Nízkoložný návěsGOLDHOFER
STZ-MPA6 (245)AA doppelTele 27,65 m 12 t Achsen
Nízkoložný návěs
GOLDHOFER
STZ-MPA6 (245)AA doppelTele 27,65 m 12 t Achsen
Rok výroby
2025
Stav
Nový
Umístění
Landsberg am Lech 

Zobrazit fotky
Zobrazit mapu
Základní údaje
Cena a lokalita
- Místo prodejce:
- Robert-Bosch-Str. 10, 86899 Landsberg am Lech, Německo

Volejte
Technické údaje
- Maximální hmotnost nákladu:
- 74 600 kg
- Celková hmotnost:
- 98 000 kg
- Konfigurace náprav:
- 3 nápravy
Podrobnosti nabídky
- ID výpisu:
- A189-61-326
- Naposled aktualizováno:
- 25.06.2025
Popis
s hydraulickým odpružením náprav MPA 12 t, hydromechanickým nuceným řízením, dvakrát teleskopicky vysouvatelnou ložnou plochou typu plošina
Cjdpfx Aewcy Srsh Aori
Vlastní hmotnost: 23 400 kg
Užitečná hmotnost: 74 600 kg
Délka (B): 14 650 mm – 31 000 mm
STZ-L labutí krk
- hydraulické zdvihání a spouštění, zdvih +295 mm / -295 mm
- přední rohy zkosené pod úhlem 45° (468 x 468 mm), uzavřený vnější rám
- robustní ocelová svařovaná konstrukce
- ložná plocha 3 750 x 2 480 mm
- hydromechanické nucené řízení (dvouokruhové), ploché provedení (stavební výška 235 mm) s nastavitelnými vodicími prvky
- otočná sedlová deska s kuličkovým věncem, vyměnitelný čep kingpin 3,5" a nastavitelný vodicí klín
- zatížení sedla 26 000 kg
- poloměr řízení 2 800 mm
- komfortní úložný box
Ložná plocha
- konstrukce: plošina, dvakrát teleskopicky vysouvatelná
- povrch Traffidecko s polymerovým gumovým povlakem
- ložná plocha teleskopická (vnější/vnitřní trubková konstrukce)
- zajištění výsuvných stupňů pomocí pružinových válců a zajišťovacích čepů
- pevná přední opěrná část délky 700 mm
Podvozek
- hydraulicky odpružený šesti-nápravový podvozek s technologií MPA MacPherson, rozvor 1 510 mm
- nápravy značky BPW, sestávající z jedné neřízené nápravy a šesti hydromechanických nuceně řízených náprav s maximálním úhlem natočení 60°
- nápravy s nastavitelnými kuželíkovými ložisky a automatickými napínači táhel (AGS)
- světlá výška podvozku 885 mm (+250 mm / -100 mm)
- podvozek s otevřeným vnějším rámem
Zadní část vozidla
- konstrukce: zkosená 500 mm
- 2 integrované mechanické podpěry pro podepření zadní části vozidla při nakládce
Brzdový systém
- dvouokruhový pneumatický brzdový systém pro všechna kola s membránovými brzdovými válci
- automatická brzda závislá na zatížení (ALB)
- automatické napínače táhel (AGS)
- parkovací brzda s pružinovými válci
- ABV brzda
- hydraulické přípojky
- easyControl
- třístranné hliníkové bočnice
- zdvih dvou náprav
- centrální mazací zařízení „BEKA-MAX“
- elektrocentrála
- výsuvná rozšíření včetně vložek, rozšíření teleskopické až do 3 390 mm
Technické údaje
Labutí krk
Ložná plocha (DxŠ): 3 750 x 2 480 mm
Stavební výška nad sedlovou spojkou: 235 mm
Výška sedla při zatížení: 1 250 mm
Poloměr řízení vzadu: 2 800 mm
Poloměr řízení vpředu: 1 280 mm
Kingpin: 3,5"
Ložná plocha
Ložná plocha (DxŠ): 11 300 x 2 750 mm
teleskopicky prodloužitelná o 8 250 mm a +8 100 mm
po stupních až do (DxŠ): 27 650 x 2 750 mm
včetně zadního zkosení 500 mm
