Prodej použitých Goldhofer Přívěsy S Otevřenou Plošinou (113)
Seřadit výsledky
- Nejnižší cena Nejvyšší cena
- Nejnovější inzeráty Nejstarší inzeráty
- Nejkratší vzdálenost Největší vzdálenost
- Nejnovější rok výroby Nejstarší rok výroby
- Nejnovější aktualizace Nejstarší aktualizace
- Výrobci od A do Z Výrobce Z až A
- Relevance
- Nejnižší cena
- Cena
- Nejvyšší cena
- Cena
- Nejnovější inzeráty
- Datum zveřejnění
- Nejstarší inzeráty
- Datum zveřejnění
- Nejkratší vzdálenost
- Vzdálenost
- Největší vzdálenost
- Vzdálenost
- Nejnovější rok výroby
- Rok výroby
- Nejstarší rok výroby
- Rok výroby
- Nejnovější aktualizace
- Naposled aktualizováno
- Nejstarší aktualizace
- Naposled aktualizováno
- Výrobci od A do Z
- Výrobce
- Výrobce Z až A
- Výrobce
- Označení od A do Z
- Označení
- Označení od Z do A
- Označení
- Model od A do Z
- Model
- Model Z až A
- Model
- Nejnižší reference
- reference
- Nejvyšší reference
- reference
- Nejkratší provozní doba
- Provozní doba
- Nejdéle běžící doba
- Provozní doba
- Relevance
- Relevance
Goldhofer
Malý inzerát
Salzburg
284 km
Návěs s nízkým nakladačem
GoldhoferSTZ-VKL 3-34/80 A with Extension beam´s
Volejte
Stav: dobrý (použitý), Funkčnost: plně funkční, celková hmotnost: 57 600 kg, konfigurace náprav: 3 nápravy, délka ložné plochy: 7 240 mm, šířka ložného prostoru: 2 750 mm, výška ložného prostoru: 945 mm, barva: modrá, Rok výroby: 2008, Tento nízkozdvižný návěs máme k dispozici 2x
Výrobce: Goldhofer
Typ: STZ-VKL 3-34/80 A
Rok výroby: 2008
Celková hmotnost: 54 000 kg
Vlastní hmotnost: 21 000 kg
Užitečná hmotnost: 33 000 kg
Ksdpfxoxc U Nvs Abpefa
Celková délka soupravy: 20 000 mm (max. teleskopicky 24 200 mm)
Nakládací plocha (d x š): 7 300 mm x 2 750 mm (teleskopicky až 4 200 mm)
Pneumatiky: 235/75 R 17,5
Extra:
Prodlužovací nosník: 2x 6 000 mm
Malý inzerát
Kirchheim unter Teck
458 km
Návěs s nízkým nakladačem
GoldhoferSTHP-XLE 2+4 | Baggerbrücke - Tiefbett
Volejte
Stav: velmi dobrý (použité), Funkčnost: plně funkční, číslo stroje/vozidla: WGOTHPE4560028329, celková hmotnost: 102 000 kg, zavěšení: hydraulika, barva: žlutý, Rok výroby: 2006, Goldhofer STHP-XLE 6 (2+4) s bagrovým mostem / podvalníkem
Lokalita: D - 73230 Kirchheim unter Teck
Technické údaje dle originální TÜV zprávy
- Max. rychlost: 80 km/h
- Zatížení na točnici: 30 000 kg
- Zatížení přední nápravy: 2 x 12 000 kg
- Zatížení zadní nápravy: 4 x 12 000 kg
- Celková hmotnost návěsu: 102 000 kg (při 30 000 kg zatížení točnice)
- Provozní hmotnost STHP-XLE 4 (0+4): 21,30 t / 23,50 t (včetně příslušenství)
- Provozní hmotnost STHP-XLE 6 (2+4): 26,70 t / 28,90 t (včetně příslušenství)
Sestava se skládá z:
LABUTÍ KRK
- Typ XLE (univerzální)
- Hmotnost: 4 500 kg
- Max. zatížení točnice: 30 000 kg
- Královský čep: 3,5"
- Pro přímé uchycení bagrového mostu nebo připojení 2-nápravového podvozku
- Centrální mazání Beka-Max
2-NÁPRAVOVÝ PODVOZEK
- Typ XLE
- Hmotnost: 5 300 kg
Ksdpfx Abowzl Nmepefa
- Zatížení na nápravovou linii: 12 000 kg (80 km/h)
- Výrobce náprav: BPW
- Pneumatiky: 285/70 R19,5
- Šířka podvozku: 2 750 mm
- Nakládací výška naložená cca 1 240 mm (+/- 300 mm)
- Centrální mazání Beka-Max
BAGROVÝ MOST / PODVALNÍK
- Užitná hmotnost: 67,75 t
- Výsuvný: 6 000 - 14 000 mm
- Hlavní trubka pevně připevněná ke 4-nápravovému podvozku vzadu
- Přední spojení: drápové
- Šířka hlavní trubky: 1 350 mm
- Šířka vnitřní trubky: 600 mm
- Konstrukční výška: 440 mm
- Nakládací výška naložená: 650 mm (světlá výška 210 mm)
- Nastavitelná šířka: 2 750 – 3 250 mm
- Vysouvací stoly (hmotnost 405 kg)
- Rozšiřovací podlahy sklopné (hmotnost 1 955 kg)
4-NÁPRAVOVÝ PODVOZEK
- Typ XLE
- Hmotnost: 16 110 kg včetně bagrového mostu
- Zatížení na nápravovou linii: 12 000 kg (80 km/h)
- Výrobce náprav: BPW
- Pneumatiky: 285/70 R19,5
- Šířka podvozku: 2 750 mm
- Výklenek pro lopatnici: 700 mm
- Nakládací výška naložená cca 1 140 mm (+400/-200 mm)
- Centrální mazání Beka-Max
Dobrý stav – německé vozidlo od 1. majitele – okamžitě k dispozici ze skladu v Kirchheim unter Teck – více informací na vyžádání.
Malý inzerát
Dortmund
601 km
Návěs s nízkým nakladačem
Goldhofer6-Achs-Tele-Semi mit hydr.Rampen-zwangs.
Volejte
Stav: použitý, maximální hmotnost nákladu: 75 700 kg, celková hmotnost: 93 200 kg, konfigurace náprav: 3 nápravy, první registrace: 06/2008, délka ložné plochy: 8 700 mm, šířka ložného prostoru: 2 550 mm, výška ložného prostoru: 885 mm, rozměr pneumatiky: 245/70 R17.5, barva: béžová, Rok výroby: 2008, Labutí krk, pevný, v provedení se středovým nosníkem:
- Nakládací plocha: 3 700 mm x 2 480 mm
- Sklon 10°, přední rohy 45° (1 080 mm dlouhý, 190 mm vysoký sklon na konci labutího krku)
- Uzavřený vnější rám
- Maximální zatížení na sedlo: 26 000 kg
- Průjezdný poloměr: 2 700 mm
- 2'' královský čep
- Dřevěná podlaha
- Hydraulicky ovládané podpěry návěsu
- Jednodílné boční hliníkové bočnice, výška 400 mm, zavřené ze tří stran včetně zadní bočnice, odklopné a odnímatelné klanice
- 2 páry kotvicích bodů LC 8 000 daN
Nakládací plocha:
- Jednoduše výsuvná, průběžně přes podvozek
- Vnější/vnitřní trubková konstrukce s pevným nakládacím dílem vpředu délky 1 090 mm
- (D x Š) 8 700 mm x 2 550 mm, výsuvná o 6 700 mm na max. 15 400 mm
- Plechová podlaha
- Zamykání výsuvných stupňů pomocí pružinového válce a kuželového čepu
- Vozidlo optimalizováno na maximální výsuv
- 7 párů kotvicích bodů LC 13 000 daN
- 6 párů kotvicích bodů LC 6 000 daN
- 6 párů kapes pro klanice 100 x 50 mm (LC 2 000 daN)
Podvozek se 6 nápravami:
- 1 pevná náprava, 5 řízených náprav
- Nápravy SAF
- Šířka podvozku 2 550 mm
- 1. náprava zvedací dle zatížení
- 2. náprava ručně zvedací (nezávisle na zatížení)
- Rozvor, počínaje od první nápravy: 1 310 mm
- Dvojmontáž pneu 245/70 R 17.5
- Vzduchové odpružení, zdvih 200 mm
- Výška nástavby: 885 mm +100 mm / -100 mm
- 2. jízdní výška: 845 mm +140 mm / -60 mm
- Podlaha plech / dřevo
Zadní část vozidla:
- „Skloněné“ provedení (600 mm dlouhý, 10° sklon)
- 1 000 mm převis od středu poslední nápravy
- Oko pro nájezdy demontovatelné na koncovém příčníku
- Mechanická podpora během nakládky
- 1 pár kotvicích bodů LC 6 000 daN
- 1 pár kotvicích bodů LC 13 000 daN
Nájezdové rampy:
- Dvoudílné nájezdové rampy, délka 2 850 mm + 1 540 mm, šířka 720 mm
- Rampový zdvih hydraulický
- Podlaha guma SuperGrip
- Lezací lišty vnějšího okraje ramp 20 mm x 20 mm x 100 mm
- Pomocí hydraulického válce bočně posuvné na maximální venkovní šířku 2 790 mm, resp. minimální vnitřní rozteč 480 mm
Ksdpfsxp U Tzox Abpjfa
- Integrované mechanické zamykání v rampovém zdvihacím válci pro zajištění rampy v transportní poloze
- Držák pro výstražné světlo
Hydraulika:
- Hydraulická přípojka pro tahač (1 sada), přípojky pro tahač, hydraulické čerpadlo v tahači s max. výkonem 60 l/min
- Ruční nouzové hydraulické čerpadlo
- Elektrohydraulická jednotka
Řízení náprav:
- Řídicí lahev pro manuální řízení náprav přívěsu pomocí kabelového dálkového ovládání, spirálový kabel natažitelný od 1,5 m do 5 m
Včetně příslušenství:
- Držák rezervního kola na přední straně labutího krku, zasouvací, pozinkovaný
- Držák klanic na labutím krku
- 2 páry varovných tabulek cca 423 mm x 423 mm
- Rozšíření vč. rozšiřovacích trámků, zavěsitelný rozšiřovací prvek na zadní části vozidla
- 1 pár klínů vč. držáku
- 1 rezervní kolo
- Centrální mazací systém se 2 mazacími čerpadly
- Jednobarevný nátěr v odstínu RAL-1001 béžová
Malý inzerát
Schwebheim
375 km
Nízkoložný přívěs
Goldhofert3 3 Achs Tiefladeranhänger
Volejte
Stav: použitý, pohotovostní hmotnost: 6 520 kg, maximální hmotnost nákladu: 23 480 kg, celková hmotnost: 30 000 kg, konfigurace náprav: 3 nápravy, první registrace: 05/2019, délka ložné plochy: 8 610 mm, zavěšení: vzduch, rozměr pneumatiky: 235/75R17,5 ---/140J, barva: jiný, typ převodu: jiný, velikost přední pneumatiky: 235/75R17,5 ---/140J, velikost zadní pneumatiky: 235/75R17,5 ---/140J, kabina řidiče: jiný, emisní třída: žádný, Vybavení: ABS, pneumatická brzda, Délka ložné plochy snížené části cca 6,50 m, celková délka ložné plochy cca 8,60 m, ložná výška cca 900 mm. Vozidlo je nabízeno na objednávku banky. -- Chyby v tisku, omyly a změny vyhrazeny, ilustrační fotografie --. Více údajů na: ! Další podrobnosti: !
