TrajlerFliegl
SVS 570 T Tele
Trajler
Fliegl
SVS 570 T Tele
pevná cena bez DPH
82 400 €
(98 056 € brutto)
Stav
Nový
Umístění
Triptis 

Zobrazit fotky
Zobrazit mapu
Základní údaje
- Označení:
- Trajler
- Výrobce:
- Fliegl
- Model:
- SVS 570 T Tele
- Číslo vozidla:
- df15479123e15bcf265d560e1
- Stav:
- nový
Cena a lokalita
pevná cena bez DPH
82 400 €
(98 056 € brutto)
- Místo prodejce:
- Oberpöllnitzer Straße 8, 07819 Triptis, Německo

Volejte
Technické údaje
- Pohotovostní hmotnost:
- 12 800 kg
- Maximální hmotnost nákladu:
- 44 200 kg
- Celková hmotnost:
- 57 000 kg
- Konfigurace náprav:
- 3 nápravy
- Rozměr pneumatiky:
- 235 / 75 r 17,5
Podrobnosti nabídky
- ID výpisu:
- A826-55-15
- Referenční č.:
- 20437609
- Naposled aktualizováno:
- 22.10.2024
Popis
Další informace
Podvozek nízkoložného návěsu
Svařovaná ocelová konstrukce, sedlová deska s výměnným dvojitým králem čepem a dvěma polohami čepu
24 t, dvourychlostní podpěrné zařízení, jednostranné ovládání, s rovnou spodní částí, bez vyrovnávače tahu
Sklopná zadní opěrka
2 klíny pod kola s držákem
Boční ochrana proti podjetí z hliníku
1 plastová skříň na nářadí s vloženou policí, šířka=620/výška=360/hloubka=440 mm, uzavíratelná visacím zámkem (zámek není součástí dodávky)
Výsuvná rozšíření až na 3 000 mm (ne v zadním zkosení, rozchod přepravovaných stavebních strojů nebo vozidel nesmí přesahovat venkovní šířku rámu 2 550 mm)
Úložný prostor pro dřevěné fošny na labutím krku, vpředu napříč
Dřevěné fošny 70 mm pro rozšíření na 3 000 mm
Teleskopické prodloužení
Centrální rámová trubka ze precizně svařovaných, zasouvatelných teleskopických dílů rámu
Výsuvné max. o 6 000 mm, aretovatelné po cca 1 000 mm
Nosnost / bodové zatížení se při vysunutém stavu snižuje!
Zajištění pomocí mechanického zámku na čepy
Se zásuvným stolem
Upevňovací oka nízkoložného návěsu
2 páry kruhových upevňovacích ok po 5 t vpředu na labutím krku
11 párů upevňovacích hříbků, zapuštěných nahoře a po stranách vnějšího rámu, po 10 t (2x na labutím krku, 9x na ložné ploše), první upevňovací oko 250 mm od předku a poslední max. 250 mm od zadku, vzdálenost mezi oky max. 1 100 mm
8 párů kapes pro sloupky zapuštěných ve vnějším rámu, vnitřní rozměr 70 x 40 mm (lze přestavět na 5t kruhová oka, není v dodávce)
3 páry sklopných upevňovacích ok navíc zapuštěných v ložné ploše po 10 t (1x začátek snížené ložné plochy, 1x před 1. osou a 1x za 3. osou)
Nápravy a odpružení
SAF bubnové brzdové nápravy
Laserové zaměření náprav / podvozku – snižuje opotřebení pneumatik a spotřebu paliva
Poslední 2 nápravy s následným řízením, s automatickou zámkou zpátečky přes couvací světlo a manuální zámkou přes ruční tlačítko na vozidle
Vzduchové odpružení s ventilem pro zdvih a spouštění
Kola a pneumatiky
235/75 R 17,5 značka Fulda
Ocelové ráfky v dvojmontáži, tovární stříbrná
Brzdový systém
Dvouvodičová pneumatická brzdová soustava
Pružinová parkovací brzda
Stabilizační systém vozidla
Snímač zatížení náprav přes signál EBS-Canbus, zobrazení na displeji v kabině řidiče, vozidlo musí být odpovídajícím způsobem vybavené, systém není instalován na LKW (nejedná se o cejchované váhy)
2 zaměnitelné spojovací hlavy vpředu, bez propojovacího vedení
EBS – elektronický brzdový systém se zásuvkou EBS vpředu, bez propojovacího kabelu
Pozor: Přípojná vozidla smí táhnout pouze tažná vozidla, která garantují funkčnost ABS!
