Otevřený návěs s plachtouKÖGEL
S24-1*Volumen-Pritschensattelanhänger*10x vorhan
Otevřený návěs s plachtou
KÖGEL
S24-1*Volumen-Pritschensattelanhänger*10x vorhan
pevná cena bez DPH
22 900 €
(27 251 € brutto)
Stav
Použitý
Umístění
Steinfeld 

Zobrazit fotky
Zobrazit mapu
Základní údaje
Cena a lokalita
pevná cena bez DPH
22 900 €
(27 251 € brutto)
- Místo prodejce:
- Rienshof 2, 49439 Steinfeld, Německo

Volejte
Technické údaje
- Celková hmotnost:
- 36 000 kg
- Konfigurace náprav:
- 3 nápravy
- První registrace:
- 07/2023
- Celková šířka:
- 2 550 mm
- Celková výška:
- 4 000 mm
- Vybavení:
- ABS
Podrobnosti nabídky
- ID výpisu:
- A205-65-465
- Referenční č.:
- 13883 / VM 1095
- Naposled aktualizováno:
- 19.11.2025
Popis
VIN: WK0S0002400300637
Povolené zatížení na sedlovém čepu: 12 000 kg
Povolené agregátové zatížení: 24 000 kg (na každou nápravu 8 000 kg)
Technicky možné agregátové zatížení: cca 27 000 kg (na každou nápravu 9 000 kg)
Povolená celková hmotnost: 36 000 kg
Technicky možná celková hmotnost: cca 39 000 kg
Teoretická užitečná hmotnost: cca 29 478 kg
Zatížitelnost podlahy dle DIN EN 283 s testovanou osovou zátěží 7 200 kg
(A) Rozvor: cca 6 390 mm
(A1) Vzdálenost mezi nápravami: cca 1 310 mm
(A2) Vzdálenost mezi nápravami: cca 1 310 mm
(D) Celková délka: cca 13 950 mm
(E) Celková šířka: cca 2 550 mm
Ksdpfx Ajxxxr Hjfujdw
(F) Délka ložné plochy uvnitř: cca 13 620 mm
(G) Šířka ložné plochy uvnitř: cca 2 480 mm
(G2) Průjezdná šířka vzadu: cca 2 480 mm
(H1) Ložná výška prázdného vozidla v jízdní poloze: cca 1 030 mm
(H2) Ložná výška zatíženého vozidla v jízdní poloze: cca 1 000 mm
(H3) Dostupná výška rampy na zádi vozidla při výšce sedlové spojky 910 mm, zatíženo, zvednuto: cca 1 190 mm
Jízdní výška nastavena na 265 mm.
(K) Průjezdná výška bočně uvnitř: vpředu cca 2 735 mm – cca 2 860 mm [nastavitelná po 5x25 mm], vzadu cca 2 810 – 2 860 mm [nastavitelná po 1x50 mm]
(K1) Výška uvnitř pod střechou: vpředu cca 2 875 mm – cca 3 000 mm [nastavitelná po 5x25 mm], vzadu cca 2 950 mm – cca 3 000 mm [nastavitelná po 1x50 mm]
(X1) Celková výška prázdného vozidla v jízdní poloze vodorovně: = H1 + K + T +/- nastavení výšky nástavby | = S + P + K + T +/- nastavení výšky
Nastavení nástavby: Konstrukce "Mega" nástavby umožňuje výškové nastavení vpředu 5x25 mm a vzadu 1x50 mm. Relevantní výšky (celková výška, boční průjezdná výška, vnitřní výška) se mění podle zvoleného nastavení nástavby.
(T) Konstrukční výška střechy na boku: cca 180 mm. Díky konstrukci střešního nosníku odpovídá šířka vnitřní výšky pro palety uvnitř uvedené vnitřní výšce pod střechou.
(N) Přední převis (dle ISO 1726): cca 1 685 mm
(N1) Rádius předního převisu (dle ISO 1726): cca 2 040 mm
(O) Zadní vymetací rádius (dle ISO 1726): cca 2 300 mm
(P) Konstrukční výška nad sedlovou spojkou: cca 90 mm
(S) Možná výška sedlové spojky prázdného vozidla: cca 940 – 1 070 mm, vozidlo je v rovině při cca 940 mm (dbát na celkovou výšku!)
Rám
Standardní žebřinový rám z oceli v lehké konstrukci s průběžně uloženými příčkami.
Kryt mezi vnějším rámem a podélníkem jako ochrana pneumatik pro zadní kola tahače.
Spojovací deska tloušťky 8 mm, s 2" sedlovým čepem dle DIN 74080/ISO 337
Podvozek
Zvedací mechanismus nápravy 1
Ovládání zvedání nápravy plně automatické, závislé na zatížení. Anfahrhilfe (asistent rozjezdu): aktivace 3x brzdou, 30% přetížení do rychlosti 25 km/h.
Tříosý agregát SAF INTRADISC, s kotoučovými brzdami Ø 370 mm, ET 120.
Vzduchové odpružení s 260 mm zdvihem
Přídavné díly podvozku
JOST podpěry návěsu, mechanické s vyrovnávací patkou, nosnost 24 t. Ovládání z jedné strany ve směru jízdy vpravo.
Boční ochranné zařízení dle ECE-R73
2 velké plastové, vodotěsné schránky na nářadí, vnitřní rozměry cca 923 x 422 x 460 mm. Montáž vzadu 1x vlevo a 1x vpravo.
Výsuvný žebřík vzadu vpravo.
Nízký, pevný zadní podjezdový ochranný rám z oceli dle ECE-R58
Výška profilu podjezdového rámu min. 120 mm, konstruováno pro zvýšené testovací síly.
