Nízkoložný návěsGOLDHOFER
THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
Nízkoložný návěs
GOLDHOFER
THP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
Stav
Použitý
Umístění
Landsberg am Lech 

Zobrazit fotky
Zobrazit mapu
Základní údaje
Cena a lokalita
- Místo prodejce:
- Robert-Bosch-Str. 10, 86899 Landsberg am Lech, Německo

Volejte
Technické údaje
- Celková hmotnost:
- 120 000 kg
- Konfigurace náprav:
- 3 nápravy
- První registrace:
- 07/1999
Podrobnosti nabídky
- ID výpisu:
- A194-06-436
- Naposled aktualizováno:
- 25.06.2025
Popis
Goldhofer STHP-ET labutí krk
Hlavní vlastnosti
- Sedlová deska s kuličkovým otočným věncem, 3,5" královský čep a nastavitelný řídicí klín
- Vestavěné hydromechanické dvojité řízení pro ovládání kyvných náprav (dvouokruhové řízení, 4 hydraulické válce)
- Hydraulická funkce zdvihu a spouštění včetně opěrných válců
- Hydraulická rozvodovka
- Profilovaná ložná plocha (cca 3 700 x 2 440 mm) s protiskluzovou plechovou podlahou
- Dimenzováno pro technickou sedlovou zátěž až 30 t
- Otočný poloměr 2 800 mm pro použití s tažným vozidlem se 4 nápravami
- Výška sedla při zatížení 1 350 mm
- Hliníkové bočnice (výška 400 mm, ze všech 4 stran)
Goldhofer těžkotonážní podvozek typu THP/ET 3
- Ložná délka 4 200 mm x 2 750 mm
- Ložná výška 1 250 mm; modul podvozku kombinovatelný v podélném i příčném směru
- Rám ve tvaru skříně s integrovanými vzduchovými a hydraulickými nádržemi
- Vpředu i vzadu optimalizované kolíkové/okové spojení pro podélné kombinace
- Dva jednotlivě odpružené kyvné nápravové agregáty se 4 koly na každé nápravě
- Nápravové agregáty namontované na rám pomocí věžového ložiska
- Hydraulické vyrovnání náprav +/- mm, hydropneumatické akumulační pružení a bezpečnostní ventily proti přetržení hadice na všech nápravových agregátech
- Integrované hydromechanické dvouokruhové nucené řízení kol všech náprav s maximálním natočením nápravových agregátů 60°
- Dvouhadicová celokolová pneumatická brzda a ruční parkovací brzda s pružinovým akumulátorem
- Hydraulické uzamykací čepy
- Vlastní hmotnost cca 8 000 kg
- Nápravy BPW
Technické údaje
Technické zatížení na nápravní řadu: při 5 km/h – 23 000 kg; při 50 km/h – 14 100 kg; při 80 km/h – 12 600 kg
Kesselbrücke 75 t užitná hmotnost Goldhofer THP-ET
Hydraulicky rozšiřitelný kesselbrücke, užitná hmotnost 75 000 kg
Základní šířka 2 990 mm, hydraulicky rozšiřitelná na 4 640 mm
Celková délka kesselbrücke 9 900 mm
Vnitřní délka kesselbrücke cca 7 500 mm
Technicky výsuvné o cca 5 500 mm
Rozměry nosníku
Délka 7 500 mm + 5 500 mm
Konstrukční výška 500 mm, šířka dole 470 mm, šířka nahoře 320 mm
Goldhofer těžkotonážní podvozek typu THP/ET 5
- Ložná délka 7 000 mm x 2 750 mm
- Ložná výška 1 250 mm; modul podvozku kombinovatelný v podélném i příčném směru
- Rám ve tvaru skříně s integrovanými vzduchovými a hydraulickými nádržemi
- Vpředu i vzadu optimalizované kolíkové/okové spojení pro podélné kombinace
- Dva jednotlivě odpružené kyvné nápravové agregáty se 4 koly na každé nápravě
- Nápravové agregáty namontované na rám pomocí věžového ložiska
- Hydraulické vyrovnání náprav +/- mm, hydropneumatické akumulační pružení a bezpečnostní ventily proti přetržení hadice na všech nápravových agregátech
- Integrované hydromechanické dvouokruhové nucené řízení kol všech náprav s maximálním natočením nápravových agregátů 60°
- Dvouhadicová celokolová pneumatická brzda a ruční parkovací brzda s pružinovým akumulátorem
Dwjdpfjwuixfox Ah Aed
- Hydraulické uzamykací čepy
- Vlastní hmotnost cca 13 000 kg
- Nápravy BPW
Technické údaje
