TrajlerFliegl
SDS 470 T Liftmaster
Trajler
Fliegl
SDS 470 T Liftmaster
pevná cena bez DPH
82 550 €
(98 234 € brutto)
Stav
Nový
Umístění
Triptis 

Zobrazit fotky
Zobrazit mapu
Základní údaje
- Označení:
- Trajler
- Výrobce:
- Fliegl
- Model:
- SDS 470 T Liftmaster
- Číslo vozidla:
- 364a8214fd0c4afa2b936c7db
- Stav:
- nový
Cena a lokalita
pevná cena bez DPH
82 550 €
(98 234 € brutto)
- Místo prodejce:
- Oberpöllnitzer Straße 8, 07819 Triptis, Německo

Volejte
Technické údaje
- Pohotovostní hmotnost:
- 11 800 kg
- Maximální hmotnost nákladu:
- 29 200 kg
- Celková hmotnost:
- 41 000 kg
- Konfigurace náprav:
- 3 nápravy
- Rozměr pneumatiky:
- 235 / 75 r 17,5
Podrobnosti nabídky
- ID výpisu:
- A826-55-03
- Referenční č.:
- 20437603
- Naposled aktualizováno:
- 22.10.2024
Popis
Další informace
Podvozek hlubinného nízkoložného návěsu
Ocelová svařovaná konstrukce, sedlová deska s vyměnitelným 2. králem čepem a dvěma polohami krále čepu (ne ve spojení s nuceným řízením)
24 t dvourychlostní podpěrná noha, ovládání z jedné strany, s polokruhovým spodním dílem a rovnou připojovací deskou, s kompenzací posuvu
Zadní podpěra sklopná
Klíny pod kola s držáky
Boční ochrana proti najetí z hliníku
Blatníky před 1. nápravou a za každou nápravou s funkcí antispray dle EU
Skříňka z nerezové oceli, šířka = 600 / výška = 400 / hloubka = 500 mm, s leštěnými dveřmi, uzamykatelná
Zvedací plošina za labutím krkem, cca 3000 mm délky, hydraulicky zvedatelná pro přejezd přes labutí krk, s mechanickým zajištěním ve zvednuté poloze. Ovládání vysílačem
Elektrický lanový naviják, 24 V, tažná síla 8165 kg, namontovaný uprostřed zcela vpředu na ložnou plochu labutího krku, v nerezové skříni s dvířky (pokud je to technicky možné, nutná přesná kontrola), ovládání vysílačem, délka lana 35 m × cca 10 mm, s rolovacím oknem lana a odnímatelnými vodicími kladkami na labutím krku a zadní šikmině.
Kotvící oka nízkoložného návěsu:
Labutí krk: 5 párů kotvících ok zapuštěných v vnějším rámu, každý 5 t, 2 páry středních ok, každý 5 t, 1 pár zajišťovacích houb v horním a vnějším rámu v šikmině krku, každý 10 t
Stůl: 4 páry kotvících ok zapuštěných v vnějším rámu, každý 5 t, 4 páry středových ok, každý 5 t, 1 pár zajišťovacích houb v horním a vnějším rámu, každý 10 t
Ložná plocha: 4 páry kotvících ok zapuštěných v vnějším rámu, každý 5 t, 5 párů středových ok, každý 5 t, 4 páry zajišťovacích houb v horním a vnějším rámu, každý 10 t
Nápravy a odpružení:
SAF bubnové nápravy
Nápravy/podvozek laserově měřené – snížení opotřebení pneumatik a spotřeby paliva
Poslední náprava samonatáčecí, s automatickou reverzní blokací přes zpětné světlo a přídavnou blokovací funkcí na vozidle přes ruční tlačítko.
Vzduchové odpružení se zvedacím a spouštěcím ventilem, s funkcí držení pro spuštění a funkcí automatického resetu
Kola a pneumatiky: 235/75 R17,5 dle volby výrobce
Ocelové disky v dvojmontáži, tovární stříbro
Brzdový systém:
2-okruhový tlakový pneumatický brzdový systém
Parkovací brzda s pružinovým akumulátorem
Systém stability vozidla
Stanovení zatížení náprav přes signál EBS-Canbus, pro zobrazení na displeji v kabině řidiče, nákladní vůz musí být odpovídajícím způsobem vybaven, ne pro následnou instalaci (není ověřená váha)
2 zaměnitelné spojovací hlavy vpředu, bez propojovacího vedení
EBS, elektronický brzdový systém se zásuvkou EBS vepředu, bez propojovacího kabelu
Pozor: Přívěs smí být tažen pouze tažnými vozidly, která zajišťují funkčnost ABS!
