NávěsGOLDHOFER
STZ-H6-57/80A Teleskop-Tieflader Waggontransport
Návěs
GOLDHOFER
STZ-H6-57/80A Teleskop-Tieflader Waggontransport
pevná cena bez DPH
129 890 €
(154 569 € brutto)
Stav
Použitý
Umístění
Burghaun-Gruben 

Zobrazit fotky
Zobrazit mapu
Základní údaje
Cena a lokalita
pevná cena bez DPH
129 890 €
(154 569 € brutto)
- Místo prodejce:
- Im Steierfeld 10, 36151 Burghaun-Gruben, Německo
Volejte
Technické údaje
- Celková hmotnost:
- 92 000 kg
- Konfigurace náprav:
- 3 nápravy
- Délka ložné plochy:
- 19 000 mm
- Šířka ložného prostoru:
- 3 000 mm
- Výška ložného prostoru:
- 815 mm
- První registrace:
- 08/2006
- Celková šířka:
- 3 000 mm
- Vybavení:
- ABS
Podrobnosti nabídky
- ID výpisu:
- A964-57-67
- Referenční č.:
- 026970
- Naposled aktualizováno:
- 31.08.2025
Popis
Goldhofer STZ-H6-57/80A teleskopický nízkoprofilový návěs pro přepravu vagonů----
Schválení / Technické údaje:
Rychlost: Schváleno 80 km/h / technicky 65 km/h
Svislé zatížení (na sedlo): 23 000 kg / technicky 26 000 kg
Zatížení zadních náprav: 10 000 kg / technicky 11 000 kg
Celková hmotnost: 83 000 kg / technicky 92 000 kg
Užitečné zatížení: 52 500 kg / technicky 61 500 kg
Provozní hmotnost (bez příslušenství): 30 500 kg
----Labutí krk:
Délka: 4 000 mm
Šířka: 2 480 mm
Stavební výška: 235 mm
Výška sedla: 1 350 mm
DLR vpředu: 1 420 mm
DLR vzadu: 2 700 mm
Královský čep: 3,5 palce
Zkosení: zkosené 10°
Rohy vpředu: zkosené 45°
Podlaha: smrkové dřevo 50 mm
Nápravové podpěry: mechanické
Šířka s bočnicemi: 2 550 mm
Hydraulický STZ labutí krk s vnějšími nosníky, hydraulicky zdvižný/snížitelný, s mechanickými podpěrami (spouštěcí trubky) a hydraulickými opěrnými válci. Hydromechanické nucené řízení (dvojokruhové), nízká konstrukce (stavební výška 235 mm) s nastavitelnými vodícími prvky a řízením válce THP.
----Ložná plocha:
Typ: platforma
Zvedací: ne
Délka: 13 000 mm
Šířka: 3 000 mm
Podlaha: plech/smrk 50 mm
Kapsy na kola: ne
Rozšiřitelnost: ne
Výsuvná: jednou teleskopická
Délka1: 10 000 mm
Výška ložné plochy (zatížená): 815 mm
Ložná plocha je teleskopická ve venkovní i vnitřní trubkové konstrukci, s pevnou částí délky 1 070 mm vepředu. V této části je integrované čepové ucho pro připojení prodlužovacích nosníků pro mosty cisternových vagonů. Naše svařované Vkt. kolejnice slouží jako koleje v rozchodech 1 000 mm (vzdálenost kolejí 1 015 mm) a 1 435 mm (vzdálenost kolejí 1 450 mm). Zajištění výsuvných stupňů prostřednictvím válců s pružinovým úložištěm a kuželových pouzder.
