Návěs s nízkým nakladačem
Meusburger 3-Achs-Tele-Semi-1P. Radmul.-hydr.Rampen

Stav
Nový
Umístění
Dortmund Německo
Návěs s nízkým nakladačem Meusburger 3-Achs-Tele-Semi-1P. Radmul.-hydr.Rampen
Návěs s nízkým nakladačem Meusburger 3-Achs-Tele-Semi-1P. Radmul.-hydr.Rampen
Návěs s nízkým nakladačem Meusburger 3-Achs-Tele-Semi-1P. Radmul.-hydr.Rampen
Návěs s nízkým nakladačem Meusburger 3-Achs-Tele-Semi-1P. Radmul.-hydr.Rampen
Návěs s nízkým nakladačem Meusburger 3-Achs-Tele-Semi-1P. Radmul.-hydr.Rampen
Návěs s nízkým nakladačem Meusburger 3-Achs-Tele-Semi-1P. Radmul.-hydr.Rampen
Návěs s nízkým nakladačem Meusburger 3-Achs-Tele-Semi-1P. Radmul.-hydr.Rampen
Návěs s nízkým nakladačem Meusburger 3-Achs-Tele-Semi-1P. Radmul.-hydr.Rampen
Návěs s nízkým nakladačem Meusburger 3-Achs-Tele-Semi-1P. Radmul.-hydr.Rampen
more Images
Meusburger 3-Achs-Tele-Semi-1P. Radmul.-hydr.Rampen
Meusburger 3-Achs-Tele-Semi-1P. Radmul.-hydr.Rampen
Meusburger 3-Achs-Tele-Semi-1P. Radmul.-hydr.Rampen
Meusburger 3-Achs-Tele-Semi-1P. Radmul.-hydr.Rampen
Meusburger 3-Achs-Tele-Semi-1P. Radmul.-hydr.Rampen
Meusburger 3-Achs-Tele-Semi-1P. Radmul.-hydr.Rampen
Meusburger 3-Achs-Tele-Semi-1P. Radmul.-hydr.Rampen
Meusburger 3-Achs-Tele-Semi-1P. Radmul.-hydr.Rampen
Meusburger 3-Achs-Tele-Semi-1P. Radmul.-hydr.Rampen
Zobrazit fotky
Zobrazit mapu

Základní údaje

Cena a lokalita

Umístění:
Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Deutschland Německo
Volejte

Technické údaje

Pohotovostní hmotnost:
9 800 kg
Maximální hmotnost nákladu:
39 200 kg
Celková hmotnost:
49 000 kg
Konfigurace náprav:
3 nápravy
Délka ložné plochy:
9 200 mm
Šířka ložného prostoru:
2 550 mm
Zavěšení:
vzduch
Rozměr pneumatiky:
245/70 R 17,5
Barva:
šedá
Provozní hmotnost:
9 800 kg
Vybavení:
ABS

Podrobnosti nabídky

ID výpisu:
A200-97-975
Naposled aktualizováno:
30.09.2025

Popis

Podvozek:
-Pevná svařovaná konstrukce z ocelového rámu s předním zalomením rámu a rovným ložným prostorem se zadním zkosením cca 500x100 mm
-Krček rámu 200 mm s předními zkosenými rohy
-Zkosený konec krčku cca 500 x 100 mm (protiskluzové žebrování na vnějším rámu za zadním skosením)
-2 pozice pro čep točnice s vyměnitelným 2" čepem
-Vnější rám uzavřen směrem ven jako perforovaný vnější rám
-Ložná plocha s výsuvným centrálním rámem, výsuv do cca 2.000 mm, aretace po 500 mm pneumaticky
-Rám před a za dělením se schodem 80x80 mm
-Zesílené provedení rámu / bodové zatížení ve vytaženém stavu ve středu tíže
-Bez výsuvného rozšíření ložné plochy, připraveno pro dodatečnou montáž (= vodicí trubky navařeny do rámu)
-S lůžkem pro bagr (bez krytu), hloubka cca 220 mm, šířka cca 600 mm, začíná za 2. nápravou až po konec vozidla
-1 pár kolových van mezi 1. a 2. nápravou s ocelovými kryty (kryty s vrstvou Körapur), hloubka cca 400 mm
-Podjezdová zábrana = prodloužený koncový plech
-Padající opěrné nohy vzadu

