SklápìèkaFliegl
DHKS 390 27m³ Asphaltprofi Thermo
Sklápìèka
Fliegl
DHKS 390 27m³ Asphaltprofi Thermo
pevná cena bez DPH
45 790 €
(54 490 € brutto)
Stav
Nový
Umístění
Triptis 

Zobrazit fotky
Zobrazit mapu
Cena a lokalita
pevná cena bez DPH
45 790 €
(54 490 € brutto)
- Místo prodejce:
- Oberpöllnitzer Straße 8, 07819 Triptis, Německo

Volejte
Technické údaje
- Pohotovostní hmotnost:
- 5 600 kg
- Maximální hmotnost nákladu:
- 29 400 kg
- Celková hmotnost:
- 35 000 kg
- Konfigurace náprav:
- 3 nápravy
- Rozměr pneumatiky:
- 385/65 r22.5
Podrobnosti nabídky
- ID výpisu:
- A826-53-41
- Referenční č.:
- 20589988
- Naposled aktualizováno:
- 22.10.2024
Popis
Další informace
Podvozek návěsu sklápěče
Jemnozrnná ocelová svařovaná konstrukce v lehkém provedení, sedlová deska s vyměnitelným 2" králem čepem
Patentované zakřivené čelo
Teleskopická opěrná noha uprostřed, odpojení s nákladem není možné, v odpojeném stavu musí vozidlo stát šikmo dozadu
Kliny pod kola s držákem
Sklopná ochrana proti podjetí
Pološálové blatníky
Integrovaný držák blatníku s povrchem odpuzujícím kameny
Blatníková clona za poslední nápravou v asfaltovém provedení, připevněná pantem na blatníku, možnost zavěšení nahoře na blatník, zkrácený blatník
Tažný hák vzadu
Nápravy a odpružení
SAF bubnové nápravy
Nápravy/podvozek zaměřené laserem – snížení opotřebení pneumatik a spotřeby paliva
Nápravy v offroad provedení
Vzduchové odpružení
1. náprava automatická zvedací náprava, včetně nuceného spouštění a rozjezdové pomoci, ovládané trojitým brzděním (rozjezdová pomoc je funkční až do překročení zatížení nápravy o 30 % a do max. rychlosti 25 km/h)
Žárově zinkovaný mechanismus zvedací nápravy, 10 let záruka proti prorezavění
Brzdová soustava
Dvouvodičový vzduchotlaký brzdový systém, barevné rozvody pro snadnější servis
Parkovací pružinová brzda
Dva zaměnitelné spojovací hlavice vpředu bez spojovacího potrubí
EBS - Elektronický brzdový systém se zásuvkou EBS vpředu, bez propojovacího kabelu
Upozornění: Přípojné vozidlo smí táhnout pouze tažné vozidlo, které zajišťuje funkčnost ABS!
S ventilem zdvihání a spouštění
Systém stability vozidla
Kola a pneumatiky
385/65 R22.5, značka dle volby výrobce
Ocelové disky, tovární stříbrná
Elektroinstalace
24 V, vícekomorová světla, boční žluté LED osvětlení
2 bílé poziční světla vpředu
2 bílo-červená obrysová světla vzadu
2 x 7-pólové zaměnitelné zásuvky vpředu, bez připojovacího kabelu
Hydraulika
Vysokotlaký válec max. 250 bar, s HDK šroubovací spojkou, pevná část, NW 48 mm (bez hadicového propojení)
Ovládání hydraulicky přes vývodový hřídel nákladního vozidla
Korby
Ocelová kulatá korba Stone Master z vysoce odolné oceli HB 400/450. Šikmá čelní stěna s vnější hydraulikou a žebříkem na čelní stěně.
Membránové zadní čelo
Zadní čelo jako kyvná klapka, vnější s dvojitým hákovým zajištěním. Po dvou stranách spodní části dvě svěrné šrouby s křídlovou maticí.
Boky o tloušťce 4 mm, dno 4/5 mm, konstrukce optimalizovaná z hlediska opotřebení a hmotnosti
Podpfx Afsi Rix Sj Ssrc
Korba v izolovaném provedení Fliegl Asphalt Profi Thermo, vpředu, na boku, dole a vzadu izolovaná systémem Fliegl Isotherm.
Zakrytí BASIC, plachtová krytina
Nástupní plošina s nástupem, přípojné plechy pro vzduch/elektriku a brzdy s velkým prostorem pro co nejlepší ovladatelnost
Rolovací plachta jednostranně sklápěná na pravou stranu, s centrálním zamykáním vlevo
Provozní pokyny
Při přepravě soli, vápna apod. doporučujeme sklopný válec s tvrdě chromovaným pístem, aby nedošlo k poškození materiálem a korozi.
