Prodej použitých Goldhofer Návěs Pro Přepravu Automobilů (113)
Seřadit výsledky
- Nejnižší cena Nejvyšší cena
- Nejnovější inzeráty Nejstarší inzeráty
- Nejkratší vzdálenost Největší vzdálenost
- Nejnovější rok výroby Nejstarší rok výroby
- Nejnovější aktualizace Nejstarší aktualizace
- Výrobci od A do Z Výrobce Z až A
- Relevance
- Nejnižší cena
- Cena
- Nejvyšší cena
- Cena
- Nejnovější inzeráty
- Datum zveřejnění
- Nejstarší inzeráty
- Datum zveřejnění
- Nejkratší vzdálenost
- Vzdálenost
- Největší vzdálenost
- Vzdálenost
- Nejnovější rok výroby
- Rok výroby
- Nejstarší rok výroby
- Rok výroby
- Nejnovější aktualizace
- Naposled aktualizováno
- Nejstarší aktualizace
- Naposled aktualizováno
- Výrobci od A do Z
- Výrobce
- Výrobce Z až A
- Výrobce
- Označení od A do Z
- Označení
- Označení od Z do A
- Označení
- Model od A do Z
- Model
- Model Z až A
- Model
- Nejnižší reference
- reference
- Nejvyšší reference
- reference
- Nejkratší provozní doba
- Provozní doba
- Nejdéle běžící doba
- Provozní doba
- Relevance
- Relevance
Goldhofer
Malý inzerát
Steinach
229 km
Nízkoložný návěs
GOLDHOFERSTHP 8 (3+5)/GG 219 to/Pendelachsen/ausziehbar
Volejte
Stav: použitý, maximální hmotnost nákladu: 175 620 kg, celková hmotnost: 219 000 kg, konfigurace náprav: 3 nápravy, první registrace: 01/2002, Vybavení: ABS, STHP 8 (3 + 5)
8 kusů hydraulických kyvných nápravových jednotek BWP s dálkovým ovládáním.
Technicky možné celkové hmotnosti: 219 000 kg
Technicky možná užitečná hmotnost: 175 620 kg
Hydraulicky odpružený a osmiosý říditelný podvalník Goldhofer typu STHP 8 (3+5) sestávající ze 4 těžkotonážních modulů s odnímatelným labutím krkem a až 5 metrů dlouhou teleskopickou nízkou bagrovací plošinou se 4 kolovými žlaby s ABS, technicky možná užitečná hmotnost až 175 620 kg.
Skládá se z následujících 4 samostatných těžkotonážních modulových částí:
1. modul: hydraulický univerzální labutí krk typu STH / ST
Rok výroby: 2002
Možno kombinovat s těžkotonážními modulovými podvozky, s přejezdovými ložnými mosty.
Vlastní hmotnost cca 5 900 kg
Přední povolené zatížení sedla: 35 000 kg
Délka cca 4,10 m
Výška sedla cca 1,30 m
King Pin 3,5" čep
Odnímatelné hliníkové bočnice
Plně hydraulicky posuvný
2. modul: Goldhofer THP/ST3 tříosý těžkotonážní podvozek
První registrace: 14.11.2001
Jako samostatný modul technicky možná celková hmotnost 108 000 kg, možné zatížení náprav: 36 000 kg při max. 5 km/h.
Vlastní hmotnost: 10 350 kg
Jako samostatný modul technicky možná užitečná hmotnost až 97 650 kg při 5 km/h.
Osm hydraulických kyvných náprav, 24 kol s pneumatikami 215/75/R17,5
Zatížení nápravy: 25 t při 20 km/h
Šířka vozidla: 3 m
Rozvor náprav: 1,5 m
Maximální úhel zatáčení: ±60°
Ve podvozku integrované dvouokruhové hydromechanické řízení všech náprav s maximálním natočením nápravových jednotek 60°, s integrovanou hydraulickou olejovou nádrží
Vpředu a vzadu optimalizované kolíkové tažné spojení pro podélné kombinace
Jednokolo hyk a agregáty s 8 koly na jedné nápravové linii
Hydraulické vyrovnání náprav +/- 300 mm, hydropneumatické plynové odpružení
Hydraulické řízení všech náprav
BPW nápravy s bubnovou brzdou a ABS, technicky možné zatížení nápravy 34 t při 5 km/h
3. modul: Teleskopický těžkotonážní nízkoložný modul – bagrová mostovka
Rok výroby: 2002
Vnitřní rozměry: cca 7,50 m délka, 3,00 m šířka, 0,40 m ložná výška
Stavební výška 350 mm
Prodlužovatelný o cca 5,00 m – teleskopický
4 kolové žlaby s nájezdovým modulem v hlavové části
Stavební výška v oblasti kolových žlabů cca 150 mm
Zatížení až 80 t v nízkoložné části a až 175,6 t v celém modulu STHP8 (3+5) možné.
Vlastní hmotnost 11 900 kg
Vpředu a vzadu hydraulické kolíkové tažné spojení s adaptérem na čelistovou spojku
4. modul: Goldhofer THP/ET5 pětiosý těžkotonážní podvozek
První registrace: 04.01.2002
Technicky možná celková hmotnost: 115 000 kg, technicky možné zatížení náprav 23 000 kg při 5 km/h
Vlastní hmotnost: 14 200 kg
Technicky možná užitečná hmotnost až 100 800 kg
Jednokolo hyk. hydraulické kyvné nápravové jednotky s 4 koly na linii, 20x osazeno pneu 285/70 R 19,5
Hydraulické vyrovnání náprav +/- 300 mm, hydropneumatické plynové odpružení
Hydraulické řízení všech náprav
Dálkové ovládání řízených náprav
5. Poznámky: S těmito čtyřmi těžkotonážními moduly je možné až 3 různé tahové kombinace! Nosnosti se liší podle zvolené kombinace.
Pro tento speciální nízkoložný set je k dispozici aktuální osvědčení výrobce společnosti Goldhofer.
Vozidlo lze u nás v provozu vyzkoušet.
Cena BEZ DPH, připočítává se 19% DPH. Veškeré informace bez záruky. Změny a mezitímní prodej vyhrazen.
Kfsdpfjxcdfgjx Abpja
Interní číslo vozidla: 2285
Inzerát je kompletně dostupný i v angličtině.
Malý inzerát
Burghaun-Gruben
419 km
Návěs
GOLDHOFERSTZ-H6-57/80A Teleskop-Tieflader Waggontransport
Volejte
Stav: použitý, celková hmotnost: 92 000 kg, konfigurace náprav: 3 nápravy, první registrace: 08/2006, délka ložné plochy: 19 000 mm, šířka ložného prostoru: 3 000 mm, výška ložného prostoru: 815 mm, celková šířka: 3 000 mm, Vybavení: ABS, Goldhofer STZ-H6-57/80A teleskopický nízkoprofilový návěs pro přepravu vagonů----
Schválení / Technické údaje:
Rychlost: Schváleno 80 km/h / technicky 65 km/h
Svislé zatížení (na sedlo): 23 000 kg / technicky 26 000 kg
Zatížení zadních náprav: 10 000 kg / technicky 11 000 kg
Celková hmotnost: 83 000 kg / technicky 92 000 kg
Užitečné zatížení: 52 500 kg / technicky 61 500 kg
Provozní hmotnost (bez příslušenství): 30 500 kg
----Labutí krk:
Délka: 4 000 mm
Šířka: 2 480 mm
Stavební výška: 235 mm
Výška sedla: 1 350 mm
DLR vpředu: 1 420 mm
Kfsdelhn Aispfx Abpoa
DLR vzadu: 2 700 mm
Královský čep: 3,5 palce
Zkosení: zkosené 10°
Rohy vpředu: zkosené 45°
Podlaha: smrkové dřevo 50 mm
Nápravové podpěry: mechanické
Šířka s bočnicemi: 2 550 mm
Hydraulický STZ labutí krk s vnějšími nosníky, hydraulicky zdvižný/snížitelný, s mechanickými podpěrami (spouštěcí trubky) a hydraulickými opěrnými válci. Hydromechanické nucené řízení (dvojokruhové), nízká konstrukce (stavební výška 235 mm) s nastavitelnými vodícími prvky a řízením válce THP.
----Ložná plocha:
Typ: platforma
Zvedací: ne
Délka: 13 000 mm
Šířka: 3 000 mm
Podlaha: plech/smrk 50 mm
Kapsy na kola: ne
Rozšiřitelnost: ne
Výsuvná: jednou teleskopická
Délka1: 10 000 mm
Výška ložné plochy (zatížená): 815 mm
Ložná plocha je teleskopická ve venkovní i vnitřní trubkové konstrukci, s pevnou částí délky 1 070 mm vepředu. V této části je integrované čepové ucho pro připojení prodlužovacích nosníků pro mosty cisternových vagonů. Naše svařované Vkt. kolejnice slouží jako koleje v rozchodech 1 000 mm (vzdálenost kolejí 1 015 mm) a 1 435 mm (vzdálenost kolejí 1 450 mm). Zajištění výsuvných stupňů prostřednictvím válců s pružinovým úložištěm a kuželových pouzder.
