Přívěs s pracovní plošinouMÜLLER-MITTELTAL
3-achs mit Radmulden, 2 Ladehöhen, Klapprampen
Přívěs s pracovní plošinou
MÜLLER-MITTELTAL
3-achs mit Radmulden, 2 Ladehöhen, Klapprampen
pevná cena bez DPH
97 900 €
(116 501 € brutto)
Rok výroby
2025
Stav
Nový
Umístění
Egestorf 

Zobrazit fotky
Zobrazit mapu
Základní údaje
Cena a lokalita
pevná cena bez DPH
97 900 €
(116 501 € brutto)
- Umístění:
- Eichenstich 12, 21272 Egestorf, DE

Volejte
Technické údaje
- Maximální hmotnost nákladu:
- 37 390 kg
- Celková hmotnost:
- 48 000 kg
- Konfigurace náprav:
- 3 nápravy
Podrobnosti nabídky
- ID výpisu:
- A144-34-312
- Referenční č.:
- 6233a
- Naposled aktualizováno:
- 01.10.2025
Popis
* TS 3 RM ML 30,0:
* Wabco-EBS-E (elektronický brzdový systém)
* Nouzové odjištění pružinových válců
* Bubnové brzdy
* 3 x 11 t BPW nápravy
* Vzduchové odpružení se zvedací/spouštěcí funkcí a RtR ventilem
* Pomoc při rozjezdu pro manévrování přes EBS na první nápravě (bez instalace na straně tahače)
* Smart-Board instalovaná na přívěsu jako informační zařízení s tlakovými senzory pro zobrazení celkového zatížení náprav
* Poslední náprava jako samořídicí náprava s elektropneumatickou aretací řízení
* Uzávěrka samořídicí nápravy ovládaná z kabiny vozidla pro manévrovací účely přes EBS (bez tažné instalace)
* Druhá pozice pro královský čep – pozice 2
* Boční nárazová ochrana, opěrné nohy vpředu a výkyvné podpěry vzadu na podvozku
* 15-pólová elektrická zásuvka
* LED osvětlení 12 / 24 V
* Odnímatelný zadní LED výstražný maják
* 2 přídavná LED couvací světla
* 7-pólová zásuvka na zádi pro přídavné osvětlení při přepravě nadměrných rozměrů
* Boční obrysová světla s funkcí směrových světel
* Kontrola tlaku v pneumatikách s možností zobrazení v kabině tahače přes signál EBS (bez instalace na straně tahače)
* Mechanicky stavitelná výstražná tabulová souprava vpředu i vzadu
* Přímé blatníky z ocelového plechu
* Držák rezervního kola před přední příčkou (bez rezervního kola)
* Návěsová plošina s 45° zkosenými předními rohy a přední skříní na nářadí z pozinkovaného a práškově lakovaného plechu, rozměry B = 2.480 x V = 500 x D = 665 mm s výklopným víkem
* Boční sklápěcí a odnímatelné hliníkové bočnice 400 mm (v požadované barvě RAL) na návěsové plošině
* Zadní stěna -150 mm- zasunutá
Bjdpfx Aoq Euakjbaoww
* zadní sklon návěsové plošiny do podlaží cca 700 mm dlouhý s povrchem z tvarovaného plechu, na konci perforovaná lišta pro zavěšení hliníkových nájezdových ramp
* Návěsová plošina s 50mm upnutými fošnami, snížená ložná plocha s 60mm upnutými fošnami
* Tvarovaný plech nad nápravami
* 9x mechanicky sklopné rozšíření až na celkovou šířku 3 m (ne však v zadním sklonu) – rozšiřovací prkna jsou s uzavřenou schránkou napříč pod ložnou plochou
* 3 úložné šachty pod návěsovou plošinou pro volitelně hliníkové rampy nebo fošny pro zakrytí kolových výklenků
* Otočné rameno jako nosič pro spojovací vedení mezi tahačem a návěsem
* Zajišťovací balíček (LaSi) obsahuje: návěsová plošina s děrovaným vnějším rámem ohýbaným pod 45° s děrováním na upevňovací prostředky (2 t zajišťovací síly na každý bod při minimální vzdálenosti 480 mm)
* Bočně vždy 3 x 13,4 t vázací oka zapuštěná v podlaze (1x na návěsové plošině, 1x na podélnících za snížením, 1x nad střední nápravou u podélníku)
* Bočně vždy 3 x 13,4 t vázací oka na vnějším rámu (1x začátek snížení návěsové plošiny, 1x začátek nájezdového sklonu, 1x konec nájezdového sklonu)
* Bočně vždy 2 x 10 t vázací oka (1x mezi předním výklenkem pro kola a 1. nápravou, 1x mezi 2. a 3. nápravou)
* Bočně vždy 3 x 5 t vázací oka přišroubovaná na vnější rám výklenků kol (2 na předním, 1 na zadním výklenku)
* Prodloužená odkládací plocha pro rameno bagru od konce poslední pevné nápravy přes řiditelnou nápravu až po koncový nosník, průběžně se zesíleným profilem uvnitř cca Š = 770 mm x H zadní = 270 / hloubka přední 170 mm, bočně vždy 2 x 6,4 t vázací oka v odkládací ploše bagru