Kedpfx Abex Irp Tjpefa
Malý inzerát
Steinach
229 km
Přívěs
GOLDHOFERSTHP 8 (3+5)/GG 219 to/Pendelachsen/ausziehbar
Volejte
Stav: použitý, maximální hmotnost nákladu: 175 620 kg, celková hmotnost: 219 000 kg, konfigurace náprav: 3 nápravy, první registrace: 01/2002, Vybavení: ABS, STHP 8 (3 + 5)
8 ks hydraulických BWP kyvadlových nápravních jednotek s rádiovým dálkovým ovládáním.
Technicky možná celková hmotnost: 219 000 kg
Technicky možná užitečná nosnost: 175 620 kg
Hydraulicky odpružený, 8-nápravový řízený nízkoložný podvalník Goldhofer typu STHP 8 (3+5), skládající se ze 4 modulů pro těžké náklady s odnímatelnou labutí krkem a teleskopickým bagrovacím žlabem o délce až 5 metrů se 4 kapsami na kola a ABS, technicky možná užitečná nosnost až 175 620 kg.
Skladba:
1. Modul: Hydraulický univerzální labutí krk typu STH / ST
Rok výroby: 2002
Kombinovatelný s modulovými podvozky pro těžkou přepravu, s přejezdovými ložnými mosty.
Provozní hmotnost: cca 5 900 kg
Přípustné svislé zatížení na čepu: 35 000 kg
Délka: cca 4,10 m
Výška na sedle: cca 1,30 m
King Pin 3,5" čep
Zásuvné hliníkové bočnice
Plně hydraulické posuvné provedení
2. Modul: Goldhofer THP/ST3 3-nápravový těžkotonážní podvozkový modul
První registrace: 14.11.2001
Jako samostatný modul technicky možná celková hmotnost: 108 000 kg, technicky možné nápravové zatížení: 36 000 kg při 5 km/h.
Provozní hmotnost: 10 350 kg
Jako samostatný modul technická nosnost až 97 650 kg při 5 km/h.
Hydraulické kyvadlové nápravy, 8x, osazení 24x pneu 215/75/R17,5
Nápravové zatížení: 25 t při 20 km/h
Šířka: 3 metry
Rozvor: 1,5 metru
Max. úhel natočení: ±60°
Ve vozíku integrované, hydromechanické dvouokruhové pohonné řízení všech kol se zásobníkem hydraulického oleje
Kjdpfoxwgngjx Abpsfa
Vpředu a vzadu optimalizované spojení šroubem/okem pro podélná spojení
Jednoduše obuté kyvadlové nápravní agregáty po 8 kolech na linii
Hydraulické vyrovnání náprav +/- 300 mm, hydropneumatické plynové odpružení
Hydraulické řízení všech náprav
BPW nápravy s bubnovými brzdami a ABS, technicky možné nápravové zatížení 34 t při 5 km/h
3. Modul: Těžkotonážní nízko-ložný modul - bagrový most, výsuvný
Rok výroby: 2002
Vnitřní rozměry cca 7,50 m délka, 3,00 m šířka, 0,40 m výška ložné plochy
Stavební výška 350 mm
Výsuvný cca o 5,00 m - teleskopický
4 kapsy na kola s najížděcím modulem v čelní části
Výška v prostoru pro kola cca 150 mm
Zatížení až 80 t v ložné části, až 175,6 t v celé sestavě STHP8 (3+5).
Provozní hmotnost 11 900 kg
Vpředu a vzadu hydraulické spojení šroubem/o, adaptér na čelní spojení s drápem
4. Modul: Goldhofer THP/ET5, 5-nápravový těžkotonážní podvozkový modul
První registrace: 04.01.2002
Technicky možná celková hmotnost: 115 000 kg, technicky možné nápravové zatížení: 23 000 kg při 5 km/h
Provozní hmotnost: 14 200 kg
Technická nosnost až 100 800 kg
Jednoduše obuté hydraulické kyvadlové nápravní jednotky po 4 kolech na linii, osazeno 20x pneu 285/70 R19,5
Hydraulické vyrovnání náprav +/- 300 mm, hydropneumatické plynové odpružení
Hydraulické řízení všech náprav
Dálkové ovládání pro řízené nápravy
5. Poznámky: S těmito 4 moduly lze vytvořit až 3 různé tahové kombinace! Užitečné nosnosti se mění podle zvolené kombinace.
Pro speciální nízko-ložnou kombinaci je k dispozici aktuální potvrzení výrobce Goldhofer.
Návěs je možné předvést v našem provozu.
Cena bez DPH + 19% DPH. Veškeré údaje bez záruky. Chyby a mezitímní prodej vyhrazeny.
Interní číslo vozidla: 2285
Malý inzerát
Landsberg am Lech
390 km
Nízkoložný přívěs
GOLDHOFERTU-L3(245) Gummibelag Stielmulde Luftfederung
Volejte
Stav: nový, maximální hmotnost nákladu: 22 700 kg, celková hmotnost: 30 000 kg, konfigurace náprav: 3 nápravy, B 10 800 mm
Vlastní hmotnost 7 500 kg
Délka nakládací plochy přes otočný čep 2 250 mm
Nakládací délka 6 400 mm
Nakládací výška 855 mm +140/-60 mm
Pogumovaná plocha
Šířka 2 550 mm, rozšiřitelná na 3 000 mm
Bagrová kapsa v zadním podvozku
Nápravy BPW se vzduchovým pérováním a váhou zatížení nápravy
2-dílné hydraulické nájezdy, délka 2 750+1 550 mm, šířka 800 mm
Nájezdy hydraulicky stavitelné
Hydraulická zadní podpěra
Tažná oj s očkem otočného závěsu 40/50 mm
Smartboard
Ksdpfxjx I U Eke Abpsfa
Skříňky vlevo a vpravo
Malý inzerát
Burghaun-Gruben
419 km
Návěs
GOLDHOFERSTZ-H6-57/80A Teleskop-Tieflader Waggontransport
Volejte
Stav: použitý, celková hmotnost: 92 000 kg, konfigurace náprav: 3 nápravy, první registrace: 08/2006, délka ložné plochy: 19 000 mm, šířka ložného prostoru: 3 000 mm, výška ložného prostoru: 815 mm, celková šířka: 3 000 mm, Vybavení: ABS, Goldhofer STZ-H6-57/80A teleskopický nízkoprofilový návěs pro přepravu vagonů----
Schválení / Technické údaje:
Rychlost: Schváleno 80 km/h / technicky 65 km/h
Svislé zatížení (na sedlo): 23 000 kg / technicky 26 000 kg
Zatížení zadních náprav: 10 000 kg / technicky 11 000 kg
Celková hmotnost: 83 000 kg / technicky 92 000 kg
Užitečné zatížení: 52 500 kg / technicky 61 500 kg
Provozní hmotnost (bez příslušenství): 30 500 kg
----Labutí krk:
Délka: 4 000 mm
Šířka: 2 480 mm
Stavební výška: 235 mm
Výška sedla: 1 350 mm
DLR vpředu: 1 420 mm
DLR vzadu: 2 700 mm
Královský čep: 3,5 palce
Zkosení: zkosené 10°
Rohy vpředu: zkosené 45°
Podlaha: smrkové dřevo 50 mm
Nápravové podpěry: mechanické
Šířka s bočnicemi: 2 550 mm
Hydraulický STZ labutí krk s vnějšími nosníky, hydraulicky zdvižný/snížitelný, s mechanickými podpěrami (spouštěcí trubky) a hydraulickými opěrnými válci. Hydromechanické nucené řízení (dvojokruhové), nízká konstrukce (stavební výška 235 mm) s nastavitelnými vodícími prvky a řízením válce THP.
----Ložná plocha:
Typ: platforma
Zvedací: ne
Délka: 13 000 mm
Šířka: 3 000 mm
Podlaha: plech/smrk 50 mm
Kapsy na kola: ne
Rozšiřitelnost: ne
Výsuvná: jednou teleskopická
Délka1: 10 000 mm
Výška ložné plochy (zatížená): 815 mm
Ložná plocha je teleskopická ve venkovní i vnitřní trubkové konstrukci, s pevnou částí délky 1 070 mm vepředu. V této části je integrované čepové ucho pro připojení prodlužovacích nosníků pro mosty cisternových vagonů. Naše svařované Vkt. kolejnice slouží jako koleje v rozchodech 1 000 mm (vzdálenost kolejí 1 015 mm) a 1 435 mm (vzdálenost kolejí 1 450 mm). Zajištění výsuvných stupňů prostřednictvím válců s pružinovým úložištěm a kuželových pouzder.
Výška ložné plochy na střední rámové trubce (vnější trubka): cca 815 mm (+/- 130 mm)
Výška ložné plochy na vestavěných kolejových prvcích: cca 790 mm (+/- 130 mm)
----Podvozek vzadu:
Typ podvozku: standardní
Výška ložné plochy (zatížená): 815 mm
Šířka: 3 000 mm
Rozvor: 1 360 mm
Podlaha: plech
Rozšiřitelnost: ne
Kapsy na kola: ne
Bagrová kapsa: ne
----Nápravy:
Počet náprav: 6
Zvedací náprava: viz příslušenství
Typ nápravy: Zalomený čep řízení
Vyrovnání náprav: hydraulické
Výrobce náprav: BPW/Eco
Provozní polohy: 1
Zdvih nápravy (1): +/-130 mm
Zdvih nápravy (2): +/-0 mm
Ventil pro zvedání/snižování: Ano
První náprava pneumaticky zvedatelná se zvedacím vakem
----Řízení:
Počet řízených náprav: 6
Uspořádání řízených náprav: všechny řízené
Maximální natočení: 45°
Typ řízení: hydraulické, 2 okruhové
Kfsdpfx Abelhn Aiepoa
----Pneumatiky:
Rozměr: 235/75 R 17,5 143/141 J
Typ pneumatik: dvoumontáž
Typ ráfku: diskové
Centrovaní ráfku: středové
----Brzdový systém:
Podle EU normy: ano
AGS: ano
ALB: ano
ABS: ano
ABS odpojitelné: ne
Parkovací brzda: pružinová
EBS: ne
ECAS: ne
Poznámka: Výpočet brzd č. GH 4324S
----Poznámky k podvozku:
Řízení navrženo pro prodloužený stav s většími úhly natočení předních náprav. Otevřené výřezy na kola s úzkými příčnými nosníky mezi nimi (ALU kryty viz příslušenství). Ovládací prvky chráněné, umístěné vlevo ve směru jízdy. Ráfky 17,5 x 6,75. Zalomené nápravy!
