Systém ramene s hákemScania
S500 6x2 | 25 ton haakarm | vollucht geveerd ...
Systém ramene s hákem
Scania
S500 6x2 | 25 ton haakarm | vollucht geveerd ...
Zahajovací cena bez DPH
68 500 €
(82 885 € brutto)
Rok výroby
2019
Stav
Použitý
Umístění
Druten 

Zobrazit fotky
Zobrazit mapu
Základní údaje
Cena a lokalita
Zahajovací cena bez DPH
68 500 €
(82 885 € brutto)
- Umístění:
- Druten, Nizozemsko

Volejte
Technické údaje
- Najeté kilometry:
- 496 000 km
- Výkon:
- 368 kW (500,34 k)
- První registrace:
- 03/2019
- Typ paliva:
- nafta
- Konfigurace náprav:
- 6x2
- Palivo:
- nafta
- Rozvor náprav:
- 5 900 mm
- Brzdy:
- retardér
- Typ převodu:
- automatický
- Emisní třída:
- Euro 6
- Vybavení:
- retardér
Podrobnosti nabídky
- ID výpisu:
- A203-78-220
- Referenční č.:
- 3804 D
- Naposled aktualizováno:
- 25.10.2025
Popis
= Další možnosti a příslušenství =
- Vývodový hřídel (PTO)
Nlodpfx Aexq Rxpjdush
= Další informace =
Maximální zatížení přední nápravy: 9 000 kg
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 11 500 kg
Zadní náprava 2: Zvedací náprava; Max. zatížení nápravy: 7 500 kg
Počet válců: 6
Zdvihový objem motoru: 12 742 cm³
Pohotovostní hmotnost: 12 875 kg
Užitečná hmotnost: 15 125 kg
Celková hmotnost: 28 000 kg
Rozměry (D x Š): 957 x 260 cm
= Informace o firmě =
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
- Vývodový hřídel (PTO)
Nlodpfx Aexq Rxpjdush
= Další informace =
Maximální zatížení přední nápravy: 9 000 kg
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 11 500 kg
Zadní náprava 2: Zvedací náprava; Max. zatížení nápravy: 7 500 kg
Počet válců: 6
Zdvihový objem motoru: 12 742 cm³
Pohotovostní hmotnost: 12 875 kg
Užitečná hmotnost: 15 125 kg
Celková hmotnost: 28 000 kg
Rozměry (D x Š): 957 x 260 cm
= Informace o firmě =
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Poskytovatel
Poznámka: Zaregistrujte se zdarma nebo se přihlaste, abyste získali všechny informace.
Registrován(a) od: 2014
Odeslat požadavek
Telefon & Fax
+31 487 2... inzeráty
Váš inzerát byl úspěšně smazán
Došlo k chybě






























