Prodej použitých Goldhofer Thp Návěsy (113)
Seřadit výsledky
- Nejnižší cena Nejvyšší cena
- Nejnovější inzeráty Nejstarší inzeráty
- Nejkratší vzdálenost Největší vzdálenost
- Nejnovější rok výroby Nejstarší rok výroby
- Nejnovější aktualizace Nejstarší aktualizace
- Výrobci od A do Z Výrobce Z až A
- Relevance
- Nejnižší cena
- Cena
- Nejvyšší cena
- Cena
- Nejnovější inzeráty
- Datum zveřejnění
- Nejstarší inzeráty
- Datum zveřejnění
- Nejkratší vzdálenost
- Vzdálenost
- Největší vzdálenost
- Vzdálenost
- Nejnovější rok výroby
- Rok výroby
- Nejstarší rok výroby
- Rok výroby
- Nejnovější aktualizace
- Naposled aktualizováno
- Nejstarší aktualizace
- Naposled aktualizováno
- Výrobci od A do Z
- Výrobce
- Výrobce Z až A
- Výrobce
- Označení od A do Z
- Označení
- Označení od Z do A
- Označení
- Model od A do Z
- Model
- Model Z až A
- Model
- Nejnižší reference
- reference
- Nejvyšší reference
- reference
- Nejkratší provozní doba
- Provozní doba
- Nejdéle běžící doba
- Provozní doba
- Relevance
- Relevance
Goldhofer
Malý inzerát
Andelst
724 km
Hydraulické nápravy Goldhofer THP/MT/ST 28 se 2 husími krky, 2 powerpacky, 2 ojemi + nástavci.
GoldhoferTHP/ MT/ ST 28 HYDRAULIC AXLES WITH 2X GOOSNECK...
Volejte
Stav: velmi dobrý (použité), barva: červený, Rok výroby: 2012, Rok výroby: 2012
Nosnost: 1 000 080 kg
Výsuvná konstrukce: Ano
Technický stav: velmi dobrý
Optický stav: velmi dobrý
GOLDHOFER THP/MT/ST 28 HYDRAULICKÁ NÁPRAVA S 2X LABUTÍ KRK, 2X POWERPACK, 2X TAŽNÉ OJE + HLAVICEMI
THP / MT / ST MODULY:
2X 2-NÁPRAVOVÝ MODUL
2X 4-NÁPRAVOVÝ MODUL
2X 5-NÁPRAVOVÝ MODUL
1X 6-NÁPRAVOVÝ MODUL
2 TĚŽKÉ LABUTÍ KRKY S HYDRAULICKÝM POWERPACKEM
2X SADA ŘÍZENÍ OJE
CENTRÁLNÍ MAZACÍ SYSTÉM
BPW HYDRAULICKÁ KYVADLOVÁ NÁPRAVA
8 PNEU NA KAŽDÉ NÁPRAVOVÉ LINII
ZBÝVAJÍCÍ VZOREK PNEU +/- 50 %
VELIKOST: 215/75 R 17.5
ROKY VÝROBY MODULŮ: 2009 DO 2012
KOMPLETNÍ SADA NÁPRAV S NOVOU NĚMECKOU TÜV PROHLÍDKOU / APK / MOT
POVOLENÁ CELKOVÁ HMOTNOST 1008 TUN PŘI NÍZKÉ RYCHLOSTI
SLEDUJTE NÁS NA INSTAGRAMU: GEURTSTRUCKS
Ltedpew D E Tdofx Afmoa
MLUVÍME NĚMECKY
WE SPEAK ENGLISH
HABLAMOS ESPAÑOL
Malý inzerát
Raalte
701 km
Vedení náprav Goldhofer THP/LTSO 16
GoldhoferTHP/LTSO 16 axle lines
Volejte
Stav: velmi dobrý (použité), celková šířka: 3 000 mm, barva: oranžová, Rok výroby: 2000, Barva: Oranžová
01x použitý husí krk S-THP + PPU
VIN / 24739-20
Rok výroby / 2000
01x použitý dvounápravový modul THP/LTSO 2
VIN / 21972
Rok výroby / 1995
Šířka / 3000 mm
Nosnost nápravy / 26 000 kg na nápravovou linii
Pneumatiky / 205/65 R17,5
01x použitý dvounápravový modul THP/LTSO 2
Lsdpfx Aju Abh Tefmota
VIN / 21972
Rok výroby / 1995
Šířka / 3000 mm
Nosnost nápravy / 26 000 kg na nápravovou linii
Pneumatiky / 205/65 R17,5
01x použitý čtyřnápravový modul THP/LTSO 4
VIN / 21973
Rok výroby / 1995
Šířka / 3000 mm
Nosnost nápravy / 26 000 kg na nápravovou linii
Pneumatiky / 205/65 R17,5
01x použitý čtyřnápravový modul THP/LTSO 4
VIN / 21974
Rok výroby / 1995
Šířka / 3000 mm
Nosnost nápravy / 26 000 kg na nápravovou linii
Pneumatiky / 205/65 R17,5
01x použitý čtyřnápravový modul THP/LTSO 4
VIN / WGOTHP045W0024047
Rok výroby / 1998
Šířka / 3000 mm
Nosnost nápravy / 26 000 kg
Pneumatiky / 205/65 R17,5
= Další informace =
Rok výroby: 2000
Technický stav: velmi dobrý
Vizuální stav: velmi dobrý
Cena: na vyžádání
Pro více informací kontaktujte Stefana Schaapvelda.
Malý inzerát
Raalte
701 km
Goldhofer THP/SL 10 (4+6)
GoldhoferTHP/SL 10 (4+6)
Volejte
Stav: nový, konfigurace náprav: 3 nápravy, zavěšení: hydraulika, rozměr pneumatiky: 215/75R17.5, barva: červený, Rok výroby: 2024, Barva: červená
Rozvor: 150 cm
Nosnost: 443 800 kg
Výška ložné plochy: 100 cm
Rozšiřitelný
Brzděný
Goldhofer THP SL 10 (6+4)
Výrobce: Goldhofer
Typ: THP SL6 & THP SL4
Rok výroby: nový/nepoužitý
Výrobní čísla podvozku: WG0THPS69R0043538, WG0THPS49R0043537
Specifikace THP SL 6
Maximální zatížení na nápravu: 45 000 kg na nápravu
Celkové zatížení náprav: 6 x 45 000 kg = 270 000 kg
Celková povolená hmotnost (GVW): 270 000 kg
Pohotovostní hmotnost: 20 750 kg
Nosnost: 249 250 kg
Celková délka: 13 250 mm
Šířka ložné plochy: 3 000 mm
Výška: 1 175 mm (+/- 300)
Specifikace THP SL 4
Maximální zatížení na nápravu: 45 000 kg na nápravu
Celkové zatížení náprav: 4 x 45 000 kg = 180 000 kg
Celková povolená hmotnost (GVW): 180 000 kg
Pohotovostní hmotnost: 13 850 kg
Nosnost: 166 150 kg
Celková délka: 10 250 mm
Šířka ložné plochy: 3 000 mm
Výška: 1 175 mm (+/- 300)
Goldhofer SH 35/2 univerzální labutí krk + PPU
Výrobce: Goldhofer
Typ: SH 35/2 univerzální labutí krk
Rok výroby: nový a nepoužitý
Výrobní číslo podvozku: WG0SH000XR2043537
Hlavní vlastnosti labutího krku
Nakládací plošina: 3 700 mm x 2 440 mm
3,5" king pin
Hydraulické zvedání a spouštění
Ljdpfxsux A Hvs Afmsta
Hydraulické opěrné válce
Tažná výška: 1 450 mm
Integrované kotevní úchyty
Kotevní oka
Náhradní kolo + držák náhradního kola
Hydraulický zajišťovací čep
Automatické mazání labutího krku s čerpadlem Beka-MAX
Hlavní vlastnosti Hatz Diesel PPU
Dieselový motor Hatz, 1 válec (silent pack), 9,6 kW
Objem nádrže hydraulického oleje: 240 l, práškově lakovaná
Průtok: 35 l/min, max. pracovní tlak: 250 bar
3x různé rychlospojky pro tlakové napojení
3x různé rychlospojky pro vratné vedení
Elektronická regulace otáček
Obecné informace
Rok výroby: 2024
Konfigurace náprav
Rozměr pneumatik: 215/75R17.5
Značka náprav: BPW ECO PLUS
Odpružení: hydraulické odpružení
Přední náprava 1: dvojmontáž; zvedací náprava; max. zatížení nápravy: 45 000 kg; řízená; vzorek pneumatik vlevo uvnitř: 100 %; vlevo vně: 100 %; vpravo uvnitř: 100 %; vpravo vně: 100 %
Přední náprava 2: dvojmontáž; zvedací náprava; max. zatížení nápravy: 45 000 kg; řízená; vzorek pneumatik vlevo uvnitř: 100 %; vlevo vně: 100 %; vpravo uvnitř: 100 %; vpravo vně: 100 %
Přední náprava 3: dvojmontáž; zvedací náprava; max. zatížení nápravy: 45 000 kg; řízená; vzorek pneumatik vlevo uvnitř: 100 %; vlevo vně: 100 %; vpravo uvnitř: 100 %; vpravo vně: 100 %
Přední náprava 4: dvojmontáž; zvedací náprava; max. zatížení nápravy: 45 000 kg; řízená; vzorek pneumatik vlevo uvnitř: 100 %; vlevo vně: 100 %; vpravo uvnitř: 100 %; vpravo vně: 100 %
Zadní náprava 1: dvojmontáž; zvedací náprava; max. zatížení nápravy: 45 000 kg; řízená; vzorek pneumatik vlevo uvnitř: 100 %; vlevo vně: 100 %; vpravo uvnitř: 100 %; vpravo vně: 100 %
Zadní náprava 2: dvojmontáž; zvedací náprava; max. zatížení nápravy: 45 000 kg; řízená; vzorek pneumatik vlevo uvnitř: 100 %; vlevo vně: 100 %; vpravo uvnitř: 100 %; vpravo vně: 100 %
Zadní náprava 3: dvojmontáž; zvedací náprava; max. zatížení nápravy: 45 000 kg; řízená; vzorek pneumatik vlevo uvnitř: 100 %; vlevo vně: 100 %; vpravo uvnitř: 100 %; vpravo vně: 100 %


Měsíčně více než 120 000 poptávek po koupi
Informujte se nyní
+49 201 858 95 507
Malý inzerát
Raalte
701 km
Nízký nakladač
GoldhoferTHP XLE 8 (3+5)
Volejte
Stav: dobrý (použitý), konfigurace náprav: 3 nápravy, délka ložné plochy: 21 200 mm, šířka ložného prostoru: 2 750 mm, výška ložného prostoru: 1 240 mm, celková délka: 21 200 mm, celková šířka: 2 750 mm, celková výška: 1 240 mm, zavěšení: hydraulika, rozměr pneumatiky: 285 / 70 R19.5 (150/148J), barva: modrá, Rok výroby: 2012, Barva: Modrá
Užitečná hmotnost: 110 550 kg
Výsuvný
Hlavní parametry
Výrobce: Goldhofer
Typ: THP / XLE 8 (3+5) podvalník
Číslo podvozku: WG0THPX57B0030736
VIN krk: WG0SH0005B3030736
VIN XLE 3: WG0XLE034B0035242
VIN XLE 5: WG0THPX57B0030736
Rok výroby: 2012
Hmotnosti/Nosnost
Zatížení na točnici: 27 000 kg
Zatížení na nápravu: 14 000 kg
Celkové zatížení náprav: 8 x 14 000 kg = 112 000 kg