----Zadní část vozidla:
Konstrukce: standardní 90°
Uchycení rampy: viz příslušenství
Podlaha: plech
Převis za poslední nápravou: 1 300 mm
Opěra: viz příslušenství
----Zajištění nákladu:
Upevňovací oka
Počet: 5
Nosnost: 10 t na kus
Umístění: 2 páry na labutím krku, 3 páry na ložné ploše
----Zadní prodloužení:
Maximální nosnost 15 000 kg s jedním otočným podvozkem vagonu, složené z profilů, bez
Malý inzerát
Sittensen
565 km
Nízkoložný přívěs
GOLDHOFERFRM 2A, 18to., Ballastpritsche
Volejte
Stav: použitý, celková hmotnost: 18 000 kg, konfigurace náprav: 2 nápravy, první registrace: 07/1998, celková šířka: 2 500 mm, celková výška: 1 550 mm, Náprava ROR, systém bubnových brzd, vzduchové pérování, podvozek, přívěs za autojeřáb - protizávaží/protizávaží
Naše nabídka obecně nevyžaduje nové schválení TÜV. Pokud si přejete nové schválení TÜV, rádi vám zpracujeme nabídku z našich partnerských dílen! Vozidlo může být pokryto reklamou a/nebo označeno. Platí naše všeobecné dodací a platební podmínky.
Rádi Vám zpracujeme nabídku financování nebo leasingu této nemovitosti.
Kontaktujte nás prosím!
Kedpfslbl Taox Abpsfa
Malý inzerát
Bielefeld
540 km
Nízkoložný návěs
GOLDHOFER3-Achs SPZ-DL3-38/80 Spezial 20,5meter + 3xLenk
Volejte
Stav: použitý, celková hmotnost: 48 000 kg, konfigurace náprav: 3 nápravy, první registrace: 12/1997, Vybavení: ABS, Goldhofer 3-nápravový speciální návěs / přepravník dlouhého materiálu
Typ: SPZ-DL 3-38/80
Přípustná celková hmotnost: 48 000 kg
Přípustné zatížení přední nápravy: 18 000 kg
Přípustné zatížení zadních náprav: 30 000 kg
Kodpfx Abewmz Aaepsfa
Vzduchové pérování + 3 x ŘÍZENÉ nápravy
Celková délka: 20 500 mm
! Německá registrace!
Další rozměry najdete v technickém nákresu,
který lze na vyžádání zaslat také ve vysoce kvalitním PDF formátu.
! Další informace na vyžádání emailem!
Údaje jsou bez záruky/možnost chyb!
Údaje uvedené na internetu jsou nezávazné popisy a nepředstavují zaručené vlastnosti.
Prodávající neodpovídá za chyby, překlepy nebo chyby při přenosu dat.
Změny vyhrazeny.
Stálý nákup a prodej, výkup a pronájem
jeřábových a zvedacích vozidel,
stejně jako stavebních a těžkotonážních vozidel.
Malý inzerát
St.Lorenz
272 km
Nízkoložný přívěs
GOLDHOFERTU 4-2x2-32/80 TIEFLADER*2005*TÜV 04/26*
Volejte
Stav: použitý, maximální hmotnost nákladu: 30 600 kg, celková hmotnost: 40 000 kg, konfigurace náprav: 3 nápravy, první registrace: 04/2005, další kontrola (TÜV): 04/2026, Rok výroby: 2005, Vybavení: ABS, * Goldhofer TU 4-2x2-32/80 nízkoložný návěs (bez jeřábu)
* 2x hydraulické rampy
* TÜV platný do 04/2026
* Vlastní hmotnost: 9400 kg - Celková hmotnost: 40000 kg
* Užitečné zatížení: 30600 kg - Rozvor: 1300/4700/1300 mm
Kedox A Rpxjpfx Abpefa
* Maximální rychlost: 80 km/h
* Všechny údaje bez záruky
* Změny a mezitímní prodej vyhrazeny
Malý inzerát
Steinach
229 km
Nízkoložný návěs
GOLDHOFERSTHP 8 (3+5)/GG 219 to/Pendelachsen/ausziehbar
Volejte
Stav: použitý, maximální hmotnost nákladu: 175 620 kg, celková hmotnost: 219 000 kg, konfigurace náprav: 3 nápravy, první registrace: 01/2002, Vybavení: ABS, STHP 8 (3 + 5)
8 kusů hydraulických kyvných nápravových jednotek BWP s dálkovým ovládáním.
Technicky možné celkové hmotnosti: 219 000 kg
Technicky možná užitečná hmotnost: 175 620 kg
Hydraulicky odpružený a osmiosý říditelný podvalník Goldhofer typu STHP 8 (3+5) sestávající ze 4 těžkotonážních modulů s odnímatelným labutím krkem a až 5 metrů dlouhou teleskopickou nízkou bagrovací plošinou se 4 kolovými žlaby s ABS, technicky možná užitečná hmotnost až 175 620 kg.
Skládá se z následujících 4 samostatných těžkotonážních modulových částí:
1. modul: hydraulický univerzální labutí krk typu STH / ST
Rok výroby: 2002
Možno kombinovat s těžkotonážními modulovými podvozky, s přejezdovými ložnými mosty.
Vlastní hmotnost cca 5 900 kg
Přední povolené zatížení sedla: 35 000 kg
Délka cca 4,10 m
Výška sedla cca 1,30 m
King Pin 3,5" čep
Odnímatelné hliníkové bočnice
Plně hydraulicky posuvný
2. modul: Goldhofer THP/ST3 tříosý těžkotonážní podvozek
První registrace: 14.11.2001
Jako samostatný modul technicky možná celková hmotnost 108 000 kg, možné zatížení náprav: 36 000 kg při max. 5 km/h.
Vlastní hmotnost: 10 350 kg
Jako samostatný modul technicky možná užitečná hmotnost až 97 650 kg při 5 km/h.
Osm hydraulických kyvných náprav, 24 kol s pneumatikami 215/75/R17,5
Zatížení nápravy: 25 t při 20 km/h
Šířka vozidla: 3 m
Rozvor náprav: 1,5 m
Maximální úhel zatáčení: ±60°
Ve podvozku integrované dvouokruhové hydromechanické řízení všech náprav s maximálním natočením nápravových jednotek 60°, s integrovanou hydraulickou olejovou nádrží
Vpředu a vzadu optimalizované kolíkové tažné spojení pro podélné kombinace
Jednokolo hyk a agregáty s 8 koly na jedné nápravové linii
Hydraulické vyrovnání náprav +/- 300 mm, hydropneumatické plynové odpružení
Hydraulické řízení všech náprav
BPW nápravy s bubnovou brzdou a ABS, technicky možné zatížení nápravy 34 t při 5 km/h
3. modul: Teleskopický těžkotonážní nízkoložný modul – bagrová mostovka
Rok výroby: 2002
Vnitřní rozměry: cca 7,50 m délka, 3,00 m šířka, 0,40 m ložná výška
Stavební výška 350 mm
Prodlužovatelný o cca 5,00 m – teleskopický
4 kolové žlaby s nájezdovým modulem v hlavové části
Stavební výška v oblasti kolových žlabů cca 150 mm
Zatížení až 80 t v nízkoložné části a až 175,6 t v celém modulu STHP8 (3+5) možné.
Vlastní hmotnost 11 900 kg
Vpředu a vzadu hydraulické kolíkové tažné spojení s adaptérem na čelistovou spojku
4. modul: Goldhofer THP/ET5 pětiosý těžkotonážní podvozek
První registrace: 04.01.2002
Technicky možná celková hmotnost: 115 000 kg, technicky možné zatížení náprav 23 000 kg při 5 km/h
Vlastní hmotnost: 14 200 kg
Technicky možná užitečná hmotnost až 100 800 kg
Ksdoxcdfgopfx Abpsfa
Jednokolo hyk. hydraulické kyvné nápravové jednotky s 4 koly na linii, 20x osazeno pneu 285/70 R 19,5
Hydraulické vyrovnání náprav +/- 300 mm, hydropneumatické plynové odpružení
Hydraulické řízení všech náprav
Dálkové ovládání řízených náprav
5. Poznámky: S těmito čtyřmi těžkotonážními moduly je možné až 3 různé tahové kombinace! Nosnosti se liší podle zvolené kombinace.
Pro tento speciální nízkoložný set je k dispozici aktuální osvědčení výrobce společnosti Goldhofer.
Vozidlo lze u nás v provozu vyzkoušet.
Cena BEZ DPH, připočítává se 19% DPH. Veškeré informace bez záruky. Změny a mezitímní prodej vyhrazen.
Interní číslo vozidla: 2285
Inzerát je kompletně dostupný i v angličtině.
Malý inzerát
Vuren
766 km
Nízký nakladač
GOLDHOFERSPN-L33-32/80
Volejte
Stav: použitý, konfigurace náprav: 3 nápravy, první registrace: 08/2000, délka ložné plochy: 13 000 mm, šířka ložného prostoru: 2 550 mm, celková délka: 13 700 mm, celková šířka: 2 550 mm, celková výška: 2 400 mm, zavěšení: vzduch, rozměr pneumatiky: 235/75R17,5, barva: jiný, Rok výroby: 2000, Vybavení: ABS, Počet náprav: 3, dvojmontáž, typ podvozku: kompletní podvozek, materiál rámu: ocel, velikost kingpinu: 2 palce, typ odpružení: vzduchové odpružení, ABS, rok výroby nástavby: 2000, typ návěsu: semi-nízkoložný, délka ložné plochy: 1300 cm, výsuvný rám: přední strana, typ náprav: BPW, rezervní kolo, vzorek rezervního kola: 4 %
= Další informace =
Obecné informace
Kabina: denní
Registrační značka: KLEYN1
Pohon
Kfedpfex Irarex Abpsa
Typ paliva: nafta
Převodovka
Převodovka: manuální
Konfigurace náprav
Rozměr pneumatik: 235/75R17,5
Brzdy: bubnové brzdy
Odpružení: vzduchové odpružení
Náprava 1: dvojmontáž; profil pneumatik vlevo uvnitř: 6 mm; vlevo vně: 6 mm; vpravo uvnitř: 6 mm; vpravo vně: 6 mm
Náprava 2: dvojmontáž; profil pneumatik vlevo uvnitř: 6 mm; vlevo vně: 6 mm; vpravo uvnitř: 10 mm; vpravo vně: 10 mm
Náprava 3: dvojmontáž; řízená; profil pneumatik vlevo uvnitř: 4 mm; vlevo vně: 4 mm; vpravo uvnitř: 6 mm; vpravo vně: 5 mm
Funkčně
Výška ložné plochy: 90 cm
Ekologie
Emisní třída: Euro 0
Stav
Celkový stav: průměrný
Technický stav: průměrný
Optický stav: průměrný
Poškození: žádné
= Informace o firmě =
Kleyn Trucks je jedním z největších nezávislých obchodníků s použitými vozidly na světě. U nás si můžete vybrat ze stále se měnící zásoby 1200 použitých nákladních vozů, tahačů a návěsů. Naše nabídka pokrývá všechny evropské značky, roky výroby a cenové kategorie.
