Návěs s nízkým nakladačemMAX Trailer
2-Achs-Tele-Semi Sattelauflieger
Návěs s nízkým nakladačem
MAX Trailer
2-Achs-Tele-Semi Sattelauflieger
Rok výroby
2025
Stav
Použitý
Umístění
Dortmund 

Zobrazit fotky
Zobrazit mapu
Základní údaje
Cena a lokalita
- Umístění:
- Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Deutschland

- pronájem:
- je možné
Volejte
Technické údaje
- Pohotovostní hmotnost:
- 9 300 kg
- Maximální hmotnost nákladu:
- 32 700 kg
- Celková hmotnost:
- 42 000 kg
- Konfigurace náprav:
- 2 nápravy
- První registrace:
- 05/2025
- Délka ložné plochy:
- 8 600 mm
- Šířka ložného prostoru:
- 2 540 mm
- Výška ložného prostoru:
- 860 mm
- Celková délka:
- 12 400 mm
- Celková šířka:
- 2 540 mm
- Zavěšení:
- vzduch
- Rozměr pneumatiky:
- 245/70 R 17.5
- Barva:
- šedá
- Vybavení:
- ABS, zvedací plošina
Podrobnosti nabídky
- ID výpisu:
- A205-14-665
- Naposled aktualizováno:
- 13.11.2025
Popis
Ke každému použitelnému návěsu obdržíte aktuální a kompletní inspekční a funkční zprávu.
Labutí krk:
- Labutí krk se zadním zkosením cca 750 mm x 10°
- 3 páry vázacích ok (LC 5.000 daN)
- Tvrdé dřevěné podlahové desky, tloušťka 30 mm
Ložná plocha:
- Ložná plocha ve výsuvném provedení se zadním zkosením cca 1.000 mm x 8°
- 5 párů vnějších sklopných vázacích ok (LC 5.000 daN)
- 3 páry vnějších sklopných vázacích ok (LC 10.000 daN)
- 1 pár vodorovných vázacích ok vpředu v ložné ploše (LC 10.000 daN)
- Výřezy v vnějším rámu ložné plochy pro zavěšení upínacích popruhů (LC 2.000 daN)
- Tvrdé dřevěné podlahové desky cca 48 mm, nad nápravami podlaha z slzičkového plechu
Nápravy a pneumatiky:
- BPW nápravy s hydromechanickým nuceným řízením
- Technické zatížení nápravy: 12.000 kg
- Vzduchové pérování s ventilem zvedání/snižování
- Pneumatiky 245/70 R 17.5
- TPMS systém kontroly tlaku pneumatik dle ECE R 141
Lakování:
- Kompletní ocelová konstrukce po svařování automaticky tryskána metací turbínou
- Druhé tryskání korundem pro optimální přilnavost povrchové úpravy
- Metalizace celého podvozku vozidla systémem ZINACOR 850 (85% zinek/15% hliník) pro nejlepší protikorozní ochranu
- Vrchní lakování dvěma vrstvami 2K vrchní barvy, jednobarevné, odstín Novagrau
- Lakovací systém testován ve zkoušce solné mlhy dle ISO 9227-NSS
- Dutiny utěsněny speciálním voskem
Včetně příslušenství:
- 2" královský čep
- Pozinkovaná ocelová čelní stěna cca 400 mm vysoká
- Na pozinkované přední přípojné liště žluto-červené vzduchové spojky
- 2 ks klínů s držákem
- Jedno rezervní kolo s držákem
- Elektrohydraulická jednotka
- Následné řízení zepředu i zezadu přes kabelové dálkové ovládání, s kontrolou přímého řízení náprav
- Úchyty v zadní části labutího krku pro Alu nájezdové rampy
- Evropské reflexní tabule (červeno-žluté) na zádi návěsu
- Bílé reflexní pásky dle předpisů EU po stranách a na výsuvu, červené vzadu
- Na labutím krku a zadním panelu vlevo a vpravo držák na výstražné tabule včetně zásuvky
- Posuvná zavěšovací lišta pro Alu nájezdové rampy na zádi vozidla
Gusdjxwb Nlopfx Af Nei
- Držák pro výstražné majáky na zádi návěsu
- Pozinkované sklopné podpěry pod zkosením ložné plochy
- Centrální mazání BEKAMAX (Pico) se standardním tukem NLGI-2
- Na labutím krku zasouvací ALU bočnice a zadní stěna cca 2.440 x 400 mm
- Zadní, pozinkované zasouvací sloupky jsou demontovatelné (délka nástavby cca 2.560 mm)
- 3 páry kontejnerových kaps WADER v ložné ploše pro 20 ft (30 ft) nebo 40 ft kontejner
- 6 párů kapes pro sloupky 100 x 50 mm ve vnějším rámu ložné plochy
- Nerezový nářaďový box INOX 1.500 x 390 x 810 pod ložnou plochou na pravé straně ve směru jízdy
- Čtvercové stoupací lišty 20 x 20 mm každých 200 mm vnějšího rámu zkosení ložné plochy