Brzdový a vzduchový systém
WABCO EBS systém
Vzduchový systém včetně 1 zdvihacího a spouštěcího ventilu, montován ve směru jízdy vlevo za nápravovým agregátem. Jízdní poloha se automaticky nastavuje.
Nainstalované provedení oboustranné: lišty proti posuvu palet z oceli s děrováním VarioFix
St
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Povolené zatížení na sedlovém čepu: 12 000 kg
Povolené agregátové zatížení: 24 000 kg (na každou nápravu 8 000 kg)
Technicky možné agregátové zatížení: cca 27 000 kg (na každou nápravu 9 000 kg)
Povolená celková hmotnost: 36 000 kg
Technicky možná celková hmotnost: cca 39 000 kg
Teoretická užitečná hmotnost: cca 29 478 kg
Zatížitelnost podlahy dle DIN EN 283 s testovanou osovou zátěží 7 200 kg
(A) Rozvor: cca 6 390 mm
(A1) Vzdálenost mezi nápravami: cca 1 310 mm
(A2) Vzdálenost mezi nápravami: cca 1 310 mm
(D) Celková délka: cca 13 950 mm
(E) Celková šířka: cca 2 550 mm
Ksdpfx Ajxxxr Hjfujdw
(F) Délka ložné plochy uvnitř: cca 13 620 mm
(G) Šířka ložné plochy uvnitř: cca 2 480 mm
(G2) Průjezdná šířka vzadu: cca 2 480 mm
(H1) Ložná výška prázdného vozidla v jízdní poloze: cca 1 030 mm
(H2) Ložná výška zatíženého vozidla v jízdní poloze: cca 1 000 mm
(H3) Dostupná výška rampy na zádi vozidla při výšce sedlové spojky 910 mm, zatíženo, zvednuto: cca 1 190 mm
Jízdní výška nastavena na 265 mm.
(K) Průjezdná výška bočně uvnitř: vpředu cca 2 735 mm – cca 2 860 mm [nastavitelná po 5x25 mm], vzadu cca 2 810 – 2 860 mm [nastavitelná po 1x50 mm]
(K1) Výška uvnitř pod střechou: vpředu cca 2 875 mm – cca 3 000 mm [nastavitelná po 5x25 mm], vzadu cca 2 950 mm – cca 3 000 mm [nastavitelná po 1x50 mm]
(X1) Celková výška prázdného vozidla v jízdní poloze vodorovně: = H1 + K + T +/- nastavení výšky nástavby | = S + P + K + T +/- nastavení výšky
Nastavení nástavby: Konstrukce "Mega" nástavby umožňuje výškové nastavení vpředu 5x25 mm a vzadu 1x50 mm. Relevantní výšky (celková výška, boční průjezdná výška, vnitřní výška) se mění podle zvoleného nastavení nástavby.
(T) Konstrukční výška střechy na boku: cca 180 mm. Díky konstrukci střešního nosníku odpovídá šířka vnitřní výšky pro palety uvnitř uvedené vnitřní výšce pod střechou.
(N) Přední převis (dle ISO 1726): cca 1 685 mm
(N1) Rádius předního převisu (dle ISO 1726): cca 2 040 mm
(O) Zadní vymetací rádius (dle ISO 1726): cca 2 300 mm
(P) Konstrukční výška nad sedlovou spojkou: cca 90 mm
(S) Možná výška sedlové spojky prázdného vozidla: cca 940 – 1 070 mm, vozidlo je v rovině při cca 940 mm (dbát na celkovou výšku!)
Rám
Standardní žebřinový rám z oceli v lehké konstrukci s průběžně uloženými příčkami.
Kryt mezi vnějším rámem a podélníkem jako ochrana pneumatik pro zadní kola tahače.
Spojovací deska tloušťky 8 mm, s 2" sedlovým čepem dle DIN 74080/ISO 337
Podvozek
Zvedací mechanismus nápravy 1
Ovládání zvedání nápravy plně automatické, závislé na zatížení. Anfahrhilfe (asistent rozjezdu): aktivace 3x brzdou, 30% přetížení do rychlosti 25 km/h.
Tříosý agregát SAF INTRADISC, s kotoučovými brzdami Ø 370 mm, ET 120.
Vzduchové odpružení s 260 mm zdvihem
Přídavné díly podvozku
JOST podpěry návěsu, mechanické s vyrovnávací patkou, nosnost 24 t. Ovládání z jedné strany ve směru jízdy vpravo.
Boční ochranné zařízení dle ECE-R73
2 velké plastové, vodotěsné schránky na nářadí, vnitřní rozměry cca 923 x 422 x 460 mm. Montáž vzadu 1x vlevo a 1x vpravo.
Výsuvný žebřík vzadu vpravo.
Nízký, pevný zadní podjezdový ochranný rám z oceli dle ECE-R58
Výška profilu podjezdového rámu min. 120 mm, konstruováno pro zvýšené testovací síly.
Brzdový a vzduchový systém
WABCO EBS systém
Vzduchový systém včetně 1 zdvihacího a spouštěcího ventilu, montován ve směru jízdy vlevo za nápravovým agregátem. Jízdní poloha se automaticky nastavuje.
Nainstalované provedení oboustranné: lišty proti posuvu palet z oceli s děrováním VarioFix
St
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Poskytovatel
Poznámka: Zaregistrujte se zdarma nebo se přihlaste, abyste získali všechny informace.
Registrován(a) od: 2009
Odeslat požadavek
Telefon & Fax
+49 5492 ... inzeráty
Váš inzerát byl úspěšně smazán
Došlo k chybě








































