Nákladní automobil s plošinou (otevřený)Mercedes-Benz
Antos 2540L mit PK 20.501L Tec3
Nákladní automobil s plošinou (otevřený)
Mercedes-Benz
Antos 2540L mit PK 20.501L Tec3
Zahajovací cena bez DPH
77 500 €
(92 225 € brutto)
Rok výroby
2015
Stav
Použitý
Umístění
Herzlake 

Zobrazit fotky
Zobrazit mapu
Základní údaje
Cena a lokalita
Zahajovací cena bez DPH
77 500 €
(92 225 € brutto)
- Umístění:
- Herzlake, Německo

Volejte
Technické údaje
- Najeté kilometry:
- 345 000 km
- Výkon:
- 290 kW (394,29 k)
- První registrace:
- 12/2025
- Celková hmotnost:
- 26 500 kg
- Typ paliva:
- nafta
- Barva:
- bílý
- Konfigurace náprav:
- 6x2
- Provozní hmotnost:
- 14 650 kg
- Maximální hmotnost nákladu:
- 11 850 kg
- Pohotovostní hmotnost:
- 14 650 kg
- Rozměr pneumatiky:
- 315/70 R22,5
- Další kontrola (TÜV):
- 10/2025
- Palivo:
- nafta
- Rozvor náprav:
- 4 900 mm
- Brzdy:
- brzdění motorem
- Kabina řidiče:
- denní kabina
- Typ převodu:
- poloautomatický
- Emisní třída:
- Euro 6
- Zavěšení:
- vzduch/vzduch
- Šířka ložného prostoru:
- 2 480 mm
- Délka ložné plochy:
- 6 620 mm
- Výška ložného prostoru:
- 8 300 mm
- Brzděné zatížení přívěsu:
- 14 000 kg
- Počet předchozích majitelů:
- 2
- Počet převodových stupňů:
- 12
- Vybavení:
- ABS, AdBlue, hydraulika, jeřáb, klimatizace, nízká hlučnost, palubní počítač, přídavná světla, přípojné zařízení, registrace vozu, tempomat, uzávěrka diferenciálu, zvedací plošina, řízení trakce
Podrobnosti nabídky
- ID výpisu:
- A203-74-505
- Naposled aktualizováno:
- 24.10.2025
Popis
K prodeji je souprava:
Nákladní vůz prošel za poslední 3 roky řadou výměn dílů:
- Otočný motor jeřábu vyměněn
- Rychlovýměnné zařízení jeřábu vyměněno
- Rotátor vyměněn
- Senzor výsuvu podpěrných nohou vyměněn
- 3 vzduchové měchy na zadní nápravě vyměněny
- Spojovací tyč vyměněna
- Obrysová světla částečně vyměněna
- Zadní světla částečně vyměněna
- Nové kluzné pakety ve vysuvném ramenu jeřábu
Veškeré faktury jsou k dispozici.
1. Valníkový nákladní vůz na stavební materiál:
Mercedes-Benz Antos, 1. generace, typ 2540L
Rozvržení náprav: 6x2
Kabina Classic Space 2,30 m, tunel 170 mm
Barva: artic bílá
Rozměry nástavby: 6.620 x 2.480 x 830 mm
Celková povolená hmotnost: 26 500 kg
Ndodpfxjxq E Ule Adusc
Užitečné zatížení: 11 850 kg
Nehavarovaný
Výbava:
- Kotoučové brzdy na přední i zadní nápravě
- Dojezdová náprava, 7,5 t, řízená, odlehčitelná
- Rozvor: 4900 mm
- Přípojka stlačeného vzduchu v kabině
- Komfortní vzduchově odpružené sedadlo řidiče
- Klimatizace
- PSM, CAN pro nástavbu a přívěs, ISO 11992
- Couvací alarm
- Zadní stěna kabiny s oknem
- Vnější úložný box vlevo
- Vnější sluneční clona, čirá
- Tlakaová houkačka
- Centrální zamykání
- Mercedes PowerShift 3
- Bezdušové pneumatiky 315/70 R 22,5 VA/VLA/NLA
- Bezdušové pneumatiky 315/70 R 22,5 HA
- Vzduchové pérování zadní nápravy
- Jeřáb Palfinger PK 20.501L Tec 3 s dlouhým ramenem na zádi s otočným servem, hydraulickým čerpadlem a kleštěmi na kámen Kinshofer
- Technická prohlídka (HU/AU): platnost do 10/25
- Bezpečnostní kontrola (SP): platnost do 04/25
- Nádrž 390 l, vlevo, 650 x 565 x 1250 mm, hliník
- Halogenové mlhovky
- Motor Euro VI, verze 2
- Motorová brzda s vysokým výkonem
- NA MB 123-10c, MPA, otáčky N-/M-
- Chlazení převodového oleje
- Tahačová spojka standard, D50, Rockinger
- Asistent stabilizace
- Asistent jízdního pruhu
- Asistent pozornosti
- Active Brake Assist
- Tempomat
- Kabina ClassicSpace M, 2,30 m, tunel 170 mm
- Varianta podlahy s tunelem 170 mm
- Šířka kabiny 2,30 m
- ClassicSpace
2. Přívěs:
Prodávám přívěs na stavební materiál značky Pavic, 2osý centrální náprava,
jednoduché obutí, vzduchové pérování, s podlahou z vrstveného dřeva a bočnicemi z programu OptiPa pro přepravu paletového zboží.