Celková povolená hmotnost: 139 000 kg
Provozní hmotnost: 28 450 kg
Užitečná hmotnost: 110 550 kg
Nápravy
BPW kyvné nápravy
Rozestup náprav: 1360 mm / 1400 mm
EBS / ABS
Pneumatiky: 285/70 R19.5 (150/148J)
Hydraulické řízení a odpružení
Dálkové ovládání rádiem
Rozměry
Celková délka: 21 200 mm
Délka ložné plochy: 6 000 mm
Rozšíření ložné plochy: 8 500 mm
Ltsdpfx Aoxx Sv Eofmja
Max. délka ložné plochy: 14 500 mm
Tloušťka ložné plochy: 450 mm
Světlá výška ložné plochy: 200 mm
Šířka ložné plochy: 2 750 mm / 3 250 mm
Šířka bogie: 2 750 mm
Výška bogie: 1 240 mm (+/- 300 mm)
Zásek pro rameno rýpadla: 700 mm
Další informace
Hydraulický pohon z PTO tahače
Tažný čep: 3,5”
Centrální mazání
Ovládání dálkovým ovladačem
Odnímatelný krk
Hydraulické rychlospojky
Tabule pro nadrozměrné náklady
Pracovní osvětlení
Oranžové výstražné světlo
Najedovací rampy na ložnou plochu
Přídavné stoly pro rozšíření ložné plochy
= Další informace =
Obecné informace
Rok výroby: 2012
Konfigurace náprav
Rozměr pneumatik: 285/70 R19.5 (150/148J)
Značka náprav: BPW
Odpružení: hydraulické
Středová náprava 1: dvoumontáž; zvedací náprava; max. nosnost nápravy: 14 t; řízená
Středová náprava 2: dvoumontáž; zvedací náprava; max. nosnost nápravy: 14 t; řízená
Středová náprava 3: dvoumontáž; zvedací náprava; max. nosnost nápravy: 14 t; řízená
Zadní náprava 1: dvoumontáž; zvedací náprava; max. nosnost nápravy: 14 t; řízená
Zadní náprava 2: dvoumontáž; zvedací náprava; max. nosnost nápravy: 14 t; řízená
Zadní náprava 3: dvoumontáž; zvedací náprava; max. nosnost nápravy: 14 t; řízená
Zadní náprava 4: dvoumontáž; zvedací náprava; max. nosnost nápravy: 14 t; řízená
Zadní náprava 5: dvoumontáž; zvedací náprava; max. nosnost nápravy: 14 t; řízená
Hmotnosti
Provozní hmotnost: 28 450 kg
Nosnost: 110 550 kg
Celková povolená hmotnost: 139 000 kg
Stav
Technický stav: dobrý
Vizuální stav: dobrý
Finanční informace
Cena: na vyžádání
Další informace
Pro více informací kontaktujte pana Stefana Schaapvelda.
Malý inzerát
Herzfelde
318 km
Nízkoložný návěs
GOLDHOFERTHP-SL
Volejte
Stav: použitý, maximální hmotnost nákladu: 120 000 kg, konfigurace náprav: 3 nápravy, první registrace: 10/1993, Rok výroby: 1993, Vybavení: ABS, Výrobce: GOLDHOFER
Typ: THP-SL
Rok výroby: 1993 / 2010
Lodpfxot Irxxo Afmeta
skládá se z: - vozu s výklopným podvozkem - vozu s výklopným podvozkem
- husího krku s hydraulickým agregátem (rok výroby: 1993 - hydraulika: 2003)
- dvounápravového podvozkového modulu (rok výroby: 2010)
- 3-nápravového podvozkového modulu (rok výroby: 1993)
- čtyřnápravového podvozkového modulu (rok výroby: 1993)
- Lože rýpadla 5,8 m pevné (rok: 2010 - užitečné zatížení 100 tun)
- Lože rýpadla 8 m + 5 m výsuvné (rok výroby: 1993 - užitečné zatížení 120 tun)
K dispozici ihned.
S výhradou chyb a předchozího prodeje.
Malý inzerát
Landsberg am Lech
390 km
Nízkoložný návěs
GOLDHOFERTHP-ET 3+5 Kesselbett 7+5,5 m
Volejte
Stav: použitý, celková hmotnost: 120 000 kg, konfigurace náprav: 3 nápravy, první registrace: 07/1999, Goldhofer STHP-ET labutí krk
Hlavní vlastnosti
- Sedlová deska s kuličkovým otočným věncem, 3,5" královský čep a nastavitelný řídicí klín
- Vestavěné hydromechanické dvojité řízení pro ovládání kyvných náprav (dvouokruhové řízení, 4 hydraulické válce)
- Hydraulická funkce zdvihu a spouštění včetně opěrných válců
- Hydraulická rozvodovka
- Profilovaná ložná plocha (cca 3 700 x 2 440 mm) s protiskluzovou plechovou podlahou
- Dimenzováno pro technickou sedlovou zátěž až 30 t
- Otočný poloměr 2 800 mm pro použití s tažným vozidlem se 4 nápravami
- Výška sedla při zatížení 1 350 mm
- Hliníkové bočnice (výška 400 mm, ze všech 4 stran)
Goldhofer těžkotonážní podvozek typu THP/ET 3
- Ložná délka 4 200 mm x 2 750 mm
- Ložná výška 1 250 mm; modul podvozku kombinovatelný v podélném i příčném směru
- Rám ve tvaru skříně s integrovanými vzduchovými a hydraulickými nádržemi
- Vpředu i vzadu optimalizované kolíkové/okové spojení pro podélné kombinace
- Dva jednotlivě odpružené kyvné nápravové agregáty se 4 koly na každé nápravě
- Nápravové agregáty namontované na rám pomocí věžového ložiska
- Hydraulické vyrovnání náprav +/- mm, hydropneumatické akumulační pružení a bezpečnostní ventily proti přetržení hadice na všech nápravových agregátech
- Integrované hydromechanické dvouokruhové nucené řízení kol všech náprav s maximálním natočením nápravových agregátů 60°
- Dvouhadicová celokolová pneumatická brzda a ruční parkovací brzda s pružinovým akumulátorem
- Hydraulické uzamykací čepy
- Vlastní hmotnost cca 8 000 kg
- Nápravy BPW
Technické údaje
Technické zatížení na nápravní řadu: při 5 km/h – 23 000 kg; při 50 km/h – 14 100 kg; při 80 km/h – 12 600 kg
Kesselbrücke 75 t užitná hmotnost Goldhofer THP-ET
Hydraulicky rozšiřitelný kesselbrücke, užitná hmotnost 75 000 kg
Základní šířka 2 990 mm, hydraulicky rozšiřitelná na 4 640 mm
Celková délka kesselbrücke 9 900 mm
Vnitřní délka kesselbrücke cca 7 500 mm
Technicky výsuvné o cca 5 500 mm
Rozměry nosníku
Délka 7 500 mm + 5 500 mm
Konstrukční výška 500 mm, šířka dole 470 mm, šířka nahoře 320 mm
Goldhofer těžkotonážní podvozek typu THP/ET 5
- Ložná délka 7 000 mm x 2 750 mm
- Ložná výška 1 250 mm; modul podvozku kombinovatelný v podélném i příčném směru
- Rám ve tvaru skříně s integrovanými vzduchovými a hydraulickými nádržemi
- Vpředu i vzadu optimalizované kolíkové/okové spojení pro podélné kombinace
- Dva jednotlivě odpružené kyvné nápravové agregáty se 4 koly na každé nápravě
Ltedpowuixfjfx Afmja
- Nápravové agregáty namontované na rám pomocí věžového ložiska
- Hydraulické vyrovnání náprav +/- mm, hydropneumatické akumulační pružení a bezpečnostní ventily proti přetržení hadice na všech nápravových agregátech
- Integrované hydromechanické dvouokruhové nucené řízení kol všech náprav s maximálním natočením nápravových agregátů 60°
- Dvouhadicová celokolová pneumatická brzda a ruční parkovací brzda s pružinovým akumulátorem
- Hydraulické uzamykací čepy
- Vlastní hmotnost cca 13 000 kg
- Nápravy BPW
Technické údaje
Technické zatížení na nápravní řadu: při 5 km/h – 23 000 kg; při 50 km/h – 14 100 kg; při 80 km/h – 12 600 kg
Malý inzerát
Steinach
229 km
Přívěs
GOLDHOFERSTHP 8 (3+5)/GG 219 to/Pendelachsen/ausziehbar
Volejte
Stav: použitý, maximální hmotnost nákladu: 175 620 kg, celková hmotnost: 219 000 kg, konfigurace náprav: 3 nápravy, první registrace: 01/2002, Vybavení: ABS, STHP 8 (3 + 5)
8 ks hydraulických BWP kyvadlových nápravních jednotek s rádiovým dálkovým ovládáním.
Technicky možná celková hmotnost: 219 000 kg
Technicky možná užitečná nosnost: 175 620 kg
Lsdsxwgngopfx Afmota
Hydraulicky odpružený, 8-nápravový řízený nízkoložný podvalník Goldhofer typu STHP 8 (3+5), skládající se ze 4 modulů pro těžké náklady s odnímatelnou labutí krkem a teleskopickým bagrovacím žlabem o délce až 5 metrů se 4 kapsami na kola a ABS, technicky možná užitečná nosnost až 175 620 kg.
Skladba:
1. Modul: Hydraulický univerzální labutí krk typu STH / ST
Rok výroby: 2002
Kombinovatelný s modulovými podvozky pro těžkou přepravu, s přejezdovými ložnými mosty.
Provozní hmotnost: cca 5 900 kg
Přípustné svislé zatížení na čepu: 35 000 kg
Délka: cca 4,10 m
Výška na sedle: cca 1,30 m
King Pin 3,5" čep
Zásuvné hliníkové bočnice
Plně hydraulické posuvné provedení
2. Modul: Goldhofer THP/ST3 3-nápravový těžkotonážní podvozkový modul
První registrace: 14.11.2001
Jako samostatný modul technicky možná celková hmotnost: 108 000 kg, technicky možné nápravové zatížení: 36 000 kg při 5 km/h.
Provozní hmotnost: 10 350 kg
Jako samostatný modul technická nosnost až 97 650 kg při 5 km/h.
