Návěs s nízkým nakladačemFaymonville
MAX Trailer 4-Achs-Tele-Semi-hydr-Rampen
Návěs s nízkým nakladačem
Faymonville
MAX Trailer 4-Achs-Tele-Semi-hydr-Rampen
pevná cena bez DPH
82 800 €
(98 532 € brutto)
Rok výroby
2025
Stav
Použitý
Umístění
Dortmund 

Zobrazit fotky
Zobrazit mapu
Základní údaje
Cena a lokalita
pevná cena bez DPH
82 800 €
(98 532 € brutto)
- Umístění:
- Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, DE
- pronájem:
- je možné
Volejte
Technické údaje
- Celková hmotnost:
- 60 800 kg
- Pohotovostní hmotnost:
- 11 900 kg
- Maximální hmotnost nákladu:
- 48 900 kg
- Provozní hmotnost:
- 11 900 kg
- Konfigurace náprav:
- 3 nápravy
- Délka ložné plochy:
- 9 300 mm
- Šířka ložného prostoru:
- 2 540 mm
- Výška ložného prostoru:
- 860 mm
- První registrace:
- 08/2025
- Zavěšení:
- vzduch
- Barva:
- šedá
- Rozměr pneumatiky:
- 235/75 R 17.5
- Vybavení:
- ABS
Podrobnosti nabídky
- ID výpisu:
- A202-79-600
- Referenční č.:
- 951
- Naposled aktualizováno:
- 13.10.2025
Popis
Ke každému použitému návěsu obdržíte aktuální a úplnou inspekční a funkční zprávu.
Labutí krk:
- Labutí krk se zadním zkosením cca 750 mm x 10°
- 3 páry vázacích ok (LC 5 000 daN)
- Podlaha z tvrdého dřeva, síla 30 mm
Ložná plocha v provedení s výsuvem:
- Ložná plocha v provedení s výsuvem se zadním zkosením cca 1 000 mm x 8°
- 5 párů ven výklopných vázacích ok (LC 5 000 daN)
- 3 páry ven výklopných vázacích ok (LC 10 000 daN)
- 1 pár vázacích ok uložených vpředu ve ložné ploše (LC 10 000 daN)
- Výřezy ve vnějším rámu ložné plochy pro zavěšení stahovacích pásů (LC 2 000 daN)
- Podlaha z tvrdého dřeva cca 48 mm silná, nad nápravami podlaha z protiskluzového plechu
Dvoudílné ocelové nájezdové rampy:
- Jeden pár pozinkovaných dvoudílných ocelových ramp cca 2 750 + 1 400 x 800 mm s podlahou z tvrdého dřeva tl. cca 48 mm
- Rampy s hydraulicky výklopnými a sklápěcími částmi rampy, hydraulickým zvedáním a hydraulicky posuvné
- Maximální zatížení na pár: 40 000 kg
Nápravy a pneumatiky:
- Nápravy BPW, dvě nápravy tuhé, dvě nápravy vlečené řízené, vzduchové odpružení, bubnové brzdy, funkce zdvihu/snížení
- Řízené vlečené nápravy s elektromagnetickým zámkem zpátečky, aktivovaným přes zpátečku nebo manuálně
- Nářadí k nápravám
- Pneumatiky 235/75 R 17.5
- Systém kontroly tlaku v pneumatikách TPMS dle ECE R 141
Včetně příslušenství:
- 2'' královský čep
Gjdpfx Aexm Rlujgiokc
- Jedna pozinkovaná ocelová čelní stěna cca 400 mm vysoká
- Jedno rezervní kolo s držákem před čelní stěnou
- Na pozinkovaném přípojném panelu vpředu žluté a červené vzduchové spojky
- 4 ks klínů s držákem na čelní stěně
- Držák v zadní části labutího krku pro ALU nájezdové rampy
- Pozinkované sklopné podpěry pod zkosením ložné plochy
- Držák pro maják na zadní části návěsu
- Krycí plechy pro překlenutí prostoru mezi rampami a ložnou plochou
- Bílé reflexní pásky dle EU předpisů po stranách, na výsuvu a vzadu červené
- Elektrohydraulická jednotka vzadu pod ložnou plochou
- Na labutím krku a rampách vlevo i vpravo vždy držák pro výstražné tabulky vč. zásuvky
- Ovládací ventily pro rampy umístěné na pravé straně návěsu
- Blatník na zadní části návěsu
- Evropské reflexní značky (červená-žlutá) na zadní části návěsu
- Na labutím krku ALU bočnice a zadní stěna nasazovací cca 2 440 x 400 mm
- Zadní pozinkované středicí sloupky jsou odnímatelné (délka nástavby cca 2 560 mm)
- 4 páry WADER kontejnerových kapes v ložné ploše pro jeden 20ft, 2x 20ft nebo jeden 40ft kontejner
- 7 párů kapes pro zasunovací sloupky 100 x 50 mm ve vnějším rámu ložné plochy
- Pozinkovaná rozšíření, výsuvná cca o 230 mm na každou stranu
- Zvedací náprava na přední nápravě, ovládaná systémem TEBS E v závislosti na aktuálním zatížení náprav a stavu naložení
- Čtyřhranný profil pro stoupání 20 x 20 mm každých 200 mm na vnějším rámu zkosení ložné plochy
- Na protiskluzových pleších na labutím krku a ložné ploše je nanesena barva s pískem pro zvýšení bezpečnosti proti skluzu
