Valníkový nákladní automobil s plachtouMAN
TGL 12.250 4x2 BL *Dautel DL2000S*Tageszulassung
Valníkový nákladní automobil s plachtou
MAN
TGL 12.250 4x2 BL *Dautel DL2000S*Tageszulassung
pevná cena bez DPH
98 900 €
(117 691 € brutto)
Stav
Použitý
Umístění
Gersthofen 

Zobrazit fotky
Zobrazit mapu
Základní údaje
- Výrobce:
- MAN
- Stav:
- použitý
Cena a lokalita
pevná cena bez DPH
98 900 €
(117 691 € brutto)
- Místo prodejce:
- Daimlerstrasse 3, 86368 Gersthofen, Německo
Volejte
Technické údaje
- Najeté kilometry:
- 72 km
- Výkon:
- 184 kW (250,17 k)
- První registrace:
- 06/2024
- Celková hmotnost:
- 12 000 kg
- Typ paliva:
- nafta
- Barva:
- červený
- Konfigurace náprav:
- 2 nápravy
- Další kontrola (TÜV):
- 06/2025
- Typ převodu:
- automatický
- Emisní třída:
- Euro 6
- Šířka ložného prostoru:
- 2 480 mm
- Délka ložné plochy:
- 7 300 mm
- Výška ložného prostoru:
- 2 650 mm
- Celková šířka:
- 2 240 mm
- Celková výška:
- 3 157 mm
- Vybavení:
- ABS, klimatizace, navigační systém, sazečkový filtr, zvedací plošina
Podrobnosti nabídky
- ID výpisu:
- A185-42-761
- Naposled aktualizováno:
- 16.10.2025
Popis
Popis vozidla MAN TGL 12.250 4x2 BL
*Rozvor: 5 200 mm*
Tautliner nástavba (certifikováno), zadní zvedací plošina Dautel DL 2000s
Rozměry cca 7 300 mm x 2 480 mm x 2 650 mm
Boční tlumič výfuku, pravé koncové potrubí, směrem ke středu rámu. Sání vzduchu za kabinou, zvýšené. Kryt, objem nádrže 180 l, palivová nádrž vpravo, ocelová, příčný průřez, nádrže nízké, po straně, objem 35 l, nádrž AdBlue vpravo, podlaha, podélný ochranný rám vpředu, boční nevyklápěcí ochrana, zadní ochranný rám, klín pod kola s držákem, vzduchový kompresor 1 válec, 238 ccm, úsporný systém, vyhřívaný odvlhčovač vzduchu, pneumaticky řízená úprava vzduchu, ocelové tlakové nádrže pro vzduch. Plnohodnotný brzdový asistent, výkonná motorová brzda MAN EVBec - stupňovitá, kotoučové brzdy na přední i zadní nápravě, ovládání parkovací brzdy vedle sedadla řidiče, konvenční parkovací brzda, parkovací brzda s pružinovým akumulátorem na zadních nápravách (včetně VLA/NLA), rozjezdová pojistka MAN EasyStart.
Ukazatel opotřebení brzdových destiček s výstrahou, harmonizace opotřebení destiček u tahače, 5komorový nouzový brzdový signál, automatická výstražná signalizace, bez couvacího alarmu.
Test funkce osvětlení, boční obrysová světla LED. Dieselový motor MAN D0836 LFLBK, výkon 184 kW (250 PS), točivý moment 1 050 Nm, Euro 6e. Vyhřívaný palivový filtr do třídy čistoty 21, předfiltr paliva s odlučovačem oleje/vody a vodním senzorem, vyhřívaný (směšovací ventil), uzavřená ventilace klikové skříně, zvukové kryty motoru.
Chladič motoru standardní délky, měrka a digitální ukazatel hladiny oleje. Předpalovací zařízení, stacionární regenerace katalyzátoru spouští teprve po varovné signalizaci. MAN TipMatic 12.12 OD, ovládání páčkou pod volantem, manuální funkce, Idle Speed Driving, suchá jednokotoučová spojka 395 mm.
Přední pneumatiky Bridgestone 265/70R17,5 R-STEER 002.
Zadní pneumatiky Bridgestone 265/70R17,5 R-DRIVE 002.
Přední náprava 4 800 kg, nehnaná, kráká, řiditelná, nelze zvednout.
Blatník přední nápravy. Zadní náprava 8 700 kg, HY náprava bez průběžného pohonu, rovná.
Blatníky se zástěrkami vzadu prodloužené dolů. Převodový poměr nápravy i=3,36. Diferenciální zámky na valivých zadních nápravách.
Nosnost pružení přední náprava 4 700 kg, zadní náprava 8 700 kg. Hlavní rozvor 5 200 mm.
Laedpfx Aovz Rglsgieh
Kabina CC: kompaktní (úzká, krátká, středně vysoká). Uložení kabiny Basic.
Ruční sklápění kabiny. Aerodynamický spojler na střeše seřizovaný při dodání ve výchozí pozici pro jízdu. Mechanické zvedací střešní okno.
Přední nárazník z plastu s integrovaným nástupem, držákem. Čelní sklo vrstvené, tónované (VSG), sluneční clona. Ostřikovač a stěrače čelního skla. Centrální zamykání na dálkové ovládání.
2 zásuvky ve středu kabiny (12V a 24V), příprava pro vysílačku vč. CB antény na střeše kabiny.