Elektrická výbava
24 V, vícekamerová svítidla, boční žluté LED osvětlení
2 bílé poziční světla vpředu
2 bílo/červená obrysová světla vzadu
1 LED maják s držákem, ovládaný přes obrysová světla (světlo lze sejmout)
2 páry výstražných tabulí, dvojitě LED osvětlené, výsuvné až na 3 000 mm
2x 7pólové zaměnitelné zásuvky vpředu, bez propojovacího kabelu
Podlaha
Labuťí krk s ocelovým/rýhovaným plechovým povrchem
Úložný box zapuštěný ve zkosení pro nájezd na labutí krk
Dále s 70 mm měkkým dřevěným podkladem, v oblasti blatníků s ocelovým/rýhovaným plechovým povrchem
Zadní zkosení se 70 mm měkkým dřevěným podkladem
Bočnice
25 mm hliníkový dutý profil, výška 400 mm, vpředu a po stranách na labutím krku, zasunovací
Nájezdové rampy
Ocelové rampy délky 2 800 mm, šířky 750 mm, bočně posuvné
Povrch s dřevěnými deskami
Hydraulicky přes vedlejší pohon tahače s škrticí klapkou
Hydraulické připojení s rychlospojkou
Gbedpfoi Ri Hnex Ag Iew
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Podvozek nízkoložného návěsu
Svařovaná ocelová konstrukce, sedlová deska s výměnným dvojitým králem čepem a dvěma polohami čepu
24 t, dvourychlostní podpěrné zařízení, jednostranné ovládání, s rovnou spodní částí, bez vyrovnávače tahu
Sklopná zadní opěrka
2 klíny pod kola s držákem
Boční ochrana proti podjetí z hliníku
1 plastová skříň na nářadí s vloženou policí, šířka=620/výška=360/hloubka=440 mm, uzavíratelná visacím zámkem (zámek není součástí dodávky)
Výsuvná rozšíření až na 3 000 mm (ne v zadním zkosení, rozchod přepravovaných stavebních strojů nebo vozidel nesmí přesahovat venkovní šířku rámu 2 550 mm)
Úložný prostor pro dřevěné fošny na labutím krku, vpředu napříč
Dřevěné fošny 70 mm pro rozšíření na 3 000 mm
Teleskopické prodloužení
Centrální rámová trubka ze precizně svařovaných, zasouvatelných teleskopických dílů rámu
Výsuvné max. o 6 000 mm, aretovatelné po cca 1 000 mm
Nosnost / bodové zatížení se při vysunutém stavu snižuje!
Zajištění pomocí mechanického zámku na čepy
Se zásuvným stolem
Upevňovací oka nízkoložného návěsu
2 páry kruhových upevňovacích ok po 5 t vpředu na labutím krku
11 párů upevňovacích hříbků, zapuštěných nahoře a po stranách vnějšího rámu, po 10 t (2x na labutím krku, 9x na ložné ploše), první upevňovací oko 250 mm od předku a poslední max. 250 mm od zadku, vzdálenost mezi oky max. 1 100 mm
8 párů kapes pro sloupky zapuštěných ve vnějším rámu, vnitřní rozměr 70 x 40 mm (lze přestavět na 5t kruhová oka, není v dodávce)
3 páry sklopných upevňovacích ok navíc zapuštěných v ložné ploše po 10 t (1x začátek snížené ložné plochy, 1x před 1. osou a 1x za 3. osou)
Nápravy a odpružení
SAF bubnové brzdové nápravy
Laserové zaměření náprav / podvozku – snižuje opotřebení pneumatik a spotřebu paliva
Poslední 2 nápravy s následným řízením, s automatickou zámkou zpátečky přes couvací světlo a manuální zámkou přes ruční tlačítko na vozidle
Vzduchové odpružení s ventilem pro zdvih a spouštění
Kola a pneumatiky
235/75 R 17,5 značka Fulda
Ocelové ráfky v dvojmontáži, tovární stříbrná
Brzdový systém
Dvouvodičová pneumatická brzdová soustava
Pružinová parkovací brzda
Stabilizační systém vozidla
Snímač zatížení náprav přes signál EBS-Canbus, zobrazení na displeji v kabině řidiče, vozidlo musí být odpovídajícím způsobem vybavené, systém není instalován na LKW (nejedná se o cejchované váhy)
2 zaměnitelné spojovací hlavy vpředu, bez propojovacího vedení
EBS – elektronický brzdový systém se zásuvkou EBS vpředu, bez propojovacího kabelu
Pozor: Přípojná vozidla smí táhnout pouze tažná vozidla, která garantují funkčnost ABS!
Elektrická výbava
24 V, vícekamerová svítidla, boční žluté LED osvětlení
2 bílé poziční světla vpředu
2 bílo/červená obrysová světla vzadu
1 LED maják s držákem, ovládaný přes obrysová světla (světlo lze sejmout)
2 páry výstražných tabulí, dvojitě LED osvětlené, výsuvné až na 3 000 mm
2x 7pólové zaměnitelné zásuvky vpředu, bez propojovacího kabelu
Podlaha
Labuťí krk s ocelovým/rýhovaným plechovým povrchem
Úložný box zapuštěný ve zkosení pro nájezd na labutí krk
Dále s 70 mm měkkým dřevěným podkladem, v oblasti blatníků s ocelovým/rýhovaným plechovým povrchem
Zadní zkosení se 70 mm měkkým dřevěným podkladem
Bočnice
25 mm hliníkový dutý profil, výška 400 mm, vpředu a po stranách na labutím krku, zasunovací
Nájezdové rampy
Ocelové rampy délky 2 800 mm, šířky 750 mm, bočně posuvné
Povrch s dřevěnými deskami
Hydraulicky přes vedlejší pohon tahače s škrticí klapkou
Hydraulické připojení s rychlospojkou
Gbedpfoi Ri Hnex Ag Iew
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Poskytovatel
Odeslat požadavek
Telefon & Fax
+49 36482... inzeráty
Váš inzerát byl úspěšně smazán
Došlo k chybě






