Plošinový návěsFaymonville
MAX Trailer 3-Achs-Doppeltele-Plateau zg
Plošinový návěs
Faymonville
MAX Trailer 3-Achs-Doppeltele-Plateau zg
pevná cena bez DPH
84 600 €
(100 674 € brutto)
Rok výroby
2022
Stav
Použitý
Umístění
Dortmund 

Zobrazit fotky
Zobrazit mapu
Základní údaje
Cena a lokalita
pevná cena bez DPH
84 600 €
(100 674 € brutto)
- Umístění:
- Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Deutschland

- pronájem:
- je možné
Volejte
Technické údaje
- Pohotovostní hmotnost:
- 10 800 kg
- Maximální hmotnost nákladu:
- 34 200 kg
- Celková hmotnost:
- 45 000 kg
- Konfigurace náprav:
- 3 nápravy
- Délka ložné plochy:
- 13 600 mm
- Šířka ložného prostoru:
- 2 540 mm
- Výška ložného prostoru:
- 1 250 mm
- Zavěšení:
- vzduch
- Rozměr pneumatiky:
- 385/65 R 22,5
- Barva:
- šedá
- Vybavení:
- ABS
Podrobnosti nabídky
- ID výpisu:
- A173-10-672
- Referenční č.:
- 933
- Naposled aktualizováno:
- 21.11.2025
Popis
Ke každému použitému návěsu obdržíte aktuální a kompletní inspekční a funkční protokol.
Ložná plocha:
- Vysouvatelná ložná plocha s pneumaticky ovládaným zámkem
- Na středním nosníku pevný mezistůl šířky cca 250 mm
- 8 párů výklopných kotevních ok (LC 5 000 daN)
- 3 páry výklopných kotevních ok (LC 10 000 daN)
Kdsdpsuuk Tujfx Afnow
- Výřezy v vnějším rámu plošiny pro zavěšení napínacích pásů (LC 2 000 daN)
Nápravy a obutí:
- Nápravy a odpružení BPW, všechny nápravy hydro-mechanicky řízené
- Kotoučové brzdy, technické zatížení nápravy: 9 000 kg
- Vzduchové odpružení s ventilem pro zvedání a spouštění
- Nástroj pro nápravy
- Šestikolá obutí 385/65 R 22,5
Brzdová soustava:
- Brzdový systém dle předpisů EU s EBS-E (2S2M)
Opěrné nohy:
- Mechanické opěrné nohy JOST s dvourychlostní převodovkou, nosnost 24 t (zkoušeno 50 t)
Příslušenství zahrnuto:
- Na husím krku a levé i pravé straně zadního čela držák na výstražné tabule, včetně zásuvky
- Dálkové řízení řízení náprav zepředu a zezadu pomocí kabelového ovladače s tlačítky, kontrola přímé jízdy náprav
- Elektrohydraulická jednotka
- 4x klín pod kola s držákem na čelní stěně
- 2" královský čep
- Pozinkovaná čelní stěna výšky cca 2 200 mm
- Na přední pozinkované spojovací liště žluto-červené vzduchové spojky
- Bílé odrazky dle předpisů EU po stranách, na vysouvací části a vzadu červené pásky
- Evropské reflektorové tabule (červeno-žluté) na zadní části návěsu
- Blatník na zadní části návěsu
- Návod k obsluze a popis
- Držák na výstražný maják vzadu
- Ložná plocha se dřevěnou podlahou tloušťky cca 30 mm, zapuštěná v omega profilech
- 10 párů kapes pro sloupky 100 x 50 mm ve vnějším rámu ložné plochy
- 6 párů WADER kontejnerových kapes ve ložné ploše, pro 1x 20ft kontejner, 2x 20ft kontejnery nebo 1x 40ft kontejner; ve vysunuté poloze další uzamykací místo pro 45ft kontejner
- Na centrálním nosníku nátěr s pískem proti skluzu
- 5 párů příčných kapes pro sloupky 100 x 50 mm zakomponovaných do ložné plochy
- Pozinkovaný příčný držák pod ložnou plochou cca 2 390 x 720 x 400 mm
- Přístupový žebřík na pravé straně ve směru jízdy
- Nářadí schránka 1 200 x 500 x 480 mm vpředu vlevo pod ložnou plochou
- Zvedač přední nápravy s ovládáním pomocí TEBS E v závislosti na aktuálním zatížení náprav a stavu naložení
- Centrální mazací zařízení s 2 čerpadly BEKAMAX (Pico) s mazivem NLGI-2 a odnímatelným krytem čerpadla
- Dálkové ovládání řízení náprav rádiem jako doplněk ke kabelovému ovladači, kontrolky na přijímači pro přímou kontrolu náprav
- Čtyři výsuvné varovné tabule cca 400 mm o rozměru 423 x 423 mm s polohovým světlem; držák pro výstražný maják na varovných tabulích
- 2 couvací světla namontovaná na zadním čele
- Samolepky s omezením rychlosti 80 km/h vzadu a na obou stranách
- Manometr pro měření zatížení náprav včetně zatěžovacího diagramu
- Metallizace HRM (High Resistance Metallisation) vnějšího rámu
- Kompletní ocelová konstrukce tryskána, poté definované viditelné plochy žárově metalizovány ZINACOR 850 (Zinek 85 % – hliník 15 %)
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Ložná plocha:
- Vysouvatelná ložná plocha s pneumaticky ovládaným zámkem
- Na středním nosníku pevný mezistůl šířky cca 250 mm
- 8 párů výklopných kotevních ok (LC 5 000 daN)