RAMPY:
-2 ks dvoudílné nájezdové rampy ve speciálním provedení s mechanickým vysunutím
-Délka cca 2.850 mm plus 1.850 mm, s hydraulickým zvedáním ramp (pouze v kombinaci s elektrohydraulickým agregátem)
-Šířka cca 800 mm
-Dřevěný povrch
-Včetně protiskluzových žeber na rampách
-V transportní poloze zajištěné upínacími pásy
-Ovládání pomocí páky vzadu vpravo na rámu
-Boční hydraulický posuv

Podlaha:
-35 mm modřínová podlaha s hliníkovými Omega profily

Opěrné nohy:
-Mechanické opěrné nohy na 24 t, jednostranné ovládání a vyrovnání tahu

Nápravy, řízení a pneumatiky:
Godpfxjxgm S Do Af Nsui
-BPW nápravy s pneumatickým odpružením, každá na 10 t, průměr měchu 360 mm
-Brzdy S-cam 300/200 mm, obložení bez azbestu
-Automatické seřizovače táhel
-Zařízení pro zdvih a spouštění s celkovým zdvihem cca 200 mm
-2. jízdní poloha přes kulový kohout +50 mm
-1. náprava zdvižná (kabeláž přes EBS), ovládání plně automatické s mechanickou nouzovou obsluhou tlačítkem na návěsu
-3. náprava jako třecí řízená vlečená náprava s elektrickou a mechanickou aretací
-12 ocelových diskových kol, 10 děr, středové vedení
-12 pneumatik 245/70 R 17,5 143/141J, bezdušové
-Včetně monitorování tlaku v pneumatikách

PŘÍSLUŠENSTVÍ:
-Na krčku zasouvatelné bočnice a zadní čelo výšky cca 400 mm
-Držák rezervního kola
-Boční hliníková ochrana proti nárazu
-4 klíny na podložení kol
-1 zasouvatelná ECE tabule vzadu
-11 párů bočních vázacích modulů ZK, 10 t:
-2x na krčku
-2x na ložné ploše před výsuvem
-7x po výsuvu
-Výsuvné varovné tabule vč. 3 polohových světel vpředu na podpěrných nohách a vzadu před zakončovacím plechem, plynule výsuvné až do šířky 4.500 mm
-4 ks zajištění varovných tabulí v kapsách pro sloupky na ložné ploše
-6 párů bočních kapes pro sloupky 100x50 mm
-2 řady kapes na sloupky 100x50 mm na krčku od vnějšího rámu dovnitř až k hlavnímu rámu (1x před a 1x za pozicemi čepu točnice)
-3 řady kapes na sloupky 100x50 mm na ložné ploše od vnějšího rámu dovnitř až k hlavnímu rámu (1x před výsuvem, 1x za výsuvem a 1x za 3. nápravou)
-2 páry ocelových desek na ložné ploše pro zajištění kontejneru na 1x 20 ft kontejner
-Gumová lišta namontovaná na podjezdové zábraně

Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.

Poskytovatel

Naposledy online: Včera

Registrován(a) od: 2007

67 Inzeráty online

Volejte

Odeslat požadavek

Pozemekus 
Německo
Rakousko
Švýcarsko
Spojené státy americké
Spojené království
Francie
Belgie
Španělsko
Mexiko
Itálie
Nizozemsko
Polsko
Ruská federace
Bělorusko (Běloruská republika)
Ukrajina
Estonsko
Turecko
Nový Zéland
Irsko
Česká republika
Dánsko
Finsko
Švédsko
Norsko
Lucembursko
Řecko
Litva
Lotyšsko
Island
Portugalsko
Brazílie
Venezuela
Argentina
Maďarsko
Slovensko
Rumunsko
Moldavsko
Slovinsko
Srbsko
Černá Hora
Albánie
Chorvatsko
Bulharsko
Severní Makedonie
Bosna a Hercegovina
Izrael
Egypt
Maroko
Indie
Indonésie
Jižní Korea
Japonsko
Thajsko
Malajsie
Vietnam
China
Tchaj-wan
Írán
Bangladéš
Dotaz nebylo možné odeslat. Zkuste to prosím znovu později.

Telefon & Fax

+49 231 9... inzeráty