TrajlerMeusburger
3-Achs-Tele-Plateau-Sattelauflieger zwangsgelenkt
Trajler
Meusburger
3-Achs-Tele-Plateau-Sattelauflieger zwangsgelenkt
Stav
Nový
Umístění
Dortmund 

Zobrazit fotky
Zobrazit mapu
Základní údaje
Cena a lokalita
- Umístění:
- Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, DE

Volejte
Technické údaje
- Maximální hmotnost nákladu:
- 36 000 kg
- Celková hmotnost:
- 45 000 kg
- Konfigurace náprav:
- 3 nápravy
- Délka ložné plochy:
- 13 600 mm
- Šířka ložného prostoru:
- 2 550 mm
- Výška ložného prostoru:
- 1 200 mm
- Zavěšení:
- vzduch
- Rozměr pneumatiky:
- 385/55 r 22,5
- Barva:
- šedá
- Vybavení:
- ABS
Podrobnosti nabídky
- ID výpisu:
- A811-24-37
- Referenční č.:
- 20612364
- Naposled aktualizováno:
- 13.02.2025
Popis
Podvozek (výsuvný):
Ocelová rámová svařovaná konstrukce – superlehká konstrukce.
Rámový krk cca 200 mm.
Sedadlová deska s vyměnitelným 2" čepem krále.
Zesílení rámu pro bodové zatížení 25 t na 2 m ve zasunutém stavu.
Hlavní rám předepnutý cca 30-50 mm.
Vnější rám ve tvaru U o tloušťce 6 mm (140/70/5 mm) jako děrovaný vnější rám s průměrem otvorů 40 mm.
Vozidlo s výsuvným středovým rámem, délka výsuvu cca 7 500 mm, každý pneumaticky aretovatelný.
Posuvná mezivložka šířky cca 300 mm, fixně upevněná – přední rozměr sladěn s předním rohovým rozměrem 2 040 mm.
Hliníkový podjezdový ochranný systém.
Opěrné nohy:
Mechanické 24 t opěrné nohy s ovládáním z jedné strany a vyrovnáním tahu.
Nápravy a pneumatiky:
Nápravy s pneumatickým zavěšením BPW, každá s únosností 9 t, průměr vzduchového měchu 360 mm.
Kotoučové brzdy (malé kotouče TSB3709).
Zařízení pro zdvih a spouštění s celkovým zdvihem cca 200 mm.
Bez zvedací nápravy.
Vzdálenost náprav 1 810/1 810 mm.
6 ocelových disků, 10 děr, s offsetem, středově centrované.
6 pneumatik 385/55 R 22,5 160J, bezdušových.
Řízení:
Všechny 3 nápravy s hydraulickým řízením pomocí točny přes sedlovou spojku a točnu.
Elektrohydraulické dořízení napájené z NATO zásuvky tažného vozidla (bez instalace v nákladním voze a bez NATO propojovacího kabelu).
Včetně dálkového ovládání pro dořízení.
Mazací systém:
Centrální mazací systém se dvěma čerpadly pro všechna mazací místa na řízení, nápravách a systém bekaMax.
Hedpfji Dwlzjx Abasw
Brzdový systém:
Dvouvodičová brzda s EBS.
Brzdový systém EBS (WABCO 4S2M).
Hliníkový vzdušník.
Parkovací brzda s pružinovým zásobníkem.
Bez propojovacích hadic a kabelů k nákladnímu vozu.
Elektrická výbava:
Dle platné legislativy pro motorová vozidla.
24 Voltů. 2x 7pólová a 1x 15pólová zásuvka.
2 ks sedmikomorových zadních svítilen v podjezdovém chrániči. Plné LED.
1 ks třípólové zásuvky vzadu pro přídavné osvětlení v podjezdovém chrániči.
Boční LED obrysová světla.
1 držák pro výstražné světlo vzadu.
Bez propojení kabeláží s nákladním vozem.
Lakování:
Čištění ocelovým granulátem, žárové stříkání podvozku včetně teleskopu a základování.
Lakování v odstínu DB 7350 Novagrau.
Podjezdový chránič v odstínu RAL 9010 čistě bílý.
Konturové značení dle EU na bocích ve žluté nebo bílé, vzadu ve žluté nebo červené barvě.
Plastové díly černé, nelakované.
Příslušenství:
Plastové poloviční blatníky s lapači nečistot Clear-Pass.
28mm podlaha z meranti (cca 1–2 mm přesah).
Čelní stěna z 25mm hliníkového dutého profilu, výška 2 200 mm, přišroubovaná, 2 čelní sloupky vepředu: výška 2 200 mm, bokem přišroubované.
Horní hrana čelní stěny s příčnou výztuhou a po jedné oku vlevo i vpravo pro vypnutí čelní stěny.
Boční ochrana proti nárazu.
4 klíny na vnější straně čelní stěny.
Podélný držák SPZ v podjezdovém chrániči.
2 schválené ECE tabulky na zadní koncové desce.
11 párů těžkých kotevních ok (sklopných) s tažnou silou 8 t na každý. 1 pár kotevních ok s tažnou silou 4 t pro zajištění čelní stěny.
6 párů zarážek („houby“) bočně ve vnějším rámu s tloušťkou 24 mm, tažná síla 6 t na každý.
7 párů kapes na sloupky na boční straně pro zasouvací sloupky velikosti 100x50 mm.