Hydraulické kyvadlové nápravy, 8x, osazení 24x pneu 215/75/R17,5
Nápravové zatížení: 25 t při 20 km/h
Šířka: 3 metry
Rozvor: 1,5 metru
Max. úhel natočení: ±60°
Ve vozíku integrované, hydromechanické dvouokruhové pohonné řízení všech kol se zásobníkem hydraulického oleje
Vpředu a vzadu optimalizované spojení šroubem/okem pro podélná spojení
Jednoduše obuté kyvadlové nápravní agregáty po 8 kolech na linii
Hydraulické vyrovnání náprav +/- 300 mm, hydropneumatické plynové odpružení
Hydraulické řízení všech náprav
BPW nápravy s bubnovými brzdami a ABS, technicky možné nápravové zatížení 34 t při 5 km/h
3. Modul: Těžkotonážní nízko-ložný modul - bagrový most, výsuvný
Rok výroby: 2002
Vnitřní rozměry cca 7,50 m délka, 3,00 m šířka, 0,40 m výška ložné plochy
Stavební výška 350 mm
Výsuvný cca o 5,00 m - teleskopický
4 kapsy na kola s najížděcím modulem v čelní části
Výška v prostoru pro kola cca 150 mm
Zatížení až 80 t v ložné části, až 175,6 t v celé sestavě STHP8 (3+5).
Provozní hmotnost 11 900 kg
Vpředu a vzadu hydraulické spojení šroubem/o, adaptér na čelní spojení s drápem
4. Modul: Goldhofer THP/ET5, 5-nápravový těžkotonážní podvozkový modul
První registrace: 04.01.2002
Technicky možná celková hmotnost: 115 000 kg, technicky možné nápravové zatížení: 23 000 kg při 5 km/h
Provozní hmotnost: 14 200 kg
Technická nosnost až 100 800 kg
Jednoduše obuté hydraulické kyvadlové nápravní jednotky po 4 kolech na linii, osazeno 20x pneu 285/70 R19,5
Hydraulické vyrovnání náprav +/- 300 mm, hydropneumatické plynové odpružení
Hydraulické řízení všech náprav
Dálkové ovládání pro řízené nápravy
5. Poznámky: S těmito 4 moduly lze vytvořit až 3 různé tahové kombinace! Užitečné nosnosti se mění podle zvolené kombinace.
Pro speciální nízko-ložnou kombinaci je k dispozici aktuální potvrzení výrobce Goldhofer.
Návěs je možné předvést v našem provozu.
Cena bez DPH + 19% DPH. Veškeré údaje bez záruky. Chyby a mezitímní prodej vyhrazeny.
Interní číslo vozidla: 2285
Malý inzerát
Diespeck
352 km
Nízkoložný návěs
GoldhoferSTHP/XLE 6 kompl. Zug MB Arocs 2663 LS
Volejte
Stav: použitý, pohotovostní hmotnost: 28 700 kg, celková hmotnost: 98 000 kg, konfigurace náprav: 3 nápravy, první registrace: 07/2009, další kontrola (TÜV): 05/2026, rozměr pneumatiky: 285/70 R19,5, barva: žlutý, Vybavení: ABS, Bubnová brzda
EBS
Užitečné zatížení 69 300 kg
Mercedes-Benz Arocs 2663 LS těžký tahač návěsů
Barva: žlutá
591 100 km
STK do: 09/2026
Nafta
Nádrž na AdBlue
První registrace: 09/2017
Objem motoru: 15 569 ccm
460 kW
ABS
Palubní počítač
Uzávěrka diferenciálu
Hydraulika (přídavný pohon)
Kipová hydraulika
Asistent jízdního pruhu
EBS
ESP
Nízká hlučnost
Navigační systém
Nezávislé topení
Nezávislá klimatizace
Tempomat
Kontrola trakce
Přídavné světlomety
Euro 6 C
3 nápravy
Rozvor 3 400 mm
Rozměr pneumatik 385/65 R22,5 - 315/80 R22,5
Max. povolená celková hmotnost 26 000 kg
Užitečné zatížení 15 425 kg
Provozní hmotnost 10 575 kg
Ledpfx Aex Nqibofmjta
Retardér
Plně automatická převodovka
Listové-vzduchové odpružení
Turbo-retardérová spojka
Technicky přípustná celková hmotnost soupravy 70 000 kg při 12 % / 100 000 kg při 8 %
Přídavný pohon z motoru
Sluneční clona
Majáky
Vzduchové klaksony
Vzduchem odpružená kabina řidiče
1 lůžko
VIN: 10167342
Možnost omylu vyhrazena
Malý inzerát
Kirchheim unter Teck
458 km
Návěs s nízkým nakladačem
GoldhoferSTHP-XLE 2+4 | Baggerbrücke - Tiefbett
Volejte
Stav: velmi dobrý (použité), Funkčnost: plně funkční, číslo stroje/vozidla: WGOTHPE4560028329, celková hmotnost: 102 000 kg, zavěšení: hydraulika, barva: žlutý, Rok výroby: 2006, Goldhofer STHP-XLE 6 (2+4) s bagrovým mostem / podvalníkem
Lokalita: D - 73230 Kirchheim unter Teck
Technické údaje dle originální TÜV zprávy
- Max. rychlost: 80 km/h
- Zatížení na točnici: 30 000 kg
- Zatížení přední nápravy: 2 x 12 000 kg
- Zatížení zadní nápravy: 4 x 12 000 kg
- Celková hmotnost návěsu: 102 000 kg (při 30 000 kg zatížení točnice)
- Provozní hmotnost STHP-XLE 4 (0+4): 21,30 t / 23,50 t (včetně příslušenství)
- Provozní hmotnost STHP-XLE 6 (2+4): 26,70 t / 28,90 t (včetně příslušenství)
Sestava se skládá z:
LABUTÍ KRK
- Typ XLE (univerzální)
- Hmotnost: 4 500 kg
- Max. zatížení točnice: 30 000 kg
- Královský čep: 3,5"
- Pro přímé uchycení bagrového mostu nebo připojení 2-nápravového podvozku
- Centrální mazání Beka-Max
2-NÁPRAVOVÝ PODVOZEK
Ltjdpfjwzl Nmex Afmsa
- Typ XLE
- Hmotnost: 5 300 kg
- Zatížení na nápravovou linii: 12 000 kg (80 km/h)
- Výrobce náprav: BPW
- Pneumatiky: 285/70 R19,5
- Šířka podvozku: 2 750 mm
- Nakládací výška naložená cca 1 240 mm (+/- 300 mm)
- Centrální mazání Beka-Max
BAGROVÝ MOST / PODVALNÍK
- Užitná hmotnost: 67,75 t
- Výsuvný: 6 000 - 14 000 mm
- Hlavní trubka pevně připevněná ke 4-nápravovému podvozku vzadu
- Přední spojení: drápové
- Šířka hlavní trubky: 1 350 mm
- Šířka vnitřní trubky: 600 mm
- Konstrukční výška: 440 mm
- Nakládací výška naložená: 650 mm (světlá výška 210 mm)
- Nastavitelná šířka: 2 750 – 3 250 mm
- Vysouvací stoly (hmotnost 405 kg)
- Rozšiřovací podlahy sklopné (hmotnost 1 955 kg)
4-NÁPRAVOVÝ PODVOZEK
- Typ XLE
- Hmotnost: 16 110 kg včetně bagrového mostu
- Zatížení na nápravovou linii: 12 000 kg (80 km/h)
- Výrobce náprav: BPW
- Pneumatiky: 285/70 R19,5
- Šířka podvozku: 2 750 mm
- Výklenek pro lopatnici: 700 mm
- Nakládací výška naložená cca 1 140 mm (+400/-200 mm)
- Centrální mazání Beka-Max
Dobrý stav – německé vozidlo od 1. majitele – okamžitě k dispozici ze skladu v Kirchheim unter Teck – více informací na vyžádání.
Malý inzerát
Andelst
724 km
Nízký nakladač
GoldhoferSTHP/XLE 8 (3+5) LOWLOADER
Volejte
Stav: dobrý (použitý), první registrace: 03/2011, Rok výroby: 2011, Provozní hmotnost: 34 500 kg
Ljdpevfnyqsfx Afmsta
Značka nástavby: GOLDHOFER STHP/XLE 8 (3+5) návěs s nízkou ložnou plochou
Výsuvná nástavba: Ano
Technický stav: dobrý
Vizuální stav: dobrý
Malý inzerát
Steinach
229 km
Nízkoložný návěs
GOLDHOFERSTHP 8 (3+5)/GG 219 to/Pendelachsen/ausziehbar
Volejte
Stav: použitý, maximální hmotnost nákladu: 175 620 kg, celková hmotnost: 219 000 kg, konfigurace náprav: 3 nápravy, první registrace: 01/2002, Vybavení: ABS, STHP 8 (3 + 5)
8 kusů hydraulických kyvných nápravových jednotek BWP s dálkovým ovládáním.
Technicky možné celkové hmotnosti: 219 000 kg
Technicky možná užitečná hmotnost: 175 620 kg
Hydraulicky odpružený a osmiosý říditelný podvalník Goldhofer typu STHP 8 (3+5) sestávající ze 4 těžkotonážních modulů s odnímatelným labutím krkem a až 5 metrů dlouhou teleskopickou nízkou bagrovací plošinou se 4 kolovými žlaby s ABS, technicky možná užitečná hmotnost až 175 620 kg.
Skládá se z následujících 4 samostatných těžkotonážních modulových částí:
1. modul: hydraulický univerzální labutí krk typu STH / ST
Rok výroby: 2002
Možno kombinovat s těžkotonážními modulovými podvozky, s přejezdovými ložnými mosty.
Vlastní hmotnost cca 5 900 kg
Přední povolené zatížení sedla: 35 000 kg
Délka cca 4,10 m
Výška sedla cca 1,30 m
King Pin 3,5" čep
Odnímatelné hliníkové bočnice
Plně hydraulicky posuvný
2. modul: Goldhofer THP/ST3 tříosý těžkotonážní podvozek
První registrace: 14.11.2001
Jako samostatný modul technicky možná celková hmotnost 108 000 kg, možné zatížení náprav: 36 000 kg při max. 5 km/h.
Vlastní hmotnost: 10 350 kg
Jako samostatný modul technicky možná užitečná hmotnost až 97 650 kg při 5 km/h.
