Sklápěcí nákladní automobilVOLVO
FMX 410 4x2 MEIER RATIO HAMMER AK13H TOP EUR5
Sklápěcí nákladní automobil
VOLVO
FMX 410 4x2 MEIER RATIO HAMMER AK13H TOP EUR5
Rok výroby
2013
Stav
Použitý
Umístění
Furth im Wald 

Zobrazit fotky
Zobrazit mapu
Základní údaje
Cena a lokalita
- Místo prodejce:
- Boehmerstrasse 12, 93437 Furth im Wald, Německo

Volejte
Technické údaje
- Najeté kilometry:
- 295 592 km
- Výkon:
- 308 kW (418,76 k)
- První registrace:
- 06/2013
- Typ paliva:
- nafta
- Celková hmotnost:
- 21 000 kg
- Konfigurace náprav:
- 2 nápravy
- Barva:
- žlutý
- Typ převodu:
- poloautomatický
- Emisní třída:
- Euro 5
- Celková šířka:
- 2 550 mm
- Celková výška:
- 3 700 mm
- Délka ložné plochy:
- 4 000 mm
- Šířka ložného prostoru:
- 2 200 mm
- Vybavení:
- ABS, klimatizace
Podrobnosti nabídky
- ID výpisu:
- A208-09-497
- Referenční č.:
- B-653871
- Naposled aktualizováno:
- 21.12.2025
Popis
VOLVO FMX 410 4x2R MEIER AK 13H s nástavbou na výměnný kontejner (absetzkipper)
Německé vozidlo, po prvním majiteli, plně vedená servisní kniha, servisováno u VOLVO!
• Útlum hluku na 80 dB(A), EU-96
• Sedadla a čalounění interiéru vinyl, dveře plast
• Rozvor: 4300 mm
• Celková technická hmotnost soupravy: 44 t
• Nejvyšší technická hmotnost zadní nápravy: 13 t
• Nejvyšší technická hmotnost přední nápravy: 8,0 t
• Vozidlo připraveno pro výměnný kontejner (absetzkipper)
• Čalounění a sedadla textilní, výplně dveří z vinylu
• Typ kabiny: L2H1 FMX
• Audio Advanced, rádio s CD přehrávačem
• 315L hliníková nádrž vpravo, typ D560
• Vyhřívaná elektricky nastavitelná zpětná zrcátka pro stavební provoz
• Paket Driver Comfort+
• Šasi FMX 410 4x2
• Standardní podvozek, vzduchové odpružení
• Výstraha na displeji: sklápěč není spuštěn
• Kabina žlutá, podobná sírově žluté RAL1016
• Displej OBD2 a omezení točivého momentu
• AdBlue nádrž vpravo, 40 l, plastová
• Ochrana proti hmyzu před chladičem
• Motor: 11 l, 419 HP/1950 Nm
• Motorová brzda Volvo Engine Brake
• Vyhřívání palivového filtru
• Zvýšený chladicí výkon
• Omezovač rychlosti 90 km/h
• Tempomat
• Výškové sání vzduchu
• Výfuk vodorovný, směr nahoru
• Selektivní katalytická redukce
• Emisní norma Euro 5
• Uzavřená ventilace klikové skříně
• AdBlue nádrž střed, pravá strana
• Příprava pro CB anténu
• 8 reproduktorů – palubní deska, dveře, spací prostor
• Audio: integrovaný handsfree bluetooth telefon
• Audio: AUX Line-in
• Dvě flexibilní čtecí lampičky
• Monitor zpětného chodu
• Rádio s CD a MP3 vstupem
• 2 baterie, 24V/225 Ah
• Multifunkční volant s ovládáním rádia a telefonu
• 2 vzduchové houkačky na střeše
• Příprava na OBU
• Výškové reproduktory ve sdružené palubní desce
• 12V a 24V zásuvky v palubní desce
• Pracovní světlomet s vypínačem
• 2 výstražná majáky
• Halogenové mlhové světlomety
• Obrysová světla zadní i boční
• Pracovní osvětlení zadní/boční
• Hlavní světlomety halogen H1
• Ukazatel teploty převodového oleje
• Alternátor 110A/3080W
• Tachograf na 1 den, EC norma
• Digitální tachograf
• Vnitřní osvětlení – extra červené noční osvětlení
• 2x pracovní osvětlení na střeše vzadu
• Standardní řazení (I-Shift)
• Distribuční a stavební program
• Vývod PTO na motoru, 650 Nm
• Jednodisková spojka, průměr 430 mm
• Elektropneumatická automatizace řazení
• Převodovka AT2612D, 12 st. I-Shift
• Hnací náprava RSS1344C, GZG 44t i=3,08
• Spojka pro přívěs/napojení Duomatic
Ledox Nb E Hspfx Afmoak
• Elektrická přípojka 15-pin
• Sada EBS Medium
• Extra pružinový brzdový válcový akumulátor na přední nápravě
• Kotoučové brzdy
• Elektronicky řízený sušič vzduchu
• Kompresor vzduchu 2-válcový, 1080 l/min
• Elektronický brzdový systém s ABS
• Zavěšení zadní nápravy se 4 vzduchovými vaky
• Ocelová kola
• Kola 11.75-22.5 na přední nápravě
• Kola 9.00-22.5 na hnací nápravě
• Pneumatiky 385/65R22.5
• Pneumatiky 315/80R22.5
• Bezúdržbové čepy přední nápravy
• Dvojlisté paraboloidní pružiny vpředu
• Zadní vzduchové odpružení generace 2
• Stabilizátory vpředu a vzadu
• Elektronické udržování výšky podvozku
• Kompletní sada nářadí
• Psací podložka k volantu
• Úložné skříňky na obou stranách
• Třízónová matrace, spodní lehátko
• Vnější sluneční clona, vnitřní sluneční clona
• Okno v zadní stěně kabiny
• L2H1 – dlouhá kabina
• Zadní závěsy kabiny s pneumatickým odpružením
• Manuální sklápění kabiny
• Protisprejové lapače na přední nápravě
• Boční okno na straně spolujezdce
• Elektrická ovládání oken na obou stranách
• Střešní výklopné ok
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Německé vozidlo, po prvním majiteli, plně vedená servisní kniha, servisováno u VOLVO!