Technický popis nástavby:
Technický popis: světlá výška při otevřených dveřích 2 610 mm. Pomocný rám – podélníky z oceli přišroubované na rám vozidla, příčníky z oceli se šroubují na podélníky. Upevnění dle nejnovějších montážních směrnic výrobce vozidla. Podlaha z protiskluzové překližky, tloušťka 27 mm, na příčnících. Vnější rám z ocelových profilů v jedné rovině s deskami z protiskluzové překližky. Hliníkové latě V vlevo a vpravo, řady hliníkových zásuvných latí na obou stranách. Čelo nástavby uzavřeno až po strop. Středové sloupky posuvné vpřed i vzad.
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
*Rozvor: 5 200 mm*
Tautliner nástavba (certifikováno), zadní zvedací plošina Dautel DL 2000s
Rozměry cca 7 300 mm x 2 480 mm x 2 650 mm
Boční tlumič výfuku, pravé koncové potrubí, směrem ke středu rámu. Sání vzduchu za kabinou, zvýšené. Kryt, objem nádrže 180 l, palivová nádrž vpravo, ocelová, příčný průřez, nádrže nízké, po straně, objem 35 l, nádrž AdBlue vpravo, podlaha, podélný ochranný rám vpředu, boční nevyklápěcí ochrana, zadní ochranný rám, klín pod kola s držákem, vzduchový kompresor 1 válec, 238 ccm, úsporný systém, vyhřívaný odvlhčovač vzduchu, pneumaticky řízená úprava vzduchu, ocelové tlakové nádrže pro vzduch. Plnohodnotný brzdový asistent, výkonná motorová brzda MAN EVBec - stupňovitá, kotoučové brzdy na přední i zadní nápravě, ovládání parkovací brzdy vedle sedadla řidiče, konvenční parkovací brzda, parkovací brzda s pružinovým akumulátorem na zadních nápravách (včetně VLA/NLA), rozjezdová pojistka MAN EasyStart.
Ukazatel opotřebení brzdových destiček s výstrahou, harmonizace opotřebení destiček u tahače, 5komorový nouzový brzdový signál, automatická výstražná signalizace, bez couvacího alarmu.
Test funkce osvětlení, boční obrysová světla LED. Dieselový motor MAN D0836 LFLBK, výkon 184 kW (250 PS), točivý moment 1 050 Nm, Euro 6e. Vyhřívaný palivový filtr do třídy čistoty 21, předfiltr paliva s odlučovačem oleje/vody a vodním senzorem, vyhřívaný (směšovací ventil), uzavřená ventilace klikové skříně, zvukové kryty motoru.
Chladič motoru standardní délky, měrka a digitální ukazatel hladiny oleje. Předpalovací zařízení, stacionární regenerace katalyzátoru spouští teprve po varovné signalizaci. MAN TipMatic 12.12 OD, ovládání páčkou pod volantem, manuální funkce, Idle Speed Driving, suchá jednokotoučová spojka 395 mm.
Přední pneumatiky Bridgestone 265/70R17,5 R-STEER 002.
Zadní pneumatiky Bridgestone 265/70R17,5 R-DRIVE 002.
Přední náprava 4 800 kg, nehnaná, kráká, řiditelná, nelze zvednout.
Blatník přední nápravy. Zadní náprava 8 700 kg, HY náprava bez průběžného pohonu, rovná.
Blatníky se zástěrkami vzadu prodloužené dolů. Převodový poměr nápravy i=3,36. Diferenciální zámky na valivých zadních nápravách.
Nosnost pružení přední náprava 4 700 kg, zadní náprava 8 700 kg. Hlavní rozvor 5 200 mm.
Laedpfx Aovz Rglsgieh
Kabina CC: kompaktní (úzká, krátká, středně vysoká). Uložení kabiny Basic.
Ruční sklápění kabiny. Aerodynamický spojler na střeše seřizovaný při dodání ve výchozí pozici pro jízdu. Mechanické zvedací střešní okno.
Přední nárazník z plastu s integrovaným nástupem, držákem. Čelní sklo vrstvené, tónované (VSG), sluneční clona. Ostřikovač a stěrače čelního skla. Centrální zamykání na dálkové ovládání.
2 zásuvky ve středu kabiny (12V a 24V), příprava pro vysílačku vč. CB antény na střeše kabiny.
Technický popis nástavby:
Technický popis: světlá výška při otevřených dveřích 2 610 mm. Pomocný rám – podélníky z oceli přišroubované na rám vozidla, příčníky z oceli se šroubují na podélníky. Upevnění dle nejnovějších montážních směrnic výrobce vozidla. Podlaha z protiskluzové překližky, tloušťka 27 mm, na příčnících. Vnější rám z ocelových profilů v jedné rovině s deskami z protiskluzové překližky. Hliníkové latě V vlevo a vpravo, řady hliníkových zásuvných latí na obou stranách. Čelo nástavby uzavřeno až po strop. Středové sloupky posuvné vpřed i vzad.
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Poskytovatel
Poznámka: Zaregistrujte se zdarma nebo se přihlaste, abyste získali všechny informace.
Registrován(a) od: 2004
Odeslat požadavek
Telefon & Fax
+49 821 2... inzeráty
Váš inzerát byl úspěšně smazán
Došlo k chybě