Sklápěcí dodávka
IFA H3A 4x2
Sklápěcí dodávka
IFA H3A 4x2
pevná cena
9 000 €
(Nepodléhající hlášení DPH)
Rok výroby
1955
Stav
Použitý
Umístění
Bovenden 

Zobrazit fotky
Zobrazit mapu
Základní údaje
Cena a lokalita
pevná cena
9 000 €
(Nepodléhající hlášení DPH)
- Místo prodejce:
- Alte Bundesstraße 48, 37120 Bovenden, Německo

Volejte
Technické údaje
- Najeté kilometry:
- 1 000 km
- Výkon:
- 59 kW (80,22 k)
- Typ paliva:
- nafta
- Typ převodu:
- mechanický
- Konfigurace náprav:
- 4x2
- Rozvor náprav:
- 3 250 mm
- Celková hmotnost:
- 7 080 kg
- Pohotovostní hmotnost:
- 3 580 kg
- Maximální hmotnost nákladu:
- 3 500 kg
- První registrace:
- 01/1955
- Délka ložné plochy:
- 3 400 mm
- Šířka ložného prostoru:
- 2 150 mm
- Výška ložného prostoru:
- 550 mm
- Barva:
- zelená
- Kabina řidiče:
- denní kabina
- Zavěšení:
- ocel
- Rozměr pneumatiky:
- 8.25-20
- Počet míst k sezení:
- 2
- Vybavení:
- kabina, přípojné zařízení
Podrobnosti nabídky
- ID výpisu:
- A180-28-331
- Referenční č.:
- 1955
- Naposled aktualizováno:
- 24.06.2025
Popis
Umístění vozidla: Bovenden, reg. značka Haus, převodovka 5st., listová pera, tažné zařízení s ovládáním vzduch-světlo-hydraulika. Rozvor: 3250 mm. Nástavba: historický nákladní automobil s třístranným sklápěcím nástavcem. Vírivkový vznětový motor typ EM4-20, 4válcový (řadový), 6024 cm³, vodou chlazený, ne synchronizovaná 5stupňová převodovka. Maximální rychlost: 60 km/h. Nástupcem modelu H3 byl nákladní vůz H3A, který byl poprvé představen veřejnosti na lipském jarním veletrhu v roce 1949 a vyráběn od poloviny roku 1950 do roku 1956 v závodě VEB Kraftfahrzeugwerk HORCH ve Zwickau, nejprve jako valník. H3A byl zcela nově vyvinutý model v provedení s dlouhou kapotou a vznětovým motorem. Vývoj vznětového motoru navazoval na konstrukci firmy VOMAG. Na lipském jarním veletrhu byl H3A představen také jako tahač návěsů s cisternovým přívěsem; další varianty zahrnovaly třístranný sklápěč, vůz pro přepravu dobytka, silniční tahač, cisternový vůz i speciální nástavby pro poštu a Červený kříž, a také jako stěhovací/kufrový vůz. Na podvozku H3A bylo v závodě LOWA v Budyšíně vyrobeno asi 180 čelních autobusů H3B. Hlavní oblastí použití byl civilní sektor, avšak H3A byl také nasazován u lidové policie, resp. kasárenské lidové policie, později NVA. Ex Dörr Spedition, chyby a omyly vyhrazeny! Údaje o příslušenství jsou nezávazné, změny, mezitímní prodej a omyly vyhrazeny!
Gsdpfsvhg Hnox Ah Roca
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Gsdpfsvhg Hnox Ah Roca
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Poskytovatel
Poznámka: Zaregistrujte se zdarma nebo se přihlaste, abyste získali všechny informace.
Registrován(a) od: 2002
Odeslat požadavek
Telefon & Fax
+49 551 8... inzeráty
Váš inzerát byl úspěšně smazán
Došlo k chybě