Proč nakupovat u Kleyn Trucks? Je to jednoduché!
• Velká, rychle se měnící nabídka
• Ověřená kvalita
• Výhodná cena
• Seriózní obchod
• Mluvíme mnoha jazyky
• Rozumíme klientům
• Zajištění dovozu a dopravy
• Rychlé vyřízení (vývozních) značek
• Profesionální technické služby
• Bezpečnost „ověřené kvality“
• A mnohem více…
Navštivte náš web pro speciální nabídky a kompletní sklad:
Leasing přes Kleyn Trucks je možný ve většině evropských zemí!
Spočítejte si rychle svou leasingovou sazbu a odešlete poptávku přes náš web.
Zeptejte se přímo na náš evropský záruční balíček.
Malý inzerát
Burghaun-Gruben
419 km
Nízkoložný návěs
GOLDHOFERSTZ-H6-57/80A Teleskop-Tieflader Waggontransport
Volejte
Stav: použitý, celková hmotnost: 92 000 kg, konfigurace náprav: 3 nápravy, první registrace: 08/2006, délka ložné plochy: 19 000 mm, šířka ložného prostoru: 3 000 mm, výška ložného prostoru: 815 mm, celková šířka: 3 000 mm, Vybavení: ABS, Goldhofer STZ-H6-57/80A teleskopický nízkoložný návěs pro přepravu vagónů
---- Schválení / Technická data
Schválená / Technická hodnota 1
Rychlost: 80 km/h / 65 km/h
Svislé zatížení: 23 000 kg / 26 000 kg
Zatížení náprav vzadu: 10 000 kg / 11 000 kg
Celková hmotnost: 83 000 kg / 92 000 kg
Užitečná hmotnost: 52 500 kg / 61 500 kg
Vlastní hmotnost (bez příslušenství): 30 500 kg
---- Labutí krk:
Délka: 4 000 mm
Šířka: 2 480 mm
Stavební výška: 235 mm
Výška točnice: 1 350 mm
DLR vpředu: 1 420 mm
DLR vzadu: 2 700 mm
Královský čep: 3,5 palce
Zkosení: zkosené 10 stupňů
Rohy vpředu: zkosené 45 stupňů
Podlaha: smrk 50 mm
Podpěry točnice: mechanické
Šířka s postranicemi: 2 550 mm
Hydraulický STZ-labutí krk s vnějšími nosníky, hydraulicky zvedatelný a spustitelný, s mechanickými sloupkovými podpěrami a hydraulickými podpěrnými válci.
Hydromechanické nucené řízení (dvouokruhové řízení) v nízké konstrukci (stavební výška 235 mm) s nastavitelnými vodicími prvky a THP řídicími válci.
---- Ložná plocha:
Typ: plošina
Zvedací: ne
Délka: 13 000 mm
Šířka: 3 000 mm
Podlaha: plech/smrk 50 mm
Prohlubně pro kola: ne
Rozšíření: ne
Výsuvná: jednoduše teleskopická
Délka 1: 10 000 mm
Výška ložné plochy (naložené): 815 mm
Ložná plocha je teleskopická, zhotovená jako vnější a vnitřní trubková konstrukce, s 1 070 mm dlouhým pevným čelním dílem ložné plochy.
V pevném čelním dílu ložné plochy integrovaná čepová spojka pro připojení prodlužovacích nosníků pro mosty kotlů, námi navařené drážky (Vkt.) slouží jako kolejnicová dráha pro rozchody 1 000 mm (rozteč kolejnic 1 015 mm) a 1 435 mm (rozteč kolejnic 1 450 mm).
Zajištění výsuvných stupňů pomocí pístů s pružinovým uložením a kuželových pouzder.
Výška ložné plochy na středové rámové trubce (vnější trubka) cca 815 mm (+/- 130 mm)
Výška ložné plochy na vložených kolejnicových prvcích cca 790 mm (+/- 130 mm)
---- Podvozek vzadu:
Typ podvozku: standardní
Výška ložné plochy (naložené): 815 mm
Šířka: 3 000 mm
Rozvor: 1 360 mm
Podlaha: plech
Rozšíření: ne
Prohlubně pro kola: ne
Vybrání pro bagr: ne
---- Nápravy:
Počet náprav: 6
Zvedací náprava: viz příslušenství
Typ nápravy: kovaný čep
Vyrovnání náprav: hydraulické
Výrobce náprav: BPW/Eco
Počet provozních poloh: 1
Zdvih nápravy (1) +/-: 130/130 mm
Zdvih nápravy (2) +/-: 0/0 mm
Zvedací/snížovací ventil: ano
1. náprava pneumaticky zvedatelná pomocí zvedacího vaku
---- Řízení:
Počet řízených náprav: 6
Uspořádání řízených náprav: všechny řízené
Max. úhel natočení: 45°
Typ řízení: hydraulické, dvouokruhové
---- Obojení:
Rozměr: 235/75 R 17,5 143/141 J
Typ pneumatiky: dvoumontáž
Typ ráfku: diskový
Centrovaný ráfek: středové centrování
---- Brzdová výbava:
Podle normy EU: ano
AGS: ano
Kjdpelhn Afofx Abpofa
ALB: ano
ABS: ano
ABS deaktivace: ne
Parkovací brzda: pružinová
EBS: ne
ECAS: ne
Poznámka: výpočty brzd číslo: GH 4324S
---- Poznámky k podvozku:
Řízení navrženo pro vysunutý stav s větším úhlem natočení předních náprav
Otevřené výřezy pro kola nad nápravami se štíhlými příčnými nosníky mezi nimi (ALU kryty viz příslušenství níže)
Ovládací prvky chráněné na levé straně ve směru jízdy
Ráfky 17,5x6,75
Kované nápravy!!!
---- Zadní část vozidla:
Konstrukce: standardní 90°
Uchycení rampy: viz příslušenství
Podlaha: plech
Převis od poslední nápravy: 1 300 mm
Podpěra: viz příslušenství
---- Zajištění nákladu:
Upevňovací oka
Počet: 5
Nosnost: do 10 t na každý kus
Uspořádání: 2 páry na labutím krku
3 páry na ložné ploše
---- Prodloužení zadní části:
max. nosnost 15 000 kg s jedním vagónovým podvo
Malý inzerát
Peine
461 km
Nízkoložný přívěs
GOLDHOFERTieflader TU 3-24/80 Tiefladeranhänger Rampen
Volejte
Stav: použitý, maximální hmotnost nákladu: 18 000 kg, celková hmotnost: 24 000 kg, konfigurace náprav: 3 nápravy, první registrace: 12/1991, délka ložné plochy: 8 200 mm, šířka ložného prostoru: 2 500 mm, Vybavení: ABS, * ABS
* Nápravy BPW
----Nástavba: nízkoložný přívěs (2200+6000 mm), nakládací výška cca 900 mm, vzadu skloněný, najížděcí výška cca 750 mm, podlaha z oceli/dřeva, rozšiřitelný na 3 m, odpružené nájezdy, upevňovací oka.
Kjdpfewdb Ttsx Abpsfa
Prodej pouze podnikatelům. PŘI EXPORTU JE PLATNÁ POUZE CENA BEZ DPH! VEŠKERÉ ÚDAJE JSOU BEZ ZÁRUKY, ZEJMÉNA OHLEDNĚ VÝBAVY A PŘÍSLUŠENSTVÍ. Základem všech kupních smluv, faktur, proforma faktur, objednávek a prodejních jednání jsou naše VOP (viz tiráž).