- Čtyři výsuvné výstražné tabule cca 423 x 423 mm, výsuvné o cca 400 mm, s pozičním světlem
- Rádiové dálkové ovládání následného řízení, navíc ke kabelovému, s kontrolkou na přijímači (přímé řízení)
- Na slzičkových pleších na labutím krku a ložné ploše je natřená písková vrstva proti sklouznutí
- Manometr pro určení zatížení náprav, včetně zatěžovacího diagramu
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Labutí krk:
- Labutí krk se zadním zkosením cca 750 mm x 10°
- 3 páry vázacích ok (LC 5.000 daN)
- Tvrdé dřevěné podlahové desky, tloušťka 30 mm
Ložná plocha:
- Ložná plocha ve výsuvném provedení se zadním zkosením cca 1.000 mm x 8°
- 5 párů vnějších sklopných vázacích ok (LC 5.000 daN)
- 3 páry vnějších sklopných vázacích ok (LC 10.000 daN)
- 1 pár vodorovných vázacích ok vpředu v ložné ploše (LC 10.000 daN)
- Výřezy v vnějším rámu ložné plochy pro zavěšení upínacích popruhů (LC 2.000 daN)
- Tvrdé dřevěné podlahové desky cca 48 mm, nad nápravami podlaha z slzičkového plechu
Nápravy a pneumatiky:
- BPW nápravy s hydromechanickým nuceným řízením
- Technické zatížení nápravy: 12.000 kg
- Vzduchové pérování s ventilem zvedání/snižování
- Pneumatiky 245/70 R 17.5
- TPMS systém kontroly tlaku pneumatik dle ECE R 141
Lakování:
- Kompletní ocelová konstrukce po svařování automaticky tryskána metací turbínou
- Druhé tryskání korundem pro optimální přilnavost povrchové úpravy
- Metalizace celého podvozku vozidla systémem ZINACOR 850 (85% zinek/15% hliník) pro nejlepší protikorozní ochranu
- Vrchní lakování dvěma vrstvami 2K vrchní barvy, jednobarevné, odstín Novagrau
- Lakovací systém testován ve zkoušce solné mlhy dle ISO 9227-NSS
- Dutiny utěsněny speciálním voskem
Včetně příslušenství:
- 2" královský čep
- Pozinkovaná ocelová čelní stěna cca 400 mm vysoká
- Na pozinkované přední přípojné liště žluto-červené vzduchové spojky
- 2 ks klínů s držákem
- Jedno rezervní kolo s držákem
- Elektrohydraulická jednotka
- Následné řízení zepředu i zezadu přes kabelové dálkové ovládání, s kontrolou přímého řízení náprav
- Úchyty v zadní části labutího krku pro Alu nájezdové rampy
- Evropské reflexní tabule (červeno-žluté) na zádi návěsu
- Bílé reflexní pásky dle předpisů EU po stranách a na výsuvu, červené vzadu
- Na labutím krku a zadním panelu vlevo a vpravo držák na výstražné tabule včetně zásuvky
- Posuvná zavěšovací lišta pro Alu nájezdové rampy na zádi vozidla
Gusdjxwb Nlopfx Af Nei
- Držák pro výstražné majáky na zádi návěsu
- Pozinkované sklopné podpěry pod zkosením ložné plochy
- Centrální mazání BEKAMAX (Pico) se standardním tukem NLGI-2
- Na labutím krku zasouvací ALU bočnice a zadní stěna cca 2.440 x 400 mm
- Zadní, pozinkované zasouvací sloupky jsou demontovatelné (délka nástavby cca 2.560 mm)
- 3 páry kontejnerových kaps WADER v ložné ploše pro 20 ft (30 ft) nebo 40 ft kontejner
- 6 párů kapes pro sloupky 100 x 50 mm ve vnějším rámu ložné plochy
- Nerezový nářaďový box INOX 1.500 x 390 x 810 pod ložnou plochou na pravé straně ve směru jízdy
- Čtvercové stoupací lišty 20 x 20 mm každých 200 mm vnějšího rámu zkosení ložné plochy
- Čtyři výsuvné výstražné tabule cca 423 x 423 mm, výsuvné o cca 400 mm, s pozičním světlem
- Rádiové dálkové ovládání následného řízení, navíc ke kabelovému, s kontrolkou na přijímači (přímé řízení)
- Na slzičkových pleších na labutím krku a ložné ploše je natřená písková vrstva proti sklouznutí
- Manometr pro určení zatížení náprav, včetně zatěžovacího diagramu
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Poskytovatel
Poznámka: Zaregistrujte se zdarma nebo se přihlaste, abyste získali všechny informace.
Odeslat požadavek
Telefon & Fax
+49 231 9... inzeráty
Váš inzerát byl úspěšně smazán
Došlo k chybě


