Technické zatížení na nápravní řadu: při 5 km/h – 23 000 kg; při 50 km/h – 14 100 kg; při 80 km/h – 12 600 kg
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Hlavní vlastnosti
- Sedlová deska s kuličkovým otočným věncem, 3,5" královský čep a nastavitelný řídicí klín
- Vestavěné hydromechanické dvojité řízení pro ovládání kyvných náprav (dvouokruhové řízení, 4 hydraulické válce)
- Hydraulická funkce zdvihu a spouštění včetně opěrných válců
- Hydraulická rozvodovka
- Profilovaná ložná plocha (cca 3 700 x 2 440 mm) s protiskluzovou plechovou podlahou
- Dimenzováno pro technickou sedlovou zátěž až 30 t
- Otočný poloměr 2 800 mm pro použití s tažným vozidlem se 4 nápravami
- Výška sedla při zatížení 1 350 mm
- Hliníkové bočnice (výška 400 mm, ze všech 4 stran)
Goldhofer těžkotonážní podvozek typu THP/ET 3
- Ložná délka 4 200 mm x 2 750 mm
- Ložná výška 1 250 mm; modul podvozku kombinovatelný v podélném i příčném směru
- Rám ve tvaru skříně s integrovanými vzduchovými a hydraulickými nádržemi
- Vpředu i vzadu optimalizované kolíkové/okové spojení pro podélné kombinace
- Dva jednotlivě odpružené kyvné nápravové agregáty se 4 koly na každé nápravě
- Nápravové agregáty namontované na rám pomocí věžového ložiska
- Hydraulické vyrovnání náprav +/- mm, hydropneumatické akumulační pružení a bezpečnostní ventily proti přetržení hadice na všech nápravových agregátech
- Integrované hydromechanické dvouokruhové nucené řízení kol všech náprav s maximálním natočením nápravových agregátů 60°
- Dvouhadicová celokolová pneumatická brzda a ruční parkovací brzda s pružinovým akumulátorem
- Hydraulické uzamykací čepy
- Vlastní hmotnost cca 8 000 kg
- Nápravy BPW
Technické údaje
Technické zatížení na nápravní řadu: při 5 km/h – 23 000 kg; při 50 km/h – 14 100 kg; při 80 km/h – 12 600 kg
Kesselbrücke 75 t užitná hmotnost Goldhofer THP-ET
Hydraulicky rozšiřitelný kesselbrücke, užitná hmotnost 75 000 kg
Základní šířka 2 990 mm, hydraulicky rozšiřitelná na 4 640 mm
Celková délka kesselbrücke 9 900 mm
Vnitřní délka kesselbrücke cca 7 500 mm
Technicky výsuvné o cca 5 500 mm
Rozměry nosníku
Délka 7 500 mm + 5 500 mm
Konstrukční výška 500 mm, šířka dole 470 mm, šířka nahoře 320 mm
Goldhofer těžkotonážní podvozek typu THP/ET 5
- Ložná délka 7 000 mm x 2 750 mm
- Ložná výška 1 250 mm; modul podvozku kombinovatelný v podélném i příčném směru
- Rám ve tvaru skříně s integrovanými vzduchovými a hydraulickými nádržemi
- Vpředu i vzadu optimalizované kolíkové/okové spojení pro podélné kombinace
- Dva jednotlivě odpružené kyvné nápravové agregáty se 4 koly na každé nápravě
- Nápravové agregáty namontované na rám pomocí věžového ložiska
- Hydraulické vyrovnání náprav +/- mm, hydropneumatické akumulační pružení a bezpečnostní ventily proti přetržení hadice na všech nápravových agregátech
- Integrované hydromechanické dvouokruhové nucené řízení kol všech náprav s maximálním natočením nápravových agregátů 60°
- Dvouhadicová celokolová pneumatická brzda a ruční parkovací brzda s pružinovým akumulátorem
Dwjdpfjwuixfox Ah Aed
- Hydraulické uzamykací čepy
- Vlastní hmotnost cca 13 000 kg
- Nápravy BPW
Technické údaje
Technické zatížení na nápravní řadu: při 5 km/h – 23 000 kg; při 50 km/h – 14 100 kg; při 80 km/h – 12 600 kg
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Poskytovatel
Poznámka: Zaregistrujte se zdarma nebo se přihlaste, abyste získali všechny informace.
Registrován(a) od: 2025
Odeslat požadavek
Telefon & Fax
+49 8191 ... inzeráty
Váš inzerát byl úspěšně smazán
Došlo k chybě




























