Výška ložné plochy na střední rámové trubce (vnější trubka): cca 815 mm (+/- 130 mm)
Výška ložné plochy na vestavěných kolejových prvcích: cca 790 mm (+/- 130 mm)
----Podvozek vzadu:
Typ podvozku: standardní
Výška ložné plochy (zatížená): 815 mm
Šířka: 3 000 mm
Rozvor: 1 360 mm
Podlaha: plech
Rozšiřitelnost: ne
Kapsy na kola: ne
Bagrová kapsa: ne
----Nápravy:
Počet náprav: 6
Zvedací náprava: viz příslušenství
Typ nápravy: Zalomený čep řízení
Vyrovnání náprav: hydraulické
Výrobce náprav: BPW/Eco
Provozní polohy: 1
Zdvih nápravy (1): +/-130 mm
Zdvih nápravy (2): +/-0 mm
Ventil pro zvedání/snižování: Ano
První náprava pneumaticky zvedatelná se zvedacím vakem
----Řízení:
Počet řízených náprav: 6
Uspořádání řízených náprav: všechny řízené
Maximální natočení: 45°
Typ řízení: hydraulické, 2 okruhové
----Pneumatiky:
Rozměr: 235/75 R 17,5 143/141 J
Typ pneumatik: dvoumontáž
Typ ráfku: diskové
Centrovaní ráfku: středové
----Brzdový systém:
Podle EU normy: ano
AGS: ano
ALB: ano
ABS: ano
ABS odpojitelné: ne
Parkovací brzda: pružinová
EBS: ne
ECAS: ne
Poznámka: Výpočet brzd č. GH 4324S
----Poznámky k podvozku:
Řízení navrženo pro prodloužený stav s většími úhly natočení předních náprav. Otevřené výřezy na kola s úzkými příčnými nosníky mezi nimi (ALU kryty viz příslušenství). Ovládací prvky chráněné, umístěné vlevo ve směru jízdy. Ráfky 17,5 x 6,75. Zalomené nápravy!
----Zadní část vozidla:
Konstrukce: standardní 90°
Uchycení rampy: viz příslušenství
Podlaha: plech
Převis za poslední nápravou: 1 300 mm
Opěra: viz příslušenství
----Zajištění nákladu:
Upevňovací oka
Počet: 5
Nosnost: 10 t na kus
Umístění: 2 páry na labutím krku, 3 páry na ložné ploše
----Zadní prodloužení:
Maximální nosnost 15 000 kg s jedním otočným podvozkem vagonu, složené z profilů, bez
Malý inzerát
Bielefeld
540 km
Nízkoložný návěs
GOLDHOFER3-Achs SPZ-DL3-38/80 Spezial 20,5meter + 3xLenk
Volejte
Stav: použitý, celková hmotnost: 48 000 kg, konfigurace náprav: 3 nápravy, první registrace: 12/1997, Vybavení: ABS, Goldhofer 3-nápravový speciální návěs / přepravník dlouhého materiálu
Typ: SPZ-DL 3-38/80
Přípustná celková hmotnost: 48 000 kg
Přípustné zatížení přední nápravy: 18 000 kg
Kfjdpfx Aowmz Aajbpsa
Přípustné zatížení zadních náprav: 30 000 kg
Vzduchové pérování + 3 x ŘÍZENÉ nápravy
Celková délka: 20 500 mm
! Německá registrace!
Další rozměry najdete v technickém nákresu,
který lze na vyžádání zaslat také ve vysoce kvalitním PDF formátu.
! Další informace na vyžádání emailem!
Údaje jsou bez záruky/možnost chyb!
Údaje uvedené na internetu jsou nezávazné popisy a nepředstavují zaručené vlastnosti.
Prodávající neodpovídá za chyby, překlepy nebo chyby při přenosu dat.
Změny vyhrazeny.
Stálý nákup a prodej, výkup a pronájem
jeřábových a zvedacích vozidel,
stejně jako stavebních a těžkotonážních vozidel.
Malý inzerát
Landsberg am Lech
390 km
Nízkoložný návěs
GOLDHOFERSTZ-L 6 (245) A ausziehbar gelenkt
Volejte
Stav: nový, maximální hmotnost nákladu: 78 400 kg, celková hmotnost: 98 000 kg, konfigurace náprav: 3 nápravy, celková šířka: 2 750 mm, Rok výroby: 2025, systém vzduchového odpružení, hydromechanické nucené řízení, jednoduše teleskopicky rozšiřitelná ložná plocha typu 'platforma', se dvoudílnými nájezdovými rampami
Vlastní hmotnost 21.100 kg
Užitečné zatížení 76.900 kg
Délka = 14.050 mm
STZ-L labutí krk
- Přední rohy zkosené pod 45° (468 x 468 mm), uzavřený vnější rám
- robustní ocelová svařovaná konstrukce
- rozměrná ložná plocha 3.700 x 2.480 mm
- hydromechanické nucené řízení (dvouokruhové řízení) v nízké konstrukci (stavební výška 235 mm) s nastavitelnými vodícími prvky
- točnice s kuličkovým věncem s výměnným 3,5" královským čepem a nastavitelným řízeným klínem
Ksdpfx Absx Dqhkjpefa
- zatížení na sedle 26.000 kg
- poloměr propnutí 2.700 mm
- prémiová skříňka
Ložná plocha
- provedení "platforma, jednoduše teleskopovatelná"
- protiskluzový polymerní gumový povrch Traffidecko
- ložná plocha jednoduše teleskopická, vnější a vnitřní trubková konstrukce
- zajištění výsuvných stupňů pomocí pružinového válce a zajišťovacího čepu
- mezistůl 300 mm
- pevná opěrná část vpředu, délka 700 mm
Podvozek
- 6nápravový podvozek s pneumatickým odpružením, rozvor 1.510 mm
- nápravový agregát výrobce BPW, sestávající z jedné neřízené a pěti hydromechanicky nuceně řízených náprav s maximálním úhlem natočení 45°
- nápravy s nastavitelnými kuželíkovými ložisky a automatickými napínači táhel (AGS)
- standardně zdvižný a spouštěcí ventil pro snížení na min. 785 mm nebo zvýšení na max. 985 mm (mimo jízdní polohu)
- podvozek s otevřeným vnějším rámem
- bagrová prohlubeň v zadní části rámu, délka 3.340 mm a šířka 874 mm
Zadní část vozidla
- provedení se zkosením 500 mm
- krátký zadní převis 1.100 mm od středu poslední nápravy
- 2 integrované hydraulické opěry pro zajištění zadní části vozidla při nakládce
Dvoudílné nájezdové rampy s povrchem Super Grip
- 2.600 + 1.200 x 720 mm
- svislé hydraulické zvedání s ruční pumpou, napínání lanem
- hydraulické nastavení ramp
Brzdová soustava
- dvouokruhová celokolová pneumatická brzdová soustava s membránovými brzdovými válci
- automatická brzda závislá na zatížení (ALB)
- automatické napínače táhel (AGS)
- parkovací brzda pomocí pružinových válců
- ABV-brzda
- hydraulické připojení
- easyControl
- třístranné hliníkové bočnice
- možnost zvedání (závislé na zatížení)
- centrální mazání "BEKA-MAX"
- výsuvná rozšíření včetně vkládacích prken, rozšíření teleskopicky až na 3.000 mm
Technické údaje
Labutí krk
Ložná plocha (DxŠ) 3.700 x 2.480 mm
Zkosení: 1.080 mm
Stavební výška nad sedlovým spojem 235 mm
Výška sedla při zatížení 1.300 mm
Poloměr propnutí vzad 2.700 mm
Poloměr propnutí vpřed 1.350 mm
Královský čep 3,5"
Ložná plocha
Ložná plocha (DxŠ) 11.000 x 2.750 mm
teleskopicky o 4.340 mm
v jednotlivých stupních až (DxŠ) 15.340 mm x 2.750 mm
včetně zadního zkosení 500 mm
Nakládací výška při zatížení cca. 885 mm (+/-100 mm)
nebo 845 mm (+140/-60 mm)
Podvozek
Rozvor 5 x 1.510 mm
Převis 1.100 mm
Řízení
1. náprava neřízená
2. - 6. náprava hydromechanicky nuceně řízená (dvouokruhové řízení)
Malý inzerát
Essen
628 km
Nízkoložný návěs
GOLDHOFER3-Achs-Tiefbett 3x12 t
Volejte
Stav: použitý, maximální hmotnost nákladu: 45 400 kg, celková hmotnost: 66 000 kg, konfigurace náprav: 3 nápravy, první registrace: 08/2012, další kontrola (TÜV): 08/2026, celková šířka: 2 750 mm, Vybavení: ABS, Další vozidla pod Výběr z výbavy.
Kompletní výbava na vyžádání.