Osm hydraulických kyvných náprav, 24 kol s pneumatikami 215/75/R17,5
Zatížení nápravy: 25 t při 20 km/h
Šířka vozidla: 3 m
Rozvor náprav: 1,5 m
Maximální úhel zatáčení: ±60°
Ve podvozku integrované dvouokruhové hydromechanické řízení všech náprav s maximálním natočením nápravových jednotek 60°, s integrovanou hydraulickou olejovou nádrží
Vpředu a vzadu optimalizované kolíkové tažné spojení pro podélné kombinace
Jednokolo hyk a agregáty s 8 koly na jedné nápravové linii
Hydraulické vyrovnání náprav +/- 300 mm, hydropneumatické plynové odpružení
Lodpfx Aexcdfgjfmsta
Hydraulické řízení všech náprav
BPW nápravy s bubnovou brzdou a ABS, technicky možné zatížení nápravy 34 t při 5 km/h
3. modul: Teleskopický těžkotonážní nízkoložný modul – bagrová mostovka
Rok výroby: 2002
Vnitřní rozměry: cca 7,50 m délka, 3,00 m šířka, 0,40 m ložná výška
Stavební výška 350 mm
Prodlužovatelný o cca 5,00 m – teleskopický
4 kolové žlaby s nájezdovým modulem v hlavové části
Stavební výška v oblasti kolových žlabů cca 150 mm
Zatížení až 80 t v nízkoložné části a až 175,6 t v celém modulu STHP8 (3+5) možné.
Vlastní hmotnost 11 900 kg
Vpředu a vzadu hydraulické kolíkové tažné spojení s adaptérem na čelistovou spojku
4. modul: Goldhofer THP/ET5 pětiosý těžkotonážní podvozek
První registrace: 04.01.2002
Technicky možná celková hmotnost: 115 000 kg, technicky možné zatížení náprav 23 000 kg při 5 km/h
Vlastní hmotnost: 14 200 kg
Technicky možná užitečná hmotnost až 100 800 kg
Jednokolo hyk. hydraulické kyvné nápravové jednotky s 4 koly na linii, 20x osazeno pneu 285/70 R 19,5
Hydraulické vyrovnání náprav +/- 300 mm, hydropneumatické plynové odpružení
Hydraulické řízení všech náprav
Dálkové ovládání řízených náprav
5. Poznámky: S těmito čtyřmi těžkotonážními moduly je možné až 3 různé tahové kombinace! Nosnosti se liší podle zvolené kombinace.
Pro tento speciální nízkoložný set je k dispozici aktuální osvědčení výrobce společnosti Goldhofer.
Vozidlo lze u nás v provozu vyzkoušet.
Cena BEZ DPH, připočítává se 19% DPH. Veškeré informace bez záruky. Změny a mezitímní prodej vyhrazen.
Interní číslo vozidla: 2285
Inzerát je kompletně dostupný i v angličtině.
Malý inzerát
Steinach
229 km
Návěs
GOLDHOFERSTHP 8 (3+5)/GG 219 to/Pendelachsen/ausziehbar
Volejte
Stav: použitý, maximální hmotnost nákladu: 175 620 kg, celková hmotnost: 219 000 kg, konfigurace náprav: 3 nápravy, první registrace: 01/2002, Vybavení: ABS, STHP 8 (3 + 5)
8 kusů hydraulických kyvných nápravových jednotek BWP s dálkovým ovládáním.
Technicky možné celkové hmotnosti: 219 000 kg
Technicky možná užitečná hmotnost: 175 620 kg
Hydraulicky odpružený a osmiosý říditelný podvalník Goldhofer typu STHP 8 (3+5) sestávající ze 4 těžkotonážních modulů s odnímatelným labutím krkem a až 5 metrů dlouhou teleskopickou nízkou bagrovací plošinou se 4 kolovými žlaby s ABS, technicky možná užitečná hmotnost až 175 620 kg.
Skládá se z následujících 4 samostatných těžkotonážních modulových částí:
1. modul: hydraulický univerzální labutí krk typu STH / ST
Rok výroby: 2002
Možno kombinovat s těžkotonážními modulovými podvozky, s přejezdovými ložnými mosty.
Vlastní hmotnost cca 5 900 kg
Přední povolené zatížení sedla: 35 000 kg
Délka cca 4,10 m
Výška sedla cca 1,30 m
King Pin 3,5" čep
Odnímatelné hliníkové bočnice
Plně hydraulicky posuvný
2. modul: Goldhofer THP/ST3 tříosý těžkotonážní podvozek
První registrace: 14.11.2001
Jako samostatný modul technicky možná celková hmotnost 108 000 kg, možné zatížení náprav: 36 000 kg při max. 5 km/h.
Vlastní hmotnost: 10 350 kg
Jako samostatný modul technicky možná užitečná hmotnost až 97 650 kg při 5 km/h.
Osm hydraulických kyvných náprav, 24 kol s pneumatikami 215/75/R17,5
Zatížení nápravy: 25 t při 20 km/h
Šířka vozidla: 3 m
Rozvor náprav: 1,5 m
Maximální úhel zatáčení: ±60°
Ve podvozku integrované dvouokruhové hydromechanické řízení všech náprav s maximálním natočením nápravových jednotek 60°, s integrovanou hydraulickou olejovou nádrží
Vpředu a vzadu optimalizované kolíkové tažné spojení pro podélné kombinace
Jednokolo hyk a agregáty s 8 koly na jedné nápravové linii
Hydraulické vyrovnání náprav +/- 300 mm, hydropneumatické plynové odpružení
Hydraulické řízení všech náprav
BPW nápravy s bubnovou brzdou a ABS, technicky možné zatížení nápravy 34 t při 5 km/h
3. modul: Teleskopický těžkotonážní nízkoložný modul – bagrová mostovka
Rok výroby: 2002
Vnitřní rozměry: cca 7,50 m délka, 3,00 m šířka, 0,40 m ložná výška
Stavební výška 350 mm
Prodlužovatelný o cca 5,00 m – teleskopický
4 kolové žlaby s nájezdovým modulem v hlavové části
Stavební výška v oblasti kolových žlabů cca 150 mm
Zatížení až 80 t v nízkoložné části a až 175,6 t v celém modulu STHP8 (3+5) možné.
Vlastní hmotnost 11 900 kg
Vpředu a vzadu hydraulické kolíkové tažné spojení s adaptérem na čelistovou spojku
4. modul: Goldhofer THP/ET5 pětiosý těžkotonážní podvozek
První registrace: 04.01.2002
Technicky možná celková hmotnost: 115 000 kg, technicky možné zatížení náprav 23 000 kg při 5 km/h
Vlastní hmotnost: 14 200 kg
Technicky možná užitečná hmotnost až 100 800 kg
Jednokolo hyk. hydraulické kyvné nápravové jednotky s 4 koly na linii, 20x osazeno pneu 285/70 R 19,5
Hydraulické vyrovnání náprav +/- 300 mm, hydropneumatické plynové odpružení
Hydraulické řízení všech náprav
Dálkové ovládání řízených náprav
Lsdpfjxcdg Dsx Afmsta
5. Poznámky: S těmito čtyřmi těžkotonážními moduly je možné až 3 různé tahové kombinace! Nosnosti se liší podle zvolené kombinace.
Pro tento speciální nízkoložný set je k dispozici aktuální osvědčení výrobce společnosti Goldhofer.
Vozidlo lze u nás v provozu vyzkoušet.
Cena BEZ DPH, připočítává se 19% DPH. Veškeré informace bez záruky. Změny a mezitímní prodej vyhrazen.
Interní číslo vozidla: 2285
Inzerát je kompletně dostupný i v angličtině.
Malý inzerát
Steinach
229 km
Nízkoložný přívěs
GOLDHOFERSTHP 8 (3+5)/GG 219 to/Pendelachsen/ausziehbar
Volejte
Stav: použitý, maximální hmotnost nákladu: 175 620 kg, celková hmotnost: 219 000 kg, konfigurace náprav: 3 nápravy, první registrace: 01/2002, Vybavení: ABS, STHP 8 (3 + 5)
8 ks hydraulických BWP kyvadlových nápravních jednotek s rádiovým dálkovým ovládáním.
Technicky možná celková hmotnost: 219 000 kg
Technicky možná užitečná nosnost: 175 620 kg
Hydraulicky odpružený, 8-nápravový řízený nízkoložný podvalník Goldhofer typu STHP 8 (3+5), skládající se ze 4 modulů pro těžké náklady s odnímatelnou labutí krkem a teleskopickým bagrovacím žlabem o délce až 5 metrů se 4 kapsami na kola a ABS, technicky možná užitečná nosnost až 175 620 kg.
Skladba:
Ltodpfxsxcdgqj Afmoa
1. Modul: Hydraulický univerzální labutí krk typu STH / ST
Rok výroby: 2002
Kombinovatelný s modulovými podvozky pro těžkou přepravu, s přejezdovými ložnými mosty.
Provozní hmotnost: cca 5 900 kg
Přípustné svislé zatížení na čepu: 35 000 kg
Délka: cca 4,10 m
Výška na sedle: cca 1,30 m
King Pin 3,5" čep
Zásuvné hliníkové bočnice
Plně hydraulické posuvné provedení
2. Modul: Goldhofer THP/ST3 3-nápravový těžkotonážní podvozkový modul
První registrace: 14.11.2001
Jako samostatný modul technicky možná celková hmotnost: 108 000 kg, technicky možné nápravové zatížení: 36 000 kg při 5 km/h.
Provozní hmotnost: 10 350 kg
Jako samostatný modul technická nosnost až 97 650 kg při 5 km/h.
Hydraulické kyvadlové nápravy, 8x, osazení 24x pneu 215/75/R17,5
Nápravové zatížení: 25 t při 20 km/h
Šířka: 3 metry
Rozvor: 1,5 metru
Max. úhel natočení: ±60°
Ve vozíku integrované, hydromechanické dvouokruhové pohonné řízení všech kol se zásobníkem hydraulického oleje
Vpředu a vzadu optimalizované spojení šroubem/okem pro podélná spojení
Jednoduše obuté kyvadlové nápravní agregáty po 8 kolech na linii
Hydraulické vyrovnání náprav +/- 300 mm, hydropneumatické plynové odpružení
Hydraulické řízení všech náprav
BPW nápravy s bubnovými brzdami a ABS, technicky možné nápravové zatížení 34 t při 5 km/h
3. Modul: Těžkotonážní nízko-ložný modul - bagrový most, výsuvný
Rok výroby: 2002
Vnitřní rozměry cca 7,50 m délka, 3,00 m šířka, 0,40 m výška ložné plochy
Stavební výška 350 mm
Výsuvný cca o 5,00 m - teleskopický
4 kapsy na kola s najížděcím modulem v čelní části
Výška v prostoru pro kola cca 150 mm
Zatížení až 80 t v ložné části, až 175,6 t v celé sestavě STHP8 (3+5).
Provozní hmotnost 11 900 kg
Vpředu a vzadu hydraulické spojení šroubem/o, adaptér na čelní spojení s drápem
4. Modul: Goldhofer THP/ET5, 5-nápravový těžkotonážní podvozkový modul
První registrace: 04.01.2002
Technicky možná celková hmotnost: 115 000 kg, technicky možné nápravové zatížení: 23 000 kg při 5 km/h
Provozní hmotnost: 14 200 kg
Technická nosnost až 100 800 kg
Jednoduše obuté hydraulické kyvadlové nápravní jednotky po 4 kolech na linii, osazeno 20x pneu 285/70 R19,5
Hydraulické vyrovnání náprav +/- 300 mm, hydropneumatické plynové odpružení
Hydraulické řízení všech náprav
Dálkové ovládání pro řízené nápravy
5. Poznámky: S těmito 4 moduly lze vytvořit až 3 různé tahové kombinace! Užitečné nosnosti se mění podle zvolené kombinace.
