Systém ramene s hákemRenault
C 380 Euro 6 16 Ton haakarmsysteem
Systém ramene s hákem
Renault
C 380 Euro 6 16 Ton haakarmsysteem
pevná cena bez DPH
31 000 €
(37 510 € brutto)
Rok výroby
2017
Stav
Použitý
Umístění
ANDELST 

Zobrazit fotky
Zobrazit mapu
Základní údaje
Cena a lokalita
pevná cena bez DPH
31 000 €
(37 510 € brutto)
- Umístění:
- ANDELST, Nizozemsko

Volejte
Technické údaje
- Najeté kilometry:
- 649 223 km
- Výkon:
- 285 kW (387,49 k)
- První registrace:
- 01/2017
- Typ paliva:
- nafta
- Rozměr pneumatiky:
- 315/80 22.5
- Konfigurace náprav:
- 4x2
- Rozvor náprav:
- 5 000 mm
- Palivo:
- nafta
- Kabina řidiče:
- denní kabina
- Typ převodu:
- automatický
- Emisní třída:
- Euro 6
- Zavěšení:
- ocel-vzduch
- Počet míst k sezení:
- 2
- Celková délka:
- 7 700 mm
- Celková šířka:
- 2 500 mm
- Celková výška:
- 3 000 mm
- Vybavení:
- ABS, EBS (Elektronický brzdový systém), elektrické ovládání oken, klimatizace, tempomat, uzávěrka diferenciálu
Podrobnosti nabídky
- ID výpisu:
- A204-39-605
- Referenční č.:
- 43758
- Naposled aktualizováno:
- 16.12.2025
Popis
= Další možnosti a výbava =
- Tažné zařízení AHK 50 mm
- Nápravy AP
- Výstražná světla
- Kamera s monitorem
- Střešní okno
- Euro 6
- Zadní vzduchové odpružení
- Středová loketní opěrka
- Rádio/CD přehrávač
- Kamera pro couvání
- Sluneční clona
- Skříň na nářadí
- Vývodový hřídel (PTO)
= Poznámky =
- 16tunový hákový nosič kontejnerů (typ: Dalby SHM3C16M)
- Délka systému: 500 cm
- Výška háku: 145 cm
- Kontejner mimo bezpečnostní kontrolu
- Typ motoru: DTI 11 380D EUVI
- Výsuvný podjezdový ochranný rám
- Úložná schránka
- Zadní náprava 13 tun!
- Ve velmi dobrém stavu!
= Další informace =
Obecné informace
Počet dveří: 2
Technické informace
Zdvihový objem motoru: 10 837 ccm
Konfigurace náprav
Rozměr pneumatik: 315/80 22.5
Přední náprava: Max. nosnost: 8 000 kg; Řiditelná; Vzorek levé pneu: 50 %; Vzorek pravé pneu: 50 %; Odpružení: listová pera
Zadní náprava: Dvojitá montáž pneumatik; Uzávěrka diferenciálu; Max. nosnost: 13 000 kg; Vzorek pneumatik vnitřní levá: 60 %; Vnější levá: 60 %; Vnitřní pravá: 60 %; Vnější pravá: 60 %; Nápravy s planetovými redukcemi; Odpružení: vzduchové
Hmotnosti
Pohotovostní hmotnost: 9 245 kg
Užitečné zatížení: 10 255 kg
Celková povolená hmotnost: 19 500 kg
Stav
Technický stav: dobrý
Vizuální stav: dobrý
Kfjdpfx Aext Evzobpsa
Bezpečnost produktu
Výrobce: Clean Mat Trucks B.V. Wageningsestraat 17 6673DB ANDELST, NL
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
- Tažné zařízení AHK 50 mm
- Nápravy AP
- Výstražná světla
- Kamera s monitorem
- Střešní okno
- Euro 6
- Zadní vzduchové odpružení
- Středová loketní opěrka
- Rádio/CD přehrávač
- Kamera pro couvání
- Sluneční clona
- Skříň na nářadí
- Vývodový hřídel (PTO)
= Poznámky =
- 16tunový hákový nosič kontejnerů (typ: Dalby SHM3C16M)
- Délka systému: 500 cm
- Výška háku: 145 cm
- Kontejner mimo bezpečnostní kontrolu
- Typ motoru: DTI 11 380D EUVI
- Výsuvný podjezdový ochranný rám
- Úložná schránka
- Zadní náprava 13 tun!
- Ve velmi dobrém stavu!
= Další informace =
Obecné informace
Počet dveří: 2
Technické informace
Zdvihový objem motoru: 10 837 ccm
Konfigurace náprav
Rozměr pneumatik: 315/80 22.5
Přední náprava: Max. nosnost: 8 000 kg; Řiditelná; Vzorek levé pneu: 50 %; Vzorek pravé pneu: 50 %; Odpružení: listová pera
Zadní náprava: Dvojitá montáž pneumatik; Uzávěrka diferenciálu; Max. nosnost: 13 000 kg; Vzorek pneumatik vnitřní levá: 60 %; Vnější levá: 60 %; Vnitřní pravá: 60 %; Vnější pravá: 60 %; Nápravy s planetovými redukcemi; Odpružení: vzduchové
Hmotnosti
Pohotovostní hmotnost: 9 245 kg
Užitečné zatížení: 10 255 kg
Celková povolená hmotnost: 19 500 kg
Stav
Technický stav: dobrý
Vizuální stav: dobrý
Kfjdpfx Aext Evzobpsa
Bezpečnost produktu
Výrobce: Clean Mat Trucks B.V. Wageningsestraat 17 6673DB ANDELST, NL
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Poskytovatel
Poznámka: Zaregistrujte se zdarma nebo se přihlaste, abyste získali všechny informace.
Registrován(a) od: 2003
Odeslat požadavek
Telefon & Fax
+31 488 2... inzeráty
Váš inzerát byl úspěšně smazán
Došlo k chybě






























