Nízkoložný přívěsFLIEGL
VTS 400 S Luft/ Hydr. 4-Achs Tieflader -903
Nízkoložný přívěs
FLIEGL
VTS 400 S Luft/ Hydr. 4-Achs Tieflader -903
pevná cena bez DPH
44 500 €
(52 955 € brutto)
Stav
Nový
Umístění
Wiesmoor 

Zobrazit fotky
Zobrazit mapu
Základní údaje
Cena a lokalita
pevná cena bez DPH
44 500 €
(52 955 € brutto)
- Místo prodejce:
- Ilexstr. 41, 26639 Wiesmoor, Německo

Volejte
Technické údaje
- Maximální hmotnost nákladu:
- 31 920 kg
- Celková hmotnost:
- 40 000 kg
- Konfigurace náprav:
- 3 nápravy
- Délka ložné plochy:
- 10 410 mm
- Šířka ložného prostoru:
- 2 500 mm
- Výška ložného prostoru:
- 900 mm
- Celková šířka:
- 2 550 mm
Podrobnosti nabídky
- ID výpisu:
- A204-02-015
- Referenční č.:
- -903
- Naposled aktualizováno:
- 29.10.2025
Popis
Nové vozidlo Fliegl 4osý nízkoložný přívěs s rampami, typ VTS 400
Celková hmotnost: 24 000 kg / 40 000 kg
Provozní hmotnost: 8 080 kg
Užitečná hmotnost: 15 920 kg / 31 920 kg
Celková délka: 11 940 mm
Nákladová délka: celkem cca 10 410 mm, výška nárazníku cca 2 490 mm, ložná plocha včetně zadního zkosení cca 7 920 mm
Šířka: 2 550 mm
Pgsdpfoxrx I Uex Af Seu
Ložná výška: 900 mm
Další informace
plus přepravní náklady / odvoz ze skladu 26639 Wiesmoor 1 280,00 € / bez DPH
Podvozek nízkoložného přívěsu
Ocelová svařovaná konstrukce
Otočný čep s robustním kuličkovým otočným věncem
Sklopné zadní opěry
2 klíny s držákem
Boční ochrana proti nárazu z hliníku
Blatníky po celé šířce vzadu
Poloviční blatníky na 1. a 2. nápravě s protistříkajícími zástěrkami za každou nápravou,
Protistříkající zástěrky před a za 3. a 4. nápravou
Žlábek pro bagrové rameno přes zadní nápravy až k zádi, cca 1 800 mm dlouhý, cca 650 mm široký a cca 150 mm hluboký,
2 páry upevňovacích otvorů po 5 tunách v žlábku podél hlavního rámu cca 300 mm od přední části a cca 200 mm před zadní zkosením
1 plastová uzamykatelná skříň na nářadí (šířka 600 mm, výška 425 mm, hloubka 460 mm)
Úložný box zapuštěný v podlaze nástavby v oblasti nárazníku s víkem (šířka 720 mm, délka 520 mm, hloubka 170 mm)
Rozšíření výsuvné až na 3 000 mm (nevztahuje se na zadní zkosení)
(Rozchod přepravovaných stavebních strojů nebo vozidel nesmí přesáhnout vnější rámovou šířku 2 550 mm)
Úložný prostor pro dřevěné špalky pod ložnou plochou
Dřevěné špalky 70 mm pro rozšíření na 3 000 mm
Upevňovací oka na nízkoložný přívěs
1 pár upevňovacích otvorů v hlavním nosníku na přední části v oblasti nárazníku, po 10 tunách
4 páry upevňovacích otvorů v bočním rámu, každé po 5 tunách (pro uchycení upínacích pásů)
9 párů kotevních hříbků zapuštěných do horní a boční části hlavního rámu, po 10 tunách
2x v oblasti nárazníku
7x v nízkoložné části
První upevňovací oko 250 mm od přední části a poslední maximálně 250 mm od zadní strany, rozteč upevňovacích ok max. 1 100 mm
Navíc 3 páry výklopných kotevních ok, každé po 10 tunách
1x na nárazníku (přesahuje rám)
1x na začátku ložné části uvnitř na hlavních nosnících
1x za poslední nápravou zapuštěné v podlaze
Tažné zařízení otočného přívěsu
Tažná oj s homologovaným závěsným okem 50 mm
Nastavení výšky oje pomocí pružiny
Nápravy a odpružení
Bubnové nápravy dle výběru výrobce
"Laserové měření náprav/podvozku" – snižuje opotřebení pneumatik a spotřebu paliva
Vzduchové odpružení s ventilem pro zvedání a spouštění + automatická resetovací funkce
Kola a pneumatiky
235/75 R 17,5" dle výběru výrobce
Ocelové disky v dvojmontáži, tovární stříbrné
Brzdový systém
Dvouvodová vzduchová brzdová soustava
Parkovací brzda s pružinovým akumulátorem
Rozpoznání zatížení náprav přes EBS Canbus signál pro zobrazení na displeji v kabině řidiče (nákladní vozidlo musí být připraveno, do LKW ve standardu neinstalováno, není kalibrovaná váha)
Systém stability vozidla
2 směrově zajištěné spojovací hlavy vpředu, s propojovacími hadicemi k tahači,
12–24 Volt EBS, elektronický brzdový systém s EBS zásuvkou vpředu, s propojovacím kabelem
Značka Knorr
Upozornění: Tento přívěs smí táhnout pouze tahače, které zajišťují účinnost systému ABS!