* Nápravy BPW, všechny nápravy hydraulicky řízené
* Pneumatiky 245/70 R 17,5
* Kapsy na sloupky, kotevní oka
* Nakládací stojan, vyjímatelný
* Hliníkové vložené podlahy
* Hydraulické vyrovnávání náprav
* 2" čep (kingpin)
* ABS
* Je potřeba tahač s hydraulikou
* Přídavné řízení
* Snímatelný krk
* Sklopná rozšíření
* Malé nájezdy vpředu na ložné ploše
Kfsdpfx Abex E Iw Uepea
* Bočnice na krku
* Nová technická kontrola TÜV na přání možná
Objevte další ojetá vozidla
Malý inzerát
Sittensen
565 km
Nízkoložný návěs
GOLDHOFERSPZ-DH8-83/80, 8-Achser, 14to. Achsen, Gelenkt
Volejte
Stav: použitý, maximální hmotnost nákladu: 85 100 kg, celková hmotnost: 106 000 kg, konfigurace náprav: 3 nápravy, první registrace: 11/2009, délka ložné plochy: 19 390 mm, šířka ložného prostoru: 2 470 mm, celková šířka: 2 550 mm, celková výška: 1 950 mm, Vybavení: ABS, technický možná: 8 x 14 t. Nápravy, ABS, EBS, BPW náprava(y), zvedací nápravy, hydraulické odpružení, 6 náprav hydr. nucené řízení, 1. + 2. náprava - zvedací náprava, systém bubnové brzdy, 13 těžkých vázacích kroužků na každé straně, 8 x kapsa na kůly na straně, 2 x lišta na kapsy kůlu uprostřed ložné plochy, otočný maják na vzadu, tažné zařízení, výška nákladu: cca 1500 mm, Vozidlo může být pokryto reklamou a/nebo štítkem
Naše nabídka obecně nevyžaduje nové schválení TÜV. Pokud si přejete nové schválení TÜV, rádi vám zpracujeme nabídku z našich partnerských dílen! Vozidlo může být pokryto reklamou a/nebo označeno. Platí naše všeobecné dodací a platební podmínky.
Rádi Vám zpracujeme nabídku financování nebo leasingu této nemovitosti.
Kontaktujte nás prosím!
Ksdpfev I It Nsx Abpofa
Malý inzerát
Steinach
229 km
Návěs
GOLDHOFERSTHP 8 (3+5)/GG 219 to/Pendelachsen/ausziehbar
Volejte
Stav: použitý, maximální hmotnost nákladu: 175 620 kg, celková hmotnost: 219 000 kg, konfigurace náprav: 3 nápravy, první registrace: 01/2002, Vybavení: ABS, STHP 8 (3 + 5)
8 kusů hydraulických kyvných nápravových jednotek BWP s dálkovým ovládáním.
Technicky možné celkové hmotnosti: 219 000 kg
Technicky možná užitečná hmotnost: 175 620 kg
Hydraulicky odpružený a osmiosý říditelný podvalník Goldhofer typu STHP 8 (3+5) sestávající ze 4 těžkotonážních modulů s odnímatelným labutím krkem a až 5 metrů dlouhou teleskopickou nízkou bagrovací plošinou se 4 kolovými žlaby s ABS, technicky možná užitečná hmotnost až 175 620 kg.
Skládá se z následujících 4 samostatných těžkotonážních modulových částí:
1. modul: hydraulický univerzální labutí krk typu STH / ST
Rok výroby: 2002
Možno kombinovat s těžkotonážními modulovými podvozky, s přejezdovými ložnými mosty.
Vlastní hmotnost cca 5 900 kg
Přední povolené zatížení sedla: 35 000 kg
Délka cca 4,10 m
Výška sedla cca 1,30 m
King Pin 3,5" čep
Odnímatelné hliníkové bočnice
Plně hydraulicky posuvný
2. modul: Goldhofer THP/ST3 tříosý těžkotonážní podvozek
První registrace: 14.11.2001
Jako samostatný modul technicky možná celková hmotnost 108 000 kg, možné zatížení náprav: 36 000 kg při max. 5 km/h.
Vlastní hmotnost: 10 350 kg
Jako samostatný modul technicky možná užitečná hmotnost až 97 650 kg při 5 km/h.
Osm hydraulických kyvných náprav, 24 kol s pneumatikami 215/75/R17,5
Zatížení nápravy: 25 t při 20 km/h
Šířka vozidla: 3 m
Rozvor náprav: 1,5 m
Maximální úhel zatáčení: ±60°
Kodpfx Aoxcdg Dobpjfa
Ve podvozku integrované dvouokruhové hydromechanické řízení všech náprav s maximálním natočením nápravových jednotek 60°, s integrovanou hydraulickou olejovou nádrží
Vpředu a vzadu optimalizované kolíkové tažné spojení pro podélné kombinace
Jednokolo hyk a agregáty s 8 koly na jedné nápravové linii
Hydraulické vyrovnání náprav +/- 300 mm, hydropneumatické plynové odpružení
Hydraulické řízení všech náprav
BPW nápravy s bubnovou brzdou a ABS, technicky možné zatížení nápravy 34 t při 5 km/h
3. modul: Teleskopický těžkotonážní nízkoložný modul – bagrová mostovka
Rok výroby: 2002
Vnitřní rozměry: cca 7,50 m délka, 3,00 m šířka, 0,40 m ložná výška
Stavební výška 350 mm
Prodlužovatelný o cca 5,00 m – teleskopický
4 kolové žlaby s nájezdovým modulem v hlavové části
Stavební výška v oblasti kolových žlabů cca 150 mm
Zatížení až 80 t v nízkoložné části a až 175,6 t v celém modulu STHP8 (3+5) možné.
Vlastní hmotnost 11 900 kg
Vpředu a vzadu hydraulické kolíkové tažné spojení s adaptérem na čelistovou spojku
4. modul: Goldhofer THP/ET5 pětiosý těžkotonážní podvozek
První registrace: 04.01.2002
Technicky možná celková hmotnost: 115 000 kg, technicky možné zatížení náprav 23 000 kg při 5 km/h
Vlastní hmotnost: 14 200 kg
Technicky možná užitečná hmotnost až 100 800 kg
Jednokolo hyk. hydraulické kyvné nápravové jednotky s 4 koly na linii, 20x osazeno pneu 285/70 R 19,5
Hydraulické vyrovnání náprav +/- 300 mm, hydropneumatické plynové odpružení
Hydraulické řízení všech náprav
Dálkové ovládání řízených náprav
5. Poznámky: S těmito čtyřmi těžkotonážními moduly je možné až 3 různé tahové kombinace! Nosnosti se liší podle zvolené kombinace.
Pro tento speciální nízkoložný set je k dispozici aktuální osvědčení výrobce společnosti Goldhofer.
Vozidlo lze u nás v provozu vyzkoušet.
Cena BEZ DPH, připočítává se 19% DPH. Veškeré informace bez záruky. Změny a mezitímní prodej vyhrazen.
Interní číslo vozidla: 2285
Inzerát je kompletně dostupný i v angličtině.
Malý inzerát
Burghaun-Gruben
419 km
Nízkoložný návěs
GOLDHOFERSTZ-H6-57/80A Teleskop-Tieflader Waggontransport
Volejte
Stav: použitý, celková hmotnost: 92 000 kg, konfigurace náprav: 3 nápravy, první registrace: 08/2006, délka ložné plochy: 19 000 mm, šířka ložného prostoru: 3 000 mm, výška ložného prostoru: 815 mm, celková šířka: 3 000 mm, Vybavení: ABS, Goldhofer STZ-H6-57/80A teleskopický nízkoložný návěs pro přepravu vagónů
---- Schválení / Technická data
Schválená / Technická hodnota 1
Rychlost: 80 km/h / 65 km/h
Svislé zatížení: 23 000 kg / 26 000 kg
Zatížení náprav vzadu: 10 000 kg / 11 000 kg
Celková hmotnost: 83 000 kg / 92 000 kg
Užitečná hmotnost: 52 500 kg / 61 500 kg
Vlastní hmotnost (bez příslušenství): 30 500 kg
---- Labutí krk:
Délka: 4 000 mm
Šířka: 2 480 mm
Stavební výška: 235 mm
Výška točnice: 1 350 mm
DLR vpředu: 1 420 mm
DLR vzadu: 2 700 mm
Královský čep: 3,5 palce
Zkosení: zkosené 10 stupňů
Rohy vpředu: zkosené 45 stupňů
Podlaha: smrk 50 mm
Podpěry točnice: mechanické
Šířka s postranicemi: 2 550 mm
Hydraulický STZ-labutí krk s vnějšími nosníky, hydraulicky zvedatelný a spustitelný, s mechanickými sloupkovými podpěrami a hydraulickými podpěrnými válci.
Hydromechanické nucené řízení (dvouokruhové řízení) v nízké konstrukci (stavební výška 235 mm) s nastavitelnými vodicími prvky a THP řídicími válci.
---- Ložná plocha:
Typ: plošina
Zvedací: ne
Délka: 13 000 mm
Šířka: 3 000 mm
Podlaha: plech/smrk 50 mm
Prohlubně pro kola: ne
Rozšíření: ne
Výsuvná: jednoduše teleskopická
Délka 1: 10 000 mm
Výška ložné plochy (naložené): 815 mm
Ložná plocha je teleskopická, zhotovená jako vnější a vnitřní trubková konstrukce, s 1 070 mm dlouhým pevným čelním dílem ložné plochy.
V pevném čelním dílu ložné plochy integrovaná čepová spojka pro připojení prodlužovacích nosníků pro mosty kotlů, námi navařené drážky (Vkt.) slouží jako kolejnicová dráha pro rozchody 1 000 mm (rozteč kolejnic 1 015 mm) a 1 435 mm (rozteč kolejnic 1 450 mm).
