Nízkoložný návěs
FAYMONVILLE MAX 710 Tiefbett 2+4 PA ATX

Stav
Nový
Umístění
Essen Německo
Nízkoložný návěs FAYMONVILLE MAX 710 Tiefbett 2+4 PA ATX
Nízkoložný návěs FAYMONVILLE MAX 710 Tiefbett 2+4 PA ATX
Nízkoložný návěs FAYMONVILLE MAX 710 Tiefbett 2+4 PA ATX
Nízkoložný návěs FAYMONVILLE MAX 710 Tiefbett 2+4 PA ATX
Nízkoložný návěs FAYMONVILLE MAX 710 Tiefbett 2+4 PA ATX
Nízkoložný návěs FAYMONVILLE MAX 710 Tiefbett 2+4 PA ATX
Nízkoložný návěs FAYMONVILLE MAX 710 Tiefbett 2+4 PA ATX
Nízkoložný návěs FAYMONVILLE MAX 710 Tiefbett 2+4 PA ATX
Nízkoložný návěs FAYMONVILLE MAX 710 Tiefbett 2+4 PA ATX
Nízkoložný návěs FAYMONVILLE MAX 710 Tiefbett 2+4 PA ATX
Nízkoložný návěs FAYMONVILLE MAX 710 Tiefbett 2+4 PA ATX
more Images
FAYMONVILLE MAX 710 Tiefbett 2+4 PA ATX
FAYMONVILLE MAX 710 Tiefbett 2+4 PA ATX
FAYMONVILLE MAX 710 Tiefbett 2+4 PA ATX
FAYMONVILLE MAX 710 Tiefbett 2+4 PA ATX
FAYMONVILLE MAX 710 Tiefbett 2+4 PA ATX
FAYMONVILLE MAX 710 Tiefbett 2+4 PA ATX
FAYMONVILLE MAX 710 Tiefbett 2+4 PA ATX
FAYMONVILLE MAX 710 Tiefbett 2+4 PA ATX
FAYMONVILLE MAX 710 Tiefbett 2+4 PA ATX
FAYMONVILLE MAX 710 Tiefbett 2+4 PA ATX
FAYMONVILLE MAX 710 Tiefbett 2+4 PA ATX
Zobrazit fotky
Zobrazit mapu

Základní údaje

Cena a lokalita

Místo prodejce:
Heegstraße 6-8, 45356 Essen, Německo Německo
Volejte

Technické údaje

Maximální hmotnost nákladu:
73 090 kg
Celková hmotnost:
102 000 kg
Konfigurace náprav:
3 nápravy
Vybavení:
ABS

Podrobnosti nabídky

ID výpisu:
A199-73-840
Referenční č.:
36908
Naposled aktualizováno:
12.09.2025

Popis

Celý náš aktuální vozový park s okamžitě a krátkodobě dostupnými vozidly naleznete na našich webových stránkách. Výňatek z výbavy. Kompletní specifikaci na vyžádání.

Labutí krk:
* Hydraulicky zvedatelný/snímatelný labutí krk, lze sundat
* Délka cca 3 650 mm. Pro tahače: 6 x 4 nebo 8 x 4

2-nápravový kompaktní přední podvozek:
* Záchytné háky vpředu i vzadu. Délka: cca 2 200 mm
* Šířka podvozku: cca 2 850 mm

Nízkoložná ložná plocha:
* Nízkoložná plošina ATX-A s teleskopickými podélníky v nízkém provedení, s pevným tvrdodřevěným dnem, cca 50 mm silným
* S přejezdovými háky vpředu a s čepovo-ucha spojkou vzadu
* Základní šířka: cca 2 850 mm
* Délka: cca 7 150 mm
* Výška nosníku: cca 300 mm
* Šířka nosníku: cca 650 mm
* Výška ložné plochy cca 450 mm při světlé výšce cca 150 mm

4-nápravový zadní podvozek:
* Mechanická čepovo-ucha spojka pro přední montáž nízkozdvižné plošiny
* Zadní zakončovací nosník
* Šířka podvozku: cca 2 850 mm
* Délka podvozku: cca 5 480 mm