Pro speciální nízko-ložnou kombinaci je k dispozici aktuální potvrzení výrobce Goldhofer.
Návěs je možné předvést v našem provozu.
Cena bez DPH + 19% DPH. Veškeré údaje bez záruky. Chyby a mezitímní prodej vyhrazeny.
Interní číslo vozidla: 2285
Malý inzerát
Steinach
229 km
Přívěs
GOLDHOFERSTHP 8 (3+5)/GG 219 to/Pendelachsen/ausziehbar
Volejte
Stav: použitý, maximální hmotnost nákladu: 175 620 kg, celková hmotnost: 219 000 kg, konfigurace náprav: 3 nápravy, první registrace: 01/2002, Vybavení: ABS, STHP 8 (3 + 5)
8 ks hydraulických BWP kyvadlových nápravních jednotek s rádiovým dálkovým ovládáním.
Lsdpoxcdf Hjfx Afmeta
Technicky možná celková hmotnost: 219 000 kg
Technicky možná užitečná nosnost: 175 620 kg
Hydraulicky odpružený, 8-nápravový řízený nízkoložný podvalník Goldhofer typu STHP 8 (3+5), skládající se ze 4 modulů pro těžké náklady s odnímatelnou labutí krkem a teleskopickým bagrovacím žlabem o délce až 5 metrů se 4 kapsami na kola a ABS, technicky možná užitečná nosnost až 175 620 kg.
Skladba:
1. Modul: Hydraulický univerzální labutí krk typu STH / ST
Rok výroby: 2002
Kombinovatelný s modulovými podvozky pro těžkou přepravu, s přejezdovými ložnými mosty.
Provozní hmotnost: cca 5 900 kg
Přípustné svislé zatížení na čepu: 35 000 kg
Délka: cca 4,10 m
Výška na sedle: cca 1,30 m
King Pin 3,5" čep
Zásuvné hliníkové bočnice
Plně hydraulické posuvné provedení
2. Modul: Goldhofer THP/ST3 3-nápravový těžkotonážní podvozkový modul
První registrace: 14.11.2001
Jako samostatný modul technicky možná celková hmotnost: 108 000 kg, technicky možné nápravové zatížení: 36 000 kg při 5 km/h.
Provozní hmotnost: 10 350 kg
Jako samostatný modul technická nosnost až 97 650 kg při 5 km/h.
Hydraulické kyvadlové nápravy, 8x, osazení 24x pneu 215/75/R17,5
Nápravové zatížení: 25 t při 20 km/h
Šířka: 3 metry
Rozvor: 1,5 metru
Max. úhel natočení: ±60°
Ve vozíku integrované, hydromechanické dvouokruhové pohonné řízení všech kol se zásobníkem hydraulického oleje
Vpředu a vzadu optimalizované spojení šroubem/okem pro podélná spojení
Jednoduše obuté kyvadlové nápravní agregáty po 8 kolech na linii
Hydraulické vyrovnání náprav +/- 300 mm, hydropneumatické plynové odpružení
Hydraulické řízení všech náprav
BPW nápravy s bubnovými brzdami a ABS, technicky možné nápravové zatížení 34 t při 5 km/h
3. Modul: Těžkotonážní nízko-ložný modul - bagrový most, výsuvný
Rok výroby: 2002
Vnitřní rozměry cca 7,50 m délka, 3,00 m šířka, 0,40 m výška ložné plochy
Stavební výška 350 mm
Výsuvný cca o 5,00 m - teleskopický
4 kapsy na kola s najížděcím modulem v čelní části
Výška v prostoru pro kola cca 150 mm
Zatížení až 80 t v ložné části, až 175,6 t v celé sestavě STHP8 (3+5).
Provozní hmotnost 11 900 kg
Vpředu a vzadu hydraulické spojení šroubem/o, adaptér na čelní spojení s drápem
4. Modul: Goldhofer THP/ET5, 5-nápravový těžkotonážní podvozkový modul
První registrace: 04.01.2002
Technicky možná celková hmotnost: 115 000 kg, technicky možné nápravové zatížení: 23 000 kg při 5 km/h
Provozní hmotnost: 14 200 kg
Technická nosnost až 100 800 kg
Jednoduše obuté hydraulické kyvadlové nápravní jednotky po 4 kolech na linii, osazeno 20x pneu 285/70 R19,5
Hydraulické vyrovnání náprav +/- 300 mm, hydropneumatické plynové odpružení
Hydraulické řízení všech náprav
Dálkové ovládání pro řízené nápravy
5. Poznámky: S těmito 4 moduly lze vytvořit až 3 různé tahové kombinace! Užitečné nosnosti se mění podle zvolené kombinace.
Pro speciální nízko-ložnou kombinaci je k dispozici aktuální potvrzení výrobce Goldhofer.
Návěs je možné předvést v našem provozu.
Cena bez DPH + 19% DPH. Veškeré údaje bez záruky. Chyby a mezitímní prodej vyhrazeny.
Interní číslo vozidla: 2285
Malý inzerát
Steinach
229 km
Nízkoložný návěs
GOLDHOFERSTHP 8 (3+5)/GG 219 to/Pendelachsen/ausziehbar
Volejte
Stav: použitý, maximální hmotnost nákladu: 175 620 kg, celková hmotnost: 219 000 kg, konfigurace náprav: 3 nápravy, první registrace: 01/2002, Vybavení: ABS, STHP 8 (3 + 5)
8 kusů hydraulických kyvných nápravových jednotek BWP s dálkovým ovládáním.
Technicky možné celkové hmotnosti: 219 000 kg
Technicky možná užitečná hmotnost: 175 620 kg
Hydraulicky odpružený a osmiosý říditelný podvalník Goldhofer typu STHP 8 (3+5) sestávající ze 4 těžkotonážních modulů s odnímatelným labutím krkem a až 5 metrů dlouhou teleskopickou nízkou bagrovací plošinou se 4 kolovými žlaby s ABS, technicky možná užitečná hmotnost až 175 620 kg.
Skládá se z následujících 4 samostatných těžkotonážních modulových částí:
1. modul: hydraulický univerzální labutí krk typu STH / ST
Rok výroby: 2002
Možno kombinovat s těžkotonážními modulovými podvozky, s přejezdovými ložnými mosty.
Vlastní hmotnost cca 5 900 kg
Přední povolené zatížení sedla: 35 000 kg
Délka cca 4,10 m
Výška sedla cca 1,30 m
King Pin 3,5" čep
Odnímatelné hliníkové bočnice
Plně hydraulicky posuvný
2. modul: Goldhofer THP/ST3 tříosý těžkotonážní podvozek
První registrace: 14.11.2001
Jako samostatný modul technicky možná celková hmotnost 108 000 kg, možné zatížení náprav: 36 000 kg při max. 5 km/h.
Vlastní hmotnost: 10 350 kg
Jako samostatný modul technicky možná užitečná hmotnost až 97 650 kg při 5 km/h.
Osm hydraulických kyvných náprav, 24 kol s pneumatikami 215/75/R17,5
Zatížení nápravy: 25 t při 20 km/h
Šířka vozidla: 3 m
Rozvor náprav: 1,5 m
Maximální úhel zatáčení: ±60°
Ve podvozku integrované dvouokruhové hydromechanické řízení všech náprav s maximálním natočením nápravových jednotek 60°, s integrovanou hydraulickou olejovou nádrží
Vpředu a vzadu optimalizované kolíkové tažné spojení pro podélné kombinace
Jednokolo hyk a agregáty s 8 koly na jedné nápravové linii
Hydraulické vyrovnání náprav +/- 300 mm, hydropneumatické plynové odpružení
Hydraulické řízení všech náprav
Ltodpfx Aoxcdfasfmea
BPW nápravy s bubnovou brzdou a ABS, technicky možné zatížení nápravy 34 t při 5 km/h
3. modul: Teleskopický těžkotonážní nízkoložný modul – bagrová mostovka
Rok výroby: 2002
Vnitřní rozměry: cca 7,50 m délka, 3,00 m šířka, 0,40 m ložná výška
Stavební výška 350 mm
Prodlužovatelný o cca 5,00 m – teleskopický
4 kolové žlaby s nájezdovým modulem v hlavové části
Stavební výška v oblasti kolových žlabů cca 150 mm
Zatížení až 80 t v nízkoložné části a až 175,6 t v celém modulu STHP8 (3+5) možné.
Vlastní hmotnost 11 900 kg
Vpředu a vzadu hydraulické kolíkové tažné spojení s adaptérem na čelistovou spojku
4. modul: Goldhofer THP/ET5 pětiosý těžkotonážní podvozek
První registrace: 04.01.2002
Technicky možná celková hmotnost: 115 000 kg, technicky možné zatížení náprav 23 000 kg při 5 km/h
Vlastní hmotnost: 14 200 kg
Technicky možná užitečná hmotnost až 100 800 kg
Jednokolo hyk. hydraulické kyvné nápravové jednotky s 4 koly na linii, 20x osazeno pneu 285/70 R 19,5
Hydraulické vyrovnání náprav +/- 300 mm, hydropneumatické plynové odpružení
Hydraulické řízení všech náprav
Dálkové ovládání řízených náprav
5. Poznámky: S těmito čtyřmi těžkotonážními moduly je možné až 3 různé tahové kombinace! Nosnosti se liší podle zvolené kombinace.
Pro tento speciální nízkoložný set je k dispozici aktuální osvědčení výrobce společnosti Goldhofer.
Vozidlo lze u nás v provozu vyzkoušet.
Cena BEZ DPH, připočítává se 19% DPH. Veškeré informace bez záruky. Změny a mezitímní prodej vyhrazen.
Interní číslo vozidla: 2285
Inzerát je kompletně dostupný i v angličtině.
Malý inzerát
Steinach
229 km
Návěs
GOLDHOFERSTHP 8 (3+5)/GG 219 to/Pendelachsen/ausziehbar
Volejte
Stav: použitý, maximální hmotnost nákladu: 175 620 kg, celková hmotnost: 219 000 kg, konfigurace náprav: 3 nápravy, první registrace: 01/2002, Vybavení: ABS, STHP 8 (3 + 5)
8 kusů hydraulických kyvných nápravových jednotek BWP s dálkovým ovládáním.
Technicky možné celkové hmotnosti: 219 000 kg
Technicky možná užitečná hmotnost: 175 620 kg
Hydraulicky odpružený a osmiosý říditelný podvalník Goldhofer typu STHP 8 (3+5) sestávající ze 4 těžkotonážních modulů s odnímatelným labutím krkem a až 5 metrů dlouhou teleskopickou nízkou bagrovací plošinou se 4 kolovými žlaby s ABS, technicky možná užitečná hmotnost až 175 620 kg.