Elektrická výbava:
24 V, vícekomorová světla, boční žluté LED osvětlení
2 bílé poziční světla vpředu
2 bílo/červené obrysové světla vzadu
Všechna světla kompletně v LED provedení (Poznámka: u některých tažných vozidel mohou nastávat chybné diagnózy, i když funkce je zachována)
2x 7-pólové a 1x 15-pólová zaměnitelný zásuvky vpředu, bez propojovacího kabelu
přídavný LED pracovní světlomet na zadní části, spínaný zpětným světlem
LED maják s držákem, spínaný obrysovým světlem (světlomet odnímatelný)
Pár výstražných tabulí s dvojitým LED osvětlením, výsuvných na 3000 mm, odnímatelných se zástrčkou
Podlaha:
Labutí krk s Mega Grip pokrytím z drážkovaného roštu
Nízkoložná plocha s Mega Grip pokrytím z drážkovaného roštu
Zadní šikmina s Mega Grip pokrytím z drážkovaného roštu
Čelní stěna / přední sloupky
Pedpfxei Ri E Uo Af Ssrc
Ocel, 1200 mm vysoká, s př
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Podvozek hlubinného nízkoložného návěsu
Ocelová svařovaná konstrukce, sedlová deska s vyměnitelným 2. králem čepem a dvěma polohami krále čepu (ne ve spojení s nuceným řízením)
24 t dvourychlostní podpěrná noha, ovládání z jedné strany, s polokruhovým spodním dílem a rovnou připojovací deskou, s kompenzací posuvu
Zadní podpěra sklopná
Klíny pod kola s držáky
Boční ochrana proti najetí z hliníku
Blatníky před 1. nápravou a za každou nápravou s funkcí antispray dle EU
Skříňka z nerezové oceli, šířka = 600 / výška = 400 / hloubka = 500 mm, s leštěnými dveřmi, uzamykatelná
Zvedací plošina za labutím krkem, cca 3000 mm délky, hydraulicky zvedatelná pro přejezd přes labutí krk, s mechanickým zajištěním ve zvednuté poloze. Ovládání vysílačem
Elektrický lanový naviják, 24 V, tažná síla 8165 kg, namontovaný uprostřed zcela vpředu na ložnou plochu labutího krku, v nerezové skříni s dvířky (pokud je to technicky možné, nutná přesná kontrola), ovládání vysílačem, délka lana 35 m × cca 10 mm, s rolovacím oknem lana a odnímatelnými vodicími kladkami na labutím krku a zadní šikmině.
Kotvící oka nízkoložného návěsu:
Labutí krk: 5 párů kotvících ok zapuštěných v vnějším rámu, každý 5 t, 2 páry středních ok, každý 5 t, 1 pár zajišťovacích houb v horním a vnějším rámu v šikmině krku, každý 10 t
Stůl: 4 páry kotvících ok zapuštěných v vnějším rámu, každý 5 t, 4 páry středových ok, každý 5 t, 1 pár zajišťovacích houb v horním a vnějším rámu, každý 10 t
Ložná plocha: 4 páry kotvících ok zapuštěných v vnějším rámu, každý 5 t, 5 párů středových ok, každý 5 t, 4 páry zajišťovacích houb v horním a vnějším rámu, každý 10 t
Nápravy a odpružení:
SAF bubnové nápravy
Nápravy/podvozek laserově měřené – snížení opotřebení pneumatik a spotřeby paliva
Poslední náprava samonatáčecí, s automatickou reverzní blokací přes zpětné světlo a přídavnou blokovací funkcí na vozidle přes ruční tlačítko.
Vzduchové odpružení se zvedacím a spouštěcím ventilem, s funkcí držení pro spuštění a funkcí automatického resetu
Kola a pneumatiky: 235/75 R17,5 dle volby výrobce
Ocelové disky v dvojmontáži, tovární stříbro
Brzdový systém:
2-okruhový tlakový pneumatický brzdový systém
Parkovací brzda s pružinovým akumulátorem
Systém stability vozidla
Stanovení zatížení náprav přes signál EBS-Canbus, pro zobrazení na displeji v kabině řidiče, nákladní vůz musí být odpovídajícím způsobem vybaven, ne pro následnou instalaci (není ověřená váha)
2 zaměnitelné spojovací hlavy vpředu, bez propojovacího vedení
EBS, elektronický brzdový systém se zásuvkou EBS vepředu, bez propojovacího kabelu
Pozor: Přívěs smí být tažen pouze tažnými vozidly, která zajišťují funkčnost ABS!
Elektrická výbava:
24 V, vícekomorová světla, boční žluté LED osvětlení
2 bílé poziční světla vpředu
2 bílo/červené obrysové světla vzadu
Všechna světla kompletně v LED provedení (Poznámka: u některých tažných vozidel mohou nastávat chybné diagnózy, i když funkce je zachována)
2x 7-pólové a 1x 15-pólová zaměnitelný zásuvky vpředu, bez propojovacího kabelu
přídavný LED pracovní světlomet na zadní části, spínaný zpětným světlem
LED maják s držákem, spínaný obrysovým světlem (světlomet odnímatelný)
Pár výstražných tabulí s dvojitým LED osvětlením, výsuvných na 3000 mm, odnímatelných se zástrčkou
Podlaha:
Labutí krk s Mega Grip pokrytím z drážkovaného roštu
Nízkoložná plocha s Mega Grip pokrytím z drážkovaného roštu
Zadní šikmina s Mega Grip pokrytím z drážkovaného roštu
Čelní stěna / přední sloupky
Pedpfxei Ri E Uo Af Ssrc
Ocel, 1200 mm vysoká, s př
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Poskytovatel
Poznámka: Zaregistrujte se zdarma nebo se přihlaste, abyste získali všechny informace.
Registrován(a) od: 2006
Odeslat požadavek
Telefon & Fax
+49 36482... inzeráty
Váš inzerát byl úspěšně smazán
Došlo k chybě