Malý inzerát
Landsberg am Lech
390 km
Nízkoložný návěs
GOLDHOFERSTZ-L 6 (245) A ausziehbar gelenkt
Volejte
Stav: nový, maximální hmotnost nákladu: 78 400 kg, celková hmotnost: 98 000 kg, konfigurace náprav: 3 nápravy, celková šířka: 2 750 mm, Rok výroby: 2025, systém vzduchového odpružení, hydromechanické nucené řízení, jednoduše teleskopicky rozšiřitelná ložná plocha typu 'platforma', se dvoudílnými nájezdovými rampami
Vlastní hmotnost 21.100 kg
Užitečné zatížení 76.900 kg
Délka = 14.050 mm
STZ-L labutí krk
- Přední rohy zkosené pod 45° (468 x 468 mm), uzavřený vnější rám
- robustní ocelová svařovaná konstrukce
- rozměrná ložná plocha 3.700 x 2.480 mm
- hydromechanické nucené řízení (dvouokruhové řízení) v nízké konstrukci (stavební výška 235 mm) s nastavitelnými vodícími prvky
- točnice s kuličkovým věncem s výměnným 3,5" královským čepem a nastavitelným řízeným klínem
- zatížení na sedle 26.000 kg
- poloměr propnutí 2.700 mm
- prémiová skříňka
Ložná plocha
- provedení "platforma, jednoduše teleskopovatelná"
- protiskluzový polymerní gumový povrch Traffidecko
- ložná plocha jednoduše teleskopická, vnější a vnitřní trubková konstrukce
- zajištění výsuvných stupňů pomocí pružinového válce a zajišťovacího čepu
- mezistůl 300 mm
Kfedpfx Abox Dqhkepsa
- pevná opěrná část vpředu, délka 700 mm
Podvozek
- 6nápravový podvozek s pneumatickým odpružením, rozvor 1.510 mm
- nápravový agregát výrobce BPW, sestávající z jedné neřízené a pěti hydromechanicky nuceně řízených náprav s maximálním úhlem natočení 45°
- nápravy s nastavitelnými kuželíkovými ložisky a automatickými napínači táhel (AGS)
- standardně zdvižný a spouštěcí ventil pro snížení na min. 785 mm nebo zvýšení na max. 985 mm (mimo jízdní polohu)
- podvozek s otevřeným vnějším rámem
- bagrová prohlubeň v zadní části rámu, délka 3.340 mm a šířka 874 mm
Zadní část vozidla
- provedení se zkosením 500 mm
- krátký zadní převis 1.100 mm od středu poslední nápravy
- 2 integrované hydraulické opěry pro zajištění zadní části vozidla při nakládce
Dvoudílné nájezdové rampy s povrchem Super Grip
- 2.600 + 1.200 x 720 mm
- svislé hydraulické zvedání s ruční pumpou, napínání lanem
- hydraulické nastavení ramp
Brzdová soustava
- dvouokruhová celokolová pneumatická brzdová soustava s membránovými brzdovými válci
- automatická brzda závislá na zatížení (ALB)
- automatické napínače táhel (AGS)
- parkovací brzda pomocí pružinových válců
- ABV-brzda
- hydraulické připojení
- easyControl
- třístranné hliníkové bočnice
- možnost zvedání (závislé na zatížení)
- centrální mazání "BEKA-MAX"
- výsuvná rozšíření včetně vkládacích prken, rozšíření teleskopicky až na 3.000 mm
Technické údaje
Labutí krk
Ložná plocha (DxŠ) 3.700 x 2.480 mm
Zkosení: 1.080 mm
Stavební výška nad sedlovým spojem 235 mm
Výška sedla při zatížení 1.300 mm
Poloměr propnutí vzad 2.700 mm
Poloměr propnutí vpřed 1.350 mm
Královský čep 3,5"
Ložná plocha
Ložná plocha (DxŠ) 11.000 x 2.750 mm
teleskopicky o 4.340 mm
v jednotlivých stupních až (DxŠ) 15.340 mm x 2.750 mm
včetně zadního zkosení 500 mm
Nakládací výška při zatížení cca. 885 mm (+/-100 mm)
nebo 845 mm (+140/-60 mm)
Podvozek
Rozvor 5 x 1.510 mm
Převis 1.100 mm
Řízení
1. náprava neřízená
2. - 6. náprava hydromechanicky nuceně řízená (dvouokruhové řízení)
Malý inzerát
Sittensen
565 km
Nízkoložný přívěs
GOLDHOFERSpezial Tieflader für Schwertransport, 80to. NL
Volejte
Stav: použitý, konfigurace náprav: 3 nápravy, první registrace: 01/1985, celková šířka: 3 780 mm, celková výška: 3 330 mm, Speciální podvalník pro těžkou přepravu, nosnost od cca 60 000 kg do 80 000 kg dle použití, ať už na silnici nebo interně, délka ložné plochy se sklonem cca 12 400 mm, šířka 3 200 mm, rozšíření na 3 700 mm, hydraulické vyrovnávání nápravy (přední x 6. hydr. náprava). Opěrný válec, hydraulická rampa vpředu + vzadu, nakládání z obou stran možné, tažné zařízení na obou stranách, ideální pro tlačení nebo přepravu ve stísněných prostorách, vozidlo lze zakrýt reklamou a/nebo štítkem
Ksdpfjwkzb Dox Abpefa
Malý inzerát
Steinach
229 km
Návěs
GOLDHOFERSTHP 8 (3+5)/GG 219 to/Pendelachsen/ausziehbar
Volejte
Stav: použitý, maximální hmotnost nákladu: 175 620 kg, celková hmotnost: 219 000 kg, konfigurace náprav: 3 nápravy, první registrace: 01/2002, Vybavení: ABS, STHP 8 (3 + 5)
8 kusů hydraulických kyvných nápravových jednotek BWP s dálkovým ovládáním.
Technicky možné celkové hmotnosti: 219 000 kg
Technicky možná užitečná hmotnost: 175 620 kg
Hydraulicky odpružený a osmiosý říditelný podvalník Goldhofer typu STHP 8 (3+5) sestávající ze 4 těžkotonážních modulů s odnímatelným labutím krkem a až 5 metrů dlouhou teleskopickou nízkou bagrovací plošinou se 4 kolovými žlaby s ABS, technicky možná užitečná hmotnost až 175 620 kg.
Skládá se z následujících 4 samostatných těžkotonážních modulových částí:
Kfedpfx Aboxcdg Depea
1. modul: hydraulický univerzální labutí krk typu STH / ST
Rok výroby: 2002
Možno kombinovat s těžkotonážními modulovými podvozky, s přejezdovými ložnými mosty.
Vlastní hmotnost cca 5 900 kg
Přední povolené zatížení sedla: 35 000 kg
Délka cca 4,10 m
Výška sedla cca 1,30 m
King Pin 3,5" čep
Odnímatelné hliníkové bočnice
Plně hydraulicky posuvný
2. modul: Goldhofer THP/ST3 tříosý těžkotonážní podvozek
První registrace: 14.11.2001
Jako samostatný modul technicky možná celková hmotnost 108 000 kg, možné zatížení náprav: 36 000 kg při max. 5 km/h.
Vlastní hmotnost: 10 350 kg
Jako samostatný modul technicky možná užitečná hmotnost až 97 650 kg při 5 km/h.
Osm hydraulických kyvných náprav, 24 kol s pneumatikami 215/75/R17,5
Zatížení nápravy: 25 t při 20 km/h
Šířka vozidla: 3 m
Rozvor náprav: 1,5 m
Maximální úhel zatáčení: ±60°
Ve podvozku integrované dvouokruhové hydromechanické řízení všech náprav s maximálním natočením nápravových jednotek 60°, s integrovanou hydraulickou olejovou nádrží
Vpředu a vzadu optimalizované kolíkové tažné spojení pro podélné kombinace
Jednokolo hyk a agregáty s 8 koly na jedné nápravové linii
Hydraulické vyrovnání náprav +/- 300 mm, hydropneumatické plynové odpružení
Hydraulické řízení všech náprav
BPW nápravy s bubnovou brzdou a ABS, technicky možné zatížení nápravy 34 t při 5 km/h
3. modul: Teleskopický těžkotonážní nízkoložný modul – bagrová mostovka
Rok výroby: 2002
Vnitřní rozměry: cca 7,50 m délka, 3,00 m šířka, 0,40 m ložná výška
Stavební výška 350 mm
Prodlužovatelný o cca 5,00 m – teleskopický
4 kolové žlaby s nájezdovým modulem v hlavové části
Stavební výška v oblasti kolových žlabů cca 150 mm
Zatížení až 80 t v nízkoložné části a až 175,6 t v celém modulu STHP8 (3+5) možné.
Vlastní hmotnost 11 900 kg
Vpředu a vzadu hydraulické kolíkové tažné spojení s adaptérem na čelistovou spojku
4. modul: Goldhofer THP/ET5 pětiosý těžkotonážní podvozek
První registrace: 04.01.2002
Technicky možná celková hmotnost: 115 000 kg, technicky možné zatížení náprav 23 000 kg při 5 km/h
Vlastní hmotnost: 14 200 kg
Technicky možná užitečná hmotnost až 100 800 kg
Jednokolo hyk. hydraulické kyvné nápravové jednotky s 4 koly na linii, 20x osazeno pneu 285/70 R 19,5
Hydraulické vyrovnání náprav +/- 300 mm, hydropneumatické plynové odpružení
Hydraulické řízení všech náprav
Dálkové ovládání řízených náprav
5. Poznámky: S těmito čtyřmi těžkotonážními moduly je možné až 3 různé tahové kombinace! Nosnosti se liší podle zvolené kombinace.
Pro tento speciální nízkoložný set je k dispozici aktuální osvědčení výrobce společnosti Goldhofer.
Vozidlo lze u nás v provozu vyzkoušet.
Cena BEZ DPH, připočítává se 19% DPH. Veškeré informace bez záruky. Změny a mezitímní prodej vyhrazen.
Interní číslo vozidla: 2285
Inzerát je kompletně dostupný i v angličtině.
Malý inzerát
Vuren
766 km
Nízký nakladač
GOLDHOFERSPN-L33-32/80
Volejte
Stav: použitý, konfigurace náprav: 3 nápravy, první registrace: 08/2000, délka ložné plochy: 13 000 mm, šířka ložného prostoru: 2 550 mm, celková délka: 13 700 mm, celková šířka: 2 550 mm, celková výška: 2 400 mm, zavěšení: vzduch, rozměr pneumatiky: 235/75R17,5, barva: jiný, Rok výroby: 2000, Vybavení: ABS, Počet náprav: 3, dvojmontáž kol, typ podvozku: kompletní podvozek, materiál podvozku: ocel, velikost kingpinu: 2 palce, typ odpružení: vzduchové odpružení, ABS, rok výroby nástavby: 2000, délka ložné plochy: 1300 cm, vysouvací podvozek: přední část, typ nápravy: BPW, rezervní kolo, vzorek rezervního kola: 11 %
= Další informace =
Obecné informace
Kabina: denní
Registrační značka: KLEYN1
Pohon
Typ paliva: nafta
Převodovka
Převodovka: manuální
Konfigurace náprav
Rozměr pneumatik: 235/75R17,5
Brzdy: bubnové
Odpružení: vzduchové
Náprava 1: dvojmontáž; vzorek levá uvnitř: 2 mm; levá vně: 3 mm; pravá uvnitř: 2 mm; pravá vně: 10 mm
Náprava 2: dvojmontáž; vzorek levá uvnitř: 5 mm; levá vně: 5 mm; pravá uvnitř: 7 mm; pravá vně: 6 mm
Náprava 3: dvojmontáž, řiditelná; vzorek levá uvnitř: 9 mm; levá vně: 5 mm; pravá uvnitř: 7 mm; pravá vně: 5 mm
Funkční
Výška ložné plochy: 90 cm
Ekologie
Emisní norma: Euro 0
Stav
Celkový stav: špatný
Technický stav: špatný
Optický stav: špatný
Poškození: žádná
= Informace o firmě =
Kleyn Trucks je jedním z největších nezávislých obchodníků s ojetými vozidly na světě. Máte na výběr ze stále se měnícího skladu 1200 použitých nákladních vozidel, tahačů a přívěsů. Nabízíme všechny evropské značky, ročníky a cenové kategorie.
Proč nakupovat u Kleyn Trucks? Prostě:
• Velký a rychle se měnící sklad
• Rozpoznatelná kvalita
• Dobrá cena
• Korrektní obchodní jednání
• Hovoříme mnoha jazyky
• Rozumíme našim zákazníkům
• Zajišťujeme dovoz a přepravu
• (Exportní) značky rychle vyřídíme
• Odborné technické služby
• Bezpečnost "rozpoznatelné kvality"
• A více...
Navštivte naši webovou stránku pro speciální nabídky a kompletní sklad:
Kedpfex Iralex Abpsfa
Leasing přes Kleyn Trucks je možný ve většině evropských zemí!
Vypočítejte si rychle svou leasingovou splátku a odešlete poptávku na našem webu.
Zeptejte se přímo na náš evropský záruční balíček.
