JinéMeusburger
4-Achs-Selbstlenkanhänger Nachläufer
Jiné
Meusburger
4-Achs-Selbstlenkanhänger Nachläufer
Stav
Nový
Umístění
Dortmund 

Zobrazit fotky
Zobrazit mapu
Základní údaje
Cena a lokalita
- Umístění:
- Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, DE
Volejte
Technické údaje
- Konfigurace náprav:
- 3 nápravy
- Celková hmotnost:
- 40 000 kg
- Pohotovostní hmotnost:
- 7 200 kg
- Maximální hmotnost nákladu:
- 32 800 kg
- Délka ložné plochy:
- 6 265 mm
- Šířka ložného prostoru:
- 2 550 mm
- Výška ložného prostoru:
- 1 637 mm
- Zavěšení:
- vzduch/vzduch
- Rozměr pneumatiky:
- 285/70 r 19,5
- Vybavení:
- ABS, středová otočná deska
Podrobnosti nabídky
- ID výpisu:
- A657-23-80
- Referenční č.:
- 20225505
- Naposled aktualizováno:
- 22.01.2025
Popis
Volitelně k dispozici také s dvounápravovým dolly vozíkem!
Podvozek:
Ocelová rámová svařovaná konstrukce – lehká provedení. Přední rohy se zkosením cca 300 × 300 mm. Platforma vlevo a vpravo z ocelového slzičkového plechu, provedená jako vanička, rozdělená na dva díly. Uprostřed mezi hlavními nosníky je umístěn hliníkový trnoplochý plech (5/7 mm). Odnímatelný kryt nad řízením vpředu a vzadu. Kuličkové otočné ložisko (úhel natočení cca 80°) včetně uložení válce na podvozku pro montáž speciálního točnice (bez točnice). Před a za točnicí hliníkové kryty (všechna otvorená místa uzavřená). Prodlužovaná koncová deska.
Oje:
40 mm tažné oko. Přímé oje, délka cca 1 300 mm. S podpěrou oje a držákem.
Nápravy:
Nízkopodlažní nápravy BPW, každá 10 nebo 12 t nosnosti, průměr měchu 360 mm. Externí ECAS vzduchové odpružení s celkovým zdvihem cca 200 mm. Brzda s S-klíčem 400/200 mm, brzdové obložení bez azbestu. Automatické dotažení brzdového táhla. Zesílené odpružení vodícího ramene. Zajišťovací lana na každé nápravě. Manometr zatížení nápravy.
Řízení:
1. a 2. náprava nuceně řízená přes otočnou točnici. Úhel natočení nastavitelný mechanicky páčkou. Hydraulické dotáčení včetně baterií, akumulátorových boxů, ovládacích kabelů, zásuvky a dálkového ovládání. Hydraulická jednotka 4,5 kW uvnitř zadní části. Nouzové ovládání řízení pomocí přídavného spínače (ovládání bez řídícího signálu od tahače možné).
Kola a pneumatiky:
16 ocelových diskových kol, 10 děr, s offsetem, středem centrovaná. 16 pneumatik 285/70 R 19,5 148J bezdušových.
Hedpfx Aehkwm Rjgiefn
Blatníky:
Na předním podvozku před 1. nápravou plastové podběhy s cákacími zásterkami. Plastové podběhy s cákacími zásterkami na 3. a 4. nápravě.
Brzdový systém:
Dvouvodičová brzda s EBS. EBS (WABCO 4S3M). Parkovací brzda s pružinovým akumulátorem. Bez propojovacích vedení k tahači.
Osvětlení a elektroinstalace:
Ve shodě s předpisy pro silniční vozidla. 24 V. 1× 15pinová zásuvka. 2 ks 7komorová koncová světla v koncové desce. 7pinová zásuvka vzadu ve koncové desce pro přídavné osvětlení převisu. LED boční obrysová světla. 1 ks couvací světlomet v koncové desce. 4 ks světlometů pro osvětlení (2× na oji, 2× mezi neřízenými nápravami). 1 ks výstražného majáku vzadu. Připojení na otočném čepu: 2× vzduch; 2× 15pin (1× řízení); 1× EBS. 2 ks 3pinových zásuvek v zadní koncové desce pro výstražné tabule šířky (bez tabulí).
Lakování:
Čištění ocelovým granulátem a základní nátěr. Podvozek a náboj kola v odstínu RAL dle výběru. Disky kol ve stříbrné barvě z výroby. Plastové části černé, bez lakování. Reflexní páska po stranách žlutá nebo bílá, vzadu žlutá nebo červená.