- 3 páry výklopných kotevních ok (LC 10 000 daN)
Kdsdpsuuk Tujfx Afnow
- Výřezy v vnějším rámu plošiny pro zavěšení napínacích pásů (LC 2 000 daN)
Nápravy a obutí:
- Nápravy a odpružení BPW, všechny nápravy hydro-mechanicky řízené
- Kotoučové brzdy, technické zatížení nápravy: 9 000 kg
- Vzduchové odpružení s ventilem pro zvedání a spouštění
- Nástroj pro nápravy
- Šestikolá obutí 385/65 R 22,5
Brzdová soustava:
- Brzdový systém dle předpisů EU s EBS-E (2S2M)
Opěrné nohy:
- Mechanické opěrné nohy JOST s dvourychlostní převodovkou, nosnost 24 t (zkoušeno 50 t)
Příslušenství zahrnuto:
- Na husím krku a levé i pravé straně zadního čela držák na výstražné tabule, včetně zásuvky
- Dálkové řízení řízení náprav zepředu a zezadu pomocí kabelového ovladače s tlačítky, kontrola přímé jízdy náprav
- Elektrohydraulická jednotka
- 4x klín pod kola s držákem na čelní stěně
- 2" královský čep
- Pozinkovaná čelní stěna výšky cca 2 200 mm
- Na přední pozinkované spojovací liště žluto-červené vzduchové spojky
- Bílé odrazky dle předpisů EU po stranách, na vysouvací části a vzadu červené pásky
- Evropské reflektorové tabule (červeno-žluté) na zadní části návěsu
- Blatník na zadní části návěsu
- Návod k obsluze a popis
- Držák na výstražný maják vzadu
- Ložná plocha se dřevěnou podlahou tloušťky cca 30 mm, zapuštěná v omega profilech
- 10 párů kapes pro sloupky 100 x 50 mm ve vnějším rámu ložné plochy
- 6 párů WADER kontejnerových kapes ve ložné ploše, pro 1x 20ft kontejner, 2x 20ft kontejnery nebo 1x 40ft kontejner; ve vysunuté poloze další uzamykací místo pro 45ft kontejner
- Na centrálním nosníku nátěr s pískem proti skluzu
- 5 párů příčných kapes pro sloupky 100 x 50 mm zakomponovaných do ložné plochy
- Pozinkovaný příčný držák pod ložnou plochou cca 2 390 x 720 x 400 mm
- Přístupový žebřík na pravé straně ve směru jízdy
- Nářadí schránka 1 200 x 500 x 480 mm vpředu vlevo pod ložnou plochou
- Zvedač přední nápravy s ovládáním pomocí TEBS E v závislosti na aktuálním zatížení náprav a stavu naložení
- Centrální mazací zařízení s 2 čerpadly BEKAMAX (Pico) s mazivem NLGI-2 a odnímatelným krytem čerpadla
- Dálkové ovládání řízení náprav rádiem jako doplněk ke kabelovému ovladači, kontrolky na přijímači pro přímou kontrolu náprav
- Čtyři výsuvné varovné tabule cca 400 mm o rozměru 423 x 423 mm s polohovým světlem; držák pro výstražný maják na varovných tabulích
- 2 couvací světla namontovaná na zadním čele
- Samolepky s omezením rychlosti 80 km/h vzadu a na obou stranách
- Manometr pro měření zatížení náprav včetně zatěžovacího diagramu
- Metallizace HRM (High Resistance Metallisation) vnějšího rámu
- Kompletní ocelová konstrukce tryskána, poté definované viditelné plochy žárově metalizovány ZINACOR 850 (Zinek 85 % – hliník 15 %)
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Poskytovatel
Poznámka: Zaregistrujte se zdarma nebo se přihlaste, abyste získali všechny informace.
Registrován(a) od: 2007
Odeslat požadavek
Telefon & Fax
+49 231 9... inzeráty
Tyto inzeráty by vás také mohly zajímat.
malý inzerát
Dortmund
601 km
Plošinový návěs
FaymonvilleMAX Trailer-3-Achs-Doppeltele-Plateau-zg
FaymonvilleMAX Trailer-3-Achs-Doppeltele-Plateau-zg
malý inzerát
Dortmund
601 km
Návěs s nízkým nakladačem
FaymonvilleMAX Trailer 2-Achs-Tiefbett mit PA
FaymonvilleMAX Trailer 2-Achs-Tiefbett mit PA
malý inzerát
Landsberg am Lech
390 km
Nízkoložný návěs
GOLDHOFERSTZ-VP2+4 Flachbett Trennstelle
GOLDHOFERSTZ-VP2+4 Flachbett Trennstelle
malý inzerát
Landsberg
390 km
Nízkoložný návěs
FAYMONVILLECombi-Z-12(3X+1X+8X)HH-V-AA-30-18.50-17.5-2.85-P
FAYMONVILLECombi-Z-12(3X+1X+8X)HH-V-AA-30-18.50-17.5-2.85-P
malý inzerát
Almelo
676 km
Nízký nakladač
FaymonvilleF-S44-2GXX Pendel-X 4.7 M Extand. + 5 M Extensi...
FaymonvilleF-S44-2GXX Pendel-X 4.7 M Extand. + 5 M Extensi...
malý inzerát
Landsberg am Lech
390 km
Nízkoložný návěs
GOLDHOFERSTZ-MPA6 (245)AA doppelTele 27,65 m 12 t Achsen
GOLDHOFERSTZ-MPA6 (245)AA doppelTele 27,65 m 12 t Achsen
Váš inzerát byl úspěšně smazán
Došlo k chybě



























































































