2-nápravový přední podvozek:
* Kyvné nápravy, všechny nápravy hydro-mechanicky nuceně řízené
* Ventil na přetržení hadice na vyrovnávacím válci náprav s automatickou RESET funkcí
* Hydraulické válce s uzavíracím kohoutem a záslepkami pro zajištění ve zvednuté poloze
* Konečná povrchová úprava náprav 2 vrstvami dvousložkového laku v odstínu MB7350 Novagrau
* Technické zatížení nápravy: cca 14 640 kg (62 km/h)
* Hydraulické vyrovnání náprav

4-nápravový zadní podvozek:
* Kyvné nápravy, všechny nápravy hydro-mechanicky nuceně řízené
* Ventil na přetržení hadice na vyrovnávacím válci náprav s automatickou RESET funkcí
* Hydraulické válce s uzavíracím kohoutem a záslepkami pro zajištění ve zvednuté poloze
* Konečná povrchová úprava náprav 2 vrstvami dvousložkového laku v odstínu MB7350 Novagrau
* Technické zatížení nápravy: 14 640 kg (62 km/h)
* Hydraulické vyrovnání náprav

Pneumatiky:
* Pneumatiky dle výběru výrobce (M+S) 285/70 R19.5
* Index nosnosti 150/148J

Lakování:
* Kompletní ocelová konstrukce po svaření automaticky tryskána pomocí turbíny
* Druhé tryskání korundem pro optimální přilnavost povrchové úpravy
* HRM metalizace celého podvozku vozidla ZINACOREM 850 (85 % zinek/15 % hliník)
* Konečná povrchová úprava 2 vrstvami dvousložkového laku, jednobarevně v odstínu RAL 3002 karmínová červená dle systému RAL 841GL

Včetně následující výbavy:
* Ocelová přední stěna, cca 400 mm vysoká
* Vložitelné ALU bočnice a zadní stěna na labutím krku, cca 400 mm vysoké
* 3,5“ královský čep
* Kamionové hydraulické připojení s průtokovým regulátorem (20 l/min), včetně ramene pro zavěšení napájecích vedení
* Nádrž tahače musí mít minimálně 80 l
* S MAX Trailer spojovacími díly, jinak spojovací díly dodané zákazníkem EXW
* BEKA-MAX centrální mazání pro labutí krk s normálním tukem NLGI-2
* Multispojkové hydraulické přípojky na labutím krku
* Přední podvozek s odděleným vzduchovým připojením pro vzduchový šroubovák
* BEKA-MAX centrální mazání pro 2-nápravový podvozek s normálním tukem NLGI-2
* Příprava pro montáž šroubovacích polohovacích zařízení na kontejnery 1x 20' nebo 1x 30' na vnější nosníky
* Bez uzamykání kontejneru
* Vnější na vnějších nosnících ložné plochy, příprava na skládací rozšiřovací nástavby
* BEKA-MAX centrální mazání pro 4-nápravový podvozek s normálním tukem NLGI-2
* Na zadním podvozku zásuvka pro kabelové dálkové ovládání příposuvu
Dodpfx Ajxbv Aush Aecp
* Zadní podvozek s prohlubní
* Jedno LED výstražné majákové světlo s držákem vlevo a vpravo na zadním nosníku

Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.

Poskytovatel

Registrován(a) od: 2003

97 Inzeráty online

Volejte

Odeslat požadavek

Pozemekus 
Německo
Rakousko
Švýcarsko
Spojené státy americké
Spojené království
Francie
Belgie
Španělsko
Mexiko
Itálie
Nizozemsko
Polsko
Ruská federace
Bělorusko (Běloruská republika)
Ukrajina
Estonsko
Turecko
Nový Zéland
Irsko
Česká republika
Dánsko
Finsko
Švédsko
Norsko
Lucembursko
Řecko
Litva
Lotyšsko
Island
Portugalsko
Brazílie
Venezuela
Argentina
Maďarsko
Slovensko
Rumunsko
Moldavsko
Slovinsko
Srbsko
Černá Hora
Albánie
Chorvatsko
Bulharsko
Severní Makedonie
Bosna a Hercegovina
Izrael
Egypt
Maroko
Indie
Indonésie
Jižní Korea
Japonsko
Thajsko
Malajsie
Vietnam
China
Tchaj-wan
Írán
Bangladéš
Dotaz nebylo možné odeslat. Zkuste to prosím znovu později.

Telefon & Fax

+49 201 8... inzeráty