Jeřáb na nákladním automobiluLIEBHERR
MK 140
Jeřáb na nákladním automobilu
LIEBHERR
MK 140
Rok výroby
2016
Stav
Použitý
Umístění
Wildeshausen 

Zobrazit fotky
Zobrazit mapu
Základní údaje
Cena a lokalita
- Místo prodejce:
- 27793 Wildeshausen, Německo
Technické údaje
- Najeté kilometry:
- 28 217 km
- Výkon:
- 400 kW (543,85 k)
- Celková hmotnost:
- 60 000 kg
- Typ paliva:
- nafta
- Barva:
- žlutý
- První registrace:
- 07/2016
- Celková šířka:
- 3 000 mm
- Celková výška:
- 4 000 mm
- Vybavení:
- jeřáb, klimatizace
Podrobnosti nabídky
- ID výpisu:
- A144-17-680
- Referenční č.:
- ZG 22676
- Naposled aktualizováno:
- 10.07.2025
Popis
KONFIGURACE JEŘÁBU
Základní verze: dosah 58,5 m, výška háku při vodoramném vyložení 39,9 m
Gkedpsq D U Euofx Agiec
Složení:
Jeřáb – podvozek: emise motoru úroveň 3b dle 97/68/EG
Jeřáb – podvozek: Liebherr, 5nápravové provedení – přední řízení (podvozek), posunovací závěs vpředu, sada nářadí, úložný box pro podpěrné desky jeřábu
Pohonný motor: 6válcový dieselový motor od firmy Liebherr, 400 kW (544 HP), výfukový systém s integrovaným jiskrojemem, emise výfukových plynů dle 97/68/EG a EPA/CARB
Šikmý mřížový výložník: prodloužení pro kyvný režim na 62,5 m a 65 m
Závaží: Balastní zařízení (vybavení pro samočinnou montáž závaží a doplňkového protizávaží 9 t (2x 3 t, 2x 1,5 t))
Převodovka: Automatická převodovka ZF TraXon s intarderem, 12 převodových stupňů vpřed a 2 vzad, dvoustupňový rozvodovka
Nápravy: Pohon 10x6, poháněné nápravy 2, 4 a 5, niveaumatické odpružení, zdvih odpružení -100/+100 mm
Hydraulické podpěry: Ovládání modulem BTT (Bluetooth dálkové řízení), automatické vyrovnání podpěr, elektronická indikace náklonu, indikátor tlaku podpěr, registrace podpěry
Pneumatiky: 10 pneumatik vel. 385/95 R25 (14.00 R 25)
Řízení: Všechny nápravy řízené ? dvouokruhová jednotka, aktivní řízení zadní nápravy s 5 elektronickými jízdními režimy
Brzdy: Dvojokruhový brzdový systém se vzduchotlakovými kotoučovými brzdami na všech kolech
Kabina řidiče: vyhřívaná zpětná zrcátka, elektrická okna a zrcátka, pneumaticky odpružené sedadlo řidiče s bederní opěrkou a vyhříváním sedadla, nastavitelný volant plynule polohovatelný, klimatizace, Bluetooth rádio, couvací kamera s barevným monitorem, 12V zásuvka, nezávislé topení s časovačem, hasicí přístroj 6 kg
Elektrická instalace: 24V DC, 2 baterie (každá 170 Ah), 4 výstražné majáky (žluté), osvětlení pracovních podpěr, 1 zásuvka na zádi vozidla (15 pólů – 24V), externí napájení pro jeřáb 400V/50Hz, rozvaděč 1 x 32A CEE, 2 x 16A CEE, 3x zásuvka schuko s proudovým chráničem pro externí spotřebiče, nabíječka baterií pro dobíjení podvozkové baterie při chodu pohonné jednotky i při napájení ze sítě, zvukový výstražný signál při couvání
Rotační nástavba: otočný věnec s centrálním mazáním, sběrací kroužek pro rozvod vozidlové elektriky
Věž: Teleskopická věž s plnostěnnou konstrukcí, dvojité teleskopování, nastavitelná výška (20,8 m a 30,3 m) mezi dvěma háky
Výložník: 4dílný výložník v mřížové konstrukci, hydraulický mechanismus pro sklápění, různé zakřivené polohy pro vztyčení, 15°/30°/45° úhly vztyčení ramene, režim s nastavitelným výložníkem pro kyvný pohyb (-20° až +70° při zatížení), staveništní osvětlení se 6x halogenovým reflektorem (každý 1500 W), letecké výstražné světlo – přepínatelné
Pohon: zvedací, pojezdový, napínací naviják a plynule regulovatelný otočný mechanismus s frekvenčním měničem, protihlukový kryt pro práci ve větrné elektrárně
Řízení jeřábu: PLC, systém potlačení houpání a řízení větru, indikátor rychlosti větru, dálkové ovládání s displejem
