Nízkoložný návěsGOLDHOFER
STZ-MPA6 (245)AA doppelTele 27,65 m 12 t Achsen
Nízkoložný návěs
GOLDHOFER
STZ-MPA6 (245)AA doppelTele 27,65 m 12 t Achsen
Rok výroby
2025
Stav
Nový
Umístění
Landsberg am Lech 

Zobrazit fotky
Zobrazit mapu
Základní údaje
Cena a lokalita
- Místo prodejce:
- Robert-Bosch-Str. 10, 86899 Landsberg am Lech, Německo

Volejte
Technické údaje
- Maximální hmotnost nákladu:
- 74 600 kg
- Celková hmotnost:
- 98 000 kg
- Konfigurace náprav:
- 3 nápravy
Podrobnosti nabídky
- ID výpisu:
- A189-61-326
- Naposled aktualizováno:
- 25.06.2025
Popis
s hydraulickým odpružením náprav MPA 12 t, hydromechanickým nuceným řízením, dvakrát teleskopicky vysouvatelnou ložnou plochou typu plošina
Vlastní hmotnost: 23 400 kg
Užitečná hmotnost: 74 600 kg
Délka (B): 14 650 mm – 31 000 mm
STZ-L labutí krk
- hydraulické zdvihání a spouštění, zdvih +295 mm / -295 mm
- přední rohy zkosené pod úhlem 45° (468 x 468 mm), uzavřený vnější rám
- robustní ocelová svařovaná konstrukce
- ložná plocha 3 750 x 2 480 mm
- hydromechanické nucené řízení (dvouokruhové), ploché provedení (stavební výška 235 mm) s nastavitelnými vodicími prvky
- otočná sedlová deska s kuličkovým věncem, vyměnitelný čep kingpin 3,5" a nastavitelný vodicí klín
- zatížení sedla 26 000 kg
Ljdpfx Aowcy Srsfmsak
- poloměr řízení 2 800 mm
- komfortní úložný box
Ložná plocha
- konstrukce: plošina, dvakrát teleskopicky vysouvatelná
- povrch Traffidecko s polymerovým gumovým povlakem
- ložná plocha teleskopická (vnější/vnitřní trubková konstrukce)
- zajištění výsuvných stupňů pomocí pružinových válců a zajišťovacích čepů
- pevná přední opěrná část délky 700 mm
Podvozek
- hydraulicky odpružený šesti-nápravový podvozek s technologií MPA MacPherson, rozvor 1 510 mm
- nápravy značky BPW, sestávající z jedné neřízené nápravy a šesti hydromechanických nuceně řízených náprav s maximálním úhlem natočení 60°
- nápravy s nastavitelnými kuželíkovými ložisky a automatickými napínači táhel (AGS)
- světlá výška podvozku 885 mm (+250 mm / -100 mm)
- podvozek s otevřeným vnějším rámem
Zadní část vozidla
- konstrukce: zkosená 500 mm
- 2 integrované mechanické podpěry pro podepření zadní části vozidla při nakládce
Brzdový systém
- dvouokruhový pneumatický brzdový systém pro všechna kola s membránovými brzdovými válci
- automatická brzda závislá na zatížení (ALB)
- automatické napínače táhel (AGS)
- parkovací brzda s pružinovými válci
- ABV brzda
- hydraulické přípojky
- easyControl
- třístranné hliníkové bočnice
- zdvih dvou náprav
- centrální mazací zařízení „BEKA-MAX“
- elektrocentrála
- výsuvná rozšíření včetně vložek, rozšíření teleskopické až do 3 390 mm
Technické údaje
Labutí krk
Ložná plocha (DxŠ): 3 750 x 2 480 mm
Stavební výška nad sedlovou spojkou: 235 mm
Výška sedla při zatížení: 1 250 mm
Poloměr řízení vzadu: 2 800 mm
Poloměr řízení vpředu: 1 280 mm
Kingpin: 3,5"
Ložná plocha
Ložná plocha (DxŠ): 11 300 x 2 750 mm
teleskopicky prodloužitelná o 8 250 mm a +8 100 mm
po stupních až do (DxŠ): 27 650 x 2 750 mm
včetně zadního zkosení 500 mm
Nakládací výška při zatížení: cca 885 mm
Podvozek
Rozvor: 5 x 1 510 mm
Převis: 1 100 mm
Řízení
1. – 6. náprava s hydromechanickým nuceným řízením (dvouokruhové)
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Vlastní hmotnost: 23 400 kg
Užitečná hmotnost: 74 600 kg
Délka (B): 14 650 mm – 31 000 mm
STZ-L labutí krk
- hydraulické zdvihání a spouštění, zdvih +295 mm / -295 mm
- přední rohy zkosené pod úhlem 45° (468 x 468 mm), uzavřený vnější rám
- robustní ocelová svařovaná konstrukce
- ložná plocha 3 750 x 2 480 mm
- hydromechanické nucené řízení (dvouokruhové), ploché provedení (stavební výška 235 mm) s nastavitelnými vodicími prvky
- otočná sedlová deska s kuličkovým věncem, vyměnitelný čep kingpin 3,5" a nastavitelný vodicí klín
- zatížení sedla 26 000 kg
Ljdpfx Aowcy Srsfmsak
- poloměr řízení 2 800 mm
- komfortní úložný box