Nakládací výška při zatížení: cca 885 mm
Podvozek
Rozvor: 5 x 1 510 mm
Převis: 1 100 mm
Řízení
1. – 6. náprava s hydromechanickým nuceným řízením (dvouokruhové)
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Cjdpfx Aewcy Srsh Aori
Vlastní hmotnost: 23 400 kg
Užitečná hmotnost: 74 600 kg
Délka (B): 14 650 mm – 31 000 mm
STZ-L labutí krk
- hydraulické zdvihání a spouštění, zdvih +295 mm / -295 mm
- přední rohy zkosené pod úhlem 45° (468 x 468 mm), uzavřený vnější rám
- robustní ocelová svařovaná konstrukce
- ložná plocha 3 750 x 2 480 mm
- hydromechanické nucené řízení (dvouokruhové), ploché provedení (stavební výška 235 mm) s nastavitelnými vodicími prvky
- otočná sedlová deska s kuličkovým věncem, vyměnitelný čep kingpin 3,5" a nastavitelný vodicí klín
- zatížení sedla 26 000 kg
- poloměr řízení 2 800 mm
- komfortní úložný box
Ložná plocha
- konstrukce: plošina, dvakrát teleskopicky vysouvatelná
- povrch Traffidecko s polymerovým gumovým povlakem
- ložná plocha teleskopická (vnější/vnitřní trubková konstrukce)
- zajištění výsuvných stupňů pomocí pružinových válců a zajišťovacích čepů
- pevná přední opěrná část délky 700 mm
Podvozek
- hydraulicky odpružený šesti-nápravový podvozek s technologií MPA MacPherson, rozvor 1 510 mm
- nápravy značky BPW, sestávající z jedné neřízené nápravy a šesti hydromechanických nuceně řízených náprav s maximálním úhlem natočení 60°
- nápravy s nastavitelnými kuželíkovými ložisky a automatickými napínači táhel (AGS)
- světlá výška podvozku 885 mm (+250 mm / -100 mm)
- podvozek s otevřeným vnějším rámem
Zadní část vozidla
- konstrukce: zkosená 500 mm
- 2 integrované mechanické podpěry pro podepření zadní části vozidla při nakládce
Brzdový systém
- dvouokruhový pneumatický brzdový systém pro všechna kola s membránovými brzdovými válci
- automatická brzda závislá na zatížení (ALB)
- automatické napínače táhel (AGS)
- parkovací brzda s pružinovými válci
- ABV brzda
- hydraulické přípojky
- easyControl
- třístranné hliníkové bočnice
- zdvih dvou náprav
- centrální mazací zařízení „BEKA-MAX“
- elektrocentrála
- výsuvná rozšíření včetně vložek, rozšíření teleskopické až do 3 390 mm
Technické údaje
Labutí krk
Ložná plocha (DxŠ): 3 750 x 2 480 mm
Stavební výška nad sedlovou spojkou: 235 mm
Výška sedla při zatížení: 1 250 mm
Poloměr řízení vzadu: 2 800 mm
Poloměr řízení vpředu: 1 280 mm
Kingpin: 3,5"
Ložná plocha
Ložná plocha (DxŠ): 11 300 x 2 750 mm
teleskopicky prodloužitelná o 8 250 mm a +8 100 mm
po stupních až do (DxŠ): 27 650 x 2 750 mm
včetně zadního zkosení 500 mm
Nakládací výška při zatížení: cca 885 mm
Podvozek
Rozvor: 5 x 1 510 mm
Převis: 1 100 mm
Řízení
1. – 6. náprava s hydromechanickým nuceným řízením (dvouokruhové)
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Poskytovatel
Poznámka: Zaregistrujte se zdarma nebo se přihlaste, abyste získali všechny informace.
Registrován(a) od: 2025
Odeslat požadavek
Telefon & Fax
+49 8191 ... inzeráty
Váš inzerát byl úspěšně smazán
Došlo k chybě


















