Zajištění výsuvných stupňů pomocí pístů s pružinovým uložením a kuželových pouzder.
Výška ložné plochy na středové rámové trubce (vnější trubka) cca 815 mm (+/- 130 mm)
Výška ložné plochy na vložených kolejnicových prvcích cca 790 mm (+/- 130 mm)
---- Podvozek vzadu:
Typ podvozku: standardní
Výška ložné plochy (naložené): 815 mm
Šířka: 3 000 mm
Rozvor: 1 360 mm
Podlaha: plech
Rozšíření: ne
Prohlubně pro kola: ne
Vybrání pro bagr: ne
Kodpslhn Afefx Abpsfa
---- Nápravy:
Počet náprav: 6
Zvedací náprava: viz příslušenství
Typ nápravy: kovaný čep
Vyrovnání náprav: hydraulické
Výrobce náprav: BPW/Eco
Počet provozních poloh: 1
Zdvih nápravy (1) +/-: 130/130 mm
Zdvih nápravy (2) +/-: 0/0 mm
Zvedací/snížovací ventil: ano
1. náprava pneumaticky zvedatelná pomocí zvedacího vaku
---- Řízení:
Počet řízených náprav: 6
Uspořádání řízených náprav: všechny řízené
Max. úhel natočení: 45°
Typ řízení: hydraulické, dvouokruhové
---- Obojení:
Rozměr: 235/75 R 17,5 143/141 J
Typ pneumatiky: dvoumontáž
Typ ráfku: diskový
Centrovaný ráfek: středové centrování
---- Brzdová výbava:
Podle normy EU: ano
AGS: ano
ALB: ano
ABS: ano
ABS deaktivace: ne
Parkovací brzda: pružinová
EBS: ne
ECAS: ne
Poznámka: výpočty brzd číslo: GH 4324S
---- Poznámky k podvozku:
Řízení navrženo pro vysunutý stav s větším úhlem natočení předních náprav
Otevřené výřezy pro kola nad nápravami se štíhlými příčnými nosníky mezi nimi (ALU kryty viz příslušenství níže)
Ovládací prvky chráněné na levé straně ve směru jízdy
Ráfky 17,5x6,75
Kované nápravy!!!
---- Zadní část vozidla:
Konstrukce: standardní 90°
Uchycení rampy: viz příslušenství
Podlaha: plech
Převis od poslední nápravy: 1 300 mm
Podpěra: viz příslušenství
---- Zajištění nákladu:
Upevňovací oka
Počet: 5
Nosnost: do 10 t na každý kus
Uspořádání: 2 páry na labutím krku
3 páry na ložné ploše
---- Prodloužení zadní části:
max. nosnost 15 000 kg s jedním vagónovým podvo
Malý inzerát
Bielefeld
540 km
Návěs
GOLDHOFER3-Achs SPZ-DL3-38/80 Spezial 20,5meter + 3xLenk
Volejte
Stav: použitý, celková hmotnost: 48 000 kg, konfigurace náprav: 3 nápravy, první registrace: 12/1997, Vybavení: ABS, Goldhofer 3-nápravový speciální návěs / přepravník dlouhého materiálu
Typ: SPZ-DL 3-38/80
Přípustná celková hmotnost: 48 000 kg
Přípustné zatížení přední nápravy: 18 000 kg
Přípustné zatížení zadních náprav: 30 000 kg
Vzduchové pérování + 3 x ŘÍZENÉ nápravy
Celková délka: 20 500 mm
! Německá registrace!
Další rozměry najdete v technickém nákresu,
který lze na vyžádání zaslat také ve vysoce kvalitním PDF formátu.
! Další informace na vyžádání emailem!
Údaje jsou bez záruky/možnost chyb!
Údaje uvedené na internetu jsou nezávazné popisy a nepředstavují zaručené vlastnosti.
Prodávající neodpovídá za chyby, překlepy nebo chyby při přenosu dat.
Změny vyhrazeny.
Stálý nákup a prodej, výkup a pronájem
jeřábových a zvedacích vozidel,
Kfodpfewq Ai Nox Abpea
stejně jako stavebních a těžkotonážních vozidel.
Malý inzerát
Regensburg
258 km
Nízkoložný návěs
GOLDHOFERSTZ-VL3-38/80A - TIEFBETT TELESKOP Nr.: 220
Volejte
Stav: použitý, celková hmotnost: 54 000 kg, konfigurace náprav: 3 nápravy, první registrace: 06/2008, Vybavení: ABS, Identifikační číslo vozidla: WG0STZV3580032220
První registrace: 24.06.2008
Německá STK (HU) k provedení
Vlastní hmotnost: 14 900 - 18 000 kg
Odnímatelný labutí krk
Čep: 3,5 "
---- Délka sníženého lože: 7 800 mm - výška ložné plochy: cca 470 mm
TELESKOPICKÝ prodlužovací díl o 5 400 mm
MOŽNOST ROZŠÍŘENÍ
KOLÉBKY NA KOLA
Rám podvozku: 4 100 mm
Výřez pro rameno bagru - výklenek pro násadu
Centrální mazací systém
Kfedpfx Aboxwf Tnopja
Nápravy BPW Eco s bubnovými brzdami, ovládání rádiovým dálkovým ovladačem
3x hydraulicky nuceně řízené nápravy
Zatížení náprav: 3x 10 000 kg
Odnímatelný labutí krk – zatížení točnice: 24 000 kg
Centrální mazací systém
Pneumatiky: 235/75 R 17,5
Změny, předprodej a omyly jsou výslovně vyhrazeny. Tento popis slouží k všeobecnému určení vozidla a nepředstavuje žádnou záruku ve smyslu kupního práva. Rozhodující je specifikace uvedená ve smlouvě o koupi.
Naše nabídka je obecně bez nové technické kontroly (TÜV). Pokud si přejete novou kontrolu TÜV, rádi Vám připravíme nabídku našich partnerských servisů! Vozidlo může být opatřeno reklamními polepy a/nebo popisy. Platí naše všeobecné dodací a platební podmínky.
Malý inzerát
Essen
628 km
Nízkoložný návěs
GOLDHOFER3-Achs-Tiefbett 3x12 t
Volejte
Stav: použitý, maximální hmotnost nákladu: 45 400 kg, celková hmotnost: 66 000 kg, konfigurace náprav: 3 nápravy, první registrace: 08/2012, celková šířka: 2 750 mm, Vybavení: ABS, Kompletní nabídku našich okamžitě a krátkodobě dostupných vozidel najdete na našich webových stránkách.
Výpis z výbavy. Kompletní specifikace na vyžádání.
Výbava:
* Nápravy BPW, všechny nápravy hydraulicky řízené
* Obojí 245/70 R 17,5
* Kapsy na sloupky, upevňovací oka
* Vyjímatelný nakládací stojan
* Hliníkové vkládací podlahy
* Hydraulické vyrovnání náprav
* 2" čep
* ABS
* Potřebný tahač s hydraulikou
* Přídavné řízení
* Odnímatelný krk
* Sklopná rozšíření
* Malé rampy vpředu na ložné ploše
* Bočnice na krku
* Nová technická kontrola TÜV na přání možná
Kfjdjxuchkepfx Abpsa
Malý inzerát
Butzbach
489 km
Nízkoložný návěs
GOLDHOFERSTZL335/80/Seilwinde/Extendable/Ausziehbar 5,40M
Volejte
Stav: použitý, maximální hmotnost nákladu: 33 050 kg, celková hmotnost: 47 500 kg, konfigurace náprav: 3 nápravy, první registrace: 02/2000, délka ložné plochy: 17 200 mm, šířka ložného prostoru: 2 550 mm, výška ložného prostoru: 3 300 mm, celková šířka: 17 200 mm, Rok výroby: 2000, WhatsApp: _____
Goldhofer STZ L3 35/80/S navijákem/výsuvný/Prodlužovací 5,40 m/3 řízené nápravy
• Výrobce: Goldhofer
• Typ: STZ L3 35/80
• První registrace: 02/2000
• Hydraulické nájezdy
• Hydraulický naviják
• 3 řízené nápravy
• Celková délka: 17,20 m
• Ložná plocha bez teleskopu: 8,40 m
• Teleskopický výsuv: 5,40 m
• Celková ložná plocha: 13,80 m
• Výška ložné plochy: 0,83 m
• Přepravní šířka: 2,55 m
• Přepravní výška: 3,30 m
• Výška točnice: 1,33 m
• Umístění točnice: 8 cm
• Délka ramp: 4,60 m (těžkotonážní rampy)
• Pohotovostní hmotnost: 14 450 kg
• Užitečné zatížení: 33 050 kg
• Celková povolená hmotnost: 47 500 kg
• Německé vozidlo
• Německé doklady
• Ihned provozuschopný
_____
Kjdpexy Ucdjfx Abpefa
Popis můžete obdržet také v jiném jazyce e-mailem.