Přívěs je v první ruce, v roce 2022 byl odebrán z továrny Twist "System Trailer".
Zadní čelo je již nové u nás a bude vyměněno v případě uzavření kupní smlouvy.
V případě zájmu zanechte prosím zprávu, vhodný kontakt Vám zavolá zpět.
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Nákladní vůz prošel za poslední 3 roky řadou výměn dílů:
- Otočný motor jeřábu vyměněn
- Rychlovýměnné zařízení jeřábu vyměněno
- Rotátor vyměněn
- Senzor výsuvu podpěrných nohou vyměněn
- 3 vzduchové měchy na zadní nápravě vyměněny
- Spojovací tyč vyměněna
- Obrysová světla částečně vyměněna
- Zadní světla částečně vyměněna
- Nové kluzné pakety ve vysuvném ramenu jeřábu
Veškeré faktury jsou k dispozici.
1. Valníkový nákladní vůz na stavební materiál:
Mercedes-Benz Antos, 1. generace, typ 2540L
Rozvržení náprav: 6x2
Kabina Classic Space 2,30 m, tunel 170 mm
Barva: artic bílá
Rozměry nástavby: 6.620 x 2.480 x 830 mm
Celková povolená hmotnost: 26 500 kg
Ndodpfxjxq E Ule Adusc
Užitečné zatížení: 11 850 kg
Nehavarovaný
Výbava:
- Kotoučové brzdy na přední i zadní nápravě
- Dojezdová náprava, 7,5 t, řízená, odlehčitelná
- Rozvor: 4900 mm
- Přípojka stlačeného vzduchu v kabině
- Komfortní vzduchově odpružené sedadlo řidiče
- Klimatizace
- PSM, CAN pro nástavbu a přívěs, ISO 11992
- Couvací alarm
- Zadní stěna kabiny s oknem
- Vnější úložný box vlevo
- Vnější sluneční clona, čirá
- Tlakaová houkačka
- Centrální zamykání
- Mercedes PowerShift 3
- Bezdušové pneumatiky 315/70 R 22,5 VA/VLA/NLA
- Bezdušové pneumatiky 315/70 R 22,5 HA
- Vzduchové pérování zadní nápravy
- Jeřáb Palfinger PK 20.501L Tec 3 s dlouhým ramenem na zádi s otočným servem, hydraulickým čerpadlem a kleštěmi na kámen Kinshofer
- Technická prohlídka (HU/AU): platnost do 10/25
- Bezpečnostní kontrola (SP): platnost do 04/25
- Nádrž 390 l, vlevo, 650 x 565 x 1250 mm, hliník
- Halogenové mlhovky
- Motor Euro VI, verze 2
- Motorová brzda s vysokým výkonem
- NA MB 123-10c, MPA, otáčky N-/M-
- Chlazení převodového oleje
- Tahačová spojka standard, D50, Rockinger
- Asistent stabilizace
- Asistent jízdního pruhu
- Asistent pozornosti
- Active Brake Assist
- Tempomat
- Kabina ClassicSpace M, 2,30 m, tunel 170 mm
- Varianta podlahy s tunelem 170 mm
- Šířka kabiny 2,30 m
- ClassicSpace
2. Přívěs:
Prodávám přívěs na stavební materiál značky Pavic, 2osý centrální náprava,
jednoduché obutí, vzduchové pérování, s podlahou z vrstveného dřeva a bočnicemi z programu OptiPa pro přepravu paletového zboží.
Přívěs je v první ruce, v roce 2022 byl odebrán z továrny Twist "System Trailer".
Zadní čelo je již nové u nás a bude vyměněno v případě uzavření kupní smlouvy.
V případě zájmu zanechte prosím zprávu, vhodný kontakt Vám zavolá zpět.
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Poskytovatel
Poznámka: Zaregistrujte se zdarma nebo se přihlaste, abyste získali všechny informace.
Odeslat požadavek
Telefon & Fax
+49 5962 ... inzeráty
Váš inzerát byl úspěšně smazán
Došlo k chybě






























































