Příslušenství:
4 klíny s držákem. Podélný držák SPZ na koncové desce. 4 ks upínacích bodů 8 t na hlavním rámu (2 ks mezi 1. a 2. nápravou a 2 ks mezi 3. a 4. nápravou) pro zvedání samořiditelného návěsu. Po jednom stupačce mezi 3. a 4. nápravou vlevo a vpravo. Centrální mazání všech mazacích bodů na řízení a nápravách. Úložné schránky s víkem z hliníkového rýhovaného plechu vpředu vlevo a vpravo nad koly 1. nápravy a vlevo i vpravo nad koly 3. a 4. nápravy. Nahoře na koncové desce vpravo ve směru jízdy jsou namontovány stupací plechy. 1 ks dlouhé ECE tabulky. 2 ks upínacích ok 8 t jako tažné oko na zadní koncové desce.
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Podvozek:
Ocelová rámová svařovaná konstrukce – lehká provedení. Přední rohy se zkosením cca 300 × 300 mm. Platforma vlevo a vpravo z ocelového slzičkového plechu, provedená jako vanička, rozdělená na dva díly. Uprostřed mezi hlavními nosníky je umístěn hliníkový trnoplochý plech (5/7 mm). Odnímatelný kryt nad řízením vpředu a vzadu. Kuličkové otočné ložisko (úhel natočení cca 80°) včetně uložení válce na podvozku pro montáž speciálního točnice (bez točnice). Před a za točnicí hliníkové kryty (všechna otvorená místa uzavřená). Prodlužovaná koncová deska.
Oje:
40 mm tažné oko. Přímé oje, délka cca 1 300 mm. S podpěrou oje a držákem.
Nápravy:
Nízkopodlažní nápravy BPW, každá 10 nebo 12 t nosnosti, průměr měchu 360 mm. Externí ECAS vzduchové odpružení s celkovým zdvihem cca 200 mm. Brzda s S-klíčem 400/200 mm, brzdové obložení bez azbestu. Automatické dotažení brzdového táhla. Zesílené odpružení vodícího ramene. Zajišťovací lana na každé nápravě. Manometr zatížení nápravy.
Řízení:
1. a 2. náprava nuceně řízená přes otočnou točnici. Úhel natočení nastavitelný mechanicky páčkou. Hydraulické dotáčení včetně baterií, akumulátorových boxů, ovládacích kabelů, zásuvky a dálkového ovládání. Hydraulická jednotka 4,5 kW uvnitř zadní části. Nouzové ovládání řízení pomocí přídavného spínače (ovládání bez řídícího signálu od tahače možné).
Kola a pneumatiky:
16 ocelových diskových kol, 10 děr, s offsetem, středem centrovaná. 16 pneumatik 285/70 R 19,5 148J bezdušových.
Hedpfx Aehkwm Rjgiefn
Blatníky:
Na předním podvozku před 1. nápravou plastové podběhy s cákacími zásterkami. Plastové podběhy s cákacími zásterkami na 3. a 4. nápravě.
Brzdový systém:
Dvouvodičová brzda s EBS. EBS (WABCO 4S3M). Parkovací brzda s pružinovým akumulátorem. Bez propojovacích vedení k tahači.
Osvětlení a elektroinstalace:
Ve shodě s předpisy pro silniční vozidla. 24 V. 1× 15pinová zásuvka. 2 ks 7komorová koncová světla v koncové desce. 7pinová zásuvka vzadu ve koncové desce pro přídavné osvětlení převisu. LED boční obrysová světla. 1 ks couvací světlomet v koncové desce. 4 ks světlometů pro osvětlení (2× na oji, 2× mezi neřízenými nápravami). 1 ks výstražného majáku vzadu. Připojení na otočném čepu: 2× vzduch; 2× 15pin (1× řízení); 1× EBS. 2 ks 3pinových zásuvek v zadní koncové desce pro výstražné tabule šířky (bez tabulí).
Lakování:
Čištění ocelovým granulátem a základní nátěr. Podvozek a náboj kola v odstínu RAL dle výběru. Disky kol ve stříbrné barvě z výroby. Plastové části černé, bez lakování. Reflexní páska po stranách žlutá nebo bílá, vzadu žlutá nebo červená.
Příslušenství:
4 klíny s držákem. Podélný držák SPZ na koncové desce. 4 ks upínacích bodů 8 t na hlavním rámu (2 ks mezi 1. a 2. nápravou a 2 ks mezi 3. a 4. nápravou) pro zvedání samořiditelného návěsu. Po jednom stupačce mezi 3. a 4. nápravou vlevo a vpravo. Centrální mazání všech mazacích bodů na řízení a nápravách. Úložné schránky s víkem z hliníkového rýhovaného plechu vpředu vlevo a vpravo nad koly 1. nápravy a vlevo i vpravo nad koly 3. a 4. nápravy. Nahoře na koncové desce vpravo ve směru jízdy jsou namontovány stupací plechy. 1 ks dlouhé ECE tabulky. 2 ks upínacích ok 8 t jako tažné oko na zadní koncové desce.
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Poskytovatel
Poznámka: Zaregistrujte se zdarma nebo se přihlaste, abyste získali všechny informace.
Registrován(a) od: 2007
Odeslat požadavek
Telefon & Fax
+49 231 9... inzeráty
Váš inzerát byl úspěšně smazán
Došlo k chybě