Naše služby:
- Exportní prohlášení, celní odbavení, žluté krátkodobé značky, červené exportní značky
- Výkup vaší použité stavební nebo užitkové techniky
- Pomoc s financováním
- Zajištění přepravy
- Prohlídka a předvedení strojů Po-Pá 9:00-17:00 (v sobotu jen po domluvě)
Naše nabídka strojů se neustále mění, aktuální stav naleznete na našem webu.
Samozřejmě jsme vám k dispozici také telefonicky.
Sanisa GmbH
Otto Hahn Straße 13
35510 Butzbach
Tel :
Mobil :
Tato nabídka je nezávazná a platí do vyprodání zásob.
- Mezitímní prodej vyhrazen,
- Chyby a/nebo překlepy vyhrazeny.
- Prodej dle našich VOP.
Malý inzerát
Steinach
229 km
Nízkoložný návěs
GOLDHOFERSTHP 8 (3+5)/GG 219 to/Pendelachsen/ausziehbar
Volejte
Stav: použitý, maximální hmotnost nákladu: 175 620 kg, celková hmotnost: 219 000 kg, konfigurace náprav: 3 nápravy, první registrace: 01/2002, Vybavení: ABS, STHP 8 (3 + 5)
8 kusů hydraulických kyvných nápravových jednotek BWP s dálkovým ovládáním.
Technicky možné celkové hmotnosti: 219 000 kg
Technicky možná užitečná hmotnost: 175 620 kg
Hydraulicky odpružený a osmiosý říditelný podvalník Goldhofer typu STHP 8 (3+5) sestávající ze 4 těžkotonážních modulů s odnímatelným labutím krkem a až 5 metrů dlouhou teleskopickou nízkou bagrovací plošinou se 4 kolovými žlaby s ABS, technicky možná užitečná hmotnost až 175 620 kg.
Skládá se z následujících 4 samostatných těžkotonážních modulových částí:
1. modul: hydraulický univerzální labutí krk typu STH / ST
Rok výroby: 2002
Možno kombinovat s těžkotonážními modulovými podvozky, s přejezdovými ložnými mosty.
Vlastní hmotnost cca 5 900 kg
Přední povolené zatížení sedla: 35 000 kg
Délka cca 4,10 m
Výška sedla cca 1,30 m
King Pin 3,5" čep
Odnímatelné hliníkové bočnice
Plně hydraulicky posuvný
2. modul: Goldhofer THP/ST3 tříosý těžkotonážní podvozek
První registrace: 14.11.2001
Jako samostatný modul technicky možná celková hmotnost 108 000 kg, možné zatížení náprav: 36 000 kg při max. 5 km/h.
Vlastní hmotnost: 10 350 kg
Jako samostatný modul technicky možná užitečná hmotnost až 97 650 kg při 5 km/h.
Osm hydraulických kyvných náprav, 24 kol s pneumatikami 215/75/R17,5
Kfodpfxexcdfas Abpoa
Zatížení nápravy: 25 t při 20 km/h
Šířka vozidla: 3 m
Rozvor náprav: 1,5 m
Maximální úhel zatáčení: ±60°
Ve podvozku integrované dvouokruhové hydromechanické řízení všech náprav s maximálním natočením nápravových jednotek 60°, s integrovanou hydraulickou olejovou nádrží
Vpředu a vzadu optimalizované kolíkové tažné spojení pro podélné kombinace
Jednokolo hyk a agregáty s 8 koly na jedné nápravové linii
Hydraulické vyrovnání náprav +/- 300 mm, hydropneumatické plynové odpružení
Hydraulické řízení všech náprav
BPW nápravy s bubnovou brzdou a ABS, technicky možné zatížení nápravy 34 t při 5 km/h
3. modul: Teleskopický těžkotonážní nízkoložný modul – bagrová mostovka
Rok výroby: 2002
Vnitřní rozměry: cca 7,50 m délka, 3,00 m šířka, 0,40 m ložná výška
Stavební výška 350 mm
Prodlužovatelný o cca 5,00 m – teleskopický
4 kolové žlaby s nájezdovým modulem v hlavové části
Stavební výška v oblasti kolových žlabů cca 150 mm
Zatížení až 80 t v nízkoložné části a až 175,6 t v celém modulu STHP8 (3+5) možné.
Vlastní hmotnost 11 900 kg
Vpředu a vzadu hydraulické kolíkové tažné spojení s adaptérem na čelistovou spojku
4. modul: Goldhofer THP/ET5 pětiosý těžkotonážní podvozek
První registrace: 04.01.2002
Technicky možná celková hmotnost: 115 000 kg, technicky možné zatížení náprav 23 000 kg při 5 km/h
Vlastní hmotnost: 14 200 kg
Technicky možná užitečná hmotnost až 100 800 kg
Jednokolo hyk. hydraulické kyvné nápravové jednotky s 4 koly na linii, 20x osazeno pneu 285/70 R 19,5
Hydraulické vyrovnání náprav +/- 300 mm, hydropneumatické plynové odpružení
Hydraulické řízení všech náprav
Dálkové ovládání řízených náprav
5. Poznámky: S těmito čtyřmi těžkotonážními moduly je možné až 3 různé tahové kombinace! Nosnosti se liší podle zvolené kombinace.
Pro tento speciální nízkoložný set je k dispozici aktuální osvědčení výrobce společnosti Goldhofer.
Vozidlo lze u nás v provozu vyzkoušet.
Cena BEZ DPH, připočítává se 19% DPH. Veškeré informace bez záruky. Změny a mezitímní prodej vyhrazen.
Interní číslo vozidla: 2285
Inzerát je kompletně dostupný i v angličtině.
Malý inzerát
Legden
655 km
Nízkoložný návěs
GOLDHOFERSTU 2-27/80 Hydr. Rampen Wasserfass
Volejte
Stav: použitý, celková hmotnost: 34 500 kg, konfigurace náprav: 2 nápravy, první registrace: 06/1991, další kontrola (TÜV): 06/1991, délka ložné plochy: 7 300 mm, šířka ložného prostoru: 2 500 mm, * Goldhofer 2-nápravový
* Nádrž na vodu
Kjdoxx Hgxopfx Abpofa
* Úložná skříň
* Hydraulické rampy
* Nápravy BPW
* Rok výroby: 1991
----Interní číslo vozidla: 11542-----Chyby a mezitímní prodej vyhrazeny
Malý inzerát
Wiesmoor
664 km
Nízkoložný návěs
GOLDHOFERStepstar STN-L3, 2 Paar Radmulden
Volejte
Stav: použitý, maximální hmotnost nákladu: 36 020 kg, celková hmotnost: 45 500 kg, konfigurace náprav: 3 nápravy, první registrace: 04/2022, další kontrola (TÜV): 04/2026, délka ložné plochy: 12 400 mm, výška ložného prostoru: 900 mm, celková šířka: 2 550 mm, Vozidlo / nástavba: Návěsový nízkoložný přívěs se 2 páry kapsami na kola
Celková délka: 13 220 mm
Kfedpfxoxxxpxs Abpsa
Ložná délka: celkem 12 400 mm
Šířka: 2 550 mm
Ložná výška: 900 mm
Další informace
- 2 páry kapes na kola, vyjímatelné a rozšiřitelné
- dlouhá, hluboká kapsa na rameno rypadla
- velká sada pro zajištění nákladu
- zvedací náprava
- následně řízená náprava
- nápravy BPW
- rampy ALTEC s pružinovým mechanismem, odnímatelné
- pozinkováno a lakováno
- přední úložný box
- rozšíření o 3 m
- výstražné tabule
- maják
- stoupací lišty
- gumový povrch ložné plochy
- LED světla a LED couvací reflektory
- držák řetězů na jeřáb
- zadní podpěra
Vozidlo je ihned k dispozici - další nové a použité návěsové nízkoložné přívěsy ihned skladem.
Malý inzerát
Regensburg
258 km
Nízkoložný návěs
GOLDHOFERSTZ-VL3-33/80A - TIEFBETT TELESKOP Nr.: 656
Volejte
Stav: použitý, celková hmotnost: 48 000 kg, konfigurace náprav: 3 nápravy, první registrace: 04/2007, Vybavení: ABS, Identifikační číslo vozidla: WG0STZV3570028656
První registrace: 05.04.2007
Kfsdpfx Ast Eya Ejbpoa
DE STK nutná
Provozní hmotnost: 14 950 - 18 600 kg
Odnímatelný labutí krk
Královský čep 3,5 "
---- Délka ložné plochy: 8 000 mm – výška nakládky: cca 250 – 350 mm
TELESKOPICKÉ PRODLOUŽENÍ o 5 600 mm
ROZŠIŘITELNÝ
ZÁŘEZY PRO KOLA
Rám podvozku: 4 100 mm
Celková délka: 16 400 mm
Výsuvná vanička pro bagr – kapsa pro lopatovou násadu
Centrální maznice
Nápravy BPW Eco s bubnovými brzdami
S dálkovým ovládáním
3x hydraulicky nuceně řízené nápravy
Zatížení náprav 3x 10 000 kg
Odnímatelný labutí krk – zatížení točnice: 18 000 kg
Pneumatiky: 235/75 R 17,5
Změny, mezitímní prodej a omyly jsou výslovně vyhrazeny. Popis slouží k obecné identifikaci vozidla a nepředstavuje záruku ve smyslu kupního práva. Rozhodující je popis dle kupní smlouvy.