• Útlum hluku na 80 dB(A), EU-96
• Sedadla a čalounění interiéru vinyl, dveře plast
• Rozvor: 4300 mm
• Celková technická hmotnost soupravy: 44 t
• Nejvyšší technická hmotnost zadní nápravy: 13 t
• Nejvyšší technická hmotnost přední nápravy: 8,0 t
• Vozidlo připraveno pro výměnný kontejner (absetzkipper)
• Čalounění a sedadla textilní, výplně dveří z vinylu
• Typ kabiny: L2H1 FMX
• Audio Advanced, rádio s CD přehrávačem
• 315L hliníková nádrž vpravo, typ D560
• Vyhřívaná elektricky nastavitelná zpětná zrcátka pro stavební provoz
• Paket Driver Comfort+
• Šasi FMX 410 4x2
• Standardní podvozek, vzduchové odpružení
• Výstraha na displeji: sklápěč není spuštěn
• Kabina žlutá, podobná sírově žluté RAL1016
• Displej OBD2 a omezení točivého momentu
• AdBlue nádrž vpravo, 40 l, plastová
• Ochrana proti hmyzu před chladičem
• Motor: 11 l, 419 HP/1950 Nm
• Motorová brzda Volvo Engine Brake
• Vyhřívání palivového filtru
• Zvýšený chladicí výkon
• Omezovač rychlosti 90 km/h
• Tempomat
• Výškové sání vzduchu
• Výfuk vodorovný, směr nahoru
• Selektivní katalytická redukce
• Emisní norma Euro 5
• Uzavřená ventilace klikové skříně
• AdBlue nádrž střed, pravá strana
• Příprava pro CB anténu
• 8 reproduktorů – palubní deska, dveře, spací prostor
• Audio: integrovaný handsfree bluetooth telefon
• Audio: AUX Line-in
• Dvě flexibilní čtecí lampičky
• Monitor zpětného chodu
• Rádio s CD a MP3 vstupem
• 2 baterie, 24V/225 Ah
• Multifunkční volant s ovládáním rádia a telefonu
• 2 vzduchové houkačky na střeše
• Příprava na OBU
• Výškové reproduktory ve sdružené palubní desce
• 12V a 24V zásuvky v palubní desce
• Pracovní světlomet s vypínačem
• 2 výstražná majáky
• Halogenové mlhové světlomety
• Obrysová světla zadní i boční
• Pracovní osvětlení zadní/boční
• Hlavní světlomety halogen H1
• Ukazatel teploty převodového oleje
• Alternátor 110A/3080W
• Tachograf na 1 den, EC norma
• Digitální tachograf
• Vnitřní osvětlení – extra červené noční osvětlení
• 2x pracovní osvětlení na střeše vzadu
• Standardní řazení (I-Shift)
• Distribuční a stavební program
• Vývod PTO na motoru, 650 Nm
• Jednodisková spojka, průměr 430 mm
• Elektropneumatická automatizace řazení
• Převodovka AT2612D, 12 st. I-Shift
• Hnací náprava RSS1344C, GZG 44t i=3,08
• Spojka pro přívěs/napojení Duomatic
Ledox Nb E Hspfx Afmoak
• Elektrická přípojka 15-pin
• Sada EBS Medium
• Extra pružinový brzdový válcový akumulátor na přední nápravě
• Kotoučové brzdy
• Elektronicky řízený sušič vzduchu
• Kompresor vzduchu 2-válcový, 1080 l/min
• Elektronický brzdový systém s ABS
• Zavěšení zadní nápravy se 4 vzduchovými vaky
• Ocelová kola
• Kola 11.75-22.5 na přední nápravě
• Kola 9.00-22.5 na hnací nápravě
• Pneumatiky 385/65R22.5
• Pneumatiky 315/80R22.5
• Bezúdržbové čepy přední nápravy
• Dvojlisté paraboloidní pružiny vpředu
• Zadní vzduchové odpružení generace 2
• Stabilizátory vpředu a vzadu
• Elektronické udržování výšky podvozku
• Kompletní sada nářadí
• Psací podložka k volantu
• Úložné skříňky na obou stranách
• Třízónová matrace, spodní lehátko
• Vnější sluneční clona, vnitřní sluneční clona
• Okno v zadní stěně kabiny
• L2H1 – dlouhá kabina
• Zadní závěsy kabiny s pneumatickým odpružením
• Manuální sklápění kabiny
• Protisprejové lapače na přední nápravě
• Boční okno na straně spolujezdce
• Elektrická ovládání oken na obou stranách
• Střešní výklopné ok
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Poskytovatel
Poznámka: Zaregistrujte se zdarma nebo se přihlaste, abyste získali všechny informace.
Registrován(a) od: 2005
Odeslat požadavek
Telefon & Fax
+49 9973 ... inzeráty
Váš inzerát byl úspěšně smazán
Došlo k chybě






























































