Malý inzerát
Andelst
724 km
Hydraulické nápravy Goldhofer THP/MT/ST 28 se 2 husími krky, 2 powerpacky, 2 ojemi + nástavci.
GoldhoferTHP/ MT/ ST 28 HYDRAULIC AXLES WITH 2X GOOSNECK...
Volejte
Stav: velmi dobrý (použité), barva: červený, Rok výroby: 2012, Rok výroby: 2012
Nosnost: 1 000 080 kg
Výsuvná konstrukce: Ano
Technický stav: velmi dobrý
Optický stav: velmi dobrý
GOLDHOFER THP/MT/ST 28 HYDRAULICKÁ NÁPRAVA S 2X LABUTÍ KRK, 2X POWERPACK, 2X TAŽNÉ OJE + HLAVICEMI
THP / MT / ST MODULY:
2X 2-NÁPRAVOVÝ MODUL
2X 4-NÁPRAVOVÝ MODUL
2X 5-NÁPRAVOVÝ MODUL
1X 6-NÁPRAVOVÝ MODUL
2 TĚŽKÉ LABUTÍ KRKY S HYDRAULICKÝM POWERPACKEM
2X SADA ŘÍZENÍ OJE
CENTRÁLNÍ MAZACÍ SYSTÉM
BPW HYDRAULICKÁ KYVADLOVÁ NÁPRAVA
8 PNEU NA KAŽDÉ NÁPRAVOVÉ LINII
ZBÝVAJÍCÍ VZOREK PNEU +/- 50 %
VELIKOST: 215/75 R 17.5
Ksdpfx Abow D E Tdopsfa
ROKY VÝROBY MODULŮ: 2009 DO 2012
KOMPLETNÍ SADA NÁPRAV S NOVOU NĚMECKOU TÜV PROHLÍDKOU / APK / MOT
POVOLENÁ CELKOVÁ HMOTNOST 1008 TUN PŘI NÍZKÉ RYCHLOSTI
SLEDUJTE NÁS NA INSTAGRAMU: GEURTSTRUCKS
MLUVÍME NĚMECKY
WE SPEAK ENGLISH
HABLAMOS ESPAÑOL
Malý inzerát
Steinach
229 km
Nízkoložný přívěs
GOLDHOFERSTHP 8 (3+5)/GG 219 to/Pendelachsen/ausziehbar
Volejte
Stav: použitý, maximální hmotnost nákladu: 175 620 kg, celková hmotnost: 219 000 kg, konfigurace náprav: 3 nápravy, první registrace: 01/2002, Vybavení: ABS, STHP 8 (3 + 5)
8 ks hydraulických BWP kyvadlových nápravních jednotek s rádiovým dálkovým ovládáním.
Technicky možná celková hmotnost: 219 000 kg
Technicky možná užitečná nosnost: 175 620 kg
Hydraulicky odpružený, 8-nápravový řízený nízkoložný podvalník Goldhofer typu STHP 8 (3+5), skládající se ze 4 modulů pro těžké náklady s odnímatelnou labutí krkem a teleskopickým bagrovacím žlabem o délce až 5 metrů se 4 kapsami na kola a ABS, technicky možná užitečná nosnost až 175 620 kg.
Skladba:
1. Modul: Hydraulický univerzální labutí krk typu STH / ST
Rok výroby: 2002
Kombinovatelný s modulovými podvozky pro těžkou přepravu, s přejezdovými ložnými mosty.
Provozní hmotnost: cca 5 900 kg
Přípustné svislé zatížení na čepu: 35 000 kg
Délka: cca 4,10 m
Výška na sedle: cca 1,30 m
King Pin 3,5" čep
Zásuvné hliníkové bočnice
Plně hydraulické posuvné provedení
2. Modul: Goldhofer THP/ST3 3-nápravový těžkotonážní podvozkový modul
První registrace: 14.11.2001
Kfedexcdgqepfx Abpsa
Jako samostatný modul technicky možná celková hmotnost: 108 000 kg, technicky možné nápravové zatížení: 36 000 kg při 5 km/h.
Provozní hmotnost: 10 350 kg
Jako samostatný modul technická nosnost až 97 650 kg při 5 km/h.
Hydraulické kyvadlové nápravy, 8x, osazení 24x pneu 215/75/R17,5
Nápravové zatížení: 25 t při 20 km/h
Šířka: 3 metry
Rozvor: 1,5 metru
Max. úhel natočení: ±60°
Ve vozíku integrované, hydromechanické dvouokruhové pohonné řízení všech kol se zásobníkem hydraulického oleje
Vpředu a vzadu optimalizované spojení šroubem/okem pro podélná spojení
Jednoduše obuté kyvadlové nápravní agregáty po 8 kolech na linii
Hydraulické vyrovnání náprav +/- 300 mm, hydropneumatické plynové odpružení
Hydraulické řízení všech náprav
BPW nápravy s bubnovými brzdami a ABS, technicky možné nápravové zatížení 34 t při 5 km/h
3. Modul: Těžkotonážní nízko-ložný modul - bagrový most, výsuvný
Rok výroby: 2002
Vnitřní rozměry cca 7,50 m délka, 3,00 m šířka, 0,40 m výška ložné plochy
Stavební výška 350 mm
Výsuvný cca o 5,00 m - teleskopický
4 kapsy na kola s najížděcím modulem v čelní části
Výška v prostoru pro kola cca 150 mm
Zatížení až 80 t v ložné části, až 175,6 t v celé sestavě STHP8 (3+5).
Provozní hmotnost 11 900 kg
Vpředu a vzadu hydraulické spojení šroubem/o, adaptér na čelní spojení s drápem
4. Modul: Goldhofer THP/ET5, 5-nápravový těžkotonážní podvozkový modul
První registrace: 04.01.2002
Technicky možná celková hmotnost: 115 000 kg, technicky možné nápravové zatížení: 23 000 kg při 5 km/h
Provozní hmotnost: 14 200 kg
Technická nosnost až 100 800 kg
Jednoduše obuté hydraulické kyvadlové nápravní jednotky po 4 kolech na linii, osazeno 20x pneu 285/70 R19,5
Hydraulické vyrovnání náprav +/- 300 mm, hydropneumatické plynové odpružení
Hydraulické řízení všech náprav
Dálkové ovládání pro řízené nápravy
5. Poznámky: S těmito 4 moduly lze vytvořit až 3 různé tahové kombinace! Užitečné nosnosti se mění podle zvolené kombinace.
Pro speciální nízko-ložnou kombinaci je k dispozici aktuální potvrzení výrobce Goldhofer.
Návěs je možné předvést v našem provozu.
Cena bez DPH + 19% DPH. Veškeré údaje bez záruky. Chyby a mezitímní prodej vyhrazeny.
Interní číslo vozidla: 2285
Malý inzerát
Steinach
229 km
Přívěs
GOLDHOFERSTHP 8 (3+5)/GG 219 to/Pendelachsen/ausziehbar
Volejte
Stav: použitý, maximální hmotnost nákladu: 175 620 kg, celková hmotnost: 219 000 kg, konfigurace náprav: 3 nápravy, první registrace: 01/2002, Vybavení: ABS, STHP 8 (3 + 5)
8 ks hydraulických BWP kyvadlových nápravních jednotek s rádiovým dálkovým ovládáním.
Technicky možná celková hmotnost: 219 000 kg
Technicky možná užitečná nosnost: 175 620 kg
Hydraulicky odpružený, 8-nápravový řízený nízkoložný podvalník Goldhofer typu STHP 8 (3+5), skládající se ze 4 modulů pro těžké náklady s odnímatelnou labutí krkem a teleskopickým bagrovacím žlabem o délce až 5 metrů se 4 kapsami na kola a ABS, technicky možná užitečná nosnost až 175 620 kg.
Skladba:
1. Modul: Hydraulický univerzální labutí krk typu STH / ST
Rok výroby: 2002
Kombinovatelný s modulovými podvozky pro těžkou přepravu, s přejezdovými ložnými mosty.
Provozní hmotnost: cca 5 900 kg
Přípustné svislé zatížení na čepu: 35 000 kg
Délka: cca 4,10 m
Výška na sedle: cca 1,30 m
King Pin 3,5" čep
Zásuvné hliníkové bočnice
Plně hydraulické posuvné provedení
2. Modul: Goldhofer THP/ST3 3-nápravový těžkotonážní podvozkový modul
První registrace: 14.11.2001
Jako samostatný modul technicky možná celková hmotnost: 108 000 kg, technicky možné nápravové zatížení: 36 000 kg při 5 km/h.
Ksdpfx Asxcdf Hebpsfa
Provozní hmotnost: 10 350 kg
Jako samostatný modul technická nosnost až 97 650 kg při 5 km/h.
Hydraulické kyvadlové nápravy, 8x, osazení 24x pneu 215/75/R17,5
Nápravové zatížení: 25 t při 20 km/h
Šířka: 3 metry
Rozvor: 1,5 metru
Max. úhel natočení: ±60°
Ve vozíku integrované, hydromechanické dvouokruhové pohonné řízení všech kol se zásobníkem hydraulického oleje
Vpředu a vzadu optimalizované spojení šroubem/okem pro podélná spojení
Jednoduše obuté kyvadlové nápravní agregáty po 8 kolech na linii
Hydraulické vyrovnání náprav +/- 300 mm, hydropneumatické plynové odpružení
Hydraulické řízení všech náprav
BPW nápravy s bubnovými brzdami a ABS, technicky možné nápravové zatížení 34 t při 5 km/h
3. Modul: Těžkotonážní nízko-ložný modul - bagrový most, výsuvný
Rok výroby: 2002
Vnitřní rozměry cca 7,50 m délka, 3,00 m šířka, 0,40 m výška ložné plochy
Stavební výška 350 mm
Výsuvný cca o 5,00 m - teleskopický
4 kapsy na kola s najížděcím modulem v čelní části
Výška v prostoru pro kola cca 150 mm
Zatížení až 80 t v ložné části, až 175,6 t v celé sestavě STHP8 (3+5).
Provozní hmotnost 11 900 kg
Vpředu a vzadu hydraulické spojení šroubem/o, adaptér na čelní spojení s drápem
4. Modul: Goldhofer THP/ET5, 5-nápravový těžkotonážní podvozkový modul
První registrace: 04.01.2002
Technicky možná celková hmotnost: 115 000 kg, technicky možné nápravové zatížení: 23 000 kg při 5 km/h
Provozní hmotnost: 14 200 kg
Technická nosnost až 100 800 kg
Jednoduše obuté hydraulické kyvadlové nápravní jednotky po 4 kolech na linii, osazeno 20x pneu 285/70 R19,5
Hydraulické vyrovnání náprav +/- 300 mm, hydropneumatické plynové odpružení
Hydraulické řízení všech náprav
Dálkové ovládání pro řízené nápravy
5. Poznámky: S těmito 4 moduly lze vytvořit až 3 různé tahové kombinace! Užitečné nosnosti se mění podle zvolené kombinace.