Naše nabídka je obecně bez nové technické kontroly (TÜV). Pokud si přejete novou TÜV, rádi Vám zašleme nabídku našich partnerských servisů! Vozidlo může být polepeno reklamou a/nebo opatřeno nápisy. Platí naše všeobecné dodací a platební podmínky.
Malý inzerát
Jestetten
560 km
Nízkoložný návěs
GoldhoferSTZ H6 75/80 AA Tieflader / Swiss-Vehicle
Volejte
Stav: použitý, pohotovostní hmotnost: 23 620 kg, maximální hmotnost nákladu: 73 580 kg, první registrace: 05/2009, další kontrola (TÜV): 01/2024, celková délka: 14 mm, celková šířka: 25 500 mm, celková výška: 9 000 mm, zavěšení: ocel-vzduch, rozměr pneumatiky: 245/70 R 17.5 /10mm, rozvor náprav: 1 300 mm, najeté kilometry: 242 697 km, velikost přední pneumatiky: 245/70 R 17.5 /10mm, provozní hmotnost: 97 200 kg,
Malý inzerát
Kirchheim unter Teck
458 km
Návěs s nízkým nakladačem
GoldhoferSTHP-XLE 2+4 | Baggerbrücke - Tiefbett
Volejte
Stav: velmi dobrý (použité), Funkčnost: plně funkční, číslo stroje/vozidla: WGOTHPE4560028329, celková hmotnost: 102 000 kg, zavěšení: hydraulika, barva: žlutý, Rok výroby: 2006, Goldhofer STHP-XLE 6 (2+4) s bagrovým mostem / podvalníkem
Lokalita: D - 73230 Kirchheim unter Teck
Technické údaje dle originální TÜV zprávy
- Max. rychlost: 80 km/h
- Zatížení na točnici: 30 000 kg
- Zatížení přední nápravy: 2 x 12 000 kg
- Zatížení zadní nápravy: 4 x 12 000 kg
- Celková hmotnost návěsu: 102 000 kg (při 30 000 kg zatížení točnice)
- Provozní hmotnost STHP-XLE 4 (0+4): 21,30 t / 23,50 t (včetně příslušenství)
- Provozní hmotnost STHP-XLE 6 (2+4): 26,70 t / 28,90 t (včetně příslušenství)
Sestava se skládá z:
LABUTÍ KRK
- Typ XLE (univerzální)
- Hmotnost: 4 500 kg
- Max. zatížení točnice: 30 000 kg
- Královský čep: 3,5"
- Pro přímé uchycení bagrového mostu nebo připojení 2-nápravového podvozku
- Centrální mazání Beka-Max
2-NÁPRAVOVÝ PODVOZEK
- Typ XLE
- Hmotnost: 5 300 kg
- Zatížení na nápravovou linii: 12 000 kg (80 km/h)
- Výrobce náprav: BPW
- Pneumatiky: 285/70 R19,5
- Šířka podvozku: 2 750 mm
- Nakládací výška naložená cca 1 240 mm (+/- 300 mm)
- Centrální mazání Beka-Max
Kedpswzl Nmjfx Abpjfa
BAGROVÝ MOST / PODVALNÍK
- Užitná hmotnost: 67,75 t
- Výsuvný: 6 000 - 14 000 mm
- Hlavní trubka pevně připevněná ke 4-nápravovému podvozku vzadu
- Přední spojení: drápové
- Šířka hlavní trubky: 1 350 mm
- Šířka vnitřní trubky: 600 mm
- Konstrukční výška: 440 mm
- Nakládací výška naložená: 650 mm (světlá výška 210 mm)
- Nastavitelná šířka: 2 750 – 3 250 mm
- Vysouvací stoly (hmotnost 405 kg)
- Rozšiřovací podlahy sklopné (hmotnost 1 955 kg)
4-NÁPRAVOVÝ PODVOZEK
- Typ XLE
- Hmotnost: 16 110 kg včetně bagrového mostu
- Zatížení na nápravovou linii: 12 000 kg (80 km/h)
- Výrobce náprav: BPW
- Pneumatiky: 285/70 R19,5
- Šířka podvozku: 2 750 mm
- Výklenek pro lopatnici: 700 mm
- Nakládací výška naložená cca 1 140 mm (+400/-200 mm)
- Centrální mazání Beka-Max
Dobrý stav – německé vozidlo od 1. majitele – okamžitě k dispozici ze skladu v Kirchheim unter Teck – více informací na vyžádání.
Malý inzerát
Steinach
229 km
Návěs
GOLDHOFERSTHP 8 (3+5)/GG 219 to/Pendelachsen/ausziehbar
Volejte
Stav: použitý, maximální hmotnost nákladu: 175 620 kg, celková hmotnost: 219 000 kg, konfigurace náprav: 3 nápravy, první registrace: 01/2002, Vybavení: ABS, STHP 8 (3 + 5)
8 kusů hydraulických kyvných nápravových jednotek BWP s dálkovým ovládáním.
Technicky možné celkové hmotnosti: 219 000 kg
Technicky možná užitečná hmotnost: 175 620 kg
Hydraulicky odpružený a osmiosý říditelný podvalník Goldhofer typu STHP 8 (3+5) sestávající ze 4 těžkotonážních modulů s odnímatelným labutím krkem a až 5 metrů dlouhou teleskopickou nízkou bagrovací plošinou se 4 kolovými žlaby s ABS, technicky možná užitečná hmotnost až 175 620 kg.
Skládá se z následujících 4 samostatných těžkotonážních modulových částí:
Kfjdpfxjxcdf Tj Abpoa
1. modul: hydraulický univerzální labutí krk typu STH / ST
Rok výroby: 2002
Možno kombinovat s těžkotonážními modulovými podvozky, s přejezdovými ložnými mosty.
Vlastní hmotnost cca 5 900 kg
Přední povolené zatížení sedla: 35 000 kg
Délka cca 4,10 m
Výška sedla cca 1,30 m
King Pin 3,5" čep
Odnímatelné hliníkové bočnice
Plně hydraulicky posuvný
2. modul: Goldhofer THP/ST3 tříosý těžkotonážní podvozek
První registrace: 14.11.2001
Jako samostatný modul technicky možná celková hmotnost 108 000 kg, možné zatížení náprav: 36 000 kg při max. 5 km/h.
Vlastní hmotnost: 10 350 kg
Jako samostatný modul technicky možná užitečná hmotnost až 97 650 kg při 5 km/h.
Osm hydraulických kyvných náprav, 24 kol s pneumatikami 215/75/R17,5
Zatížení nápravy: 25 t při 20 km/h
Šířka vozidla: 3 m
Rozvor náprav: 1,5 m
Maximální úhel zatáčení: ±60°
Ve podvozku integrované dvouokruhové hydromechanické řízení všech náprav s maximálním natočením nápravových jednotek 60°, s integrovanou hydraulickou olejovou nádrží
Vpředu a vzadu optimalizované kolíkové tažné spojení pro podélné kombinace
Jednokolo hyk a agregáty s 8 koly na jedné nápravové linii
Hydraulické vyrovnání náprav +/- 300 mm, hydropneumatické plynové odpružení
Hydraulické řízení všech náprav
BPW nápravy s bubnovou brzdou a ABS, technicky možné zatížení nápravy 34 t při 5 km/h
3. modul: Teleskopický těžkotonážní nízkoložný modul – bagrová mostovka
Rok výroby: 2002
Vnitřní rozměry: cca 7,50 m délka, 3,00 m šířka, 0,40 m ložná výška
Stavební výška 350 mm
Prodlužovatelný o cca 5,00 m – teleskopický
4 kolové žlaby s nájezdovým modulem v hlavové části
Stavební výška v oblasti kolových žlabů cca 150 mm
Zatížení až 80 t v nízkoložné části a až 175,6 t v celém modulu STHP8 (3+5) možné.
Vlastní hmotnost 11 900 kg
Vpředu a vzadu hydraulické kolíkové tažné spojení s adaptérem na čelistovou spojku
4. modul: Goldhofer THP/ET5 pětiosý těžkotonážní podvozek
První registrace: 04.01.2002
Technicky možná celková hmotnost: 115 000 kg, technicky možné zatížení náprav 23 000 kg při 5 km/h
Vlastní hmotnost: 14 200 kg
Technicky možná užitečná hmotnost až 100 800 kg
Jednokolo hyk. hydraulické kyvné nápravové jednotky s 4 koly na linii, 20x osazeno pneu 285/70 R 19,5
Hydraulické vyrovnání náprav +/- 300 mm, hydropneumatické plynové odpružení
Hydraulické řízení všech náprav
Dálkové ovládání řízených náprav
5. Poznámky: S těmito čtyřmi těžkotonážními moduly je možné až 3 různé tahové kombinace! Nosnosti se liší podle zvolené kombinace.
Pro tento speciální nízkoložný set je k dispozici aktuální osvědčení výrobce společnosti Goldhofer.
Vozidlo lze u nás v provozu vyzkoušet.
Cena BEZ DPH, připočítává se 19% DPH. Veškeré informace bez záruky. Změny a mezitímní prodej vyhrazen.
Interní číslo vozidla: 2285
Inzerát je kompletně dostupný i v angličtině.
