Trajler
Fliegl SDS 510 mit Tiefbett

pevná cena bez DPH
135 000 €
(160 650 € brutto)
Stav
Nový
Umístění
Triptis Německo
Trajler Fliegl SDS 510 mit Tiefbett
Trajler Fliegl SDS 510 mit Tiefbett
Trajler Fliegl SDS 510 mit Tiefbett
Trajler Fliegl SDS 510 mit Tiefbett
more Images
Fliegl SDS 510 mit Tiefbett
Fliegl SDS 510 mit Tiefbett
Fliegl SDS 510 mit Tiefbett
Fliegl SDS 510 mit Tiefbett
Zobrazit fotky
Zobrazit mapu

Základní údaje

Označení:
Trajler
Výrobce:
Fliegl
Model:
SDS 510 mit Tiefbett
Číslo vozidla:
5c7120ea17bcf92d3b69899da
Stav:
nový

Cena a lokalita

pevná cena bez DPH
135 000 €
(160 650 € brutto)
Místo prodejce:
Oberpöllnitzer Straße 8, 07819 Triptis, Německo Německo
Volejte

Technické údaje

Pohotovostní hmotnost:
14 kg
Maximální hmotnost nákladu:
35 kg
Celková hmotnost:
50 kg
Konfigurace náprav:
3 nápravy
Rozměr pneumatiky:
235 / 75 r 17,5

Podrobnosti nabídky

ID výpisu:
A826-55-09
Referenční č.:
20437605
Naposled aktualizováno:
22.10.2024

Popis

Další informace
Podvozek hlubinného návěsu
Ocelová svařovaná konstrukce, sedlová deska s vyměnitelným čepem krále č. 2
24t dvourychlostní podpěrná noha, ovládání z jedné strany, s rovným spodkem, bez posuvného vyrovnání
Sklopné zadní podpěry
2x klíny pod kola s držákem
Boční ochrana proti podjetí z hliníku
Čtvrtkruhové blatníky před a za nápravní jednotkou
S gumovými zástěrkami za každou nápravou
1x úložná skříň, šířka=2 350 mm x délka=730 mm x výška=640 mm, vpředu příčně přišroubovaná na podlaze husího krku, se 2 odkládacími zásobníky
Rozšíření výsuvné až na 3 000 mm (ne v šikmé zadní části) (rozchod přepravovaných stavebních strojů resp. vozidel však nesmí překročit vnější šířku rámu 2 550 mm)
Úložný prostor pro dřevěné fošny na husím krku, vpředu příčně
Dřevěné fošny 70 mm pro rozšíření na 3 000 mm
Vanička pro bagrové rameno od zadních náprav až po záď, cca 500 mm široká a cca 230 mm hluboká
Upevňovací oka na hlubinném návěsu
3 páry upevňovacích ok, každé 10 t vpředu na husím krku, 8 párů upevňovacích ok, každé 10 t v hlubinné části, 3 páry upevňovacích lišt v jízdním koridoru hlubinné části, 3 páry upevňovacích ok, každé 10 t v oblasti náprav/zadní části
Nápravy a odpružení
SAF nápravy s bubnovými brzdami
Laserové měření náprav/podvozku ke snížení opotřebení pneumatik a spotřeby paliva
Hydraulické nucené řízení přes sedlový klín na všechny 3 nápravy, dořizování pomocí dálkového ovládání + automatická centrovací funkce (do max. 20 km/h)
Pozor! V tahači je nutná 2-pólová NATO zásuvka s min. 2 x 35mm² pro napájení řízení. Napájení čerpadla probíhá přes NATO kabel mezi tahačem a návěsem, bez instalace v LKW (dořizování je nutné použít min. 1x týdně).
Vzduchové odpružení
Kola a pneumatiky
235 / 75 R 17,5
Dle volby výrobce
Ocelové disky v dvojmontáži, tovární stříbro
Brzdový systém
Dvouvodičová pneumatická brzdová soustava
Barevné vedení trubek pro snadnější údržbu.
Parkovací brzda s pružinovými akumulátory
EBS, elektronický brzdový systém se zásuvkou EBS vpředu, bez propojovacího kabelu
Pozor: Přípojná vozidla smí být tažena pouze tahači, které zajišťují funkčnost ABS!
2 nepřehoditelné spojovací hlavy vpředu, bez propojovacího vedení
S ventilem na zvedání a spouštění, funkce držení ve spuštěné poloze + automatická resetovací funkce
Rozpoznání nápravového zatížení přes EBS-Canbus signál, pro zobrazení na displeji v kabině, tahač musí být odpovídajícím způsobem připraven, žádná instalace v LKW (nejde o cejchovanou váhu)
Systém řízení stability vozidla
Trailer Infocenter pro zobrazení údajů vozidla jako nápravová zatížení (nejde o cejchovanou váhu), počet najetých kilometrů a diagnostiku/systémová hlášení.
Prjdoi Ri Hgjpfx Af Sec
Elektroinstalace
24 V, vícikomorová světla, po stranách žluté LED osvětlení
2 bílé poziční LED světla vpředu
2 bílo-červená obrysová světla vzadu
2x 7-pólové nepřehoditelné zásuvky vpředu, bez propojovacích kabelů
1x přídavný LED pracovní reflektor vzadu, ovládaný couvacím světlem
1x LED maják s držákem, ovládaný parkovacím světlem (světlo odnímatelné)
2 páry výstražných tabulí, dvojitě LED osvětlené a výsuvné až na 3 000 mm
Podlaha
Husí krk s ocelovým/svrchním protiskluzovým plechem
V jízdním koridoru s 70 mm měkkým dřevěným podlahou, v oblasti podběhů kol ocelový/protiskluzový plech, hlubinná část vlevo a vpravo v jízdním koridoru hydraulicky zvedatelná, pomocí vedlejšího pohonu LKW
Zadní šikmá část se 70 mm měkkým dřevěným podlahou
Délka hlubinné části cca 6 300 mm
Bočnice
25 mm dutý hliníkový profil, výška 400 mm, vpředu a po stranách

Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.

Poskytovatel

Registrován(a) od: 2006

154 Inzeráty online

Volejte

Odeslat požadavek

Pozemekus 
Německo
Rakousko
Švýcarsko
Spojené státy americké
Spojené království
Francie
Belgie
Španělsko
Mexiko
Itálie
Nizozemsko
Polsko
Ruská federace
Bělorusko (Běloruská republika)
Ukrajina
Estonsko
Turecko
Nový Zéland
Irsko
Česká republika
Dánsko
Finsko
Švédsko
Norsko
Lucembursko
Řecko
Litva
Lotyšsko
Island
Portugalsko
Brazílie
Venezuela
Argentina
Maďarsko
Slovensko
Rumunsko
Moldavsko
Slovinsko
Srbsko
Černá Hora
Albánie
Chorvatsko
Bulharsko
Severní Makedonie
Bosna a Hercegovina
Izrael
Egypt
Maroko
Indie
Indonésie
Jižní Korea
Japonsko
Thajsko
Malajsie
Vietnam
China
Tchaj-wan
Írán
Bangladéš
Afghánistán
Dotaz nebylo možné odeslat. Zkuste to prosím znovu později.

Telefon & Fax

+49 36482... inzeráty