- Centrální mazací systém BEKAMAX (Pico), s plastickým mazivem NLGI-2 a s odnímatelným krytem čerpadla
- Čtyři výstražné tabule výsuvné cca o 400 mm 423 x 423 mm s pozičním světlem
- Na výstražných tabulích držák pro maják
- Samolepka s omezením rychlosti 80 km/h vzadu a na obou stranách
- Manometr pro zjištění zatížení náprav včetně diagramu zatížení
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Labutí krk:
- Labutí krk se zadním zkosením cca 750 mm x 10°
- 3 páry vázacích ok (LC 5 000 daN)
- Podlaha z tvrdého dřeva, síla 30 mm
Ložná plocha v provedení s výsuvem:
- Ložná plocha v provedení s výsuvem se zadním zkosením cca 1 000 mm x 8°
- 5 párů ven výklopných vázacích ok (LC 5 000 daN)
- 3 páry ven výklopných vázacích ok (LC 10 000 daN)
- 1 pár vázacích ok uložených vpředu ve ložné ploše (LC 10 000 daN)
- Výřezy ve vnějším rámu ložné plochy pro zavěšení stahovacích pásů (LC 2 000 daN)
- Podlaha z tvrdého dřeva cca 48 mm silná, nad nápravami podlaha z protiskluzového plechu
Dvoudílné ocelové nájezdové rampy:
- Jeden pár pozinkovaných dvoudílných ocelových ramp cca 2 750 + 1 400 x 800 mm s podlahou z tvrdého dřeva tl. cca 48 mm
- Rampy s hydraulicky výklopnými a sklápěcími částmi rampy, hydraulickým zvedáním a hydraulicky posuvné
- Maximální zatížení na pár: 40 000 kg
Nápravy a pneumatiky:
- Nápravy BPW, dvě nápravy tuhé, dvě nápravy vlečené řízené, vzduchové odpružení, bubnové brzdy, funkce zdvihu/snížení
- Řízené vlečené nápravy s elektromagnetickým zámkem zpátečky, aktivovaným přes zpátečku nebo manuálně
- Nářadí k nápravám
- Pneumatiky 235/75 R 17.5
- Systém kontroly tlaku v pneumatikách TPMS dle ECE R 141
Včetně příslušenství:
- 2'' královský čep
Gjdpfx Aexm Rlujgiokc
- Jedna pozinkovaná ocelová čelní stěna cca 400 mm vysoká
- Jedno rezervní kolo s držákem před čelní stěnou
- Na pozinkovaném přípojném panelu vpředu žluté a červené vzduchové spojky
- 4 ks klínů s držákem na čelní stěně
- Držák v zadní části labutího krku pro ALU nájezdové rampy
- Pozinkované sklopné podpěry pod zkosením ložné plochy
- Držák pro maják na zadní části návěsu
- Krycí plechy pro překlenutí prostoru mezi rampami a ložnou plochou
- Bílé reflexní pásky dle EU předpisů po stranách, na výsuvu a vzadu červené
- Elektrohydraulická jednotka vzadu pod ložnou plochou
- Na labutím krku a rampách vlevo i vpravo vždy držák pro výstražné tabulky vč. zásuvky
- Ovládací ventily pro rampy umístěné na pravé straně návěsu
- Blatník na zadní části návěsu
- Evropské reflexní značky (červená-žlutá) na zadní části návěsu
- Na labutím krku ALU bočnice a zadní stěna nasazovací cca 2 440 x 400 mm
- Zadní pozinkované středicí sloupky jsou odnímatelné (délka nástavby cca 2 560 mm)
- 4 páry WADER kontejnerových kapes v ložné ploše pro jeden 20ft, 2x 20ft nebo jeden 40ft kontejner
- 7 párů kapes pro zasunovací sloupky 100 x 50 mm ve vnějším rámu ložné plochy
- Pozinkovaná rozšíření, výsuvná cca o 230 mm na každou stranu
- Zvedací náprava na přední nápravě, ovládaná systémem TEBS E v závislosti na aktuálním zatížení náprav a stavu naložení
- Čtyřhranný profil pro stoupání 20 x 20 mm každých 200 mm na vnějším rámu zkosení ložné plochy
- Na protiskluzových pleších na labutím krku a ložné ploše je nanesena barva s pískem pro zvýšení bezpečnosti proti skluzu
- Centrální mazací systém BEKAMAX (Pico), s plastickým mazivem NLGI-2 a s odnímatelným krytem čerpadla
- Čtyři výstražné tabule výsuvné cca o 400 mm 423 x 423 mm s pozičním světlem
- Na výstražných tabulích držák pro maják
- Samolepka s omezením rychlosti 80 km/h vzadu a na obou stranách
- Manometr pro zjištění zatížení náprav včetně diagramu zatížení
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Poskytovatel
Poznámka: Zaregistrujte se zdarma nebo se přihlaste, abyste získali všechny informace.
Registrován(a) od: 2007
Odeslat požadavek
Telefon & Fax
+49 231 9... inzeráty
Váš inzerát byl úspěšně smazán
Došlo k chybě