Výška ložné plochy na střední rámové trubce (vnější trubka): cca 815 mm (+/- 130 mm)
Výška ložné plochy na vestavěných kolejových prvcích: cca 790 mm (+/- 130 mm)
----Podvozek vzadu:
Typ podvozku: standardní
Výška ložné plochy (zatížená): 815 mm
Šířka: 3 000 mm
Rozvor: 1 360 mm
Podlaha: plech
Rozšiřitelnost: ne
Kapsy na kola: ne
Bagrová kapsa: ne
----Nápravy:
Počet náprav: 6
Hodpfxjlhn Aij Agiefn
Zvedací náprava: viz příslušenství
Typ nápravy: Zalomený čep řízení
Vyrovnání náprav: hydraulické
Výrobce náprav: BPW/Eco
Provozní polohy: 1
Zdvih nápravy (1): +/-130 mm
Zdvih nápravy (2): +/-0 mm
Ventil pro zvedání/snižování: Ano
První náprava pneumaticky zvedatelná se zvedacím vakem
----Řízení:
Počet řízených náprav: 6
Uspořádání řízených náprav: všechny řízené
Maximální natočení: 45°
Typ řízení: hydraulické, 2 okruhové
----Pneumatiky:
Rozměr: 235/75 R 17,5 143/141 J
Typ pneumatik: dvoumontáž
Typ ráfku: diskové
Centrovaní ráfku: středové
----Brzdový systém:
Podle EU normy: ano
AGS: ano
ALB: ano
ABS: ano
ABS odpojitelné: ne
Parkovací brzda: pružinová
EBS: ne
ECAS: ne
Poznámka: Výpočet brzd č. GH 4324S
----Poznámky k podvozku:
Řízení navrženo pro prodloužený stav s většími úhly natočení předních náprav. Otevřené výřezy na kola s úzkými příčnými nosníky mezi nimi (ALU kryty viz příslušenství). Ovládací prvky chráněné, umístěné vlevo ve směru jízdy. Ráfky 17,5 x 6,75. Zalomené nápravy!
----Zadní část vozidla:
Konstrukce: standardní 90°
Uchycení rampy: viz příslušenství
Podlaha: plech
Převis za poslední nápravou: 1 300 mm
Opěra: viz příslušenství
----Zajištění nákladu:
Upevňovací oka
Počet: 5
Nosnost: 10 t na kus
Umístění: 2 páry na labutím krku, 3 páry na ložné ploše
----Zadní prodloužení:
Maximální nosnost 15 000 kg s jedním otočným podvozkem vagonu, složené z profilů, bez
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Schválení / Technické údaje:
Rychlost: Schváleno 80 km/h / technicky 65 km/h
Svislé zatížení (na sedlo): 23 000 kg / technicky 26 000 kg
Zatížení zadních náprav: 10 000 kg / technicky 11 000 kg
Celková hmotnost: 83 000 kg / technicky 92 000 kg
Užitečné zatížení: 52 500 kg / technicky 61 500 kg
Provozní hmotnost (bez příslušenství): 30 500 kg
----Labutí krk:
Délka: 4 000 mm
Šířka: 2 480 mm
Stavební výška: 235 mm
Výška sedla: 1 350 mm
DLR vpředu: 1 420 mm
DLR vzadu: 2 700 mm
Královský čep: 3,5 palce
Zkosení: zkosené 10°
Rohy vpředu: zkosené 45°
Podlaha: smrkové dřevo 50 mm
Nápravové podpěry: mechanické
Šířka s bočnicemi: 2 550 mm
Hydraulický STZ labutí krk s vnějšími nosníky, hydraulicky zdvižný/snížitelný, s mechanickými podpěrami (spouštěcí trubky) a hydraulickými opěrnými válci. Hydromechanické nucené řízení (dvojokruhové), nízká konstrukce (stavební výška 235 mm) s nastavitelnými vodícími prvky a řízením válce THP.