Skládá se z následujících 4 samostatných těžkotonážních modulových částí:
1. modul: hydraulický univerzální labutí krk typu STH / ST
Rok výroby: 2002
Možno kombinovat s těžkotonážními modulovými podvozky, s přejezdovými ložnými mosty.
Vlastní hmotnost cca 5 900 kg
Přední povolené zatížení sedla: 35 000 kg
Délka cca 4,10 m
Výška sedla cca 1,30 m
King Pin 3,5" čep
Odnímatelné hliníkové bočnice
Plně hydraulicky posuvný
2. modul: Goldhofer THP/ST3 tříosý těžkotonážní podvozek
První registrace: 14.11.2001
Jako samostatný modul technicky možná celková hmotnost 108 000 kg, možné zatížení náprav: 36 000 kg při max. 5 km/h.
Vlastní hmotnost: 10 350 kg
Jako samostatný modul technicky možná užitečná hmotnost až 97 650 kg při 5 km/h.
Osm hydraulických kyvných náprav, 24 kol s pneumatikami 215/75/R17,5
Zatížení nápravy: 25 t při 20 km/h
Šířka vozidla: 3 m
Rozvor náprav: 1,5 m
Lodpfxoxcdf Ts Afmota
Maximální úhel zatáčení: ±60°
Ve podvozku integrované dvouokruhové hydromechanické řízení všech náprav s maximálním natočením nápravových jednotek 60°, s integrovanou hydraulickou olejovou nádrží
Vpředu a vzadu optimalizované kolíkové tažné spojení pro podélné kombinace
Jednokolo hyk a agregáty s 8 koly na jedné nápravové linii
Hydraulické vyrovnání náprav +/- 300 mm, hydropneumatické plynové odpružení
Hydraulické řízení všech náprav
BPW nápravy s bubnovou brzdou a ABS, technicky možné zatížení nápravy 34 t při 5 km/h
3. modul: Teleskopický těžkotonážní nízkoložný modul – bagrová mostovka
Rok výroby: 2002
Vnitřní rozměry: cca 7,50 m délka, 3,00 m šířka, 0,40 m ložná výška
Stavební výška 350 mm
Prodlužovatelný o cca 5,00 m – teleskopický
4 kolové žlaby s nájezdovým modulem v hlavové části
Stavební výška v oblasti kolových žlabů cca 150 mm
Zatížení až 80 t v nízkoložné části a až 175,6 t v celém modulu STHP8 (3+5) možné.
Vlastní hmotnost 11 900 kg
Vpředu a vzadu hydraulické kolíkové tažné spojení s adaptérem na čelistovou spojku
4. modul: Goldhofer THP/ET5 pětiosý těžkotonážní podvozek
První registrace: 04.01.2002
Technicky možná celková hmotnost: 115 000 kg, technicky možné zatížení náprav 23 000 kg při 5 km/h
Vlastní hmotnost: 14 200 kg
Technicky možná užitečná hmotnost až 100 800 kg
Jednokolo hyk. hydraulické kyvné nápravové jednotky s 4 koly na linii, 20x osazeno pneu 285/70 R 19,5
Hydraulické vyrovnání náprav +/- 300 mm, hydropneumatické plynové odpružení
Hydraulické řízení všech náprav
Dálkové ovládání řízených náprav
5. Poznámky: S těmito čtyřmi těžkotonážními moduly je možné až 3 různé tahové kombinace! Nosnosti se liší podle zvolené kombinace.
Pro tento speciální nízkoložný set je k dispozici aktuální osvědčení výrobce společnosti Goldhofer.
Vozidlo lze u nás v provozu vyzkoušet.
Cena BEZ DPH, připočítává se 19% DPH. Veškeré informace bez záruky. Změny a mezitímní prodej vyhrazen.
Interní číslo vozidla: 2285
Inzerát je kompletně dostupný i v angličtině.
Malý inzerát
Steinach
229 km
Nízkoložný návěs
GOLDHOFERSTHP 8 (3+5)/GG 219 to/Pendelachsen /ausziehbar
Volejte
Stav: použitý, maximální hmotnost nákladu: 175 620 kg, celková hmotnost: 219 000 kg, konfigurace náprav: 3 nápravy, první registrace: 01/2002, Vybavení: ABS, STHP 8 (3+5)
8dílná hydraulicky řízená jednotka BWP náprav s dálkovým ovládáním.
Technicky možná celková hmotnost: 219.000 kg
Užitečné zatížení: 175.620 kg
Hydraulicky odpružený a osminápravový říditelný Goldhofer hlubokoložný návěs typ STHP (3+5), skládající se ze 4 modulů pro těžkou přepravu s odnímatelným krkem („gooseneck“), přibližně 5 m vysouvatelná lopatová hluboká plošina se 4 kapsami na kola s ABS, provozní nosnost až 175.620 kg.
Sestava zahrnuje následující 4 samostatné moduly pro těžkou přepravu:
1. Modul: Hydraulický univerzální odnímatelný krk typ STH
Možnost kombinace s těžkými přepravními moduly, přejezdné nákladové mosty.
Provozní hmotnost: 5.900 kg
Povolené zatížení čepu: 35.000 kg
Délka cca 4,10 m
Výška sedla cca 1,30 m
King Pin 3,5"
Zasunovací hliníkové bočnice
Ljdpfx Aexx Evfjfmota
Plně hydraulicky ovladatelný
2. Modul: Goldhofer THP/ST3 – 3nápravový těžkotonážní podvozek
Samostatně technicky možná celková hmotnost: 108.000 kg, technicky možné zatížení náprav: 36.000 kg (při 5 km/h).
Pohotovostní hmotnost: 10.350 kg
Samostatně technicky možné užitečné zatížení do 97.650 kg (při 5 km/h).
Hydraulicky kyvné nápravy 8x, pneumatiky 215/75/R17.5
Zatížení nápravy: 25 t (při 20 km/h)
Šířka vozidla: 3 m
Rozvor náprav: 1,5 m
Max úhel natočení: ±60°
Hydromechanické dvouokruhové donucené řízení všech náprav s max. úhlem natočení 60°, zabudovaná nádrž na hydraulický olej
Optimalizované čelní/spodní spojení na pin-plate pro podélné kombinace
Jednostopé kyvné nápravy (celkem 8 kol na nápravovou řadu)
Hydraulická kompenzace náprav +/- 300 mm, hydropneumatické odpružení plynovými akumulátory
Hydraulické řízení všech náprav
BPW nápravy s bubnovými brzdami, vč. ABS, technicky možné zatížení nápravy 34 t při 5 km/h
3. Modul: Hluboká těžkotonážní plošina – roztažitelná (excavátor bridge)
Rok výroby: 2002
Vnitřní délka cca 7,5 m, šířka 3,0 m, ložná výška 0,40 m
Stavební výška: 350 mm
Výsuvná o cca 5,0 m
Pohotovostní hmotnost: 11.900 kg
4 kapsy na kola s prodlužovacím modulem v čelní části
Celková výška v kapse na kola cca 150 mm
Nosnost v plošině do 80 t, v kompletní sestavě STHP 8 (3+5) až 175,6 t
Přední a zadní hydraulické čelistní spojení s adaptérem zubovou spojkou
4. Modul: Goldhofer THP/ET5 – pěti-nápravový těžkotonážní podvozek
1. registrace: 04.01.2002
Technicky možná celková hmotnost: 115.000 kg, technicky možné zatížení nápravy 23.000 kg (5 km/h)
Pohotovostní hmotnost: cca 14.200 kg
Technicky možná užitečná hmotnost: až 100.800 kg
Jednostopé hydraulické kyvné nápravy se 4 koly na nápravové řadě, pneumatiky 20x 285/70 R19.5
Hydraulická kompenzace náprav +/- 300 mm, hydropneumatické odpružení s plynovými akumulátory
Hydraulické řízení všech náprav
Rádiové dálkové ovládání řízení náprav
Poznámky: Se čtyřmi těžkotonážními moduly jsou možné až 3 různé kombinace souprav!
Užitečné zatížení se mění podle zvolené kombinace.
Vozidlo lze vyzkoušet v našem areálu.
Aktuální výrobní certifikát Goldhofer na speciální kombinaci hluboké plošiny je k dispozici.
Cena bez DPH, plus 19% DPH. Veškeré informace bez záruky. S výhradou chyb a předchozího prodeje.
Interní číslo vozidla: 2285
Inzerát k dispozici i kompletně v němčině.
Malý inzerát
Steinach
229 km
Nízkoložný přívěs
GOLDHOFERSTHP 8 (3+5)/GG 219 to/Pendelachsen /ausziehbar
Volejte
Stav: použitý, maximální hmotnost nákladu: 175 620 kg, celková hmotnost: 219 000 kg, konfigurace náprav: 3 nápravy, první registrace: 01/2002, Vybavení: ABS, STHP 8 (3+5)
8dílná hydraulicky řízená jednotka BWP náprav s dálkovým ovládáním.
Technicky možná celková hmotnost: 219.000 kg
Užitečné zatížení: 175.620 kg
Hydraulicky odpružený a osminápravový říditelný Goldhofer hlubokoložný návěs typ STHP (3+5), skládající se ze 4 modulů pro těžkou přepravu s odnímatelným krkem („gooseneck“), přibližně 5 m vysouvatelná lopatová hluboká plošina se 4 kapsami na kola s ABS, provozní nosnost až 175.620 kg.
Sestava zahrnuje následující 4 samostatné moduly pro těžkou přepravu:
1. Modul: Hydraulický univerzální odnímatelný krk typ STH
Možnost kombinace s těžkými přepravními moduly, přejezdné nákladové mosty.
Provozní hmotnost: 5.900 kg
Povolené zatížení čepu: 35.000 kg
Délka cca 4,10 m
Výška sedla cca 1,30 m
King Pin 3,5"
Zasunovací hliníkové bočnice
Plně hydraulicky ovladatelný
2. Modul: Goldhofer THP/ST3 – 3nápravový těžkotonážní podvozek
Samostatně technicky možná celková hmotnost: 108.000 kg, technicky možné zatížení náprav: 36.000 kg (při 5 km/h).
Pohotovostní hmotnost: 10.350 kg
Samostatně technicky možné užitečné zatížení do 97.650 kg (při 5 km/h).