Malý inzerát
Ennigerloh
569 km
Nízkoložný návěs
GoldhoferSTZ-TBL3-33/80 Tiefbett mit Rampen Lenkung mit FB
Volejte
Stav: použitý, pohotovostní hmotnost: 15 800 kg, maximální hmotnost nákladu: 38 200 kg, celková hmotnost: 54 000 kg, první registrace: 07/2002, další kontrola (TÜV): 02/2025, délka ložné plochy: 6 800 mm, šířka ložného prostoru: 2 750 mm, zavěšení: vzduch, rozměr pneumatiky: 235/75R17.5, barva: červený, typ převodu: jiný, velikost přední pneumatiky: 235/75R17.5, velikost zadní pneumatiky: 235/75R17.5, kabina řidiče: jiný, emisní třída: žádný, Vybavení: ABS, Registrace vozidla, STK/kontrola bezpečnosti/hospodářská kontrola UVV, převoz do přístavu
Jazyky: němčina, ruština, angličtina, arabština
Základní barva: červená
Výbavové doplňky
ABS, EBS, pojízdný, vzduchové odpružení, cena na dotaz (Mobile), odpružení: vzduchové, nosnost (kg): 38 200
Typ nástavby: Goldhofer hlubokoložný návěs, 3 nápravy řízené nuceně, dálkové ovládání řízení, ložná plocha hlubokoložného návěsu 6 800 mm, stav obvyklý, HSN/TSN: 6631/000
Kedpfxeww D Ige Abpofa
Změna údajů vyhrazena.
Malý inzerát
Landsberg am Lech
390 km
Nízkoložný návěs
GOLDHOFERSTZ-H7(245)A 9,3 m ausziehbar 6x gelenkt 2x lift
Volejte
Stav: nový, maximální hmotnost nákladu: 86 300 kg, celková hmotnost: 110 000 kg, konfigurace náprav: 3 nápravy, s hydraulickým odpružením, 12 t nápravy BPW, hydromechanickým nuceným řízením, jednoduše teleskopickou ložnou plochou typu platforma, s dvoudílnými najížděcími rampami
Vlastní hmotnost: 23 700 kg
Užitečné zatížení: 86 300 kg
Délka (B): 15 620 – 24 920 mm
STZ-L labutí krk
- Přední rohy zkosené pod 45° (468 x 468 mm), uzavřený vnější rám
- robustní ocelová svařovaná konstrukce
- formovaná ložná plocha 3 700 x 2 480 mm
- hydromechanické nucené řízení (dvojokruhové) v plochém provedení (výška 235 mm) s nastavitelnými vodicími prvky
Kodpjwcy Adofx Abpofa
- točna s kuličkovým věncem s vyměnitelným 3,5" královským čepem a nastavitelným řídicím klínem
- maximální zatížení sedla 26 000 kg
- rejditelný poloměr 2 800 mm
- úložný box Comfort
Ložná plocha
- provedení „platforma, jednoduše teleskopická“
- Traffideck® polymerní gumový povrch
- ložná plocha jednoduše teleskopická, vnější-vnitřní trubková konstrukce
- aretace výsuvných stupňů pomocí pružinového válce a zajišťovacího čepu
- pevná podložka vpředu 700 mm dlouhá
- mezistůl 300 mm
Podvozek
- hydraulicky odpružený 7-nápravový podvozek, rozvor 1 510 mm
- BPW nápravový agregát, skládající se z jedné neřízené nápravy a šesti hydromechanicky nuceně řízených náprav s maximálním úhlem natočení 45°
- nápravy s nastavitelnými kuželíkovými ložisky a automatickými napínáky (AGS)
- světlá výška 890 mm +170 mm/-90 mm
- podvozek s otevřeným vnějším rámem
Zadní část vozidla
- provedení „zkosená 500 mm“
- 2 integrované podpěrné nohy pro stabilizaci zadní části vozidla během nakládky
Dvoudílné najížděcí rampy s povrchem Super Grip, kapacita 50 000 kg
- 2 600 + 1 200 x 720 mm
- samostatný hydraulický zdvihací mechanismus s ruční pumpou, natahování lanem
- hydraulické nastavování ramp
Brzdový systém
- dvouokruhová tlaková vzduchová brzdová soustava s membránovými válci
- automatická brzda závislá na zatížení (ALB)
- automatické napínáky (AGS)
- parkovací brzda pomocí pružinových válců
- ABV-brzda
- Hydraulické připojení
- easyControl
- hliníkové sklápěcí bočnice, 3stranné
- možnost zvedání 2 náprav
- centrální mazací systém BEKA-MAX
- elektroagregát
- vysouvatelné rozšíření včetně vložených fošen, teleskopicky rozšiřitelné až na 3 390 mm
Technická data
Labuťí krk:
Ložná plocha (DxŠ): 3 700 x 2 480 mm
Zkosení: 1 080 mm
Výška přes sedlový čep: 235 mm
Výška sedla (zatížené): 1 300 mm
Rejditelný poloměr dozadu: 2 800 mm
Rejditelný poloměr dopředu: 1 300 mm
Královský čep: 3,5"
Ložná plocha:
Ložná plocha (DxŠ): 12 500 x 2 750 mm
teleskopicky rozšiřitelná o 9 300 mm
v krocích až (DxŠ): 21 800 x 2 750 mm, rozšiřitelná až na 3 390 mm
včetně zadní zkosení 500 mm
Nakládací výška (zatížené): cca 890 mm
Podvozek:
Rozvor 6 x 1 510 mm
Převis 1 100 mm
Řízení:
1. náprava neřízená
2. až 7. náprava hydromechanicky nuceně řízená (dvojokruhové řízení)
Pečeť důvěry
Prodejci certifikovaní společností TruckScout24

Malý inzerát
Regensburg
258 km
Nízkoložný návěs
GOLDHOFERSTZ-VL3-38/80A - TIEFBETT TELESKOP Nr.: 213
Volejte
Stav: použitý, celková hmotnost: 54 000 kg, konfigurace náprav: 3 nápravy, první registrace: 06/2008, Vybavení: ABS, Identifikační číslo vozidla: WG0STZV3580032213
První registrace: 04.06.2008
Německá STK (HU) k provedení
Vlastní hmotnost: 17.500 - 21.000 kg
Odpojitelný labutí krk
Kráľovský čep: 3,5"
---- Délka hlubokého lože: 7.800 mm - Výška ložné plochy: cca 470 mm
TELESKOPICKÉ PRODLOUŽENÍ o 4.900 mm
Kjdpfx Abjtpr E Tspefa
ROZŠIŘITELNÝ
KOLÉBKY KOL
Rám podvozku: 4.100 mm
Vanička na bagr - vanička na násadu lžíce
Centrální mazací systém
Nápravy BPW Eco s bubnovými brzdami
S dálkovým ovládáním
3x hydraulicky řízené nápravy
Zatížení náprav: 3x 10.000 kg
Labutí krk odnímatelný - Zatížení točnice: 24.000 kg
Pneumatiky: 235/75 R 17,5
Změny, mezitímní prodej a omyly jsou výslovně vyhrazeny. Popis slouží k obecnému určení vozidla a nepředstavuje záruku ve smyslu kupního práva. Rozhodující je popis podle kupní smlouvy.
Naše nabídka je obecně bez nové technické kontroly (TÜV). V případě zájmu o novou technickou kontrolu Vám rádi zprostředkujeme nabídku od našich partnerských servisů! Vozidlo může být polepeno reklamou a/nebo popsané. Platí naše všeobecné dodací a platební podmínky.
Malý inzerát
Strančice
61 km
Nízkoložný návěs
GOLDHOFERTU 3-24/80, RAIDS
Volejte
Stav: použitý, maximální hmotnost nákladu: 21 660 kg, celková hmotnost: 28 000 kg, konfigurace náprav: 3 nápravy, první registrace: 04/2006, délka ložné plochy: 8 300 mm, šířka ložného prostoru: 2 520 mm, Vybavení: ABS, id: 266858 RAIDS For more information please call: , ????? ?? ????? ???? ????? ???: 420734511212
Kedpfjwzqplex Abpsfa
Malý inzerát
Steinach
229 km
Nízkoložný návěs
GOLDHOFERSTHP 8 (3+5)/GG 219 to/Pendelachsen /ausziehbar
Volejte
Stav: použitý, maximální hmotnost nákladu: 175 620 kg, celková hmotnost: 219 000 kg, konfigurace náprav: 3 nápravy, první registrace: 01/2002, Vybavení: ABS, STHP 8 (3+5)
8dílná hydraulicky řízená jednotka BWP náprav s dálkovým ovládáním.
Technicky možná celková hmotnost: 219.000 kg
Užitečné zatížení: 175.620 kg
Hydraulicky odpružený a osminápravový říditelný Goldhofer hlubokoložný návěs typ STHP (3+5), skládající se ze 4 modulů pro těžkou přepravu s odnímatelným krkem („gooseneck“), přibližně 5 m vysouvatelná lopatová hluboká plošina se 4 kapsami na kola s ABS, provozní nosnost až 175.620 kg.