Ložná plocha
- konstrukce: plošina, dvakrát teleskopicky vysouvatelná
- povrch Traffidecko s polymerovým gumovým povlakem
- ložná plocha teleskopická (vnější/vnitřní trubková konstrukce)
- zajištění výsuvných stupňů pomocí pružinových válců a zajišťovacích čepů
- pevná přední opěrná část délky 700 mm
Podvozek
- hydraulicky odpružený šesti-nápravový podvozek s technologií MPA MacPherson, rozvor 1 510 mm
- nápravy značky BPW, sestávající z jedné neřízené nápravy a šesti hydromechanických nuceně řízených náprav s maximálním úhlem natočení 60°
- nápravy s nastavitelnými kuželíkovými ložisky a automatickými napínači táhel (AGS)
- světlá výška podvozku 885 mm (+250 mm / -100 mm)
- podvozek s otevřeným vnějším rámem
Zadní část vozidla
- konstrukce: zkosená 500 mm
- 2 integrované mechanické podpěry pro podepření zadní části vozidla při nakládce
Brzdový systém
- dvouokruhový pneumatický brzdový systém pro všechna kola s membránovými brzdovými válci
- automatická brzda závislá na zatížení (ALB)
- automatické napínače táhel (AGS)
- parkovací brzda s pružinovými válci
- ABV brzda
- hydraulické přípojky
- easyControl
- třístranné hliníkové bočnice
- zdvih dvou náprav
- centrální mazací zařízení „BEKA-MAX“
- elektrocentrála
- výsuvná rozšíření včetně vložek, rozšíření teleskopické až do 3 390 mm
Technické údaje
Labutí krk
Ložná plocha (DxŠ): 3 750 x 2 480 mm
Stavební výška nad sedlovou spojkou: 235 mm
Výška sedla při zatížení: 1 250 mm
Poloměr řízení vzadu: 2 800 mm
Poloměr řízení vpředu: 1 280 mm
Kingpin: 3,5"
Ložná plocha
Ložná plocha (DxŠ): 11 300 x 2 750 mm
teleskopicky prodloužitelná o 8 250 mm a +8 100 mm
po stupních až do (DxŠ): 27 650 x 2 750 mm
včetně zadního zkosení 500 mm
Nakládací výška při zatížení: cca 885 mm
Podvozek
Rozvor: 5 x 1 510 mm
Převis: 1 100 mm
Řízení
1. – 6. náprava s hydromechanickým nuceným řízením (dvouokruhové)
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Poskytovatel
Poznámka: Zaregistrujte se zdarma nebo se přihlaste, abyste získali všechny informace.
Registrován(a) od: 2025
Odeslat požadavek
Telefon & Fax
+49 8191 ... inzeráty
Tyto inzeráty by vás také mohly zajímat.
Malý inzerát
Kirchheim unter Teck
458 km
Návěs s nízkým nakladačem
GoldhoferSTHP-XLE 2+4 | Baggerbrücke - Tiefbett
GoldhoferSTHP-XLE 2+4 | Baggerbrücke - Tiefbett
Malý inzerát
Dortmund
601 km
Trajler
Faymonville3-Achs-Tiefbett-Pendelachsen-Bolzen-Laschenkupp.
Faymonville3-Achs-Tiefbett-Pendelachsen-Bolzen-Laschenkupp.
Malý inzerát
Landsberg
390 km
Nízkoložný návěs
FAYMONVILLECombi-Z-12(3X+1X+8X)HH-V-AA-30-18.50-17.5-2.85-P
FAYMONVILLECombi-Z-12(3X+1X+8X)HH-V-AA-30-18.50-17.5-2.85-P
Malý inzerát
Landsberg am Lech
390 km
Nízkoložný návěs
GOLDHOFERSTZ-VP2+4 Flachbett Trennstelle
GOLDHOFERSTZ-VP2+4 Flachbett Trennstelle
Malý inzerát
Andelst
724 km
Těžké zatížení
MANTGX 41.680 V8 8X4 HEAVY DUTY TRACTOR 250 TONS
MANTGX 41.680 V8 8X4 HEAVY DUTY TRACTOR 250 TONS
Malý inzerát
Jestetten
560 km
Nízkoložný návěs
GoldhoferSTZ H6 75/80 AA Tieflader / Swiss-Vehicle
GoldhoferSTZ H6 75/80 AA Tieflader / Swiss-Vehicle
Malý inzerát
Salzburg
284 km
Návěs s nízkým nakladačem
GoldhoferSTZ-VKL 3-34/80 A with Extension beam´s
GoldhoferSTZ-VKL 3-34/80 A with Extension beam´s
Malý inzerát
Raalte
701 km
Polonákladní zařízení
GoldhoferSTZ-H8-82/80A
GoldhoferSTZ-H8-82/80A
Malý inzerát
Raalte
701 km
Polonákladní zařízení
NooteboomMCO 85-06 V/Z
NooteboomMCO 85-06 V/Z
Malý inzerát
Kaufungen
445 km
Nízkoložný návěs
FAYMONVILLESTBZ-6VA Tieflader 4+2 Achse + Schwerlast *83 T
FAYMONVILLESTBZ-6VA Tieflader 4+2 Achse + Schwerlast *83 T
Váš inzerát byl úspěšně smazán
Došlo k chybě
















































































































































































































































