Pro speciální nízko-ložnou kombinaci je k dispozici aktuální potvrzení výrobce Goldhofer.
Návěs je možné předvést v našem provozu.
Cena bez DPH + 19% DPH. Veškeré údaje bez záruky. Chyby a mezitímní prodej vyhrazeny.
Interní číslo vozidla: 2285
Pečeť důvěry
Prodejci certifikovaní společností TruckScout24

Malý inzerát
Steinach
229 km
Nízkoložný návěs
GOLDHOFERSTHP 8 (3+5)/GG 219 to/Pendelachsen/ausziehbar
Volejte
Stav: použitý, maximální hmotnost nákladu: 175 620 kg, celková hmotnost: 219 000 kg, konfigurace náprav: 3 nápravy, první registrace: 01/2002, Vybavení: ABS, STHP 8 (3 + 5)
8 kusů hydraulických kyvných nápravových jednotek BWP s dálkovým ovládáním.
Technicky možné celkové hmotnosti: 219 000 kg
Technicky možná užitečná hmotnost: 175 620 kg
Hydraulicky odpružený a osmiosý říditelný podvalník Goldhofer typu STHP 8 (3+5) sestávající ze 4 těžkotonážních modulů s odnímatelným labutím krkem a až 5 metrů dlouhou teleskopickou nízkou bagrovací plošinou se 4 kolovými žlaby s ABS, technicky možná užitečná hmotnost až 175 620 kg.
Skládá se z následujících 4 samostatných těžkotonážních modulových částí:
1. modul: hydraulický univerzální labutí krk typu STH / ST
Rok výroby: 2002
Možno kombinovat s těžkotonážními modulovými podvozky, s přejezdovými ložnými mosty.
Vlastní hmotnost cca 5 900 kg
Přední povolené zatížení sedla: 35 000 kg
Délka cca 4,10 m
Výška sedla cca 1,30 m
King Pin 3,5" čep
Odnímatelné hliníkové bočnice
Plně hydraulicky posuvný
2. modul: Goldhofer THP/ST3 tříosý těžkotonážní podvozek
První registrace: 14.11.2001
Jako samostatný modul technicky možná celková hmotnost 108 000 kg, možné zatížení náprav: 36 000 kg při max. 5 km/h.
Vlastní hmotnost: 10 350 kg
Jako samostatný modul technicky možná užitečná hmotnost až 97 650 kg při 5 km/h.
Osm hydraulických kyvných náprav, 24 kol s pneumatikami 215/75/R17,5
Zatížení nápravy: 25 t při 20 km/h
Šířka vozidla: 3 m
Rozvor náprav: 1,5 m
Maximální úhel zatáčení: ±60°
Ve podvozku integrované dvouokruhové hydromechanické řízení všech náprav s maximálním natočením nápravových jednotek 60°, s integrovanou hydraulickou olejovou nádrží
Vpředu a vzadu optimalizované kolíkové tažné spojení pro podélné kombinace
Jednokolo hyk a agregáty s 8 koly na jedné nápravové linii
Hydraulické vyrovnání náprav +/- 300 mm, hydropneumatické plynové odpružení
Hydraulické řízení všech náprav
BPW nápravy s bubnovou brzdou a ABS, technicky možné zatížení nápravy 34 t při 5 km/h
3. modul: Teleskopický těžkotonážní nízkoložný modul – bagrová mostovka
Rok výroby: 2002
Vnitřní rozměry: cca 7,50 m délka, 3,00 m šířka, 0,40 m ložná výška
Stavební výška 350 mm
Prodlužovatelný o cca 5,00 m – teleskopický
4 kolové žlaby s nájezdovým modulem v hlavové části
Stavební výška v oblasti kolových žlabů cca 150 mm
Zatížení až 80 t v nízkoložné části a až 175,6 t v celém modulu STHP8 (3+5) možné.
Vlastní hmotnost 11 900 kg
Vpředu a vzadu hydraulické kolíkové tažné spojení s adaptérem na čelistovou spojku
Kjdpfxexcdfas Abpofa
4. modul: Goldhofer THP/ET5 pětiosý těžkotonážní podvozek
První registrace: 04.01.2002
Technicky možná celková hmotnost: 115 000 kg, technicky možné zatížení náprav 23 000 kg při 5 km/h
Vlastní hmotnost: 14 200 kg
Technicky možná užitečná hmotnost až 100 800 kg
Jednokolo hyk. hydraulické kyvné nápravové jednotky s 4 koly na linii, 20x osazeno pneu 285/70 R 19,5
Hydraulické vyrovnání náprav +/- 300 mm, hydropneumatické plynové odpružení
Hydraulické řízení všech náprav
Dálkové ovládání řízených náprav
5. Poznámky: S těmito čtyřmi těžkotonážními moduly je možné až 3 různé tahové kombinace! Nosnosti se liší podle zvolené kombinace.
Pro tento speciální nízkoložný set je k dispozici aktuální osvědčení výrobce společnosti Goldhofer.
Vozidlo lze u nás v provozu vyzkoušet.
Cena BEZ DPH, připočítává se 19% DPH. Veškeré informace bez záruky. Změny a mezitímní prodej vyhrazen.
Interní číslo vozidla: 2285
Inzerát je kompletně dostupný i v angličtině.
Malý inzerát
Steinach
229 km
Návěs
GOLDHOFERSTHP 8 (3+5)/GG 219 to/Pendelachsen/ausziehbar
Volejte
Stav: použitý, maximální hmotnost nákladu: 175 620 kg, celková hmotnost: 219 000 kg, konfigurace náprav: 3 nápravy, první registrace: 01/2002, Vybavení: ABS, STHP 8 (3 + 5)
8 kusů hydraulických kyvných nápravových jednotek BWP s dálkovým ovládáním.
Technicky možné celkové hmotnosti: 219 000 kg
Technicky možná užitečná hmotnost: 175 620 kg
Hydraulicky odpružený a osmiosý říditelný podvalník Goldhofer typu STHP 8 (3+5) sestávající ze 4 těžkotonážních modulů s odnímatelným labutím krkem a až 5 metrů dlouhou teleskopickou nízkou bagrovací plošinou se 4 kolovými žlaby s ABS, technicky možná užitečná hmotnost až 175 620 kg.
Skládá se z následujících 4 samostatných těžkotonážních modulových částí:
1. modul: hydraulický univerzální labutí krk typu STH / ST
Rok výroby: 2002
Možno kombinovat s těžkotonážními modulovými podvozky, s přejezdovými ložnými mosty.
Kfsdpfx Abjxcdf Topsa
Vlastní hmotnost cca 5 900 kg
Přední povolené zatížení sedla: 35 000 kg
Délka cca 4,10 m
Výška sedla cca 1,30 m
King Pin 3,5" čep
Odnímatelné hliníkové bočnice
Plně hydraulicky posuvný
2. modul: Goldhofer THP/ST3 tříosý těžkotonážní podvozek
První registrace: 14.11.2001
Jako samostatný modul technicky možná celková hmotnost 108 000 kg, možné zatížení náprav: 36 000 kg při max. 5 km/h.
Vlastní hmotnost: 10 350 kg
Jako samostatný modul technicky možná užitečná hmotnost až 97 650 kg při 5 km/h.
Osm hydraulických kyvných náprav, 24 kol s pneumatikami 215/75/R17,5
Zatížení nápravy: 25 t při 20 km/h
Šířka vozidla: 3 m
Rozvor náprav: 1,5 m
Maximální úhel zatáčení: ±60°
Ve podvozku integrované dvouokruhové hydromechanické řízení všech náprav s maximálním natočením nápravových jednotek 60°, s integrovanou hydraulickou olejovou nádrží
Vpředu a vzadu optimalizované kolíkové tažné spojení pro podélné kombinace
Jednokolo hyk a agregáty s 8 koly na jedné nápravové linii
Hydraulické vyrovnání náprav +/- 300 mm, hydropneumatické plynové odpružení
Hydraulické řízení všech náprav
BPW nápravy s bubnovou brzdou a ABS, technicky možné zatížení nápravy 34 t při 5 km/h
3. modul: Teleskopický těžkotonážní nízkoložný modul – bagrová mostovka
Rok výroby: 2002
Vnitřní rozměry: cca 7,50 m délka, 3,00 m šířka, 0,40 m ložná výška
Stavební výška 350 mm
Prodlužovatelný o cca 5,00 m – teleskopický
4 kolové žlaby s nájezdovým modulem v hlavové části
Stavební výška v oblasti kolových žlabů cca 150 mm
Zatížení až 80 t v nízkoložné části a až 175,6 t v celém modulu STHP8 (3+5) možné.
Vlastní hmotnost 11 900 kg
Vpředu a vzadu hydraulické kolíkové tažné spojení s adaptérem na čelistovou spojku
4. modul: Goldhofer THP/ET5 pětiosý těžkotonážní podvozek
První registrace: 04.01.2002
Technicky možná celková hmotnost: 115 000 kg, technicky možné zatížení náprav 23 000 kg při 5 km/h
Vlastní hmotnost: 14 200 kg
Technicky možná užitečná hmotnost až 100 800 kg
Jednokolo hyk. hydraulické kyvné nápravové jednotky s 4 koly na linii, 20x osazeno pneu 285/70 R 19,5
Hydraulické vyrovnání náprav +/- 300 mm, hydropneumatické plynové odpružení
Hydraulické řízení všech náprav
Dálkové ovládání řízených náprav
5. Poznámky: S těmito čtyřmi těžkotonážními moduly je možné až 3 různé tahové kombinace! Nosnosti se liší podle zvolené kombinace.
Pro tento speciální nízkoložný set je k dispozici aktuální osvědčení výrobce společnosti Goldhofer.
Vozidlo lze u nás v provozu vyzkoušet.
Cena BEZ DPH, připočítává se 19% DPH. Veškeré informace bez záruky. Změny a mezitímní prodej vyhrazen.
Interní číslo vozidla: 2285
Inzerát je kompletně dostupný i v angličtině.
Malý inzerát
Steinach
229 km
Nízkoložný návěs
GOLDHOFERSTHP 8 (3+5)/GG 219 to/Pendelachsen /ausziehbar
Volejte
Stav: použitý, maximální hmotnost nákladu: 175 620 kg, celková hmotnost: 219 000 kg, konfigurace náprav: 3 nápravy, první registrace: 01/2002, Vybavení: ABS, STHP 8 (3+5)
8dílná hydraulicky řízená jednotka BWP náprav s dálkovým ovládáním.