Hydraulicky kyvné nápravy 8x, pneumatiky 215/75/R17.5
Zatížení nápravy: 25 t (při 20 km/h)
Šířka vozidla: 3 m
Rozvor náprav: 1,5 m
Max úhel natočení: ±60°
Hydromechanické dvouokruhové donucené řízení všech náprav s max. úhlem natočení 60°, zabudovaná nádrž na hydraulický olej
Optimalizované čelní/spodní spojení na pin-plate pro podélné kombinace
Jednostopé kyvné nápravy (celkem 8 kol na nápravovou řadu)
Hydraulická kompenzace náprav +/- 300 mm, hydropneumatické odpružení plynovými akumulátory
Hydraulické řízení všech náprav
BPW nápravy s bubnovými brzdami, vč. ABS, technicky možné zatížení nápravy 34 t při 5 km/h
Ltsdpfxjxxv Rmo Afmea
3. Modul: Hluboká těžkotonážní plošina – roztažitelná (excavátor bridge)
Rok výroby: 2002
Vnitřní délka cca 7,5 m, šířka 3,0 m, ložná výška 0,40 m
Stavební výška: 350 mm
Výsuvná o cca 5,0 m
Pohotovostní hmotnost: 11.900 kg
4 kapsy na kola s prodlužovacím modulem v čelní části
Celková výška v kapse na kola cca 150 mm
Nosnost v plošině do 80 t, v kompletní sestavě STHP 8 (3+5) až 175,6 t
Přední a zadní hydraulické čelistní spojení s adaptérem zubovou spojkou
4. Modul: Goldhofer THP/ET5 – pěti-nápravový těžkotonážní podvozek
1. registrace: 04.01.2002
Technicky možná celková hmotnost: 115.000 kg, technicky možné zatížení nápravy 23.000 kg (5 km/h)
Pohotovostní hmotnost: cca 14.200 kg
Technicky možná užitečná hmotnost: až 100.800 kg
Jednostopé hydraulické kyvné nápravy se 4 koly na nápravové řadě, pneumatiky 20x 285/70 R19.5
Hydraulická kompenzace náprav +/- 300 mm, hydropneumatické odpružení s plynovými akumulátory
Hydraulické řízení všech náprav
Rádiové dálkové ovládání řízení náprav
Poznámky: Se čtyřmi těžkotonážními moduly jsou možné až 3 různé kombinace souprav!
Užitečné zatížení se mění podle zvolené kombinace.
Vozidlo lze vyzkoušet v našem areálu.
Aktuální výrobní certifikát Goldhofer na speciální kombinaci hluboké plošiny je k dispozici.
Cena bez DPH, plus 19% DPH. Veškeré informace bez záruky. S výhradou chyb a předchozího prodeje.
Interní číslo vozidla: 2285
Inzerát k dispozici i kompletně v němčině.
Malý inzerát
Schwebheim
375 km
Nízkoložný přívěs
Goldhofert3 3 Achs Tiefladeranhänger
Volejte
Stav: použitý, pohotovostní hmotnost: 6 520 kg, maximální hmotnost nákladu: 23 480 kg, celková hmotnost: 30 000 kg, konfigurace náprav: 3 nápravy, první registrace: 05/2019, délka ložné plochy: 8 610 mm, zavěšení: vzduch, rozměr pneumatiky: 235/75R17,5 ---/140J, barva: jiný, typ převodu: jiný, velikost přední pneumatiky: 235/75R17,5 ---/140J, velikost zadní pneumatiky: 235/75R17,5 ---/140J, kabina řidiče: jiný, emisní třída: žádný, Vybavení: ABS, pneumatická brzda, Délka ložné plochy snížené části cca 6,50 m, celková délka ložné plochy cca 8,60 m, ložná výška cca 900 mm. Vozidlo je nabízeno na objednávku banky. -- Chyby v tisku, omyly a změny vyhrazeny, ilustrační fotografie --. Více údajů na: ! Další podrobnosti: !
Ltsdpfx Asx Ngbgefmsa
Malý inzerát
Landsberg am Lech
390 km
Nízkoložný návěs
GOLDHOFERSTZ-VP3+5 Flachbett 16.6m Tiefbett
Volejte
Stav: nový, maximální hmotnost nákladu: 91 480 kg, celková hmotnost: 126 600 kg, konfigurace náprav: 3 nápravy, Typ STZ-VP 8 (245) (3+5) plošinový návěs s dělicím bodem a kyvnými nápravami
Uvedené technické údaje jsou platné pouze při použití
Hmotnosti a rychlost 80 km/h
Přípustné zatížení na sedlo: 40 000 kg
Zatížení na nápravu: 8 x 12 000 kg
Celková přípustná hmotnost: 126 680 kg
Provozní hmotnost cca 34 200 kg
Užitečné zatížení cca 91 480 kg
Rozměry Délka celková soupravy: 22 095 mm – 25 595 mm
Šířka vozidla: 2 750 mm – 3 200 mm
Husa (schwanenhals) délka x šířka: 3 700 mm x 2 480 mm
Výška sedla (naložené): 1 300 mm
Poloměr otáčení vpředu/vzadu: 1 370 mm / 2 835 mm
Královský čep: 3,5 ''
3-nápravový podvozek vepředu Rozvor: 2 x 1 510 mm
Kyvné nápravy s jednoduchou montáží pneumatik
Řiditelné všechny nápravy
Ltodjx Nupropfx Afmea
Plošina: jednoduše teleskopická s dělicím bodem a prodlužovacími nosníky
Délka x šířka: 7 100 mm x 2 750 mm
Teleskopicky prodloužitelná o/až max. 3 500 mm / 10 600 mm
Prodlužovací nosníky: 6 000 mm / 16 600 mm v plošině
Stavební výška: 350 mm
Rozšiřitelná do 3 200 mm
Vyjímatelné podlahy
5-nápravový podvozek vzadu Rozvor: 4 x 1 510 mm
Kyvné nápravy s jednoduchou montáží pneumatik
Řiditelné všechny nápravy
Zádlabí (stielmulde) v podvozku: 880 mm šířka, 545 mm hloubka
Malý inzerát
Burghaun-Gruben
419 km
Návěs
GOLDHOFERSTZ-H6-57/80A Teleskop-Tieflader Waggontransport
Volejte
Stav: použitý, celková hmotnost: 92 000 kg, konfigurace náprav: 3 nápravy, první registrace: 08/2006, délka ložné plochy: 19 000 mm, šířka ložného prostoru: 3 000 mm, výška ložného prostoru: 815 mm, celková šířka: 3 000 mm, Vybavení: ABS, Goldhofer STZ-H6-57/80A teleskopický nízkoprofilový návěs pro přepravu vagonů----
Schválení / Technické údaje:
Rychlost: Schváleno 80 km/h / technicky 65 km/h
Svislé zatížení (na sedlo): 23 000 kg / technicky 26 000 kg
Zatížení zadních náprav: 10 000 kg / technicky 11 000 kg
Celková hmotnost: 83 000 kg / technicky 92 000 kg
Užitečné zatížení: 52 500 kg / technicky 61 500 kg
Provozní hmotnost (bez příslušenství): 30 500 kg
----Labutí krk:
Délka: 4 000 mm
Šířka: 2 480 mm
Stavební výška: 235 mm
Výška sedla: 1 350 mm
DLR vpředu: 1 420 mm
DLR vzadu: 2 700 mm
Královský čep: 3,5 palce
Zkosení: zkosené 10°
Rohy vpředu: zkosené 45°
Podlaha: smrkové dřevo 50 mm
Nápravové podpěry: mechanické
Šířka s bočnicemi: 2 550 mm
Hydraulický STZ labutí krk s vnějšími nosníky, hydraulicky zdvižný/snížitelný, s mechanickými podpěrami (spouštěcí trubky) a hydraulickými opěrnými válci. Hydromechanické nucené řízení (dvojokruhové), nízká konstrukce (stavební výška 235 mm) s nastavitelnými vodícími prvky a řízením válce THP.
----Ložná plocha:
Typ: platforma
Zvedací: ne
Délka: 13 000 mm
Šířka: 3 000 mm
Podlaha: plech/smrk 50 mm
Kapsy na kola: ne
Rozšiřitelnost: ne
Výsuvná: jednou teleskopická
Délka1: 10 000 mm
Výška ložné plochy (zatížená): 815 mm
Ložná plocha je teleskopická ve venkovní i vnitřní trubkové konstrukci, s pevnou částí délky 1 070 mm vepředu. V této části je integrované čepové ucho pro připojení prodlužovacích nosníků pro mosty cisternových vagonů. Naše svařované Vkt. kolejnice slouží jako koleje v rozchodech 1 000 mm (vzdálenost kolejí 1 015 mm) a 1 435 mm (vzdálenost kolejí 1 450 mm). Zajištění výsuvných stupňů prostřednictvím válců s pružinovým úložištěm a kuželových pouzder.
Výška ložné plochy na střední rámové trubce (vnější trubka): cca 815 mm (+/- 130 mm)
Výška ložné plochy na vestavěných kolejových prvcích: cca 790 mm (+/- 130 mm)
----Podvozek vzadu:
Typ podvozku: standardní
Výška ložné plochy (zatížená): 815 mm
Šířka: 3 000 mm
Rozvor: 1 360 mm
Podlaha: plech
Rozšiřitelnost: ne
Kapsy na kola: ne
Bagrová kapsa: ne
----Nápravy:
Počet náprav: 6
Zvedací náprava: viz příslušenství
Typ nápravy: Zalomený čep řízení
Vyrovnání náprav: hydraulické
Výrobce náprav: BPW/Eco
Provozní polohy: 1
Zdvih nápravy (1): +/-130 mm
Zdvih nápravy (2): +/-0 mm
Ventil pro zvedání/snižování: Ano
První náprava pneumaticky zvedatelná se zvedacím vakem
----Řízení:
Počet řízených náprav: 6
Uspořádání řízených náprav: všechny řízené
Maximální natočení: 45°
Typ řízení: hydraulické, 2 okruhové
----Pneumatiky:
Rozměr: 235/75 R 17,5 143/141 J
Typ pneumatik: dvoumontáž
Typ ráfku: diskové
Centrovaní ráfku: středové
----Brzdový systém:
Podle EU normy: ano
AGS: ano
ALB: ano
ABS: ano
ABS odpojitelné: ne
Parkovací brzda: pružinová
EBS: ne
ECAS: ne
Poznámka: Výpočet brzd č. GH 4324S
----Poznámky k podvozku:
Řízení navrženo pro prodloužený stav s většími úhly natočení předních náprav. Otevřené výřezy na kola s úzkými příčnými nosníky mezi nimi (ALU kryty viz příslušenství). Ovládací prvky chráněné, umístěné vlevo ve směru jízdy. Ráfky 17,5 x 6,75. Zalomené nápravy!
