Návěs s výměnnou nástavbouKÖGEL
S24-2 Chassi ausziehbar 1x20/2x20/1x30/1x40
Návěs s výměnnou nástavbou
KÖGEL
S24-2 Chassi ausziehbar 1x20/2x20/1x30/1x40
pevná cena bez DPH
6 900 €
(8 211 € brutto)
Rok výroby
2015
Stav
Použitý
Umístění
Plankenfels 

Zobrazit fotky
Zobrazit mapu
Základní údaje
Cena a lokalita
pevná cena bez DPH
6 900 €
(8 211 € brutto)
- Místo prodejce:
- Scherleithen 5, 95515 Plankenfels, Německo

Volejte
Technické údaje
- Maximální hmotnost nákladu:
- 34 200 kg
- Celková hmotnost:
- 39 500 kg
- Konfigurace náprav:
- 3 nápravy
- První registrace:
- 07/2015
- Další kontrola (TÜV):
- 07/2025
- Celková šířka:
- 2 550 mm
- Vybavení:
- ABS
Podrobnosti nabídky
- ID výpisu:
- A193-41-536
- Referenční č.:
- 06-KoegelS242-737/PCP
- Naposled aktualizováno:
- 25.06.2025
Popis
Kögel kontejnerový návěs, kontejnerové šasi S24-2, výsuvné 40"
### Podvozek s pneumaticky výsuvnou zádí ###
----* Uchycení kontejneru: 1x 20 stop středově, 1x 20 stop v zarovnání se zadní hranou, 2x 20 stop, 1x 30 stop nebo 1x 40 stop
----
Povolená celková hmotnost: 39 500 kg
Provozní hmotnost: 5 300 kg
Užitná hmotnost: 34 200 kg
Rozteče uzávěrů TwistLock od zadní části směrem dopředu: 2 630 / 5 850 / 6 350 / 7 230 / 8 500 / 8 930 / 12 220 mm
Nápravy SAF
Zvedací náprava: 1. náprava
Vzduchové odpružení
Kotoučové brzdy
Ochrana proti podjetí vpravo, vlevo a vzadu
2x podpěrné nohy ovládané z pravé strany
Držák náhradního kola
EBS
ABS
Brzdový systém Haldex
Rozvor: cca 6 435 x 1 410 x 1 310 mm
Vnější rozměry zasunuté (DxŠ): cca 11 450 x 2 550 mm
Vnější rozměry vysunuté (DxŠ): cca 12 820 x 2 550 mm
Výška sedlového čepu: cca 1 220 mm
Nakládací výška spuštěno: cca 1 080 mm
Nakládací výška nenaložené nad středem nápravy: cca 1 165 mm
Nakládací výška naložené nad středem nápravy: cca 1 135 mm
Výška rámové krku: cca 130 mm
Isdpfxswrkiao Abpstr
Obutí: 385/55R22,5
Hloubka vzorku levé přední pneumatiky: 12 mm
Hloubka vzorku levá střední: 11 mm
Hloubka vzorku levá zadní: 8 mm
Hloubka vzorku pravé přední pneumatiky: 10 mm
Hloubka vzorku pravá střední: 11 mm
Hloubka vzorku pravá zadní: 12 mm
Další výbava:
Vhodné pro přepravu následujících typů kontejnerů dle ISO 668/1496: 40" High Cube, 20" ISO, 30" ISO
Přední přesah: cca 1 410 mm
Poloměr předního přesahu: cca 1 650 mm
Poloměr výkyvu zadní části: cca 2 160 mm
Stavební výška nad sedlovým čepem: cca 130 mm
Možná výška sedlového čepu naložené dle ISO 1726: cca 1 120 – 1 270 mm
Brzdová soustava dle ECE-R13
Elektrická instalace dle ECE-R48
Podvozkový rám z vysoce kvalitní oceli, bez vnějšího rámu
Spojovací deska s 2" točnicovým čepem
S příčníkem a zámky pro uchycení následujících kontejnerů: a) 1x 40" High-Cube (rám vysunutý), b) 2x 20" ISO (rám vysunutý), c) 1x 30" ISO zarovnaný se zadní hranou (rám vysunutý), d) 1x 20" ISO zarovnaný se zadní hranou (rám zasunutý), e) 1x 20" ISO středově (rám zasunutý)
4 páry těžkých kotevních ok
Zadní rámová výsuvná prodloužení cca o 1 370 mm, nosnost: 5 800 kg, se spirálovým kabelem
Délkově nastavitelný přes 1 pneumatický válec
Nízká údržba systému vedení na speciálních plastových kluzácích a 2 výsuvných válečcích
Automatické pneumatické zajištění výsuvu
Nápravový zvedák pro 1. nápravu, plně automatické ovládání, závislé na zatížení náprav
Se spínatelným snížením výšky zvedací nápravy při jakémkoli zatížení
Dále elektricky spínatelné snížení z kabiny řidiče (ovladač nutný v kabině!), možnost ovládání i z podvozku
S asistentem rozjezdu, funkční do překročení zatížení nápravy o 30 % a do rychlosti 25 km/h
Třínápravová jednotka SAF INTRADISC plus INTEGRAL, s kotoučovými brzdami 430 mm, ET 120
Vzduchové odpružení s 180 mm zdvihem
Mechanické opěrné nohy s vyrovnávací patkou, zdvih 24 t
Ovládání z pravé strany ve směru jízdy
Systém ochrany proti stříkající vodě dle nařízení (EU) č. 109/2011 pro standardní třínápravový agregát: 3 páry půlkruhových blatníků s anti-spray systémem
2 klíny s držáky
Boční ochranné zařízení dle ECE-R73
Boční ochrana složitelná bez použití nářadí ve směru jízdy vpravo
Zadní ochrana proti podjetí z čtyřhranné ocelové trubky dle ECE-R58 s osvětlením chráněným nad sebou