Kabina jeřábníka: plynule výškově nastavitelná s vlastním pohonem jako speciální kabina pro přepravu osob, sedadlo jeřábníka s vyhříváním a bezpečnostním spínačem, ovládání pro mistr, Bluetooth rádio, klimatizace, vnější interkom s mikrofonem, záchranné zařízení pro nouzový výstup, elektronický monitorovací systém (EMS) – hlídání náklonu a tlaku na podpěrách
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Základní verze: dosah 58,5 m, výška háku při vodoramném vyložení 39,9 m
Gkedpsq D U Euofx Agiec
Složení:
Jeřáb – podvozek: emise motoru úroveň 3b dle 97/68/EG
Jeřáb – podvozek: Liebherr, 5nápravové provedení – přední řízení (podvozek), posunovací závěs vpředu, sada nářadí, úložný box pro podpěrné desky jeřábu
Pohonný motor: 6válcový dieselový motor od firmy Liebherr, 400 kW (544 HP), výfukový systém s integrovaným jiskrojemem, emise výfukových plynů dle 97/68/EG a EPA/CARB
Šikmý mřížový výložník: prodloužení pro kyvný režim na 62,5 m a 65 m
Závaží: Balastní zařízení (vybavení pro samočinnou montáž závaží a doplňkového protizávaží 9 t (2x 3 t, 2x 1,5 t))
Převodovka: Automatická převodovka ZF TraXon s intarderem, 12 převodových stupňů vpřed a 2 vzad, dvoustupňový rozvodovka
Nápravy: Pohon 10x6, poháněné nápravy 2, 4 a 5, niveaumatické odpružení, zdvih odpružení -100/+100 mm
Hydraulické podpěry: Ovládání modulem BTT (Bluetooth dálkové řízení), automatické vyrovnání podpěr, elektronická indikace náklonu, indikátor tlaku podpěr, registrace podpěry
Pneumatiky: 10 pneumatik vel. 385/95 R25 (14.00 R 25)
Řízení: Všechny nápravy řízené ? dvouokruhová jednotka, aktivní řízení zadní nápravy s 5 elektronickými jízdními režimy
Brzdy: Dvojokruhový brzdový systém se vzduchotlakovými kotoučovými brzdami na všech kolech
Kabina řidiče: vyhřívaná zpětná zrcátka, elektrická okna a zrcátka, pneumaticky odpružené sedadlo řidiče s bederní opěrkou a vyhříváním sedadla, nastavitelný volant plynule polohovatelný, klimatizace, Bluetooth rádio, couvací kamera s barevným monitorem, 12V zásuvka, nezávislé topení s časovačem, hasicí přístroj 6 kg
Elektrická instalace: 24V DC, 2 baterie (každá 170 Ah), 4 výstražné majáky (žluté), osvětlení pracovních podpěr, 1 zásuvka na zádi vozidla (15 pólů – 24V), externí napájení pro jeřáb 400V/50Hz, rozvaděč 1 x 32A CEE, 2 x 16A CEE, 3x zásuvka schuko s proudovým chráničem pro externí spotřebiče, nabíječka baterií pro dobíjení podvozkové baterie při chodu pohonné jednotky i při napájení ze sítě, zvukový výstražný signál při couvání
Rotační nástavba: otočný věnec s centrálním mazáním, sběrací kroužek pro rozvod vozidlové elektriky
Věž: Teleskopická věž s plnostěnnou konstrukcí, dvojité teleskopování, nastavitelná výška (20,8 m a 30,3 m) mezi dvěma háky
Výložník: 4dílný výložník v mřížové konstrukci, hydraulický mechanismus pro sklápění, různé zakřivené polohy pro vztyčení, 15°/30°/45° úhly vztyčení ramene, režim s nastavitelným výložníkem pro kyvný pohyb (-20° až +70° při zatížení), staveništní osvětlení se 6x halogenovým reflektorem (každý 1500 W), letecké výstražné světlo – přepínatelné
Pohon: zvedací, pojezdový, napínací naviják a plynule regulovatelný otočný mechanismus s frekvenčním měničem, protihlukový kryt pro práci ve větrné elektrárně
Řízení jeřábu: PLC, systém potlačení houpání a řízení větru, indikátor rychlosti větru, dálkové ovládání s displejem
Kabina jeřábníka: plynule výškově nastavitelná s vlastním pohonem jako speciální kabina pro přepravu osob, sedadlo jeřábníka s vyhříváním a bezpečnostním spínačem, ovládání pro mistr, Bluetooth rádio, klimatizace, vnější interkom s mikrofonem, záchranné zařízení pro nouzový výstup, elektronický monitorovací systém (EMS) – hlídání náklonu a tlaku na podpěrách
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Odeslat požadavek
Tyto inzeráty by vás také mohly zajímat.
malý inzerát

284 km
Kamionový jeřáb
LiebherrMK 140 Plus
LiebherrMK 140 Plus
Váš inzerát byl úspěšně smazán
Došlo k chybě