8 kusů (2 na každou stranu) kapes na sloupky přímo za čelní stěnou jako držák pro prázdné zasouvací sloupky. Bez zasouvacích sloupků.
5 kusů příčných nosníků pro zasouvací sloupky velikosti 100x50x5 mm z vnějšího rámu dovnitř ke středovému rámu; první řada v úrovni čepu krále, druhá řada před dělením, třetí řada před první nápravou, čtvrtá mezi první a druhou náp
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Ocelová rámová svařovaná konstrukce – superlehká konstrukce.
Rámový krk cca 200 mm.
Sedadlová deska s vyměnitelným 2" čepem krále.
Zesílení rámu pro bodové zatížení 25 t na 2 m ve zasunutém stavu.
Hlavní rám předepnutý cca 30-50 mm.
Vnější rám ve tvaru U o tloušťce 6 mm (140/70/5 mm) jako děrovaný vnější rám s průměrem otvorů 40 mm.
Vozidlo s výsuvným středovým rámem, délka výsuvu cca 7 500 mm, každý pneumaticky aretovatelný.
Posuvná mezivložka šířky cca 300 mm, fixně upevněná – přední rozměr sladěn s předním rohovým rozměrem 2 040 mm.
Hliníkový podjezdový ochranný systém.
Opěrné nohy:
Mechanické 24 t opěrné nohy s ovládáním z jedné strany a vyrovnáním tahu.
Nápravy a pneumatiky:
Nápravy s pneumatickým zavěšením BPW, každá s únosností 9 t, průměr vzduchového měchu 360 mm.
Kotoučové brzdy (malé kotouče TSB3709).
Zařízení pro zdvih a spouštění s celkovým zdvihem cca 200 mm.
Bez zvedací nápravy.
Vzdálenost náprav 1 810/1 810 mm.
6 ocelových disků, 10 děr, s offsetem, středově centrované.
6 pneumatik 385/55 R 22,5 160J, bezdušových.
Řízení:
Všechny 3 nápravy s hydraulickým řízením pomocí točny přes sedlovou spojku a točnu.
Elektrohydraulické dořízení napájené z NATO zásuvky tažného vozidla (bez instalace v nákladním voze a bez NATO propojovacího kabelu).
Včetně dálkového ovládání pro dořízení.
Mazací systém:
Centrální mazací systém se dvěma čerpadly pro všechna mazací místa na řízení, nápravách a systém bekaMax.
Hedpfji Dwlzjx Abasw
Brzdový systém:
Dvouvodičová brzda s EBS.
Brzdový systém EBS (WABCO 4S2M).
Hliníkový vzdušník.
Parkovací brzda s pružinovým zásobníkem.
Bez propojovacích hadic a kabelů k nákladnímu vozu.
Elektrická výbava:
Dle platné legislativy pro motorová vozidla.
24 Voltů. 2x 7pólová a 1x 15pólová zásuvka.
2 ks sedmikomorových zadních svítilen v podjezdovém chrániči. Plné LED.
1 ks třípólové zásuvky vzadu pro přídavné osvětlení v podjezdovém chrániči.
Boční LED obrysová světla.
1 držák pro výstražné světlo vzadu.
Bez propojení kabeláží s nákladním vozem.
Lakování:
Čištění ocelovým granulátem, žárové stříkání podvozku včetně teleskopu a základování.
Lakování v odstínu DB 7350 Novagrau.
Podjezdový chránič v odstínu RAL 9010 čistě bílý.
Konturové značení dle EU na bocích ve žluté nebo bílé, vzadu ve žluté nebo červené barvě.
Plastové díly černé, nelakované.
Příslušenství:
Plastové poloviční blatníky s lapači nečistot Clear-Pass.
28mm podlaha z meranti (cca 1–2 mm přesah).
Čelní stěna z 25mm hliníkového dutého profilu, výška 2 200 mm, přišroubovaná, 2 čelní sloupky vepředu: výška 2 200 mm, bokem přišroubované.
Horní hrana čelní stěny s příčnou výztuhou a po jedné oku vlevo i vpravo pro vypnutí čelní stěny.
Boční ochrana proti nárazu.
4 klíny na vnější straně čelní stěny.
Podélný držák SPZ v podjezdovém chrániči.
2 schválené ECE tabulky na zadní koncové desce.
11 párů těžkých kotevních ok (sklopných) s tažnou silou 8 t na každý. 1 pár kotevních ok s tažnou silou 4 t pro zajištění čelní stěny.
6 párů zarážek („houby“) bočně ve vnějším rámu s tloušťkou 24 mm, tažná síla 6 t na každý.
7 párů kapes na sloupky na boční straně pro zasouvací sloupky velikosti 100x50 mm.
8 kusů (2 na každou stranu) kapes na sloupky přímo za čelní stěnou jako držák pro prázdné zasouvací sloupky. Bez zasouvacích sloupků.
5 kusů příčných nosníků pro zasouvací sloupky velikosti 100x50x5 mm z vnějšího rámu dovnitř ke středovému rámu; první řada v úrovni čepu krále, druhá řada před dělením, třetí řada před první nápravou, čtvrtá mezi první a druhou náp
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Poskytovatel
Poznámka: Zaregistrujte se zdarma nebo se přihlaste, abyste získali všechny informace.
Registrován(a) od: 2007
Odeslat požadavek
Telefon & Fax
+49 231 9... inzeráty
Váš inzerát byl úspěšně smazán
Došlo k chybě