Uvedená celková hmotnost je technicky možná, v závislosti na přepravovaném materiálu nemusí být dosažena při dodržení povolených nápravových, středních a sedlových zatížení (špatné jízdní a jízdní vlastnosti při nesprávném rozložení nákladu možné)
Země registrace/cedule
Německo
S přejímkou a posudkem Dekra (podle §13 EG-FGV)
Pevnost nástavby dle EN 12642
24/7 servisní hotline
Výrobní certifikát pro termovozidla dle RS 10 - 2013
Připraveno pro jednřádkový držák SPZ
Konturové značení
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Podvozek návěsu sklápěče
Jemnozrnná ocelová svařovaná konstrukce v lehkém provedení, sedlová deska s vyměnitelným 2" králem čepem
Patentované zakřivené čelo
Teleskopická opěrná noha uprostřed, odpojení s nákladem není možné, v odpojeném stavu musí vozidlo stát šikmo dozadu
Kliny pod kola s držákem
Sklopná ochrana proti podjetí
Pološálové blatníky
Integrovaný držák blatníku s povrchem odpuzujícím kameny
Blatníková clona za poslední nápravou v asfaltovém provedení, připevněná pantem na blatníku, možnost zavěšení nahoře na blatník, zkrácený blatník
Tažný hák vzadu
Nápravy a odpružení
SAF bubnové nápravy
Nápravy/podvozek zaměřené laserem – snížení opotřebení pneumatik a spotřeby paliva
Nápravy v offroad provedení
Vzduchové odpružení
1. náprava automatická zvedací náprava, včetně nuceného spouštění a rozjezdové pomoci, ovládané trojitým brzděním (rozjezdová pomoc je funkční až do překročení zatížení nápravy o 30 % a do max. rychlosti 25 km/h)
Žárově zinkovaný mechanismus zvedací nápravy, 10 let záruka proti prorezavění
Brzdová soustava
Dvouvodičový vzduchotlaký brzdový systém, barevné rozvody pro snadnější servis
Parkovací pružinová brzda
Dva zaměnitelné spojovací hlavice vpředu bez spojovacího potrubí
EBS - Elektronický brzdový systém se zásuvkou EBS vpředu, bez propojovacího kabelu
Upozornění: Přípojné vozidlo smí táhnout pouze tažné vozidlo, které zajišťuje funkčnost ABS!
S ventilem zdvihání a spouštění
Systém stability vozidla
Kola a pneumatiky
385/65 R22.5, značka dle volby výrobce
Ocelové disky, tovární stříbrná
Elektroinstalace
24 V, vícekomorová světla, boční žluté LED osvětlení
2 bílé poziční světla vpředu
2 bílo-červená obrysová světla vzadu
2 x 7-pólové zaměnitelné zásuvky vpředu, bez připojovacího kabelu
Hydraulika
Vysokotlaký válec max. 250 bar, s HDK šroubovací spojkou, pevná část, NW 48 mm (bez hadicového propojení)
Ovládání hydraulicky přes vývodový hřídel nákladního vozidla
Korby
Ocelová kulatá korba Stone Master z vysoce odolné oceli HB 400/450. Šikmá čelní stěna s vnější hydraulikou a žebříkem na čelní stěně.
Membránové zadní čelo
Zadní čelo jako kyvná klapka, vnější s dvojitým hákovým zajištěním. Po dvou stranách spodní části dvě svěrné šrouby s křídlovou maticí.
Boky o tloušťce 4 mm, dno 4/5 mm, konstrukce optimalizovaná z hlediska opotřebení a hmotnosti
Podpfx Afsi Rix Sj Ssrc
Korba v izolovaném provedení Fliegl Asphalt Profi Thermo, vpředu, na boku, dole a vzadu izolovaná systémem Fliegl Isotherm.
Zakrytí BASIC, plachtová krytina
Nástupní plošina s nástupem, přípojné plechy pro vzduch/elektriku a brzdy s velkým prostorem pro co nejlepší ovladatelnost
Rolovací plachta jednostranně sklápěná na pravou stranu, s centrálním zamykáním vlevo
Provozní pokyny
Při přepravě soli, vápna apod. doporučujeme sklopný válec s tvrdě chromovaným pístem, aby nedošlo k poškození materiálem a korozi.
Uvedená celková hmotnost je technicky možná, v závislosti na přepravovaném materiálu nemusí být dosažena při dodržení povolených nápravových, středních a sedlových zatížení (špatné jízdní a jízdní vlastnosti při nesprávném rozložení nákladu možné)
Země registrace/cedule
Německo
S přejímkou a posudkem Dekra (podle §13 EG-FGV)
Pevnost nástavby dle EN 12642
24/7 servisní hotline
Výrobní certifikát pro termovozidla dle RS 10 - 2013
Připraveno pro jednřádkový držák SPZ
Konturové značení
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Poskytovatel
Poznámka: Zaregistrujte se zdarma nebo se přihlaste, abyste získali všechny informace.
Registrován(a) od: 2006
Odeslat požadavek
Telefon & Fax
+49 36482... inzeráty
Váš inzerát byl úspěšně smazán
Došlo k chybě






