Plošinový návěsFaymonville
MAX Trailer-3-Achs-Doppeltele-Plateau-zg
Plošinový návěs
Faymonville
MAX Trailer-3-Achs-Doppeltele-Plateau-zg
Rok výroby
2024
Stav
Použitý
Umístění
Dortmund 

Zobrazit fotky
Zobrazit mapu
Základní údaje
Cena a lokalita
- Umístění:
- Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, DE
- pronájem:
- je možné
Volejte
Technické údaje
- Celková hmotnost:
- 48 000 kg
- Pohotovostní hmotnost:
- 11 300 kg
- Maximální hmotnost nákladu:
- 36 700 kg
- Provozní hmotnost:
- 11 300 kg
- Konfigurace náprav:
- 3 nápravy
- Délka ložné plochy:
- 13 600 mm
- Šířka ložného prostoru:
- 2 540 mm
- První registrace:
- 01/2024
- Zavěšení:
- vzduch
- Barva:
- šedá
- Rozměr pneumatiky:
- 385/65 R 22,5
- Vybavení:
- ABS
Podrobnosti nabídky
- ID výpisu:
- A202-81-715
- Referenční č.:
- 873
- Naposled aktualizováno:
- 13.10.2025
Popis
Ke každému použitému návěsu obdržíte aktuální a kompletní inspekční a funkční zprávu.
Ložná plocha:
-Ložná plocha v provedení s výsuvem, uzamykání ovládané pneumaticky
-Na středovém nosníku je cca 250 mm široký pevný mezistůl
-8 párů vyklápěcích vázacích ok (LC 5.000 daN)
-3 páry vyklápěcích vázacích ok (LC 10.000 daN)
-Výřezy ve vnějším rámu ložné plochy pro zavěšení upínacích pásů (LC 2.000 daN)
Nápravy a obutí:
-BPW nápravy a zavěšení, všechny nápravy hydro-mechanicky nuceně řízené
-Kotoučové brzdy, technické zatížení nápravy: 10.000 kg
-Vzduchové odpružení se zvedacím a spouštěcím ventilem
-Nářadí k nápravám
-6 kol rozměru 385/65 R 22,5
Lakování:
-Prvotřídní a dlouhodobá antikorozní ochrana standardně tryskáním svarového rámu, garantována dvousložkovým (2K) základním zinkovým nátěrem
-Kvalitní dvousložkový (2K) vrchní nátěr v barvě Novagrau
-Zadní část metalizovaná a lakovaná v RAL 9010 (čistě bílá)
Včetně příslušenství:
-Na labutím krku a na zadním čele vlevo i vpravo držák na varovné tabule včetně zásuvky
-Dálkové ovládání řízení přední a zadní nápravy pomocí kabelového ovladače, ovládání tlačítky, s kontrolou rovně jízdy náprav
-Elektrohydraulická jednotka
-4 ks klínů s držáky na čelní stěně
-2" královský čep
-Pozinkovaná ocelová čelní stěna cca 2.200 mm vysoká
-Vpředu na pozinkované přípojné liště žluté a červené vzduchové spojky
-Bílá reflexní páska dle předpisů EU po stranách, na výsuvu a vzadu červená
-Evropské reflexní tabule (červeno-žluté) na zádi návěsu
-Ložná plocha s cca 30 mm silnou dřevěnou podlahou v profilech tvaru omega
-10 párů kapes na sloupky 100 x 50 mm ve vnějším rámu ložné plochy
-1 držák rezervního kola pod ložnou plochou vpravo ve směru jízdy
-6 párů kapes WADER v ložné ploše pro 1x 20ft kontejner, 2x 20ft kontejnery nebo 1x 40ft kontejner, ve výsuvu je další zamykací bod pro 45ft kontejner
-5 párů příčných lišt na sloupky, montovaných napříč v ložné ploše, pro sloupky 100 x 50 mm
Gkjdsxm Tnxjpfx Agioc
-Pozinkovaný držák příčně pod ložnou plochou cca 2.390 x 720 x 400 mm
-Nastupovací žebřík montovaný vpravo ve směru jízdy
-Nářadí HDPE 1.200x500x480 vpředu pod ložnou plochou vlevo ve směru jízdy
-Liftovací náprava na přední nápravě s elektronickým řízením TEBS E v závislosti na aktuálním zatížení náprav a stavu naložení
-Centrální mazací systém se 2 čerpadly BEKAMAX (Pico) s tukem NLGI-2 a snímatelným krytem kolem čerpadla
-Na centrálním nosníku lakovaná vrstva písku jako ochrana proti sklouznutí
-Bezdrátové dálkové ovládání řízení navíc ke kabelovému ovládání, s kontrolkami na přijímači pro kontrolu rovné stopy
-Čtyři cca 400 mm výsuvné varovné tabule cca 423 x 423 mm s pozičním světlem
-Na varovné tabule držák na maják
-2 zpětná světla namontovaná na zadním čele
-Rychlostní nálepka 80 km/h vzadu a po obou stranách