Technicky možná celková hmotnost: 219.000 kg
Užitečné zatížení: 175.620 kg
Hydraulicky odpružený a osminápravový říditelný Goldhofer hlubokoložný návěs typ STHP (3+5), skládající se ze 4 modulů pro těžkou přepravu s odnímatelným krkem („gooseneck“), přibližně 5 m vysouvatelná lopatová hluboká plošina se 4 kapsami na kola s ABS, provozní nosnost až 175.620 kg.
Sestava zahrnuje následující 4 samostatné moduly pro těžkou přepravu:
1. Modul: Hydraulický univerzální odnímatelný krk typ STH
Možnost kombinace s těžkými přepravními moduly, přejezdné nákladové mosty.
Provozní hmotnost: 5.900 kg
Povolené zatížení čepu: 35.000 kg
Délka cca 4,10 m
Výška sedla cca 1,30 m
King Pin 3,5"
Zasunovací hliníkové bočnice
Plně hydraulicky ovladatelný
2. Modul: Goldhofer THP/ST3 – 3nápravový těžkotonážní podvozek
Samostatně technicky možná celková hmotnost: 108.000 kg, technicky možné zatížení náprav: 36.000 kg (při 5 km/h).
Pohotovostní hmotnost: 10.350 kg
Samostatně technicky možné užitečné zatížení do 97.650 kg (při 5 km/h).
Hydraulicky kyvné nápravy 8x, pneumatiky 215/75/R17.5
Zatížení nápravy: 25 t (při 20 km/h)
Šířka vozidla: 3 m
Rozvor náprav: 1,5 m
Max úhel natočení: ±60°
Hydromechanické dvouokruhové donucené řízení všech náprav s max. úhlem natočení 60°, zabudovaná nádrž na hydraulický olej
Optimalizované čelní/spodní spojení na pin-plate pro podélné kombinace
Jednostopé kyvné nápravy (celkem 8 kol na nápravovou řadu)
Hydraulická kompenzace náprav +/- 300 mm, hydropneumatické odpružení plynovými akumulátory
Hydraulické řízení všech náprav
BPW nápravy s bubnovými brzdami, vč. ABS, technicky možné zatížení nápravy 34 t při 5 km/h
3. Modul: Hluboká těžkotonážní plošina – roztažitelná (excavátor bridge)
Rok výroby: 2002
Vnitřní délka cca 7,5 m, šířka 3,0 m, ložná výška 0,40 m
Stavební výška: 350 mm
Výsuvná o cca 5,0 m
Pohotovostní hmotnost: 11.900 kg
4 kapsy na kola s prodlužovacím modulem v čelní části
Celková výška v kapse na kola cca 150 mm
Nosnost v plošině do 80 t, v kompletní sestavě STHP 8 (3+5) až 175,6 t
Přední a zadní hydraulické čelistní spojení s adaptérem zubovou spojkou
4. Modul: Goldhofer THP/ET5 – pěti-nápravový těžkotonážní podvozek
1. registrace: 04.01.2002
Technicky možná celková hmotnost: 115.000 kg, technicky možné zatížení nápravy 23.000 kg (5 km/h)
Pohotovostní hmotnost: cca 14.200 kg
Technicky možná užitečná hmotnost: až 100.800 kg
Jednostopé hydraulické kyvné nápravy se 4 koly na nápravové řadě, pneumatiky 20x 285/70 R19.5
Hydraulická kompenzace náprav +/- 300 mm, hydropneumatické odpružení s plynovými akumulátory
Hydraulické řízení všech náprav
Rádiové dálkové ovládání řízení náprav
Poznámky: Se čtyřmi těžkotonážními moduly jsou možné až 3 různé kombinace souprav!
Užitečné zatížení se mění podle zvolené kombinace.
Kedpjxx Evfsfx Abpofa
Vozidlo lze vyzkoušet v našem areálu.
Aktuální výrobní certifikát Goldhofer na speciální kombinaci hluboké plošiny je k dispozici.
Cena bez DPH, plus 19% DPH. Veškeré informace bez záruky. S výhradou chyb a předchozího prodeje.
Interní číslo vozidla: 2285
Inzerát k dispozici i kompletně v němčině.
Malý inzerát
Steinach
229 km
Nízkoložný přívěs
GOLDHOFERSTHP 8 (3+5)/GG 219 to/Pendelachsen /ausziehbar
Volejte
Stav: použitý, maximální hmotnost nákladu: 175 620 kg, celková hmotnost: 219 000 kg, konfigurace náprav: 3 nápravy, první registrace: 01/2002, Vybavení: ABS, STHP 8 (3+5)
8dílná hydraulicky řízená jednotka BWP náprav s dálkovým ovládáním.
Kfsdpfxsxxv Rmj Abpoa
Technicky možná celková hmotnost: 219.000 kg
Užitečné zatížení: 175.620 kg
Hydraulicky odpružený a osminápravový říditelný Goldhofer hlubokoložný návěs typ STHP (3+5), skládající se ze 4 modulů pro těžkou přepravu s odnímatelným krkem („gooseneck“), přibližně 5 m vysouvatelná lopatová hluboká plošina se 4 kapsami na kola s ABS, provozní nosnost až 175.620 kg.
Sestava zahrnuje následující 4 samostatné moduly pro těžkou přepravu:
1. Modul: Hydraulický univerzální odnímatelný krk typ STH
Možnost kombinace s těžkými přepravními moduly, přejezdné nákladové mosty.
Provozní hmotnost: 5.900 kg
Povolené zatížení čepu: 35.000 kg
Délka cca 4,10 m
Výška sedla cca 1,30 m
King Pin 3,5"
Zasunovací hliníkové bočnice
Plně hydraulicky ovladatelný
2. Modul: Goldhofer THP/ST3 – 3nápravový těžkotonážní podvozek
Samostatně technicky možná celková hmotnost: 108.000 kg, technicky možné zatížení náprav: 36.000 kg (při 5 km/h).
Pohotovostní hmotnost: 10.350 kg
Samostatně technicky možné užitečné zatížení do 97.650 kg (při 5 km/h).
Hydraulicky kyvné nápravy 8x, pneumatiky 215/75/R17.5
Zatížení nápravy: 25 t (při 20 km/h)
Šířka vozidla: 3 m
Rozvor náprav: 1,5 m
Max úhel natočení: ±60°
Hydromechanické dvouokruhové donucené řízení všech náprav s max. úhlem natočení 60°, zabudovaná nádrž na hydraulický olej
Optimalizované čelní/spodní spojení na pin-plate pro podélné kombinace
Jednostopé kyvné nápravy (celkem 8 kol na nápravovou řadu)
Hydraulická kompenzace náprav +/- 300 mm, hydropneumatické odpružení plynovými akumulátory
Hydraulické řízení všech náprav
BPW nápravy s bubnovými brzdami, vč. ABS, technicky možné zatížení nápravy 34 t při 5 km/h
3. Modul: Hluboká těžkotonážní plošina – roztažitelná (excavátor bridge)
Rok výroby: 2002
Vnitřní délka cca 7,5 m, šířka 3,0 m, ložná výška 0,40 m
Stavební výška: 350 mm
Výsuvná o cca 5,0 m
Pohotovostní hmotnost: 11.900 kg
4 kapsy na kola s prodlužovacím modulem v čelní části
Celková výška v kapse na kola cca 150 mm
Nosnost v plošině do 80 t, v kompletní sestavě STHP 8 (3+5) až 175,6 t
Přední a zadní hydraulické čelistní spojení s adaptérem zubovou spojkou
4. Modul: Goldhofer THP/ET5 – pěti-nápravový těžkotonážní podvozek
1. registrace: 04.01.2002
Technicky možná celková hmotnost: 115.000 kg, technicky možné zatížení nápravy 23.000 kg (5 km/h)
Pohotovostní hmotnost: cca 14.200 kg
Technicky možná užitečná hmotnost: až 100.800 kg
Jednostopé hydraulické kyvné nápravy se 4 koly na nápravové řadě, pneumatiky 20x 285/70 R19.5
Hydraulická kompenzace náprav +/- 300 mm, hydropneumatické odpružení s plynovými akumulátory
Hydraulické řízení všech náprav
Rádiové dálkové ovládání řízení náprav
Poznámky: Se čtyřmi těžkotonážními moduly jsou možné až 3 různé kombinace souprav!
Užitečné zatížení se mění podle zvolené kombinace.
Vozidlo lze vyzkoušet v našem areálu.
Aktuální výrobní certifikát Goldhofer na speciální kombinaci hluboké plošiny je k dispozici.
Cena bez DPH, plus 19% DPH. Veškeré informace bez záruky. S výhradou chyb a předchozího prodeje.
Interní číslo vozidla: 2285
Inzerát k dispozici i kompletně v němčině.
Usnadňujeme vám hledání: "goldhofer přívěsy s otevřenou plošinou"
Okamžitě a zdarma obdržíte nové nabídky e-mailem.
Můžete kdykoli jednoduše ukončit vyhledávací úkol.
Použitý Goldhofer Přívěsy S Otevřenou Plošinou (113)
Prohledejte nyní celý TruckScout24 s více než 120 000 použitými vozidly.Projděte si nejoblíbenější kategorie:
- Ackermann-Fruehauf Přívěsy S Otevřenou Plošinou
- Goldhofer Návěs Pro Přepravu Automobilů
- Goldhofer Návěs S Nízkým Nakladačem
- Goldhofer Návěs S Nízkým Nakladačem (Stavební Stroje)
- Goldhofer Návěs S Otevřenou Plošinou
- Goldhofer Návěs S Pracovní Plošinou
- Goldhofer Návěsy
- Goldhofer Podvozek Návěsu
- Goldhofer Podvozek Přívěsu


Měsíčně více než 120 000 poptávek po koupi
Informujte se nyní
+49 201 858 95 507























































































































































































































































































































































































































