Sestava zahrnuje následující 4 samostatné moduly pro těžkou přepravu:
1. Modul: Hydraulický univerzální odnímatelný krk typ STH
Možnost kombinace s těžkými přepravními moduly, přejezdné nákladové mosty.
Provozní hmotnost: 5.900 kg
Povolené zatížení čepu: 35.000 kg
Délka cca 4,10 m
Výška sedla cca 1,30 m
King Pin 3,5"
Zasunovací hliníkové bočnice
Plně hydraulicky ovladatelný
2. Modul: Goldhofer THP/ST3 – 3nápravový těžkotonážní podvozek
Samostatně technicky možná celková hmotnost: 108.000 kg, technicky možné zatížení náprav: 36.000 kg (při 5 km/h).
Pohotovostní hmotnost: 10.350 kg
Samostatně technicky možné užitečné zatížení do 97.650 kg (při 5 km/h).
Hydraulicky kyvné nápravy 8x, pneumatiky 215/75/R17.5
Zatížení nápravy: 25 t (při 20 km/h)
Šířka vozidla: 3 m
Rozvor náprav: 1,5 m
Max úhel natočení: ±60°
Hydromechanické dvouokruhové donucené řízení všech náprav s max. úhlem natočení 60°, zabudovaná nádrž na hydraulický olej
Optimalizované čelní/spodní spojení na pin-plate pro podélné kombinace
Jednostopé kyvné nápravy (celkem 8 kol na nápravovou řadu)
Hydraulická kompenzace náprav +/- 300 mm, hydropneumatické odpružení plynovými akumulátory
Hydraulické řízení všech náprav
BPW nápravy s bubnovými brzdami, vč. ABS, technicky možné zatížení nápravy 34 t při 5 km/h
3. Modul: Hluboká těžkotonážní plošina – roztažitelná (excavátor bridge)
Rok výroby: 2002
Vnitřní délka cca 7,5 m, šířka 3,0 m, ložná výška 0,40 m
Stavební výška: 350 mm
Výsuvná o cca 5,0 m
Pohotovostní hmotnost: 11.900 kg
4 kapsy na kola s prodlužovacím modulem v čelní části
Ksdpfxexx Evfs Abpefa
Celková výška v kapse na kola cca 150 mm
Nosnost v plošině do 80 t, v kompletní sestavě STHP 8 (3+5) až 175,6 t
Přední a zadní hydraulické čelistní spojení s adaptérem zubovou spojkou
4. Modul: Goldhofer THP/ET5 – pěti-nápravový těžkotonážní podvozek
1. registrace: 04.01.2002
Technicky možná celková hmotnost: 115.000 kg, technicky možné zatížení nápravy 23.000 kg (5 km/h)
Pohotovostní hmotnost: cca 14.200 kg
Technicky možná užitečná hmotnost: až 100.800 kg
Jednostopé hydraulické kyvné nápravy se 4 koly na nápravové řadě, pneumatiky 20x 285/70 R19.5
Hydraulická kompenzace náprav +/- 300 mm, hydropneumatické odpružení s plynovými akumulátory
Hydraulické řízení všech náprav
Rádiové dálkové ovládání řízení náprav
Poznámky: Se čtyřmi těžkotonážními moduly jsou možné až 3 různé kombinace souprav!
Užitečné zatížení se mění podle zvolené kombinace.
Vozidlo lze vyzkoušet v našem areálu.
Aktuální výrobní certifikát Goldhofer na speciální kombinaci hluboké plošiny je k dispozici.
Cena bez DPH, plus 19% DPH. Veškeré informace bez záruky. S výhradou chyb a předchozího prodeje.
Interní číslo vozidla: 2285
Inzerát k dispozici i kompletně v němčině.
Malý inzerát
Landsberg am Lech
390 km
Nízkoložný návěs
GOLDHOFERSTZ-L5 (245)A ausziehbar 4 x hydr. gelenkt
Volejte
Stav: nový, maximální hmotnost nákladu: 61 800 kg, celková hmotnost: 76 000 kg, konfigurace náprav: 3 nápravy, Rozměr B 11.970 mm
Provozní hmotnost 11.200 kg
s pneumatickým pérováním, hydromechanickým nuceným řízením, s jednoduše teleskopicky prodloužitelnou ložnou plochou, s nájezdovými rampami
STZ-L labutí krk
- robustní ocelová svařovaná konstrukce
- vytvořená ložná plocha 3.700 x 2.480 mm
- zkosení
- hydromechanické nucené řízení (dvouokruhové) v plochém provedení (stavební výška 235 mm) s nastavitelnými vodicími prvky
- točna uložená na kuličkovém věnci s vyměnitelným 2" králem čepem a nastavitelným řízeným klínem
- mechanické podpěry sedla
Ložná plocha
- jednoduše teleskopicky prodloužitelná, provedení jako vnější-vnitřní trubková konstrukce s předním pevným dílem ložné plochy délky 700 mm
- aretace výsuvných stupňů pomocí válců s pružinovým akumulátorem
Podvozek
- pěti-nápravový podvozek s pneumatickým pérováním
- nápravová jednotka BPW (Eco), skládající se z jedné předřazené řízené nápravy a tří+
hydromechanicky nuceně řízených náprav s řídícími čepy
- nápravy s nastavitelnými kuželíkovými ložisky a automatickými nastavovači táhel (AGS)
- zvedací a spouštěcí ventil ve standardu pro snížení na min. 790 mm resp. zvednutí na max. 1000 mm
- 1 náprava zvedací
Zadní část vozidla
- rovná konstrukce s nájezdovými lištami
- krátký převis 1.260 mm od středu poslední nápravy
- hydraulická podpěra vzadu
Nájezdové rampy
- dvoudílné nájezdové rampy, délka 2.750 mm / 1.550 mm, šířka 800 mm
- maximální nosnost na pár ramp 50.000 kg
- hydraulické nastavení ramp
- konstrukční délka ramp v transportní poloze od zadní hrany vozidla 300 mm
Brzdová soustava
- dvouokruhová tlaková vzduchová brzdová soustava pro všechna kola s membránovými brzdovými válci
- automatická brzda závislá na zatížení (ALB)
- automatické nastavovače táhel (AGS)
- parkovací brzda pomocí pružinových akumulátorů
- ABV brzda
Speciální výbava
- výsuvná rozšíření
- centrální mazací systém „BekaMax“
- všechny vázací oka dle objednávky
- elektrohydraulická jednotka s dálkovým ovládáním
- možnost zvedání (dle zatížení) 1. nápravy
Technické údaje
Labutí krk
Ložná plocha (DxŠ): 3.700 x 2.480 mm
Stavební výška nad sedlovým čepem: 235 mm
Výška sedla naloženo: 1.250 mm
Ksdpfx Ajwcy Rzobpjfa
Ložná plocha
Ložná plocha (DxŠ): 9.300 x 2.550 mm
teleskopicky vysunovatelná o 4.465 mm
Nakládací výška naloženo: 855 mm (+140 až -60 mm)
2. jízdní pozice: 895 mm (+/-100 mm)
Řízení
1. náprava předřazeně řízená, zvedací
3. až 5. náprava hydromechanicky nuceně řízená (dvouokruhové řízení)
Usnadňujeme vám hledání: "goldhofer návěs pro přepravu automobilů"
Okamžitě a zdarma obdržíte nové nabídky e-mailem.
Můžete kdykoli jednoduše ukončit vyhledávací úkol.
Použitý Goldhofer Návěs Pro Přepravu Automobilů (113)
Prohledejte nyní celý TruckScout24 s více než 120 000 použitými vozidly.Projděte si nejoblíbenější kategorie:
- Goldhofer Návěs S Nízkým Nakladačem
- Goldhofer Návěs S Nízkým Nakladačem (Stavební Stroje)
- Goldhofer Návěs S Otevřenou Plošinou
- Goldhofer Návěs S Pracovní Plošinou
- Goldhofer Návěsy
- Goldhofer Podvozek Návěsu
- Goldhofer Podvozek Přívěsu
- Goldhofer Přívěsy
- Goldhofer Přívěsy S Nízkým Nakladačem













































































































































































































































































































































































































































































































