table with stepped loading surface, approx. 300 mm wide for the pull-out tube with large cross-section with sheet metal covering
-Front and rear with slotted holes for hook-in and movable bridging elements:
-Removable cover at the same height as the loading area
-Widenings extendable by approx. 230 mm per side
-1 pair of fixed wheel recesses open up to the pull-out, approx. 700 x 410 mm, in the cargo bed in front of the 1st axle
-Wheel recesses with sheet metal covering and square climbing ledges 15 x 15 mm each approx. 200 mm
-A pair of fixed wheel recesses between the 2nd and 3rd axles in the loading area
-Hardwood covering on the bevel of the cargo bed
-Control valves for the hydraulic ramps on the right-hand side of the vehicle
-1 pair of mechanical rear supports
-Central lubrication system
-Galvanized stands for the extendable extensions in the wheel recesses, for widening the wheel recess covers
-Square climbing rails 20 x 30 mm, approx. every 200 mm
-WABCO Smartboard System
-1st axle with automatic lift axle function and collision aid
-Square climbing ledges 20 x 30 mm
-4 warning boards approx. 423 x 423 mm extendable by approx. 1,000 mm
-1 Intermediate table with offset loading surface, approx. 300 mm wide for the pull-out tube with large cross-section with sheet metal covering
-With slotted holes at the front and rear for attachable and movable bridging elements
-Removable cover at the same height as the loading surface

Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.

Poskytovatel

Registrován(a) od: 2007

63 Inzeráty online

Volejte

Odeslat požadavek

Pozemekus 
Německo
Rakousko
Švýcarsko
Spojené státy americké
Spojené království
Francie
Belgie
Španělsko
Mexiko
Itálie
Nizozemsko
Polsko
Ruská federace
Bělorusko (Běloruská republika)
Ukrajina
Estonsko
Turecko
Nový Zéland
Irsko
Česká republika
Dánsko
Finsko
Švédsko
Norsko
Lucembursko
Řecko
Litva
Lotyšsko
Island
Portugalsko
Brazílie
Venezuela
Argentina
Maďarsko
Slovensko
Rumunsko
Moldavsko
Slovinsko
Srbsko
Černá Hora
Albánie
Chorvatsko
Bulharsko
Severní Makedonie
Bosna a Hercegovina
Izrael
Egypt
Maroko
Indie
Indonésie
Jižní Korea
Japonsko
Thajsko
Malajsie
Vietnam
China
Tchaj-wan
Írán
Bangladéš
Dotaz nebylo možné odeslat. Zkuste to prosím znovu později.

Telefon & Fax

+49 231 9... inzeráty
Tyto inzeráty by vás také mohly zajímat.
malý inzerát
Trajler Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi m. Radmulden u. Rampen
Trajler Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi m. Radmulden u. Rampen
Trajler Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi m. Radmulden u. Rampen
Trajler Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi m. Radmulden u. Rampen
Trajler Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi m. Radmulden u. Rampen
Trajler Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi m. Radmulden u. Rampen
Trajler Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi m. Radmulden u. Rampen
Trajler Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi m. Radmulden u. Rampen
Trajler Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi m. Radmulden u. Rampen
Trajler Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi m. Radmulden u. Rampen
Trajler Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi m. Radmulden u. Rampen
Trajler Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi m. Radmulden u. Rampen
more images
Německo Dortmund
601 km
Trajler
Faymonville4-2+2-Achs-Tele-Semi m. Radmulden u. Rampen
Volejte