-Manometr pro určení zatížení náprav včetně zatěžovacího diagramu
-HRM Metalizace (High Resistance Metallisation) vnějšího rámu
-Kompletní ocelová konstrukce tryskaná, poté definované viditelné plochy metalizovány ZINACOR 850 (Zinek 85 % - Hliník 15 %) žárovou úpravou
-Otevřená pozinkovaná ocelová skříň napříč před první nápravou
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Ložná plocha:
-Ložná plocha v provedení s výsuvem, uzamykání ovládané pneumaticky
-Na středovém nosníku je cca 250 mm široký pevný mezistůl
-8 párů vyklápěcích vázacích ok (LC 5.000 daN)
-3 páry vyklápěcích vázacích ok (LC 10.000 daN)
-Výřezy ve vnějším rámu ložné plochy pro zavěšení upínacích pásů (LC 2.000 daN)
Nápravy a obutí:
-BPW nápravy a zavěšení, všechny nápravy hydro-mechanicky nuceně řízené
-Kotoučové brzdy, technické zatížení nápravy: 10.000 kg
-Vzduchové odpružení se zvedacím a spouštěcím ventilem
-Nářadí k nápravám
-6 kol rozměru 385/65 R 22,5
Lakování:
-Prvotřídní a dlouhodobá antikorozní ochrana standardně tryskáním svarového rámu, garantována dvousložkovým (2K) základním zinkovým nátěrem
-Kvalitní dvousložkový (2K) vrchní nátěr v barvě Novagrau
-Zadní část metalizovaná a lakovaná v RAL 9010 (čistě bílá)
Včetně příslušenství:
-Na labutím krku a na zadním čele vlevo i vpravo držák na varovné tabule včetně zásuvky
-Dálkové ovládání řízení přední a zadní nápravy pomocí kabelového ovladače, ovládání tlačítky, s kontrolou rovně jízdy náprav
-Elektrohydraulická jednotka
-4 ks klínů s držáky na čelní stěně
-2" královský čep
-Pozinkovaná ocelová čelní stěna cca 2.200 mm vysoká
-Vpředu na pozinkované přípojné liště žluté a červené vzduchové spojky
-Bílá reflexní páska dle předpisů EU po stranách, na výsuvu a vzadu červená
-Evropské reflexní tabule (červeno-žluté) na zádi návěsu
-Ložná plocha s cca 30 mm silnou dřevěnou podlahou v profilech tvaru omega
-10 párů kapes na sloupky 100 x 50 mm ve vnějším rámu ložné plochy
-1 držák rezervního kola pod ložnou plochou vpravo ve směru jízdy
-6 párů kapes WADER v ložné ploše pro 1x 20ft kontejner, 2x 20ft kontejnery nebo 1x 40ft kontejner, ve výsuvu je další zamykací bod pro 45ft kontejner
-5 párů příčných lišt na sloupky, montovaných napříč v ložné ploše, pro sloupky 100 x 50 mm
Gkjdsxm Tnxjpfx Agioc
-Pozinkovaný držák příčně pod ložnou plochou cca 2.390 x 720 x 400 mm
-Nastupovací žebřík montovaný vpravo ve směru jízdy
-Nářadí HDPE 1.200x500x480 vpředu pod ložnou plochou vlevo ve směru jízdy
-Liftovací náprava na přední nápravě s elektronickým řízením TEBS E v závislosti na aktuálním zatížení náprav a stavu naložení
-Centrální mazací systém se 2 čerpadly BEKAMAX (Pico) s tukem NLGI-2 a snímatelným krytem kolem čerpadla
-Na centrálním nosníku lakovaná vrstva písku jako ochrana proti sklouznutí
-Bezdrátové dálkové ovládání řízení navíc ke kabelovému ovládání, s kontrolkami na přijímači pro kontrolu rovné stopy
-Čtyři cca 400 mm výsuvné varovné tabule cca 423 x 423 mm s pozičním světlem
-Na varovné tabule držák na maják
-2 zpětná světla namontovaná na zadním čele
-Rychlostní nálepka 80 km/h vzadu a po obou stranách
-Manometr pro určení zatížení náprav včetně zatěžovacího diagramu
-HRM Metalizace (High Resistance Metallisation) vnějšího rámu
-Kompletní ocelová konstrukce tryskaná, poté definované viditelné plochy metalizovány ZINACOR 850 (Zinek 85 % - Hliník 15 %) žárovou úpravou
-Otevřená pozinkovaná ocelová skříň napříč před první nápravou
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Poskytovatel
Poznámka: Zaregistrujte se zdarma nebo se přihlaste, abyste získali všechny informace.
Registrován(a) od: 2007
Odeslat požadavek
Telefon & Fax
+49 231 9... inzeráty
Váš inzerát byl úspěšně smazán
Došlo k chybě