Sklápěcí dodávka
IFA H3A 4x2

pevná cena
9 000 €
(Nepodléhající hlášení DPH)
Rok výroby
1955
Stav
Použitý
Umístění
Bovenden Německo
Sklápěcí dodávka  IFA H3A  4x2
Sklápěcí dodávka  IFA H3A  4x2
Sklápěcí dodávka  IFA H3A  4x2
Sklápěcí dodávka  IFA H3A  4x2
Sklápěcí dodávka  IFA H3A  4x2
Sklápěcí dodávka  IFA H3A  4x2
more Images
 IFA H3A  4x2
 IFA H3A  4x2
 IFA H3A  4x2
 IFA H3A  4x2
 IFA H3A  4x2
 IFA H3A  4x2
Zobrazit fotky
Zobrazit mapu

Základní údaje

Označení:
Sklápěcí dodávka
Model:
IFA H3A 4x2
Rok výroby:
1955
Stav:
použitý

Cena a lokalita

pevná cena
9 000 €
(Nepodléhající hlášení DPH)
Místo prodejce:
Alte Bundesstraße 48, 37120 Bovenden, Německo Německo
Volejte

Technické údaje

Najeté kilometry:
1 000 km
Výkon:
59 kW (80,22 k)
Typ paliva:
nafta
Typ převodu:
mechanický
Konfigurace náprav:
4x2
Rozvor náprav:
3 250 mm
Celková hmotnost:
7 080 kg
Pohotovostní hmotnost:
3 580 kg
Maximální hmotnost nákladu:
3 500 kg
První registrace:
01/1955
Délka ložné plochy:
3 400 mm
Šířka ložného prostoru:
2 150 mm
Výška ložného prostoru:
550 mm
Barva:
zelená
Kabina řidiče:
denní kabina
Zavěšení:
ocel
Rozměr pneumatiky:
8.25-20
Počet míst k sezení:
2
Vybavení:
kabina, přípojné zařízení

Podrobnosti nabídky

ID výpisu:
A180-28-331
Referenční č.:
1955
Naposled aktualizováno:
24.06.2025

Popis

Umístění vozidla: Bovenden, reg. značka Haus, převodovka 5st., listová pera, tažné zařízení s ovládáním vzduch-světlo-hydraulika. Rozvor: 3250 mm. Nástavba: historický nákladní automobil s třístranným sklápěcím nástavcem. Vírivkový vznětový motor typ EM4-20, 4válcový (řadový), 6024 cm³, vodou chlazený, ne synchronizovaná 5stupňová převodovka. Maximální rychlost: 60 km/h. Nástupcem modelu H3 byl nákladní vůz H3A, který byl poprvé představen veřejnosti na lipském jarním veletrhu v roce 1949 a vyráběn od poloviny roku 1950 do roku 1956 v závodě VEB Kraftfahrzeugwerk HORCH ve Zwickau, nejprve jako valník. H3A byl zcela nově vyvinutý model v provedení s dlouhou kapotou a vznětovým motorem. Vývoj vznětového motoru navazoval na konstrukci firmy VOMAG. Na lipském jarním veletrhu byl H3A představen také jako tahač návěsů s cisternovým přívěsem; další varianty zahrnovaly třístranný sklápěč, vůz pro přepravu dobytka, silniční tahač, cisternový vůz i speciální nástavby pro poštu a Červený kříž, a také jako stěhovací/kufrový vůz. Na podvozku H3A bylo v závodě LOWA v Budyšíně vyrobeno asi 180 čelních autobusů H3B. Hlavní oblastí použití byl civilní sektor, avšak H3A byl také nasazován u lidové policie, resp. kasárenské lidové policie, později NVA. Ex Dörr Spedition, chyby a omyly vyhrazeny! Údaje o příslušenství jsou nezávazné, změny, mezitímní prodej a omyly vyhrazeny!
Gsdpfsvhg Hnox Ah Roca

Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.

Poskytovatel

Registrován(a) od: 2002

2 345 Inzeráty online

Volejte

Odeslat požadavek

Pozemekus 
Německo
Rakousko
Švýcarsko
Spojené státy americké
Spojené království
Francie
Belgie
Španělsko
Mexiko
Itálie
Nizozemsko
Polsko
Ruská federace
Bělorusko (Běloruská republika)
Ukrajina
Estonsko
Turecko
Nový Zéland
Irsko
Česká republika
Dánsko
Finsko
Švédsko
Norsko
Lucembursko
Řecko
Litva
Lotyšsko
Island
Portugalsko
Brazílie
Venezuela
Argentina
Maďarsko
Slovensko
Rumunsko
Moldavsko
Slovinsko
Srbsko
Černá Hora
Albánie
Chorvatsko
Bulharsko
Severní Makedonie
Bosna a Hercegovina
Izrael
Egypt
Maroko
Indie
Indonésie
Jižní Korea
Japonsko
Thajsko
Malajsie
Vietnam
China
Tchaj-wan
Írán
Bangladéš
Dotaz nebylo možné odeslat. Zkuste to prosím znovu později.

Telefon & Fax

+49 551 8... inzeráty