Jeřábové vozidloScania
        R560 V8 2012 HMF 30TM!!CRANE/KRAN/GRUE!! 6x2!FU...    
 Jeřábové vozidlo
Scania
        R560 V8 2012 HMF 30TM!!CRANE/KRAN/GRUE!! 6x2!FU...    
                Rok výroby            
                2012            
            Stav        
            Použitý                    
            Umístění        
                                                Hedel                                            

 Zobrazit fotky            
 Zobrazit mapu            
Základní údaje
Cena a lokalita
- Umístění:
 -             Hedel, Nizozemsko                

 
 Volejte            
Technické údaje
- Najeté kilometry:
 - 889 496 km
 
- Výkon:
 - 412 kW (560,16 k)
 
- Typ paliva:
 - nafta
 
- Barva:
 - modrá
 
- Konfigurace náprav:
 - 6x2
 
- Palivo:
 - nafta
 
- Brzdy:
 - retardér
 
- Kabina řidiče:
 - spací kabina
 
- Typ převodu:
 - automatický
 
- Emisní třída:
 - Euro 5
 
- Zavěšení:
 - vzduch
 
- Vybavení:
 - ABS, klimatizace, navigační systém, nezávislé topení, přípojné zařízení, retardér, spojler, tempomat
 
Podrobnosti nabídky
- ID výpisu:
 - A197-36-545
 
- Naposled aktualizováno:
 - 08.08.2025
 
Popis
        = Další možnosti a příslušenství =
- Hliníková palivová nádrž
- Dvojitá palivová nádrž
- Elektrická okna
- Elektricky nastavitelná vnější zrcátka
- Dálkově ovládané centrální zamykání
- Dálková světla
- Omezovač rychlosti
- Intarder
- Lednička
- Vzduchové odpružení
- Vzduchový klakson
- Rezervní kolo
- Sluneční clona
- Stabilizační kontrola
- Nezávislé topení
- Skříňka na nářadí
- Vývodový hřídel (PTO)
- Vývodový hřídel (PTO)
- Centrální mazání
- Tažné oko
= Další informace =
Obecné informace
Rok výroby: červenec 2012
Pohon
AdBlue systém: Ano
Bodpfx Ajw Il Ubjbaslp
Konfigurace náprav
Odpružení: vzduchové odpružení
Přední náprava: řiditelná; vzorek pneu vlevo: 50 %; vzorek pneu vpravo: 50 %
Zadní náprava 1: vzorek pneu vlevo: 50 %; vzorek pneu vpravo: 50 %
Zadní náprava 2: zdvihací náprava; řiditelná; vzorek pneu vlevo: 50 %; vzorek pneu vpravo: 50 %
Hmotnosti
Provozní hmotnost: 17 372 kg
Užitečné zatížení: 8 628 kg
Celková povolená hmotnost: 26 000 kg
Funkčnost
Jeřáb: HMF 3000 K6 30 tm s rádiovým dálkovým ovládáním, rok výroby 2012, umístěný vzadu na podvozku
Označení CE: ano
Stav
Technický stav: dobrý
Vizuální stav: dobrý
Finanční informace
Cena: Na vyžádání
Další informace
Pro více informací kontaktujte Johna de Koninga nebo Marka de Koninga.
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
- Hliníková palivová nádrž
- Dvojitá palivová nádrž
- Elektrická okna
- Elektricky nastavitelná vnější zrcátka
- Dálkově ovládané centrální zamykání
- Dálková světla
- Omezovač rychlosti
- Intarder
- Lednička
- Vzduchové odpružení
- Vzduchový klakson
- Rezervní kolo
- Sluneční clona
- Stabilizační kontrola
- Nezávislé topení
- Skříňka na nářadí
- Vývodový hřídel (PTO)
- Vývodový hřídel (PTO)
- Centrální mazání
- Tažné oko
= Další informace =
Obecné informace
Rok výroby: červenec 2012
Pohon
AdBlue systém: Ano
Bodpfx Ajw Il Ubjbaslp
Konfigurace náprav
Odpružení: vzduchové odpružení
Přední náprava: řiditelná; vzorek pneu vlevo: 50 %; vzorek pneu vpravo: 50 %
Zadní náprava 1: vzorek pneu vlevo: 50 %; vzorek pneu vpravo: 50 %
Zadní náprava 2: zdvihací náprava; řiditelná; vzorek pneu vlevo: 50 %; vzorek pneu vpravo: 50 %
Hmotnosti
Provozní hmotnost: 17 372 kg
Užitečné zatížení: 8 628 kg
Celková povolená hmotnost: 26 000 kg
Funkčnost
Jeřáb: HMF 3000 K6 30 tm s rádiovým dálkovým ovládáním, rok výroby 2012, umístěný vzadu na podvozku
Označení CE: ano
Stav
Technický stav: dobrý
Vizuální stav: dobrý
Finanční informace
Cena: Na vyžádání
Další informace
Pro více informací kontaktujte Johna de Koninga nebo Marka de Koninga.
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Poskytovatel
            Poznámka:        Zaregistrujte se zdarma nebo se přihlaste, abyste získali všechny informace.    
Registrován(a) od: 2016
Odeslat požadavek
Telefon & Fax
                            +31 73 20... inzeráty                
            Váš inzerát byl úspěšně smazán            
            Došlo k chybě            






