EBS soustava 2S/2M s
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
### Podvozek s pneumaticky výsuvnou zádí ###
----* Uchycení kontejneru: 1x 20 stop středově, 1x 20 stop v zarovnání se zadní hranou, 2x 20 stop, 1x 30 stop nebo 1x 40 stop
----
Povolená celková hmotnost: 39 500 kg
Provozní hmotnost: 5 300 kg
Užitná hmotnost: 34 200 kg
Rozteče uzávěrů TwistLock od zadní části směrem dopředu: 2 630 / 5 850 / 6 350 / 7 230 / 8 500 / 8 930 / 12 220 mm
Nápravy SAF
Zvedací náprava: 1. náprava
Vzduchové odpružení
Kotoučové brzdy
Ochrana proti podjetí vpravo, vlevo a vzadu
2x podpěrné nohy ovládané z pravé strany
Držák náhradního kola
EBS
ABS
Brzdový systém Haldex
Rozvor: cca 6 435 x 1 410 x 1 310 mm
Vnější rozměry zasunuté (DxŠ): cca 11 450 x 2 550 mm
Vnější rozměry vysunuté (DxŠ): cca 12 820 x 2 550 mm
Výška sedlového čepu: cca 1 220 mm
Nakládací výška spuštěno: cca 1 080 mm
Nakládací výška nenaložené nad středem nápravy: cca 1 165 mm
Nakládací výška naložené nad středem nápravy: cca 1 135 mm
Výška rámové krku: cca 130 mm
Isdpfxswrkiao Abpstr
Obutí: 385/55R22,5
Hloubka vzorku levé přední pneumatiky: 12 mm
Hloubka vzorku levá střední: 11 mm
Hloubka vzorku levá zadní: 8 mm
Hloubka vzorku pravé přední pneumatiky: 10 mm
Hloubka vzorku pravá střední: 11 mm
Hloubka vzorku pravá zadní: 12 mm
Další výbava:
Vhodné pro přepravu následujících typů kontejnerů dle ISO 668/1496: 40" High Cube, 20" ISO, 30" ISO
Přední přesah: cca 1 410 mm
Poloměr předního přesahu: cca 1 650 mm
Poloměr výkyvu zadní části: cca 2 160 mm
Stavební výška nad sedlovým čepem: cca 130 mm
Možná výška sedlového čepu naložené dle ISO 1726: cca 1 120 – 1 270 mm
Brzdová soustava dle ECE-R13
Elektrická instalace dle ECE-R48
Podvozkový rám z vysoce kvalitní oceli, bez vnějšího rámu
Spojovací deska s 2" točnicovým čepem
S příčníkem a zámky pro uchycení následujících kontejnerů: a) 1x 40" High-Cube (rám vysunutý), b) 2x 20" ISO (rám vysunutý), c) 1x 30" ISO zarovnaný se zadní hranou (rám vysunutý), d) 1x 20" ISO zarovnaný se zadní hranou (rám zasunutý), e) 1x 20" ISO středově (rám zasunutý)
4 páry těžkých kotevních ok
Zadní rámová výsuvná prodloužení cca o 1 370 mm, nosnost: 5 800 kg, se spirálovým kabelem
Délkově nastavitelný přes 1 pneumatický válec
Nízká údržba systému vedení na speciálních plastových kluzácích a 2 výsuvných válečcích
Automatické pneumatické zajištění výsuvu
Nápravový zvedák pro 1. nápravu, plně automatické ovládání, závislé na zatížení náprav
Se spínatelným snížením výšky zvedací nápravy při jakémkoli zatížení
Dále elektricky spínatelné snížení z kabiny řidiče (ovladač nutný v kabině!), možnost ovládání i z podvozku
S asistentem rozjezdu, funkční do překročení zatížení nápravy o 30 % a do rychlosti 25 km/h
Třínápravová jednotka SAF INTRADISC plus INTEGRAL, s kotoučovými brzdami 430 mm, ET 120
Vzduchové odpružení s 180 mm zdvihem
Mechanické opěrné nohy s vyrovnávací patkou, zdvih 24 t
Ovládání z pravé strany ve směru jízdy
Systém ochrany proti stříkající vodě dle nařízení (EU) č. 109/2011 pro standardní třínápravový agregát: 3 páry půlkruhových blatníků s anti-spray systémem
2 klíny s držáky
Boční ochranné zařízení dle ECE-R73
Boční ochrana složitelná bez použití nářadí ve směru jízdy vpravo
Zadní ochrana proti podjetí z čtyřhranné ocelové trubky dle ECE-R58 s osvětlením chráněným nad sebou
EBS soustava 2S/2M s
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Poskytovatel
Poznámka: Zaregistrujte se zdarma nebo se přihlaste, abyste získali všechny informace.
Registrován(a) od: 2002
Odeslat požadavek
Telefon & Fax
+49 9204 ... inzeráty
Tyto inzeráty by vás také mohly zajímat.
Malý inzerát
Plankenfels
298 km
Návěs s výměnnou nástavbou
KÖGELS24-2 Chassi ausziehbar 1x20/2x20/1x30/1x40
KÖGELS24-2 Chassi ausziehbar 1x20/2x20/1x30/1x40
Malý inzerát
Plankenfels
298 km
Návěs s výměnnou nástavbou
KÖGELS24-2 Chassi ausziehbar 1x20/2x20/1x30/1x40
KÖGELS24-2 Chassi ausziehbar 1x20/2x20/1x30/1x40
Váš inzerát byl úspěšně smazán
Došlo k chybě
















































































