Sklápěcí dodávka
IFA H3A 4x2
Sklápěcí dodávka
IFA H3A 4x2
pevná cena
9 000 €
(Nepodléhající hlášení DPH)
Rok výroby
1955
Stav
Použitý
Umístění
Bovenden 

Zobrazit fotky
Zobrazit mapu
Základní údaje
Cena a lokalita
pevná cena
9 000 €
(Nepodléhající hlášení DPH)
- Místo prodejce:
- Alte Bundesstraße 48, 37120 Bovenden, Německo

Volejte
Technické údaje
- Najeté kilometry:
- 1 001 km
- Výkon:
- 59 kW (80,22 k)
- Typ paliva:
- nafta
- Typ převodu:
- mechanický
- Konfigurace náprav:
- 4x2
- Rozvor náprav:
- 3 250 mm
- Celková hmotnost:
- 7 080 kg
- Pohotovostní hmotnost:
- 3 580 kg
- Maximální hmotnost nákladu:
- 3 500 kg
- První registrace:
- 01/1955
- Délka ložné plochy:
- 3 400 mm
- Šířka ložného prostoru:
- 2 150 mm
- Výška ložného prostoru:
- 550 mm
- Barva:
- zelená
- Kabina řidiče:
- denní kabina
- Zavěšení:
- ocel
- Rozměr pneumatiky:
- 8.25-20
- Vybavení:
- kabina, přípojné zařízení
Podrobnosti nabídky
- ID výpisu:
- A180-28-446
- Referenční č.:
- 1752
- Naposled aktualizováno:
- 24.06.2025
Popis
Umístění vozidla: Bovenden, poznámka: domácí značení, 5stupňová nenasychronizovaná převodovka, listové odpružení, tažné zařízení s připojením na vzduch, světla a hydrauliku. Rozvor: 3250 mm. Nástavba: historický nákladní automobil – třístranný sklápěč. Komorový vznětový motor typ EM4-20, 4válcový (řadový), 6024 cm³, vodou chlazený, maximální rychlost: 60 km/h. Nástupcem modelu H3 byl nákladní vůz H3A, který byl poprvé představen veřejnosti na Lipském jarním veletrhu v roce 1949 a sériově vyráběn v podniku VEB Kraftfahrzeugwerk HORCH ve Cvikově od poloviny roku 1950 do roku 1956, zpočátku jako valník. H3A byl kompletně nově vyvinut jako kapotový nákladní automobil s vznětovým motorem. Vývoj motoru navazuje na vývoj společnosti VOMAG. Na lipském jarním veletrhu se H3A představil také jako tahač s návěsem na cisternu, dále v provedeních jako třístranný sklápěč, vozidlo pro přepravu dobytka, silniční tahač, cisterna i speciální nástavby pro poštu a Červený kříž a také jako nábytkový skříňový vůz. Na základě podvozku H3A bylo v závodě LOWA Bautzen vyrobeno cca 180 autobusů s čelní stanovištěm řidiče typu H3B. Hlavní využití bylo převážně v civilním sektoru, ale užívala jej také lidová policie, resp. kasárenská lidová policie a později NVA. Původní firma Dörr Spedition, vyhrazuje se právo na chyby! Údaje o příslušenství bez záruky; změny, mezičasový prodej a omyly vyhrazeny!
Bwodpfx Abovhg R Tsaow
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Bwodpfx Abovhg R Tsaow
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Poskytovatel
Poznámka: Zaregistrujte se zdarma nebo se přihlaste, abyste získali všechny informace.
Registrován(a) od: 2002
Odeslat požadavek
Telefon & Fax
+49 551 8... inzeráty
Váš inzerát byl úspěšně smazán
Došlo k chybě