Elektroinstalace
12–24 Volt, vícekamerní světla v LED, boční žluté LED, osvětlení SPZ v LED
(Upozornění: u některých tahačů mohou vznikat chybové hlášky, i když je funkce v pořádku)
2 přední bílé poziční LED
2 zadní bílo-červené vodicí LED
2x 7mi pólová směrově zajištěná zásuvka vpředu s propojovacím kab
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Celková hmotnost: 24 000 kg / 40 000 kg
Provozní hmotnost: 8 080 kg
Užitečná hmotnost: 15 920 kg / 31 920 kg
Celková délka: 11 940 mm
Nákladová délka: celkem cca 10 410 mm, výška nárazníku cca 2 490 mm, ložná plocha včetně zadního zkosení cca 7 920 mm
Šířka: 2 550 mm
Pgsdpfoxrx I Uex Af Seu
Ložná výška: 900 mm
Další informace
plus přepravní náklady / odvoz ze skladu 26639 Wiesmoor 1 280,00 € / bez DPH
Podvozek nízkoložného přívěsu
Ocelová svařovaná konstrukce
Otočný čep s robustním kuličkovým otočným věncem
Sklopné zadní opěry
2 klíny s držákem
Boční ochrana proti nárazu z hliníku
Blatníky po celé šířce vzadu
Poloviční blatníky na 1. a 2. nápravě s protistříkajícími zástěrkami za každou nápravou,
Protistříkající zástěrky před a za 3. a 4. nápravou
Žlábek pro bagrové rameno přes zadní nápravy až k zádi, cca 1 800 mm dlouhý, cca 650 mm široký a cca 150 mm hluboký,
2 páry upevňovacích otvorů po 5 tunách v žlábku podél hlavního rámu cca 300 mm od přední části a cca 200 mm před zadní zkosením
1 plastová uzamykatelná skříň na nářadí (šířka 600 mm, výška 425 mm, hloubka 460 mm)
Úložný box zapuštěný v podlaze nástavby v oblasti nárazníku s víkem (šířka 720 mm, délka 520 mm, hloubka 170 mm)
Rozšíření výsuvné až na 3 000 mm (nevztahuje se na zadní zkosení)
(Rozchod přepravovaných stavebních strojů nebo vozidel nesmí přesáhnout vnější rámovou šířku 2 550 mm)
Úložný prostor pro dřevěné špalky pod ložnou plochou
Dřevěné špalky 70 mm pro rozšíření na 3 000 mm
Upevňovací oka na nízkoložný přívěs
1 pár upevňovacích otvorů v hlavním nosníku na přední části v oblasti nárazníku, po 10 tunách
4 páry upevňovacích otvorů v bočním rámu, každé po 5 tunách (pro uchycení upínacích pásů)
9 párů kotevních hříbků zapuštěných do horní a boční části hlavního rámu, po 10 tunách
2x v oblasti nárazníku
7x v nízkoložné části
První upevňovací oko 250 mm od přední části a poslední maximálně 250 mm od zadní strany, rozteč upevňovacích ok max. 1 100 mm
Navíc 3 páry výklopných kotevních ok, každé po 10 tunách
1x na nárazníku (přesahuje rám)
1x na začátku ložné části uvnitř na hlavních nosnících
1x za poslední nápravou zapuštěné v podlaze
Tažné zařízení otočného přívěsu
Tažná oj s homologovaným závěsným okem 50 mm
Nastavení výšky oje pomocí pružiny
Nápravy a odpružení
Bubnové nápravy dle výběru výrobce
"Laserové měření náprav/podvozku" – snižuje opotřebení pneumatik a spotřebu paliva
Vzduchové odpružení s ventilem pro zvedání a spouštění + automatická resetovací funkce
Kola a pneumatiky
235/75 R 17,5" dle výběru výrobce
Ocelové disky v dvojmontáži, tovární stříbrné
Brzdový systém
Dvouvodová vzduchová brzdová soustava
Parkovací brzda s pružinovým akumulátorem
Rozpoznání zatížení náprav přes EBS Canbus signál pro zobrazení na displeji v kabině řidiče (nákladní vozidlo musí být připraveno, do LKW ve standardu neinstalováno, není kalibrovaná váha)
Systém stability vozidla
2 směrově zajištěné spojovací hlavy vpředu, s propojovacími hadicemi k tahači,
12–24 Volt EBS, elektronický brzdový systém s EBS zásuvkou vpředu, s propojovacím kabelem
Značka Knorr
Upozornění: Tento přívěs smí táhnout pouze tahače, které zajišťují účinnost systému ABS!
Elektroinstalace
12–24 Volt, vícekamerní světla v LED, boční žluté LED, osvětlení SPZ v LED
(Upozornění: u některých tahačů mohou vznikat chybové hlášky, i když je funkce v pořádku)
2 přední bílé poziční LED
2 zadní bílo-červené vodicí LED
2x 7mi pólová směrově zajištěná zásuvka vpředu s propojovacím kab
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Poskytovatel
Poznámka: Zaregistrujte se zdarma nebo se přihlaste, abyste získali všechny informace.
Registrován(a) od: 2023
Odeslat požadavek
Telefon & Fax
+49 4944 ... inzeráty
Váš inzerát byl úspěšně smazán
Došlo k chybě
