* Bočně vždy 2 výklenky pro kola 390 mm hluboké a 640 mm široké pro přepravu kolových nakladačů s rozvorem 3.000 – 3.590 mm při průměru pneumatik 1.760 mm s posuvným krytem
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
* Wabco-EBS-E (elektronický brzdový systém)
* Nouzové odjištění pružinových válců
* Bubnové brzdy
* 3 x 11 t BPW nápravy
* Vzduchové odpružení se zvedací/spouštěcí funkcí a RtR ventilem
* Pomoc při rozjezdu pro manévrování přes EBS na první nápravě (bez instalace na straně tahače)
* Smart-Board instalovaná na přívěsu jako informační zařízení s tlakovými senzory pro zobrazení celkového zatížení náprav
* Poslední náprava jako samořídicí náprava s elektropneumatickou aretací řízení
* Uzávěrka samořídicí nápravy ovládaná z kabiny vozidla pro manévrovací účely přes EBS (bez tažné instalace)
* Druhá pozice pro královský čep – pozice 2
* Boční nárazová ochrana, opěrné nohy vpředu a výkyvné podpěry vzadu na podvozku
* 15-pólová elektrická zásuvka
* LED osvětlení 12 / 24 V
* Odnímatelný zadní LED výstražný maják
* 2 přídavná LED couvací světla
* 7-pólová zásuvka na zádi pro přídavné osvětlení při přepravě nadměrných rozměrů
* Boční obrysová světla s funkcí směrových světel
* Kontrola tlaku v pneumatikách s možností zobrazení v kabině tahače přes signál EBS (bez instalace na straně tahače)
* Mechanicky stavitelná výstražná tabulová souprava vpředu i vzadu
* Přímé blatníky z ocelového plechu
* Držák rezervního kola před přední příčkou (bez rezervního kola)
* Návěsová plošina s 45° zkosenými předními rohy a přední skříní na nářadí z pozinkovaného a práškově lakovaného plechu, rozměry B = 2.480 x V = 500 x D = 665 mm s výklopným víkem
* Boční sklápěcí a odnímatelné hliníkové bočnice 400 mm (v požadované barvě RAL) na návěsové plošině
* Zadní stěna -150 mm- zasunutá
Bjdpfx Aoq Euakjbaoww
* zadní sklon návěsové plošiny do podlaží cca 700 mm dlouhý s povrchem z tvarovaného plechu, na konci perforovaná lišta pro zavěšení hliníkových nájezdových ramp
* Návěsová plošina s 50mm upnutými fošnami, snížená ložná plocha s 60mm upnutými fošnami
* Tvarovaný plech nad nápravami
* 9x mechanicky sklopné rozšíření až na celkovou šířku 3 m (ne však v zadním sklonu) – rozšiřovací prkna jsou s uzavřenou schránkou napříč pod ložnou plochou
* 3 úložné šachty pod návěsovou plošinou pro volitelně hliníkové rampy nebo fošny pro zakrytí kolových výklenků
* Otočné rameno jako nosič pro spojovací vedení mezi tahačem a návěsem
* Zajišťovací balíček (LaSi) obsahuje: návěsová plošina s děrovaným vnějším rámem ohýbaným pod 45° s děrováním na upevňovací prostředky (2 t zajišťovací síly na každý bod při minimální vzdálenosti 480 mm)
* Bočně vždy 3 x 13,4 t vázací oka zapuštěná v podlaze (1x na návěsové plošině, 1x na podélnících za snížením, 1x nad střední nápravou u podélníku)
* Bočně vždy 3 x 13,4 t vázací oka na vnějším rámu (1x začátek snížení návěsové plošiny, 1x začátek nájezdového sklonu, 1x konec nájezdového sklonu)
* Bočně vždy 2 x 10 t vázací oka (1x mezi předním výklenkem pro kola a 1. nápravou, 1x mezi 2. a 3. nápravou)
* Bočně vždy 3 x 5 t vázací oka přišroubovaná na vnější rám výklenků kol (2 na předním, 1 na zadním výklenku)
* Prodloužená odkládací plocha pro rameno bagru od konce poslední pevné nápravy přes řiditelnou nápravu až po koncový nosník, průběžně se zesíleným profilem uvnitř cca Š = 770 mm x H zadní = 270 / hloubka přední 170 mm, bočně vždy 2 x 6,4 t vázací oka v odkládací ploše bagru
* Bočně vždy 2 výklenky pro kola 390 mm hluboké a 640 mm široké pro přepravu kolových nakladačů s rozvorem 3.000 – 3.590 mm při průměru pneumatik 1.760 mm s posuvným krytem
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Poskytovatel
Poznámka: Zaregistrujte se zdarma nebo se přihlaste, abyste získali všechny informace.
Registrován(a) od: 2001
Odeslat požadavek
Telefon & Fax
+49 40 33... inzeráty
Tyto inzeráty by vás také mohly zajímat.
Váš inzerát byl úspěšně smazán
Došlo k chybě



























































