----Zadní část vozidla:
Konstrukce: standardní 90°
Uchycení rampy: viz příslušenství
Podlaha: plech
Převis za poslední nápravou: 1 300 mm
Lodpslhn Aiefx Afmota
Opěra: viz příslušenství
----Zajištění nákladu:
Upevňovací oka
Počet: 5
Nosnost: 10 t na kus
Umístění: 2 páry na labutím krku, 3 páry na ložné ploše
----Zadní prodloužení:
Maximální nosnost 15 000 kg s jedním otočným podvozkem vagonu, složené z profilů, bez
Pečeť důvěry
Prodejci certifikovaní společností TruckScout24

Malý inzerát
Sittensen
565 km
Nízkoložný přívěs
GOLDHOFERFRM 2A, 18to., Ballastpritsche
Volejte
Stav: použitý, celková hmotnost: 18 000 kg, konfigurace náprav: 2 nápravy, první registrace: 07/1998, celková šířka: 2 500 mm, celková výška: 1 550 mm, Náprava ROR, systém bubnových brzd, vzduchové pérování, podvozek, přívěs za autojeřáb - protizávaží/protizávaží
Ltodpfx Afolbl Taomea
Naše nabídka obecně nevyžaduje nové schválení TÜV. Pokud si přejete nové schválení TÜV, rádi vám zpracujeme nabídku z našich partnerských dílen! Vozidlo může být pokryto reklamou a/nebo označeno. Platí naše všeobecné dodací a platební podmínky.
Rádi Vám zpracujeme nabídku financování nebo leasingu této nemovitosti.
Kontaktujte nás prosím!
Malý inzerát
Bielefeld
540 km
Nízkoložný návěs
GOLDHOFER3-Achs SPZ-DL3-38/80 Spezial 20,5meter + 3xLenk
Volejte
Stav: použitý, celková hmotnost: 48 000 kg, konfigurace náprav: 3 nápravy, první registrace: 12/1997, Vybavení: ABS, Goldhofer 3-nápravový speciální návěs / přepravník dlouhého materiálu
Typ: SPZ-DL 3-38/80
Přípustná celková hmotnost: 48 000 kg
Přípustné zatížení přední nápravy: 18 000 kg
Přípustné zatížení zadních náprav: 30 000 kg
Vzduchové pérování + 3 x ŘÍZENÉ nápravy
Celková délka: 20 500 mm
Lodowmz Aaepfx Afmeta
! Německá registrace!
Další rozměry najdete v technickém nákresu,
který lze na vyžádání zaslat také ve vysoce kvalitním PDF formátu.
! Další informace na vyžádání emailem!
Údaje jsou bez záruky/možnost chyb!
Údaje uvedené na internetu jsou nezávazné popisy a nepředstavují zaručené vlastnosti.
Prodávající neodpovídá za chyby, překlepy nebo chyby při přenosu dat.
Změny vyhrazeny.
Stálý nákup a prodej, výkup a pronájem
jeřábových a zvedacích vozidel,
stejně jako stavebních a těžkotonážních vozidel.
Malý inzerát
St.Lorenz
272 km
Nízkoložný přívěs
GOLDHOFERTU 4-2x2-32/80 TIEFLADER*2005*TÜV 04/26*
Volejte
Stav: použitý, maximální hmotnost nákladu: 30 600 kg, celková hmotnost: 40 000 kg, konfigurace náprav: 3 nápravy, první registrace: 04/2005, další kontrola (TÜV): 04/2026, Rok výroby: 2005, Vybavení: ABS, * Goldhofer TU 4-2x2-32/80 nízkoložný návěs (bez jeřábu)
* 2x hydraulické rampy
* TÜV platný do 04/2026
* Vlastní hmotnost: 9400 kg - Celková hmotnost: 40000 kg
* Užitečné zatížení: 30600 kg - Rozvor: 1300/4700/1300 mm
Ltodpfx Afjx A Rpxsmja
* Maximální rychlost: 80 km/h
* Všechny údaje bez záruky
* Změny a mezitímní prodej vyhrazeny
Malý inzerát
Burghaun-Gruben
419 km
Nízkoložný návěs
GOLDHOFERSTZ-H6-57/80A Teleskop-Tieflader Waggontransport
Volejte
Stav: použitý, celková hmotnost: 92 000 kg, konfigurace náprav: 3 nápravy, první registrace: 08/2006, délka ložné plochy: 19 000 mm, šířka ložného prostoru: 3 000 mm, výška ložného prostoru: 815 mm, celková šířka: 3 000 mm, Vybavení: ABS, Goldhofer STZ-H6-57/80A teleskopický nízkoložný návěs pro přepravu vagónů
---- Schválení / Technická data
Schválená / Technická hodnota 1
Rychlost: 80 km/h / 65 km/h
Svislé zatížení: 23 000 kg / 26 000 kg
Zatížení náprav vzadu: 10 000 kg / 11 000 kg
Celková hmotnost: 83 000 kg / 92 000 kg
Užitečná hmotnost: 52 500 kg / 61 500 kg
Vlastní hmotnost (bez příslušenství): 30 500 kg
---- Labutí krk:
Délka: 4 000 mm
Šířka: 2 480 mm
Stavební výška: 235 mm
Výška točnice: 1 350 mm
DLR vpředu: 1 420 mm
DLR vzadu: 2 700 mm
Královský čep: 3,5 palce
Zkosení: zkosené 10 stupňů
Rohy vpředu: zkosené 45 stupňů
Podlaha: smrk 50 mm
Podpěry točnice: mechanické
Šířka s postranicemi: 2 550 mm
Hydraulický STZ-labutí krk s vnějšími nosníky, hydraulicky zvedatelný a spustitelný, s mechanickými sloupkovými podpěrami a hydraulickými podpěrnými válci.
Hydromechanické nucené řízení (dvouokruhové řízení) v nízké konstrukci (stavební výška 235 mm) s nastavitelnými vodicími prvky a THP řídicími válci.
---- Ložná plocha:
Typ: plošina
Zvedací: ne
Délka: 13 000 mm
Šířka: 3 000 mm
Podlaha: plech/smrk 50 mm
Prohlubně pro kola: ne
Rozšíření: ne
Výsuvná: jednoduše teleskopická
Délka 1: 10 000 mm
Výška ložné plochy (naložené): 815 mm
Ložná plocha je teleskopická, zhotovená jako vnější a vnitřní trubková konstrukce, s 1 070 mm dlouhým pevným čelním dílem ložné plochy.
V pevném čelním dílu ložné plochy integrovaná čepová spojka pro připojení prodlužovacích nosníků pro mosty kotlů, námi navařené drážky (Vkt.) slouží jako kolejnicová dráha pro rozchody 1 000 mm (rozteč kolejnic 1 015 mm) a 1 435 mm (rozteč kolejnic 1 450 mm).
Zajištění výsuvných stupňů pomocí pístů s pružinovým uložením a kuželových pouzder.
Výška ložné plochy na středové rámové trubce (vnější trubka) cca 815 mm (+/- 130 mm)
Výška ložné plochy na vložených kolejnicových prvcích cca 790 mm (+/- 130 mm)
---- Podvozek vzadu:
Typ podvozku: standardní
Výška ložné plochy (naložené): 815 mm
Šířka: 3 000 mm
Rozvor: 1 360 mm
Podlaha: plech
Rozšíření: ne
Prohlubně pro kola: ne
Vybrání pro bagr: ne
---- Nápravy:
Počet náprav: 6
Zvedací náprava: viz příslušenství
Typ nápravy: kovaný čep
Vyrovnání náprav: hydraulické
Výrobce náprav: BPW/Eco
Počet provozních poloh: 1
Zdvih nápravy (1) +/-: 130/130 mm
Zdvih nápravy (2) +/-: 0/0 mm
Zvedací/snížovací ventil: ano
1. náprava pneumaticky zvedatelná pomocí zvedacího vaku
---- Řízení:
Počet řízených náprav: 6
Uspořádání řízených náprav: všechny řízené
Max. úhel natočení: 45°
Typ řízení: hydraulické, dvouokruhové
---- Obojení:
Rozměr: 235/75 R 17,5 143/141 J
Typ pneumatiky: dvoumontáž
Typ ráfku: diskový
Centrovaný ráfek: středové centrování
---- Brzdová výbava:
Podle normy EU: ano
AGS: ano
ALB: ano
ABS: ano
ABS deaktivace: ne
Parkovací brzda: pružinová
EBS: ne
ECAS: ne
Poznámka: výpočty brzd číslo: GH 4324S
---- Poznámky k podvozku:
Řízení navrženo pro vysunutý stav s větším úhlem natočení předních náprav
Otevřené výřezy pro kola nad nápravami se štíhlými příčnými nosníky mezi nimi (ALU kryty viz příslušenství níže)
Ltsdpjlhn Afefx Afmsa
Ovládací prvky chráněné na levé straně ve směru jízdy
Ráfky 17,5x6,75
Kované nápravy!!!
---- Zadní část vozidla:
Konstrukce: standardní 90°
Uchycení rampy: viz příslušenství
Podlaha: plech
Převis od poslední nápravy: 1 300 mm
Podpěra: viz příslušenství
---- Zajištění nákladu:
Upevňovací oka
Počet: 5
Nosnost: do 10 t na každý kus
Uspořádání: 2 páry na labutím krku
3 páry na ložné ploše
---- Prodloužení zadní části:
max. nosnost 15 000 kg s jedním vagónovým podvo
Usnadňujeme vám hledání: "goldhofer thp návěsy"
Okamžitě a zdarma obdržíte nové nabídky e-mailem.
Můžete kdykoli jednoduše ukončit vyhledávací úkol.
Použitý Goldhofer Thp Návěsy (113)
Prohledejte nyní celý TruckScout24 s více než 120 000 použitými vozidly.Projděte si nejoblíbenější kategorie:
- Fruehauf Tf Návěsy
- Goldhofer Návěs Pro Přepravu Automobilů
- Goldhofer Návěs S Nízkým Nakladačem
- Goldhofer Návěs S Nízkým Nakladačem (Stavební Stroje)
- Goldhofer Návěs S Otevřenou Plošinou
- Goldhofer Návěs S Pracovní Plošinou
- Goldhofer Návěsy
- Goldhofer Podvozek Návěsu
- Goldhofer Podvozek Přívěsu



































































































































































































































































































































































































































































































