Sklápěcí vůzMercedes-Benz
Atego 1530 K 4x2, 2x AHK
Sklápěcí vůz
Mercedes-Benz
Atego 1530 K 4x2, 2x AHK
pevná cena bez DPH
59 900 €
(71 281 € brutto)
Stav
Použitý
Umístění
Bovenden 

Zobrazit fotky
Zobrazit mapu
Základní údaje
Cena a lokalita
pevná cena bez DPH
59 900 €
(71 281 € brutto)
- Místo prodejce:
- Alte Bundesstraße 48, 37120 Bovenden, Německo
Volejte
Technické údaje
- Najeté kilometry:
- 19 000 km
- Výkon:
- 220 kW (299,12 k)
- Typ převodu:
- mechanický
- Typ paliva:
- nafta
- Barva:
- červený
- Celková hmotnost:
- 15 000 kg
- Pohotovostní hmotnost:
- 6 745 kg
- Maximální hmotnost nákladu:
- 8 255 kg
- Rozměr pneumatiky:
- 285/70R19.5
- Konfigurace náprav:
- 4x2
- Počet míst k sezení:
- 2
- První registrace:
- 04/2018
- Emisní třída:
- Euro 6
- Brzdy:
- brzdění motorem
- Zavěšení:
- ocel
- Délka ložné plochy:
- 4 200 mm
- Šířka ložného prostoru:
- 2 350 mm
- Výška ložného prostoru:
- 600 mm
- Kabina řidiče:
- denní kabina
- Rozvor náprav:
- 3 260 mm
- Vybavení:
- ABS, centrální zamykání, elektronický stabilizační program (ESP), imobilizační systém, kabina, mlhovky, nezávislé topení, palubní počítač, posilovač řízení, přídavná světla, přípojné zařízení, tempomat, uzávěrka diferenciálu, vyhřívání sedadla, řízení trakce
Podrobnosti nabídky
- ID výpisu:
- A202-86-490
- Referenční č.:
- 88851
- Naposled aktualizováno:
- 13.10.2025
Popis
Umístění vozidla: na cestě / v tranzitu, ClassicSpace, ocelová nástavba, kategorie: dům, 1x komfortní sedadlo, vyhřívané sedadlo, zadní okno, elektrická zrcátka, vyhřívaná zrcátka, elektricky ovládaná okna vlevo i vpravo, sluneční clona, tempomat, nezávislé topení, spínač 8, ABS (protiblokovací systém), protiprokluzová regulace (ASR), konstantní škrticí klapka, přídavný pohon, kryt rámu, uzávěrka diferenciálu, mlhovky, výstražné majáky, listová pružina, tažné zařízení vzduch- elektro-hydraulické, tažná koule, oka pro uchycení nákladu, ochrana proti podjetí, kyvné bočnice, střešní okno, ekologická plaketa zelená.
Godpexnda Ijfx Agiekc
Rozvor: 3260 mm, nástavba: Meiller třístranný sklápěč s odpruženými bočními stěnami, přední náprava 5,3 t, zadní hypoidní náprava 11 t, kolo talířové 390, uzávěrka diferenciálu zadní nápravy, elektronický brzdový systém s ABS a ASR, kotoučové brzdy na přední nápravě, bubnové brzdy na zadní nápravě, kontrola kondenzátu v pneumatickém systému, stabilizátor zadní nápravy pro vysoké zatížení, přední ochrana proti podjetí z oceli, klasická palubní deska, přídavné teplovzdušné topení 2000W, pylový filtr, ClassicSpace, příprava pro mýtný systém, LED denní svícení, vysokovýkonná motorová brzda, ESP, asistent pro jízdu v pruhu, Meiller 5-pístové čerpadlo typ 255/1, sklápěcí plocha 5 mm, přídavný pohon MB 131-2c čerpadlo.
Veškeré údaje jsou bez záruky, protože vozidlo je stále na cestě! ÚDAJE O PŘÍSLUŠENSTVÍ JSOU BEZ ZÁRUKY, změny, předběžný prodej a omyly vyhrazeny!
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Godpexnda Ijfx Agiekc
Rozvor: 3260 mm, nástavba: Meiller třístranný sklápěč s odpruženými bočními stěnami, přední náprava 5,3 t, zadní hypoidní náprava 11 t, kolo talířové 390, uzávěrka diferenciálu zadní nápravy, elektronický brzdový systém s ABS a ASR, kotoučové brzdy na přední nápravě, bubnové brzdy na zadní nápravě, kontrola kondenzátu v pneumatickém systému, stabilizátor zadní nápravy pro vysoké zatížení, přední ochrana proti podjetí z oceli, klasická palubní deska, přídavné teplovzdušné topení 2000W, pylový filtr, ClassicSpace, příprava pro mýtný systém, LED denní svícení, vysokovýkonná motorová brzda, ESP, asistent pro jízdu v pruhu, Meiller 5-pístové čerpadlo typ 255/1, sklápěcí plocha 5 mm, přídavný pohon MB 131-2c čerpadlo.
Veškeré údaje jsou bez záruky, protože vozidlo je stále na cestě! ÚDAJE O PŘÍSLUŠENSTVÍ JSOU BEZ ZÁRUKY, změny, předběžný prodej a omyly vyhrazeny!
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Poskytovatel
Poznámka: Zaregistrujte se zdarma nebo se přihlaste, abyste získali všechny informace.
Registrován(a) od: 2002
Odeslat požadavek
Telefon & Fax
+49 551 8... inzeráty
Váš inzerát byl úspěšně smazán
Došlo k chybě