----Ložná plocha:
Typ: platforma
Zvedací: ne
Délka: 13 000 mm
Šířka: 3 000 mm
Podlaha: plech/smrk 50 mm
Kapsy na kola: ne
Rozšiřitelnost: ne
Výsuvná: jednou teleskopická
Délka1: 10 000 mm
Výška ložné plochy (zatížená): 815 mm
Ložná plocha je teleskopická ve venkovní i vnitřní trubkové konstrukci, s pevnou částí délky 1 070 mm vepředu. V této části je integrované čepové ucho pro připojení prodlužovacích nosníků pro mosty cisternových vagonů. Naše svařované Vkt. kolejnice slouží jako koleje v rozchodech 1 000 mm (vzdálenost kolejí 1 015 mm) a 1 435 mm (vzdálenost kolejí 1 450 mm). Zajištění výsuvných stupňů prostřednictvím válců s pružinovým úložištěm a kuželových pouzder.
Výška ložné plochy na střední rámové trubce (vnější trubka): cca 815 mm (+/- 130 mm)
Výška ložné plochy na vestavěných kolejových prvcích: cca 790 mm (+/- 130 mm)
----Podvozek vzadu:
Typ podvozku: standardní
Výška ložné plochy (zatížená): 815 mm
Šířka: 3 000 mm
Rozvor: 1 360 mm
Podlaha: plech
Rozšiřitelnost: ne
Kapsy na kola: ne
Bagrová kapsa: ne
----Nápravy:
Počet náprav: 6
Hodpfxjlhn Aij Agiefn
Zvedací náprava: viz příslušenství
Typ nápravy: Zalomený čep řízení
Vyrovnání náprav: hydraulické
Výrobce náprav: BPW/Eco
Provozní polohy: 1
Zdvih nápravy (1): +/-130 mm
Zdvih nápravy (2): +/-0 mm
Ventil pro zvedání/snižování: Ano
První náprava pneumaticky zvedatelná se zvedacím vakem
----Řízení:
Počet řízených náprav: 6
Uspořádání řízených náprav: všechny řízené
Maximální natočení: 45°
Typ řízení: hydraulické, 2 okruhové
----Pneumatiky:
Rozměr: 235/75 R 17,5 143/141 J
Typ pneumatik: dvoumontáž
Typ ráfku: diskové
Centrovaní ráfku: středové
----Brzdový systém:
Podle EU normy: ano
AGS: ano
ALB: ano
ABS: ano
ABS odpojitelné: ne
Parkovací brzda: pružinová
EBS: ne
ECAS: ne
Poznámka: Výpočet brzd č. GH 4324S
----Poznámky k podvozku:
Řízení navrženo pro prodloužený stav s většími úhly natočení předních náprav. Otevřené výřezy na kola s úzkými příčnými nosníky mezi nimi (ALU kryty viz příslušenství). Ovládací prvky chráněné, umístěné vlevo ve směru jízdy. Ráfky 17,5 x 6,75. Zalomené nápravy!
----Zadní část vozidla:
Konstrukce: standardní 90°
Uchycení rampy: viz příslušenství
Podlaha: plech
Převis za poslední nápravou: 1 300 mm
Opěra: viz příslušenství
----Zajištění nákladu:
Upevňovací oka
Počet: 5
Nosnost: 10 t na kus
Umístění: 2 páry na labutím krku, 3 páry na ložné ploše
----Zadní prodloužení:
Maximální nosnost 15 000 kg s jedním otočným podvozkem vagonu, složené z profilů, bez
Inzerát byl přeložen automaticky a mohou se vyskytnout chyby překladů.
Poskytovatel
Poznámka: Zaregistrujte se zdarma nebo se přihlaste, abyste získali všechny informace.
Registrován(a) od: 2007
Odeslat požadavek
Telefon & Fax
+49 6652 ... inzeráty
Tyto inzeráty by vás také mohly zajímat.
malý inzerát

419 km
Nízkoložný návěs
GOLDHOFERSTZ-H6-57/80A Teleskop-Tieflader Waggontransport
GOLDHOFERSTZ-H6-57/80A Teleskop-Tieflader Waggontransport
Váš inzerát byl úspěšně smazán
Došlo k chybě