Chladírenský návěsSCHMITZ CARGOBULL
SKO 24/ BI TEMP CARRIER VEC 1950 MT /DS/LBW !!!!
Chladírenský návěs
SCHMITZ CARGOBULL
SKO 24/ BI TEMP CARRIER VEC 1950 MT /DS/LBW !!!!
pevná cena bez DPH
29 900 €
(35 581 € brutto)
Rok výroby
2018
Stav
Použitý
Umístění
mengen /B 311 am bodensee 

Zobrazit fotky
Zobrazit mapu
Základní údaje
Cena a lokalita
pevná cena bez DPH
29 900 €
(35 581 € brutto)
- Místo prodejce:
- Am Flugplatz 1, 88512 mengen /B 311 am bodensee, Německo

Volejte
Technické údaje
- Celková hmotnost:
- 36 000 kg
- Konfigurace náprav:
- 3 nápravy
- První registrace:
- 08/2018
- Délka ložné plochy:
- 13 400 mm
- Šířka ložného prostoru:
- 2 500 mm
- Výška ložného prostoru:
- 2 650 mm
- Objem ložného prostoru:
- 88 m³
- Vybavení:
- ABS
Podrobnosti nabídky
- ID výpisu:
- A205-62-375
- Referenční č.:
- 12244
- Naposled aktualizováno:
- 19.11.2025
Popis
lfd 12244
TK CHLADICÍ NÁVĚS SCHMITZ 3-nápravový
SKO 24/ BI TEMP / DVOUPODLAŽNÍ / ZDVIHACÍ ČELO 2000 kg
Výrobce: SCHMITZ
První registrace: 08/2018
Rozměry: 13 400 x 2 500 x 2 650 mm
Objem: 88 m³
Přípustná celková hmotnost: 39 000 kg
Provozní hmotnost: 9 167 kg
Zatížení závěsného čepu: 12 000 kg
Vzduchové odpružení, možnost zdvihání/spouštění
Kotoučové brzdy
ABS
EBS
Najeto: 626 000 km
Nápravy: SCB 430 mm
Box na palety: pk 36
Chladicí jednotka: CARRIER VECTOR 1950
Provozní hodiny: 9025/2239
Záznamník teploty
Dělicí stěna
Lakování nástavby: bílá RAL 9010
Lakování podvozku: pozinkováno
Pneumatiky: 6 ks
Stav pneu: 14/14/10/8/15/15 mm
Pneumatiky zadní nápravy: 385/65 R 22,5
CARRIER VECTOR 1950 MT / BI TEMP, 2 výparníky, 9025 motohodin diesel, 2239 motohodin el.
Volitelná teplota v zóně 1 a 2
3dílná dělicí stěna – viz foto
Dvouúrovňové nakládání 33/66 palet, bez nosníků
Iedpfx Ahjxxuris Ustp
"Květinová šířka" / box na palety
Zdvihací čelo DHOLLANDIA, skládací, 2 000 kg
DHSMR 20 – provoz přímo přes nátó zásuvku
Napájení nutné z tahače
Brzdy: kotouče, obložení 38 mm, 90 % zůstatek
Všechny údaje bez záruky, předchozí prodej vyhrazen!
Pokud máte dotazy k tomuto nebo jiným vozidlům, zavolejte nám.
If you have any questions for this or another trailer/car, please call us.
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
TK CHLADICÍ NÁVĚS SCHMITZ 3-nápravový
SKO 24/ BI TEMP / DVOUPODLAŽNÍ / ZDVIHACÍ ČELO 2000 kg
Výrobce: SCHMITZ
První registrace: 08/2018
Rozměry: 13 400 x 2 500 x 2 650 mm
Objem: 88 m³
Přípustná celková hmotnost: 39 000 kg
Provozní hmotnost: 9 167 kg
Zatížení závěsného čepu: 12 000 kg
Vzduchové odpružení, možnost zdvihání/spouštění
Kotoučové brzdy
ABS
EBS
Najeto: 626 000 km
Nápravy: SCB 430 mm
Box na palety: pk 36
Chladicí jednotka: CARRIER VECTOR 1950
Provozní hodiny: 9025/2239
Záznamník teploty
Dělicí stěna
Lakování nástavby: bílá RAL 9010
Lakování podvozku: pozinkováno
Pneumatiky: 6 ks
Stav pneu: 14/14/10/8/15/15 mm
Pneumatiky zadní nápravy: 385/65 R 22,5
CARRIER VECTOR 1950 MT / BI TEMP, 2 výparníky, 9025 motohodin diesel, 2239 motohodin el.
Volitelná teplota v zóně 1 a 2
3dílná dělicí stěna – viz foto
Dvouúrovňové nakládání 33/66 palet, bez nosníků
Iedpfx Ahjxxuris Ustp
"Květinová šířka" / box na palety
Zdvihací čelo DHOLLANDIA, skládací, 2 000 kg
DHSMR 20 – provoz přímo přes nátó zásuvku
Napájení nutné z tahače
Brzdy: kotouče, obložení 38 mm, 90 % zůstatek
Všechny údaje bez záruky, předchozí prodej vyhrazen!
Pokud máte dotazy k tomuto nebo jiným vozidlům, zavolejte nám.
If you have any questions for this or another trailer/car, please call us.
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Poskytovatel
Poznámka: Zaregistrujte se zdarma nebo se přihlaste, abyste získali všechny informace.
Registrován(a) od: 2003
Odeslat požadavek
Telefon & Fax
+49 7572 ... inzeráty
Tyto inzeráty by vás také mohly zajímat.
malý inzerát
mengen /B 311 am bodensee
491 km
Chladírenský návěs
SCHMITZ CARGOBULLSKO 24/ BI TEMP CARRIER VEC 1950 MT /DS/LBW !!!!
SCHMITZ CARGOBULLSKO 24/ BI TEMP CARRIER VEC 1950 MT /DS/LBW !!!!
Váš inzerát byl úspěšně smazán
Došlo k chybě


























































































